PDA

Volledige versie bekijken : Acer Aspire 1501 (A3000+, 768ddr, Ati 9600, 60gb...)

Kwertie
6 oktober 2005, 11:18
Ik verkoop een Acer Aspire 1500 series laptop met:

-Athlon 64bit mobile processor 3000+
-DVD-/+RW station
-ATi 9600 met 64Mb dedicated geheugen
-768 Mb DDR geheugen
-60 Gb Harde schijf
-diskettestation
-4 x USB 2.0
-Firewire
-Infrarood
-Wireless LAN
-LAN 10/100/1000
-56kb modem
-hoog-resolutie scherm 1400x1050 15"
-Cardreader 3 in 1 (MMC en SD)
-geluidskaart met speakers ;)
-Azerty toetsenbord met sneltoetsen
-Accu in orde
-Windows Xp Home licentie achteraan op de laptop

Pics:
http://img.2dehands.be/f/normal/10607485.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/106074851.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/106074852.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/106074853.jpg

De laptop is heel compleet en heeft geen mankementen. (heel kleine gebruikssporen wel een beetje)
Geen garantiebewijs meer, maar fabrieksgarantie zit er wel nog op normaal gezien (8 maand oud ongeveer)

Ik ben van Ardooie, bij Roeselare in West-Vlaanderen. Ik kan leveren indien in de buurt, ofwel kom 'k met de trein indien te ver (mits vergoeding beide), maar liefst afhalen natuurlijk ;).

Minimumprijs (kan meeneemprijs zijn) = 700Euro
Ruilen kan ook mits opleg ofzo (maar liefst meest geld ;)), 'k zoek ni echt iets specifiek, so surprise me :unsure:

Wolfram
6 oktober 2005, 13:21
asge er 1 gig ram zou kunnen van maken ben ik wel geïnteresseerd
hoe snel is die hdd trouwens?

Kwertie
6 oktober 2005, 17:16
asge er 1 gig ram zou kunnen van maken ben ik wel geïnteresseerd
hoe snel is die hdd trouwens?

tis niet de laptop uit m'n sig he, die houd ik (kan met 2 ni zoveel meer doen he)
hdd is gewoon 4200rpm denk ik (standaard)

Kwertie
7 oktober 2005, 16:01
up1--

vanrumst
7 oktober 2005, 16:09
bod 700 euro indien deze in lokeren kan gebracht worden

grtze

Kwertie
7 oktober 2005, 16:12
bod 700 euro indien deze in lokeren kan gebracht worden

grtze
't is een aanvaard bod :)
't zal dan wel met de trein zijn.. 'k heb wel een auto, maar naft zal me duurder uitkomen dan een Go Pass...

grtz

killervince
7 oktober 2005, 16:52
hallo ,

hoe lang gaat de batterij mee ?

bod 700 € afgehaald thuis .

greets vince,

IznoGouD
7 oktober 2005, 18:21
750€ als ge tot een station kunt komen :)

killervince
7 oktober 2005, 19:11
bod 750€ afgehaald...

greets vince ,

Kwertie
7 oktober 2005, 23:19
batterij gaat goed anderhalf uur mee, niks speciaals mee dus..
killervince heeft hoogste bod, maar moest het zijne toch vervallen, ben ik ook bereid het bod van Iznogoud te aanvaarden, naar een station komen is niet zo lastig & niet zo duur, wel 'zonde' van de tijd als je ver woont ;)
Antwerpen ligt bij St lenaarts zie ik... 't is doenbaar ;)

killervince
8 oktober 2005, 10:43
mijn exuces maar ik ga mijn bod intrekken ...

greets vince,

Kwertie
9 oktober 2005, 13:39
'k ga je hiervoor ni blacklisten, maar 'k zou in principe wel mogen he ;)
nuja, liever zo dan niets meer van je te laten horen ofzo..

bij deze ==> 2de up

Kwertie
10 oktober 2005, 16:15
laatste up
@ IzNoGouD
naar welk station heb je dan liefst dat'k kom? (als je zelf ook een trein moet nemen, kunnen we dan anders in gent afspreken ofzo?)

je mag me anders al pm'en om af te spreken, kans dat hier nog gereageerd wordt is vrij klein denk ik :) (maar mag nog steeds, er is nog niets definitiefs afgesproken ofzo)

vanrumst
11 oktober 2005, 13:38
770 tot aan station lokeren (is toch nog niet verkocht hé?)

