PDA

Volledige versie bekijken : op naar EK 2008.

stuart__little
13 oktober 2005, 00:27
vanavond speelde belgie een slappe pot voetbal tegen litouwen.
eindigend op een gelijkspel.

Jammer, want had had België gewonnen, had het wellicht doorgeschoven naar pot 3 voor de loting voor de voorrondes van het EK 2008. Nu moet ons land zich tevreden stellen met een plek in de vierde pot.

mijn conclusie.
pot 4: merci paarse aimé , zo hebben we ons toch nog voor iéts geplaatst :ironic:
en door het geklungel van die mauve duivels (deschacht die binnenkopt in eigen doel, zonder ook maar het minst onder druk te staan), verliezen we nu ook nog kostbare uefa punten !

zucht.
Niet alleen kunnen we niet meer mee met de middelgrote ploegen, de kleintjes zijn ook al niet meer te kloppen.

Re@V0r
13 oktober 2005, 00:37
ja want aimé kan er wel aan doen dat deschacht hem zo lullig in eigen doel kopt...
en aimé kan er ook veel aan doen dat de 11 spelers op het veld er gene zak van bakken...

iedereen zit altijd te zagen om de trainer, maar als trainer kunt ge nieveel meer doen eens de spelers op het veld staan en de match begonnen is... als die mannen er hun broek aan vagen kunt ge toch moeilijk zelf gaan meedoen?

Shyheim
13 oktober 2005, 00:39
"Op naar EK2008"?

Wees daar maar niet zo zeker van.

Ohja, bezint eer ge begint... België verliest geen UEFA-punten; maar FIFA-punten. :)

XR3I
13 oktober 2005, 00:43
Deschacht is toch al altijd zwak geweest met een paar lichtpunten. Kvin hem geen rode duivel waard. Nen Vandenborre daarentegen is wel sterk.

herc
13 oktober 2005, 00:46
Deschascht kopte die wel vol overtuiging binnen. Ze moeten hem in de spits zetten misschien dat hij dan in de juiste goal scoort.

Re@V0r
13 oktober 2005, 00:46
probleem is da er momenteel nix voorhanden is op de linksback dan deschacht :p

stuart__little
13 oktober 2005, 00:51

euch jawel kerel. Philippe Leonard ontgoochelt nooit op die positie.

maar ja, mss ben je een pro mauve fan, en durf je niet ontkennen dat er nog andere voetballers in belgië rondlopen die ook aardig kunnen meedraaien in die positie.

XR3I
13 oktober 2005, 01:19
euch jawel kerel. Philippe Leonard ontgoochelt nooit op die positie.

maar ja, mss ben je een pro mauve fan, en durf je niet ontkennen dat er nog andere voetballers in belgië rondlopen die ook aardig kunnen meedraaien in die positie.

Nu moek je als buffalo wel gelijk geven.

pina
13 oktober 2005, 09:21
denk wel dat vanderrecyken de volgende bondscoach zal worden. Misschien niet slecht om iemand te nemen met een hard karakter. Iemand dat een keer goed durft schreeuwen in de kleedkamers.

FeNiX4LiFe
13 oktober 2005, 09:26
Iemand dat een keer goed durft schreeuwen in de kleedkamers.
waarom schreeuwen als ze toch betaald zijn als ze verliezen.

kijk naar franse nationale ploeg. verdient 100 a 150 K in de maand ook al verliezen ze.
waarom dan iets doen.

schaf dat af en laat ze spelen voor de eer. Der zijn spelers genoeg die de pannen van het dak willen spelen ipv uitgebluste pseudo sterren

pina
13 oktober 2005, 09:27
dan mag je de lijn doortrekken naar alle clubs. Ik geloof er niet in dat zij ongeinteresseerd spelen, dat zij niet naar een ek of wk willen gaan. Het is de droom van iedere voetballer.

Destroyer
13 oktober 2005, 09:31
ja want aimé kan er wel aan doen dat deschacht hem zo lullig in eigen doel kopt...
en aimé kan er ook veel aan doen dat de 11 spelers op het veld er gene zak van bakken...

hij selecteert ze wel.

Blackstone
13 oktober 2005, 10:07
maar ja, mss ben je een pro mauve fan, en durf je niet ontkennen dat er nog andere voetballers in belgië rondlopen die ook aardig kunnen meedraaien in die positie.maar ja, mss ben je zwaar anti-mauve , en kan je het niet aanzien dat er spelers van RSCA in de nationale ploeg zitten. Met alle respect voor uw mening, maar ik vind uw uitspraken bij momenten bijzonder kinderachtig (cfr 'paarse aimé', 'mauve duivels' ).

