PDA

Volledige versie bekijken : DFI Lanparty NFII Ultra revb// Barton 2500+// Gigabyte KNSC-939

Ventex
11 oktober 2005, 20:36
Ik verkoop het volgende:

*DFI lanparty NFII Ultra rev B
*Barton 2500+ unlocked
*SLK 947 met 92mm fan
Barton deed op dit moederbord meer dan 2300mhz met deze koeler.
(mem op 245 2-2-2-5)
Liefst samen verkocht.

Verder een zo goed als nieuw Gigabyte K8NSC-939 (aankoop 09/10/05)
(Socket 939, AGP, ...) Dus slechts maar 2 dagen oud.

Gigabyte K8NSC-939 (http://global.giga-byte.com/Motherboard/Products/Products_GA-K8NSC-939.htm )

Doe een bod, maar belachelijke boden worden genegeerd. Bieden excl verzending altijd. Afhalen heeft voorkeur.
Ik behoud mij het recht ....

Zir0h
11 oktober 2005, 20:57
*DFI lanparty NFII Ultra rev B

50excl

Ventex
11 oktober 2005, 21:24
genoteerd.

Zir0h
11 oktober 2005, 21:29
genoteerd.
Wanneer sluit ge af? :)

RocKer
11 oktober 2005, 21:38
DFI lanparty NFII Ultra rev B
Bod 55€.

Zir0h
11 oktober 2005, 22:04
Bod 55€.
60excl

RocKer
11 oktober 2005, 22:15
Bod 65€.

dommel
11 oktober 2005, 23:20
en waar zou dat afhalen dan plaatsvinden?

Ik heb wel interesse in de barton 2500+ en de heatsink met fan

Maakt die fan veel lawaai? Ik heb geen interesse in een stofzuiger

Ventex
11 oktober 2005, 23:31
lawaai valt heel goed mee. fan is gemonteerd op kader van andere fan. dit geeft betere koeling en minder lawaai. afhalen in Mechelen.

afsluiten: bod op moederbord is goed voor mij. indien je bevestigd dat je het zeker wilt is het voor u.

RocKer
11 oktober 2005, 23:37
Ok 65€ it is:).

Verdere details in PM.

Zir0h
12 oktober 2005, 07:14
lawaai valt heel goed mee. fan is gemonteerd op kader van andere fan. dit geeft betere koeling en minder lawaai. afhalen in Mechelen.

afsluiten: bod op moederbord is goed voor mij. indien je bevestigd dat je het zeker wilt is het voor u.
Ik zie nogtans nergens ne meeneemprijs staan ze! :sad: :doh:

Ventex
12 oktober 2005, 07:31
euhm? ik mag toch verkopen wanneer ik wil als de prijs mij aanstaat?

nu wacht ne mens nie kei lang om af te sluiten voor nog nen hogere prijs te krijgen en is t weer nie goed :)

Zelanus
12 oktober 2005, 10:31
barton 2500+

45 euro

Zir0h
12 oktober 2005, 12:08
euhm? ik mag toch verkopen wanneer ik wil als de prijs mij aanstaat?

nu wacht ne mens nie kei lang om af te sluiten voor nog nen hogere prijs te krijgen en is t weer nie goed :)
Dan kan ik nie overbieden ahja!

dommel
12 oktober 2005, 12:55
Hoe warm werd de Barton als hij op 2300Mhz liep?
Moest je het voltage omhoog schroeven?
En wat was de temp als hij stock liep?
Was de Barton 2500+ standaard unlocked of heb je het zelf gedaan?

vele vraagjes :)

RocKer
12 oktober 2005, 13:03
Heu sorry gasten,de Barton is ook verkocht,aan mij :D ,t'is maar da g'het weet hè,koop is een feit voor cpu+mobo,dus alleen de cooler nog,mor ben nog aan het denken of ik die er bij pak.

Ventex zal dit wel bevestigen als hij gedaan heeft met werken.

Zir0h
12 oktober 2005, 13:16
Heu sorry gasten,de Barton is ook verkocht,aan mij :D ,t'is maar da g'het weet hè,koop is een feit voor cpu+mobo,dus alleen de cooler nog,mor ben nog aan het denken of ik die er bij pak.

Ventex zal dit wel bevestigen als hij gedaan heeft met werken.
Kwil wel nog 80 geven voor dat mobo (excl verzending) doe ermee wat gewilt :)

Ventex
12 oktober 2005, 19:32
tja fair is fair. heb het aan Rocker beloofd. was nog geen bod op barton dus ja. enfin, rocker komt er dus goedkoop vanaf :)

moest em alsnog afhaken laat ik iets weten.

hij draaide op +- 1.82 volt en hier begin veertig graden idle en 46-48 graden load. (wel met die slk enz)
en standaard unloocked.

dommel
12 oktober 2005, 20:40
geen probleem hoor, ik zag niet direct een bod dus ik vroeg wat informatie
misschien tot een volgende keer

#8U6
12 oktober 2005, 20:58
tja fair is fair. heb het aan Rocker beloofd. was nog geen bod op barton dus ja. enfin, rocker komt er dus goedkoop vanaf :)

moest em alsnog afhaken laat ik iets weten.

hij draaide op +- 1.82 volt en hier begin veertig graden idle en 46-48 graden load. (wel met die slk enz)
en standaard unloocked.
U bent UNFAIR !!!
Je moet kans geven aan personen om hoger te bieden. Je hebt de kans niet gegeven. Ik zou in Assman zijn plaats Blacklisten. :naughty:

Ventex
12 oktober 2005, 21:34
was da nu voor bullshit, ik sluit toch af wanneer ik wil. als ik een prijs genoeg vind, verkoop ik toch zeker.

lord of me
12 oktober 2005, 22:06
Is die CPU heatsink + fan nog te koop + wat ie prijs hiervan ? (verzend je ? )

RocKer
12 oktober 2005, 22:44
Ventex zit uwe pm box vol?

RocKer
14 oktober 2005, 09:17
Kan je ff reageren op uw PM aub.

Ventex
14 oktober 2005, 20:11
hey,

ook wel rekening houden met het feit dat er mensen zijn die werken he.

RocKer
14 oktober 2005, 20:55
Ha bon,da wist ik ni,sorry,maar kan je dan ff reageren op de pm die ik je gestuurd heb:).

RocKer
24 oktober 2005, 12:05
Zeg hoe zit het hier,ik heb nog niks ontvangen,de andere aankopen die ik gedaan heb op de zelfde dag zijn hier al 6 dagen aanwezig,dat van u nog niet :angry: ,ik begin mij zorgen te maken,ik hoop dat je iets van u laat horen,en niet op een steno manier aub,maar een deftig antwoord.

RocKer
24 oktober 2005, 21:49
:confused: :confused: :confused:

Wel aanwezig op het forum,maar zelfs dan is het nog te veel om te antwoorden? :confused:

RocKer
27 oktober 2005, 20:33
Hallo leef jij nog,antwoord eens op de pm zeg.

Ge zijt al alle avonden op het forum hier aanwezig geweest,maar antwoorden is teveel :confused: .

RocKer
28 oktober 2005, 12:02
Als jij niet meer reageert zullen er acties volgen.

3 weken heb je nu al gehad om het op te sturen,ik denk dat dit voldoende tijd is.

Mod word verwittigd. :angry: :angry:

Of denk je dat ik je niet weet wonen,denk dan maar rap iets anders :angry: :angry: .

Brolpaq
28 oktober 2005, 19:05
Nog nen afzetter. Echt triest.

RocKer
3 november 2005, 18:31
Zeg Ventex nu begin ge toch een beetje te overdrijven hè,zeg nu ni da ge nog genen tijd hebt g'had om naar de post te gaan,ik verwacht mijn gerief,t'is betaald dus leveren..

En maak uwe pmbox leeg.

RocKer
4 november 2005, 10:13
Kijk hè als gij niet reageerd op uw pm's,ben ik verplicht om maatregels te treffen,ge moogt u aan wa verwachten zenne gast,wie denk jij dat je bent om zo met mensen hun voeten te spelen.

En zoals gij gezegd hebt da ge gene puber zijt,awel ik ben da ook ni,man gij ga verschieten,t'is te hopen dat mijn gerief hier is bij mij thuis tegen dinsdag zoniet ga je wa meemaken hoor snotter.

Gothrek
4 november 2005, 11:21
de politie uw vriend :rofl:

RocKer
4 november 2005, 11:27
Kom je wa lachen :confused: ,t'is anders ni om te lachen hoor,vooral voor verkoper;).

Zir0h
4 november 2005, 13:42
Nog nen afzetter. Echt triest.
Idd, kben content da ik da bieden hier heb verloren :D

Gothrek
4 november 2005, 14:13
Kom je wa lachen :confused: ,t'is anders ni om te lachen hoor,vooral voor verkoper;).
hum, neenee, tis gewoon omdat ik al iets voorgehad heb met ventex, dermee, twordt tijd dat ze dezen bedrieger hier is bannen of blacklisten, ge hoort er alleen maar klachten over

RocKer
4 november 2005, 20:27
Ik vraag me dan af hoe die in godsnaam aan 2 whitelist komt.

Brolpaq
4 november 2005, 23:06
Last Activity: Today 19:33

Afzetter it is.

oufti
4 november 2005, 23:39
Ik vraag me dan af hoe die in godsnaam aan 2 whitelist komt.
als je hebt betaald,je hebt toch het bewijs,dus ga gewoon klacht indienen bij de politie,ze zullen een pv opstellen

RocKer
5 november 2005, 11:31
Kijk,zo zijn die mensen dan hè,sturen ze een vlug een PM(de enige in 2 weken) met nog wat dreigen ook,losers noem ik da :tongue: .

Ik sta echt op mijn benen te beven hoor Ventex :ironic: .

QUOTE=Ventex]ondanks al u uitlatingen op t forum is t verstuurd.
have fun.

en wat zou ik meemaken man? komt maar af zou ik zeggen, "snotter" zou wel eens dik kunnnen tegenvallen.[/QUOTE]

Ik zal zien wanneer het hier is hè,hij denkt toch ni da ik hem ga geloven zeker,hij heeft te veel pijlen verschoten,als ik gerief bestel in USA dan is da hier tenlaaste 10 dagen na betaling,vanaf mechelen duurt da wss 4 of 5 weken,wa is hier mis met het plaatje.

En ik hoop dat er alles bij zit.

Ventex een blacklist komt er aan,have fun.

Ventex
5 november 2005, 11:48
:applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

...bla bla bla ... man gij ga verschieten,t'is te hopen dat mijn gerief hier is bij mij thuis tegen dinsdag zoniet ga je wa meemaken hoor snotter.

en gij geeft commentaar op mij? :lol:

....bla bla bla ...

Ik zal zien wanneer het hier is hè,hij denkt toch ni da ik hem ga geloven zeker,hij heeft te veel pijlen verschoten,als ik gerief bestel in USA dan is da hier tenlaaste 10 dagen na betaling,vanaf mechelen duurt da wss 4 of 5 weken,wa is hier mis met het plaatje.

En ik hoop dat er alles bij zit.

Ventex een blacklist komt er aan,have fun.

De kunst van het liegen en overdrijven beheerste ook als geen ander. Geld stond 16e op mijn rekening. We zijn dus amper 3 weken verder en ge zit al 2 weken een scene te maken. Get real, get a life, and get a real job. (dan begrijpt ge misschien da ge niet gelijk wanneer op de post geraakt.)

Gothrek
5 november 2005, 12:28
hum, een job is meestal int stad => tijdens middagpauze/na of voor het werk :confused:

ksnap ni da gij hier nog durft posten

tijd voor naar de post te gaan heeft hem ni, maar wel voor uren op het forum te zitten

explain please ???

