PDA

Volledige versie bekijken : Meer opvallen = vlugger tegenhouden.

128MB
16 oktober 2005, 20:52
Ik denk dat als ik met mijne oude mobylette 60 rij dat ze mij belange niet zo vlug zullen tegen houden als ik met een aerox, nitro, booster of dergelijke rij.

En 4 op 5 mensen wat ik ken met ne scooter heeft er ne 20mm carbu,yasuni pijp en polinni 70cc of iets erinzitten.

Die hebben al zoveel keer moeten ketsen voor de (edit) politie dat ze hunne scooter opspuiten om de zoveel weken :/

2s2k
16 oktober 2005, 20:55
check mijn brommer in sig, nog nooit tegengehouden. en van mijn 14e tot 15e heb ik ook nog met een Rocket op straat gereden met Polini Funky uitlaat (Vreselijk scherp geluid, a la polini EVO) en ook nooit tegengehouden

Preske
16 oktober 2005, 20:56
ik denk dat als ge 60 rijd, ze u toch tegenhouden, al rijd ge met een brommerke van 75 jaar oud.

(deftig nederlands typen mag ook wel)

=Dujosh=
16 oktober 2005, 20:58
ik rij al 3 jaar met aprilia rs,
rijdt snel genoeg om auto's etc in te halen.
kleuren zijn oranje,blauw en wit ( herspoten )

valt dus zeer neig op, maar ben wel nog nooit tegengehouden geweest door politie.
heb wel leren vestje, misschien zijn ze makkelijker als ze me daarmee zien rijden omdat ze weten dat ik denk aan men veiligheid ? ^^

anyway, zolang je reglementair rijdt, geen probleem.
indien het niet zo is, moet je gewoon beetje geluk hebben :)

skully25
16 oktober 2005, 20:59
defineer opvallen

optische veranderingen die opvallen of gewoon brommer die veel lawaai maakt, of onderdelen zoals een krulpijp die in het oog springen
opgevoerde brommers zijn er gewoon makkelijk uit te halen, maakt eigenlijk niet uit wat voor brommer het is, allé, degene die er iets van kennen kunnen ze er toch zo uithalen