Ik ben trouwens ook nooit fan geweest van Deschacht en wat hij gisteren deed was idd enorm dom, maar dan nog was het een slechte wedstrijd van de ploeg int algemeen. Litouwen verdiende de overwinning meer dan Belgie en dat is niet alleen Deschacht zijn fout.

ec8or
13 oktober 2005, 10:36
Ik ben trouwens ook nooit fan geweest van Deschacht en wat hij gisteren deed was idd enorm dom, maar dan nog was het een slechte wedstrijd van de ploeg int algemeen. Litouwen verdiende de overwinning meer dan Belgie en dat is niet alleen Deschacht zijn fout.
in voetbal krijg je niet altijd wat je 'verdient' en het is Deschacht's fout dat Litouwen niet verloren heeft, ook al verdienden ze mss van te winnen... maar na de match is het enigste wat écht telt de knikkers, en is de manier waarop meestal van ondergeschikt belang.

Re@V0r
13 oktober 2005, 11:37
hij selecteert ze wel.

wie moet em dan wel selecteren volgens jou?

@ stuart_little: ja ik ben de overdreven fanboy... :ironic:
gij komt hier ook nog ni lang precies...
kzou zelf ook liever vandamme of vanderheyden op de linksachter zien, maar die zijn allebei geschorst zodus

imo vaagde gans de ploeg er gisteren weer zijn voeten aan hoewel dat zowel bondsvoorzitter en bondscoach hun gevraagd hadden om toch eens te tonen wat ze kunnen... al is het 'maar' voor de eer, ma blijkbaar heeft het nieveel geholpen
feit is dat ze wel deftig kunnen spelen als ze winnen, wat ze vind k ook wel getoond hebben tegen spanje tot ze die 2 goals slikten
nuja, we zien wel wie de nieuwe BC wordt en in welke poule we zitten in de kwalificatieronde voor het EK

Destroyer
13 oktober 2005, 12:03
niet deschacht? die bakt er nu werkelijk nooit iets van :x

herc
13 oktober 2005, 12:32
Achteraf kunnen ze het toch altijd zo mooi uitleggen he :

Bart Goor (aanvoerder): "Ik vond ons beter. We hebben misschien niet veel kansen gehad maar zij nog minder. Soms leden we wel iets te snel balverlies, al kregen we op het einde wel nog kansen. Onze hele WK-kwalificatiecampagne was niet goed genoeg, we waren door allerlei omstandigheden te wisselvallig."

Face it gewoon, ge waart te slecht en ge verdient het niet op het wk te staan.

En misschien die mannen eens loon naar werken geven, mss dat ze dan presteren.

WolCoM
13 oktober 2005, 12:34
Achteraf kunnen ze het toch altijd zo mooi uitleggen he :

Bart Goor (aanvoerder): "Ik vond ons beter. We hebben misschien niet veel kansen gehad maar zij nog minder. Soms leden we wel iets te snel balverlies, al kregen we op het einde wel nog kansen. Onze hele WK-kwalificatiecampagne was niet goed genoeg, we waren door allerlei omstandigheden te wisselvallig."

Face it gewoon, ge waart te slecht en ge verdient het niet op het wk te staan.

En misschien die mannen eens loon naar werken geven, mss dat ze dan presteren.

Mja Goor, 'k vind hem eigenlijk totaal niet goed spelen..

Santa
13 oktober 2005, 12:40
Kbegrijp gewoon totaal ni hoe een nieuwe bondscoach da gaat verbeteren de nationale ploeg ze. En zeker niet wie ze nu als kandidaat zien, Morten Olsen, die zelfs met Denemarken niet in het WK geraakt :x
Enige slechte aan Antheunis vind ik dat hij zo rare selecties maakt soms lek die Walasiak, bij wie speelt die in godsnaam? :x

PuSsYcAt DoLlS
13 oktober 2005, 12:45
Nu moek je als buffalo wel gelijk geven.inderdaad groot gelijk !

fixer187
13 oktober 2005, 12:51
Enige slechte aan Antheunis vind ik dat hij zo rare selecties maakt soms lek die Walasiak, bij wie speelt die in godsnaam? :x

voor de zoveelst keer, hij selecteert hem omdat hij de enigste echte Rwinger is in Belgie die wat op niveau is...

Time
13 oktober 2005, 12:51
Kbegrijp gewoon totaal ni hoe een nieuwe bondscoach da gaat verbeteren de nationale ploeg ze. En zeker niet wie ze nu als kandidaat zien, Morten Olsen, die zelfs met Denemarken niet in het WK geraakt :x

Die speelt bij Standard.:p

Djeck
13 oktober 2005, 16:52
Van Audenaerde deed da zeker nie slecht op linksback bij Brugge, misschien een alternatief voor in de toekomst als Deschacht en Van Damme eens beiden onzeker zijn ofzo.
Nuja, over de Belgen, verdiende uitschakeling... Vind het raar dat Goor meteen weer kapitein was in de match bij zijn terugkeer, als ge zo dom geschorst wordt, is da geen slimme beslissing imo. Twordt wel eens tijd voor een nieuwe bondscoach, met sommige selecties kon ik me toch nie volledig vinden.
Verder zie ik grote toekomst in Buffel achter de spitsen, probeerde zijn spel op te leggen tegen Spanje en dat hebben we nodig vooraan.

10.BAGGIO.10
13 oktober 2005, 17:29
Ik em nie gekeken naar de match. Was het vergeten. Zo te horen heb ik niet al te veel gemist behalve de blunder van Deschacht.

Ik vind het wel goed dat er een nieuwe BC komt, want ik snapte soms zijn beslissingen niet. Het is niet enkel aan de BC dat het ligt. Het is gewoon de spelers die er echt niks van bakken. Ze waren deze campagne gewoon pokke slecht.

Voor de nieuwe BC gaat men keuze uit naar Vandereycken of Gerets. De rest is momenteel gewoon niet goed genoeg.

Glor
13 oktober 2005, 20:52
stuart__little heeft nu zelf bewezen dat hij de dubbelacc van hell_side is.. Sterk bezig, Antheunis had natuurlijk Deschacht de opdracht gegeven recht in eigen doel te kopeen :ironic:

Aan de overkant had hij het zo goed niet gedaan, megagrote blunder maar wel prachtig afgewerkt voor een verdediger :p

sleejer
13 oktober 2005, 21:05

van kerkhoven, van der heyden, leonard en dan vergeet ik er nog ene denk ik ...

Glor
13 oktober 2005, 21:28
Van Kerckhoven is niet gediend met Antheunis dus laat die keuze maar vallen :p Ksnap hem ook wel, als hij op zijn top speelt in het buitenland wordt hij compleet genegeerd door Aimé, eens hij terug in België is en zeer sterk staat te verdedigen wordt hij opnieuw in een preselectie gegoten.

stuart__little
13 oktober 2005, 21:55
vergeet van kerckhoven die gast is 34.
voor het EK 2008 is ie 38 ffs.

Dreamchaser
13 oktober 2005, 22:12
Van Kerckhoven is niet gediend met Antheunis dus laat die keuze maar vallen :p Ksnap hem ook wel, als hij op zijn top speelt in het buitenland wordt hij compleet genegeerd door Aimé, eens hij terug in België is en zeer sterk staat te verdedigen wordt hij opnieuw in een preselectie gegoten.

idd, in de tijd dat van kerckhoven nog top was en we een serieus probleem hadden op de linkerflank (waar hij van damme posteerde die in maanden slechts 1 wedstrijd bij ajax had gespeeld) werd van kerckhoven niet opgeroepen. Reden: te oud, ik wil verjongen.

Op zich niet slecht dat den Aime toen wou verjongen, maar toch vreemd dat mannen als Dheedene en Vanderhaeghe op dat moment niet te oud waren (is het toeval dat hij hen kende van zijn periode bij Anderlecht?)....

En nu is Van Kerckhoven ineens niet meer te oud....

10.BAGGIO.10
14 oktober 2005, 14:33
idd, in de tijd dat van kerckhoven nog top was en we een serieus probleem hadden op de linkerflank (waar hij van damme posteerde die in maanden slechts 1 wedstrijd bij ajax had gespeeld) werd van kerckhoven niet opgeroepen. Reden: te oud, ik wil verjongen.

Op zich niet slecht dat den Aime toen wou verjongen, maar toch vreemd dat mannen als Dheedene en Vanderhaeghe op dat moment niet te oud waren (is het toeval dat hij hen kende van zijn periode bij Anderlecht?)....

En nu is Van Kerckhoven ineens niet meer te oud....

Volledig mee eens!!

SIO
14 oktober 2005, 15:26
ja tis allemaal de fout van anderlecht :ironic:

scel
14 oktober 2005, 15:30
nederland > belgie

flame me =D

Lege Doos
14 oktober 2005, 16:23
nederland > belgie

flame me =D

dat hadden we zelf ook al door :ironic:

PuSsYcAt DoLlS
14 oktober 2005, 17:48
ja tis allemaal de fout van anderlecht :ironic:jup daar heb je gelijk in , niets aan toe te voegen :)

freggelsof2
14 oktober 2005, 18:30
veel te grote clubbelangen

Reptiel
14 oktober 2005, 18:34
nederland > belgie

flame me =D
sul > scel

flame me =D

Beavis_69
14 oktober 2005, 18:40
nederland > belgie

flame me =D

jup daar heb je gelijk in , niets aan toe te voegen :)

Komaan mensen blijf beetje ontopic en beetje op niveau :naughty: