PDA

Volledige versie bekijken : Nieuw pakket Norton Internet Security

Funky
11 oktober 2005, 15:11
Ik heb een pakket Norton Internet Security 2005 te koop. Dit is nieuw, ongeopend en zit nog in de plastieken folie.
Inhoud van het pakket :

Norton Antivirus (1 jaar gratis updates inbegrepen);
Norton Personal Firewall
Norton Privacy Control
Norton Antispam
Norton Parental Control

Het is een Nederlandstalige versie.

Gezien de prijs in de winkel nog altijd boven de 70 € ligt, reken ik op eerlijke boden.
Ik ga zelf nog eens rondkijken voor de goedkoopste prijs ie ik zelf kan vinden op het net, en op basis daarvan zal ik een minimumprijs voorstellen. Ik heb het geld niet echt nodig, maar gezien ik op mijn beide laptops reeds een AV heb staan heb ik het pakket niet echt nodig. Als de prijs mij niet aanstaat wordt het pakket niet verkocht, dan probeer ik nog wel eens op Kapaza, anders gebruik ik het zodra één van mijn andere licenties aflopen.

Kan afgehaald worden in Zonhoven of Leuven, of op kosten en risico van koper verstuurd worden, dus boden enkel excl AUB.

2de poging. Wie nu een bod doet, gelieve ook af te handelen en niet zoals de vorige.

Funky
12 oktober 2005, 14:10
Up 1...

Deadelus
12 oktober 2005, 14:13
Hier bij de duurdere pc winkel kost die pack nog maar 67 euro (en dus duurdere pc winkel he)

Greetz

Funky
12 oktober 2005, 16:10
Heb ook niet gezegd dt ik er nog 70 voor moet hebben. Iedereen is vrij naar prijzen te zoeken en te bieden...

Funky
13 oktober 2005, 21:50
Up 2...

Funky
14 oktober 2005, 19:25
Laatste up