PDA

Volledige versie bekijken : TK WoW+account (level 60)

Shadowzz
8 oktober 2005, 12:42
Het gaat hier om een WoW account met cd's en alles erop en eraan:
- orginiele cd's van WoW
- de account met daarop een 60 priest, die nog alle equipment heeft, dus ook een paard. Ze is bovendien een 300 alchemist/herbalist. Er zit ook een 43 druid en een 26 mage op de account.
- de account is betaald tot 5 november. Dus hoe sneller het verkocht wordt, hoe meer je er mee kan spelen.

Vraagprijs: 100 euro, ik zal ze persoonlijk aan uw deur leveren als je je in de provencie oost of west vlaanderen bevind. Indien dit niet zo is, kan ik ze altijd opsturen als het geld op mijn rekening staat, de verzendingskosten zijn in dat geval voor de koper!

Edit: hoogste bieder wint natuurlijk. Buy out is 200 euro

scorpion007
8 oktober 2005, 13:21
hahahaahahahahahahaha

ok , et komt er dus op neer da het ronduit illigaal is om meer te vragen voor chars (try ebay) , voor deze account kan je dus max 71 euros vragen (45 voor het spel , en 26 voor de game time). Dit is dan de NIEUWPRIJS , dus reken op 30-35 euros max. Degene die hier 200€ aan geeft is ronduit gek ... En gij zijt eve zot door het te durven vragen...

Close+1

btw , dude , een 60 priest is gelijk totaaaaaal nie zeldzaam , een mount is NORMAAL , iedereen heeft da gewoon ... Moest je er nu full tier1set en benediction op hebbe zitte , zou ik nog begrijpe da de absolute freaks op ebay er 100€ voor geven ...

Kwertie
8 oktober 2005, 13:36
de mening mag je achterwege laten
maar het mag hier dus idd niet... sry

grtz & closed