Zir0h
5 november 2005, 12:29
Moogt ge dees nu reporten? :unsure:

Ventex
5 november 2005, 12:33
voor na werk is de post toe man
en gij met u gezever altijd.
wult ge nu eindelijk eens ne link geven naar den thread waar wij zogenaamd nen deal hadden voor ram? aangezien dat ge daar altijd over ligt te zagen??
laat het eens zien, kom met bewijzen en anders zwijgt en zit ander mensen nie zwart te maken.

hum, een job is meestal int stad => tijdens middagpauze/na of voor het werk :confused:

ksnap ni da gij hier nog durft posten

Gothrek
5 november 2005, 12:34
hum, dat was allemaal via pm; ik heb geen pms van 1 jaar geleden zenne kerel

en kijk rocker is niet de enigste dat hinder van u ondervind e

Ventex
5 november 2005, 12:36
dikke bullshit dus. ge zit een jaar na datum nog te zagen over iets dat nooit geweest is.

mensen zwartmaken wel, maar waarom? er is niks ge kunt niks aantonen

zo kan ik ook over u beginnen.

Gothrek
5 november 2005, 12:39
kijk dit is het laatste dak ga zeggen e, kga der ni meer woorden aan vuil maken
ge zijt en blijft nen dikke bedrieger
wrm??
1) deal met mij dat ge niet nakwam
2) deal met rocker en brechtvm
3) dien mensen gewoon laten sukkelen en niet antwoorden op hun pm's terwijl ge toch op het forum zit
4) nog vele andere deals

tja, ge moet uw frustraties niet uitwerken op mij e kerel, tis uw eigen schuld, had ge al die deals na gekomen en dien mensen geantwoord dan was er genen ambras

en ge moet mij niet aanvallen omdat gijzelf in fout zijt, mooi geprobeerd het onderdwerp te verleggen van "ventex de bedrieger" naa Gothrek

enjoy blacklist, all i can say

RocKer
5 november 2005, 13:05

en gij geeft commentaar op mij? :lol:

De kunst van het liegen en overdrijven beheerste ook als geen ander. Geld stond 16e op mijn rekening. We zijn dus amper 3 weken verder en ge zit al 2 weken een scene te maken. Get real, get a life, and get a real job. (dan begrijpt ge misschien da ge niet gelijk wanneer op de post geraakt.)
Kijk hij reageerd ne keer,waar gaan we da schrijven :applause: .

Toch raar hè dat je nu wel kan antwoorden op PM of hier in tread.

Gij kunt dan ook wel een stukje liegen,gij hebt zelf in een pm gezegd dat het geld erop stond de 15-10-2005,en gij had gezegd dat je het op de post ging doen die zelfde morgen,namelijk zaterdag 15-10-2005,daarna kreeg ik geen gehoor meer op pm's of tread,wie houd wie aan het lijntje dan.

En als je dan toch ganse dagen moet werken dan zijn er altijd nog de zaterdagen,je hebt er 3 laten paseren,na gezaag van mij heb je uiteindelijk verstuurd,zeg je,bewijzen heb ik nog ni gezien.

and get a real job
Ik heb al genoeg gewerkt in mijn leven,ik profiteer ervan nu,dus waarom zou ik mij een "real job" moeten nemen.

Ik had op dezelfde dag nog iets gekocht,en dat is op een normale manier opgestuurd,dat is hier dan ook al 2 weken bijmij thuis,da van u moet ik nog zien of het hier geraakt en of het volledig zal zijn,want da is een groot ?,er zal niks aan mogen mankeren of je krijgt het terug en ik mijn geld terug.

En ik ben blijkbaar niet de enige die je al gekloot hebt,lees uw treads maar eens,maar t'zal wss weer aan de andere liggen hè,gij hebt geen tijd hè om iets op de post te doen,uw fabelke van da je het verleden woensdag opgestuurd hebt klopt ook ni.

En als je iets verkoopt op het net dan is het maar normaal dat je reageerd op pm of tread als er iets gevraagd word,niet 3 weken na datum,maar beleeftheid is ook uw sterkste punt ni,en als je dan toch nooit tijd hebt om naar de post te gaan,waarom doe je dan verkoop via het inet,das gewoon om problemen vragen.

8 november 2005, 14:36
Art had den thread gesloten maar kga hem toch nog even op zetten omdat alles toch nog ni helemaal in orde lijkt... :ironic: