PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Belkin USB + Linksys PCI Wireless 802.11g adapter

kennyc
10 oktober 2005, 11:24
Wegens verleggen aansluitpunten (en ik terug draad kan gebruiken voor mijn desktops), volgende te koop:

1) 2x Belkin Wireless 802.11g USB adapters
(pn: F5D7050) linkje (http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=&Product_Id=179211)
Nieuwprijs: €32
Meeneemprijs: €20

2)Linksys WMP54g PCI Wireless Adapter
Nieuwprijs: €40
Meeneemprijs: €25

Alles in origineel doosje, boekskes, cd, etc...
Slechts enkele maanden oud, geen gebruikssporen - levenslange garantie (Belkin)!

Afhalen kan te Wilrijk, opsturen kan ook op kosten en risico van koper.

Gelieve te bieden exclusief verzendingskosten.

kennyc
12 oktober 2005, 13:18
Niemand? Voor minder dan meeneemprijs gaan ze ook buiten zenne...

Deadelus
12 oktober 2005, 13:28
18 euro incl verzending op da linksys dingske

Greetz

Funky
12 oktober 2005, 13:57
20 € incl voor de linksys wireless.

Funky
12 oktober 2005, 18:28
Kan je snel iets laten weten aub, ik ben er nog twee in het oog aan het houden voor ongeveer dezelfde prijs. Kwestie van niks aan mijn neus te laten voorbijgaan.

Nadorst
12 oktober 2005, 20:30
Zo ne Belkin USb stic, is da ook zonder da kabeltje/staandertje aant te sluiten (allé kbedoel bvb rechtstreeks stick in usb-poort steken v laptopke)?

Greets

kennyc
12 oktober 2005, 21:58
Kan je snel iets laten weten aub, ik ben er nog twee in het oog aan het houden voor ongeveer dezelfde prijs. Kwestie van niks aan mijn neus te laten voorbijgaan.

Voor 22EUR mag je 'm hebben (opgestuurd na ontvangst geld of bewijs overschrijving).

kennyc
12 oktober 2005, 21:59
Zo ne Belkin USb stic, is da ook zonder da kabeltje/staandertje aant te sluiten (allé kbedoel bvb rechtstreeks stick in usb-poort steken v laptopke)?

Greets

Tuurlijk... Staanderke is maar een handigheidje zodat je die stick evt. op een plaats kan zetten met betere ontvangst, maar werkt ook zonder - die staander is gewoon een verlengkabel met een voetje...

Nadorst
12 oktober 2005, 22:10
Tuurlijk... Staanderke is maar een handigheidje zodat je die stick evt. op een plaats kan zetten met betere ontvangst, maar werkt ook zonder - die staander is gewoon een verlengkabel met een voetje...
Ok, 14€ excl. hier voor 1 stickje (zou wel met de post opgestuurd moeten worden: de naft is tegewoordig zo duur...) :niceone:

Laat maar iets weten alst goed is...

kennyc
13 oktober 2005, 00:54
Ok, 14€ excl. hier voor 1 stickje (zou wel met de post opgestuurd moeten worden: de naft is tegewoordig zo duur...) :niceone:

Laat maar iets weten alst goed is...

k, voor het ronde (ahum) bedrag van 18EUR incl. verzending mag het weg.
Deal?

Nadorst
13 oktober 2005, 09:42
k, voor het ronde (ahum) bedrag van 18EUR incl. verzending mag het weg.
Deal?Mmm, wa pijsde van 32€ incl. voor de 2 stickjes? (verzending zal prolly tzelfste zijn cfr. kilopost onder 2kg én ge zijt direkt van alle2 vanaf...)

kennyc
13 oktober 2005, 10:00
Mmm, wa pijsde van 32€ incl. voor de 2 stickjes? (verzending zal prolly tzelfste zijn cfr. kilopost onder 2kg én ge zijt direkt van alle2 vanaf...)

Ik moet vanavond in Grimbergen zijn - voor 35EUR hebt ge beide vanavond aan huis gebracht. Wa denkte?

Nadorst
13 oktober 2005, 10:39
Ik moet vanavond in Grimbergen zijn - voor 35EUR hebt ge beide vanavond aan huis gebracht. Wa denkte?PM sent...

sven99
13 oktober 2005, 13:35
Zijn die USB stickjes al weg?
Anders wil ik er ook wel een voor 18 incl (mechelen)

Nadorst
13 oktober 2005, 13:53
Zijn die USB stickjes al weg?
Anders wil ik er ook wel een voor 18 incl (mechelen)Normaal gaat em ze vanavond beide komen leveren aan mij... (hij moet blijkbaar toch toevallig in Grimbergen zijn)

Net te laat dus :p

Funky
13 oktober 2005, 14:14
Voor 22EUR mag je 'm hebben (opgestuurd na ontvangst geld of bewijs overschrijving).

Ok, 22 € it will be. Stuur mij per pm je rekeningnummer en vanavond maak ik het geld over. (zal laat zijn, ben nu aan het werk).

kennyc
13 oktober 2005, 15:44
Normaal gaat em ze vanavond beide komen leveren aan mij... (hij moet blijkbaar toch toevallig in Grimbergen zijn)

Net te laat dus :p

inderdaad... moet vanavond al iets gaan brengen in Grimbergen van andere verkoop hier op't forum. Gelukkig toeval.
Beide zijn dus verkocht aan Nadorst en de Linksys aan Funky