PDA

Volledige versie bekijken : Freeboarding

R|Jonas
21 oktober 2005, 19:37
Hey, ik heb al op het forum gezocht, maar hier nog niets over gevonden.
http://www.freeboard.com/html_site/content/ride_ex.html
Hier zie je een promo-filmpje over freeboarden. een soort van alternatieve vorm van snowboarden maar dan op de asfalt :) Heeft er iemand dit al uitgeprobeerd? Is het even kewl/fun als zijn sneeuw-variant?

Massis
21 oktober 2005, 19:45
nooit gezien, maar lijkt me ZALIG om te doen, mr wel met iets meer dan een korte broek...

ge kunt uiteraard ookg ewoon uw snowboard op straat nemen (zie "sanfrancisco snowboarding" van jackass :D)

WolCoM
21 oktober 2005, 19:46
Ziet er idd wel zalig uit, maar nie echt iets voor hier vrees ik :s, ge hebt hier niet zo'n hellingen enzow :f

Shyheim
21 oktober 2005, 19:48
Euh, leuk op een goede downhill, maar ik zie het u in Vlaanderen niet direct veel doen. Op een plat stuk moet het ook maar stom zijn, hoewel ge uw voet natuurlijk ook gemakkelijker kunt gebruiken om af te stoten dan bij snowboarden zelf... :)

En zonder skiliften, pff... :p

R|Jonas
21 oktober 2005, 19:51
mm, op 10km van mij zijn er toch een aantal mooie heuvels. Niets spectaculair maar met mijne fiets vlamde ik er toch al goed af :)

exploder
21 oktober 2005, 20:43
ej ma oe komt da da die wieltjes zo goe slippen :o

wel leuk om te doen, mja je moe de mogelijkheden hebben e(heuvels)

Massis
21 oktober 2005, 21:11
die slippen nie

de 4 buitenste wielen rijd ge enkel op tijdens het carven, als ge gewoon rijdt, rijdt ge op de 2 middenste wiellen die rond hun as kunnen draaien en een snowboard-gevoel geven...

evil aardappel
29 oktober 2005, 03:18
Mss beter af met dirtboarden ;).

yetiboards
11 augustus 2006, 14:01
Hi BOARDERS EN BOARDERINNETJES?

toevallig zag ik deze post over de freeboard op het forum .
Wel ik heb misschien goed nieuws voor jullie...ik heb er één ,misschien wel de enige in België op dit moment en denk erover na om deze in te voeren in ons landje.
Geïnteresseerde mogen de mijne altijd eens testen...ik ben geen held op wieltjes maar vrienden van mij vinden het te gek en snel om aan te leren...het ideale alternatief voor snowboarden in de winter
Grtz
patrick
WWW.YETIBOARDS.TK

Typhoon
11 augustus 2006, 17:01
...het ideale alternatief voor snowboarden in de winter
Grtz
patrick
WWW.YETIBOARDS.TK

Ge bedoeld wss in de zomer :D
geef mij maar snowboarden in de winters :D