Kwertie
11 oktober 2005, 16:40
770 tot aan station lokeren (is toch nog niet verkocht hé?)
is nog niet verkocht neen, anders was het al vermeld
indien niemand meer reageert vanavond ("kans laten voor anderen te laten bieden"), dan is hij verkocht aan jou, kan eventueel morgen al komen, ofwel zal't voor 't weekend zijn hoogst waarschijnlijk

laat weten wanneer het past voor jou (mag via PM of mail zijn, je hoeft hier daarom niet te posten ;))

mvg

Kwertie
11 oktober 2005, 19:53
@ Night
jah sorry
ik wil hier niemand oplichten
sorry, blijkbaar idd geen garantie meer, 'k heb da verkeerd begrepen, ik dacht dat het zo was, iedereen kan toch eens missen, moet je daarom zo vies doen / blacklisten

bij deze ==> geen garantie meer mensen, maar alles kan uitvoerig getest worden, er is niks aan!

ge moogt da wel es op een IETS vriendelijkere manier zeggen he => daarom heb'k je posts verwijderd
waarom zou ik hier iemand gaan oplichten :ironic:
daarbij, er is niks maar dan ook niks aan...

derbij, ge zijt geen potentiële koper of bieder ofzo, dus kan je me moeilijk blacklisten eh
'k weet ni vanwaar die haat komt tegenover mij :ironic:

ge kunt da ook eerst even gewoon vermelden & vragen he
ik dacht niet anders dan dat er wel nog garantie op zat,
SORRY IK BEN MAAR EEN MENS HE

nog iets: mijn intentie is niet om hier winst te komen maken, dat zie je ook wel, dus om zo direct moord & brand te schreeuwen van "oplichterij" mag je ook wel beetje kalmer zeggen he, missen is MENSELIJK

dit berust op één groot misverstand, geloof het of niet
ik had dit alles gepost op www.2dehands.be

de vorige verkoper heeft idd een PM gestuurd & dat hierin vermeld, maar 'k had die tekst gekopieerd en niet meer ge-edited, mijn fout, geef ik toe
ja sorry voor die ene keer dat'k nalatig was

iedereen weet het nu, niemand is hier in't zak gezet & nogmaals, niemand is verplicht die laptop te kopen, der is niks aan!

-viper-
11 oktober 2005, 20:22
Als laatste ding zou ik enkel willen vermelden dat ik het vrij onbeleefd vind om uw macht als moderator te (mis)bruiken door relevante posts te verwijderen die deze verkoop in het gedrang zouden kunnen brengen.

Kwertie
11 oktober 2005, 20:25
Als laatste ding zou ik enkel willen vermelden dat ik het vrij onbeleefd vind om uw macht als moderator te (mis)bruiken door relevante posts te verwijderen die deze verkoop in het gedrang zouden kunnen brengen.
allé
waarom zou de verkoop hier in het gedrang worden gebracht
ik heb ALLES maar dan ook ALLES vermeld & eerlijk gezegd nu
wat is hier aan verkeerd

'k vind het wel niet meer dan normaal dat ik zo'n grote beschuldigen met rode smileys errond en vet en met veel uitroeptekens toch wel mag verwijderen he

sry viper om ook de jouwe te verwijderen, maar 't is ook ni leuk om zo zwaar beschuldigd te worden, voor die ene keer da'k ne keer iets "fout" doe... want mensen die geen geld storten of geen betaalde goederen opsturen vind ik veel 'fouter' ze

'k vind het duidelijker als alles in 1 post staat wat er nu juist aan de hand is ook... zonder daar subjectieve dingen bij te zetten

NighT
11 oktober 2005, 20:27
'k heb da verkeerd begrepen
ik dacht dat het zo was
iedereen kan toch eens missen,
moet je daarom zo vies doen blacklisten

ge moogt da wel es op een IETS vriendelijkere manier zeggen he => daarom heb'k je posts verwijderd
waarom zou ik hier iemand gaan oplichten :ironic:

*knip*
'k weet ni vanwaar die haat komt tegenover mij :ironic:
*knip*

*knip*
SORRY IK BEN MAAR EEN MENS HE
*knip*

:applause: Het wordt hier maar beter en beter, de vorige verkoper die nog komt melden dat hij jouw persoonlijk heeft ingelicht.

Mijn reden van reactie is niet wegens een 'persoonlijke haat' jegens U, zoals u in uw 'slachtoffer rol' hierboven wil laten blijken. Ik wil enkel wijzen op een belangrijk iets: een laptop verkopen die 'nog 4 maanden binnen garantie valt' is een groot verschil met een laptop die 'reeds 3 maanden voorbij garantie is'.

Wanneer ik dit nu laat gebeuren en binnen bijvoorbeeld twee maanden de koper de laptop bij Acer voor garantie wil gaan, en hij krijgt te horen dat zijn laptop al lang voorbij garantie periode is, wie is er dan het slachtoffer?

Laptops verkopen gaat niet over kleine sommen geld, maar wel over grote bedragen zeker voor de tieners die hier op games.telenet hangen. Wanneer iemand met de functie als moderator, het nalaat voor dergelijke informatie, die door de vorige eigenaar persoonlijk gemeld is, te vertellen, stel ik hier mij vragen bij.

Het feit dat mijn vorige posts INCLUSIEF die van de vorige eigenaars (die naar mijn mening alleen van goede bedoelingen betuigde) verdwijnen, overtuigt mij niet meteen van uw goede bedoelingen moet ik zeggen .........

Als vorige eigenaar van deze laptop ben ik deze thread al enige tijd aant opvolgen.
Ik wil hierbij niemand iets gaan verwijten, maar door deze hele situatie moet ik even vermelden dat ik meteen toen deze thread gestart werd heb gePM'd naar Kwertie, met de melding dat er geen garantie meer op de laptop zat...
*knip*

Kwertie
11 oktober 2005, 20:33
'k denk dat je zelf niet meer weet hoe je daarjuist zelf reageerde
ik ging het wel degelijk op mij genomen hebben moest er iets aan die laptop gekomen zijn, wees daar maar zeker van, ik zal mij geen dingen permitteren die niet toe te laten zijn

& dat ik die posts verwijderde, was gewoon om alles in 1 post te zetten & duidelijk te stellen, ik ontken toch niet dat ik idd een foutje gemaakt heb?

Kunnen we het hier bij laten aub? ik heb de potentiële koper duidelijk ingelicht en NOGMAALS sorry, voor moest het nog niet duidelijk geweest zijn

IK HEB HIER GEEN KWADE BEDOELINGEN of wat moet'k hier doen om dat duidelijk te maken, wat heb ik hiermee in m'n zakken om over zoiets te liegen

en als je alles gelezen hebt, weet je ook dat't gewoon een copy/paste was uit een andere site waar'k hem tekoop had gezet... & dat de fout daarop berust

& misbruik van mod-functie is da ook ni echt, wij deleten VAAK posts voor andere mensen als die té negatief zijn dan wat nodig was...

en waarom zoveel roepen en tieren, het gaat hier enkel maar om de garantieperiode, en ik heb nog dingen teruggenomen van mensen, als iets kapot ging binnen de periode, ik heb enige tijd geleden ram verkocht, die in garantie was in holland, maar blijkbaar kapot toegekomen

=> ik heb die ram teruggenomen & het geld teruggegeven...
that's it, geen problemen van gemaakt, dus ik heb nooit ofte nooit kwade bedoelingen gehad
dus moest het toch kapot zijn, en 'k heb gezegd dat er garantie op zat, zal ik die persoon zeker zijn geld teruggeven, eerlijk is eerlijk, zo ben'k, en da kunnen verschillende kopers hier be-amen => daarom nogmaals sorry, dat is niet van m'n gewoonte dat ik zo'n fout maak

& aub, laat die "tiener-zijn" maar achterwege, de grootste "misdrijven/bedriegingen" worden nog altijd door oudere gedaan..

Psychodweep
11 oktober 2005, 20:45
Wanneer ik dit nu laat gebeuren en binnen bijvoorbeeld twee maanden de koper de laptop bij Acer voor garantie wil gaan, en hij krijgt te horen dat zijn laptop al lang voorbij garantie periode is, wie is er dan het slachtoffer?

Heb je de factuur nie nodig voor garantie ?

Ik denk wel eerder dat de verkoper in kwestie een probleem heeft met het feit dat jij hem afschildert als een oplichter. Dat je je voorstelt als iemand die een oplichter heeft kunnen ontmaskeren en vele mensen hebt kunnen waarschuwen. De verkoper geeft zijn fout toe, fouten maken is menselijk. Dus hierbij is de kwestie toch opgelost ?

Ik denk dat men beter een nieuwe thread start, want dit gaat een discussie thread worden. Iedereen gaat z'n mening willen zeggen .... en binnen de kortste keer is deze topic x-tig pagina's lang.

NighT
11 oktober 2005, 20:54
*knip*

Wat nu niet meer duidelijk is door de ontbrekende posts is dat de laptop geen 8 maanden oud is, maar (intussen) 16 maanden en dat de vorige eigenaar dit blijkbaar ook aan Kwertie gemeld heeft... (met de gekende gevolgen vandien)

Soit, hopelijk heeft dit alles iets uitgehaald, dan is het toch niet enkel een verspilling van kostbare tijd geweest.

Succes met de verkoop!

Litheon
11 oktober 2005, 20:58

Ik ga hier volledig mee akkoord!
Ik heb de verwijderde post van Night gezien en ik begrijp niet waarom deze zomaar verwijderd wordt terwijl er de waarheid instaat.

Kwertie
11 oktober 2005, 20:59
Wat nu niet meer duidelijk is door de ontbrekende posts is dat de laptop geen 8 maanden oud is, maar (intussen) 16 maanden en dat de vorige eigenaar dit blijkbaar ook aan Kwertie gemeld heeft... (met de gekende gevolgen vandien)

Soit, hopelijk heeft dit alles iets uitgehaald, dan is het toch niet enkel een verspilling van kostbare tijd geweest.

Succes met de verkoop!
dat'm nu 16 maanden oud is was idd niet meer vermeld (maar wel al vermeld dat er geen garantie meer op is, wat er automatisch op wijst datem 12 maanden of ouder is)
'k hoop dat je je nu heel gelukkig voelt dit te hebben gezegd.. :)

'k zal nog een geste doen, als de hoogste bieder zijn bod behoudt, geef ik mijn persoonlijke garantie op papier, met handtekening, dat als er iets aan komt de eerstvolgende 30 dagen na aankoop, hij het geld terugkrijgt van aankoop als hij de laptop teruggeeft, (wat ik eigenlijk zowiezo ging doen moesten er gauw problemen voorkomen)

indien de hoogste bieder zich terugtrekt zal'k een nieuwe thread starten & vandeneerste keer alles duidelijk vermelden
everybody happy now :)

en @ Night, mocht je alles wat mooier & vriendelijker gezegd hebben, ging'k da zeker ni verwijderd hebben, maar met ":angry:"-smiley's enzo erbij, vond ik net een tikkeltje overdreven, want jij was niet eens de benadeelde persoon & dat was niemand tot nog toe...

Peace? :unsure:

Kwertie
11 oktober 2005, 21:01
Ik ga hier volledig mee akkoord!
Ik heb de verwijderde post van Night gezien en ik begrijp niet waarom deze zomaar verwijderd wordt terwijl er de waarheid instaat.
moest je alles gelezen hebben, dan had je het wel begrepen

het gaat'm er gewoon over de manier waarop hij het hier kwam "vermelden"

vengeance_angel
11 oktober 2005, 21:17
Is dus ongelofelijk wat voor een zeveraars dr hier komen zagen. ( begrijp piotke )
En ze zijn dan nog niet eens benadeeld!! Het is net alsof hier al iemand int zak gezet is.
Ik ken kwertie, en ik heb zelfs de laatste 14 dagen de desbetreffende laptop gebruikt waarover het hier gaat.
Is een fantastisch toestel en kan je verzekeren dat hij geen gebreken vertoond.
En wat de verkoper betreft, ik ben zeker dat hij niemand zou bedriegen, daar steek ik mn hand voor int vuur.
Denk dat het beste is dat je een nieuwe thread start kwertie want deze is onoverzichtelijk en staat vol offtopic's.
mvg en succes met de verdere verkoop.

masterboy
11 oktober 2005, 21:27
'k denk dat je zelf niet meer weet hoe je daarjuist zelf reageerde
ik ging het wel degelijk op mij genomen hebben moest er iets aan die laptop gekomen zijn, wees daar maar zeker van, ik zal mij geen dingen permitteren die niet toe te laten zijn

& dat ik die posts verwijderde, was gewoon om alles in 1 post te zetten & duidelijk te stellen, ik ontken toch niet dat ik idd een foutje gemaakt heb?

Kunnen we het hier bij laten aub? ik heb de potentiële koper duidelijk ingelicht en NOGMAALS sorry, voor moest het nog niet duidelijk geweest zijn

IK HEB HIER GEEN KWADE BEDOELINGEN of wat moet'k hier doen om dat duidelijk te maken, wat heb ik hiermee in m'n zakken om over zoiets te liegen

en als je alles gelezen hebt, weet je ook dat't gewoon een copy/paste was uit een andere site waar'k hem tekoop had gezet... & dat de fout daarop berust

& misbruik van mod-functie is da ook ni echt, wij deleten VAAK posts voor andere mensen als die té negatief zijn dan wat nodig was...

en waarom zoveel roepen en tieren, het gaat hier enkel maar om de garantieperiode, en ik heb nog dingen teruggenomen van mensen, als iets kapot ging binnen de periode, ik heb enige tijd geleden ram verkocht, die in garantie was in holland, maar blijkbaar kapot toegekomen

=> ik heb die ram teruggenomen & het geld teruggegeven...
that's it, geen problemen van gemaakt, dus ik heb nooit ofte nooit kwade bedoelingen gehad
dus moest het toch kapot zijn, en 'k heb gezegd dat er garantie op zat, zal ik die persoon zeker zijn geld teruggeven, eerlijk is eerlijk, zo ben'k, en da kunnen verschillende kopers hier be-amen => daarom nogmaals sorry, dat is niet van m'n gewoonte dat ik zo'n fout maak

& aub, laat die "tiener-zijn" maar achterwege, de grootste "misdrijven/bedriegingen" worden nog altijd door oudere gedaan..
Ik ben die persoon van dat ram.
En ik moet zeggen dat alles juist en correct is verlopen.
Voor het zelfde geld had hij gezegd dat dit door de verzending kwam. En kon ik fluiten naar de rest. Hij heeft zelfs mijn port kosten naar Nederland betaald.
Op deze manier doe ik graag zaken met mensen.
En als Kwertie nog iets verkoopt dat ik kan gebruiken zal ik het zeker niet laten om weer zaken met hem te doen.

vanrumst
11 oktober 2005, 23:29
ik twijfel niet aan het feit dat hij in perfecte staat is en zo, maar ik bied in opdracht van kennis die laptop nodig heeft. En deze vindt 770 zonder garantie dan toch wat te veel voorlopig. Ik hou het allesinds in het oog

IznoGouD
11 oktober 2005, 23:54
laat het bieden maar gaan :)

12 oktober 2005, 01:10
volgende off-topic krijgt een sanctie, laten we het nu netjes houden.
Alle info staat hierboven en het is niet omdat Kwertie een moderator is dat je het hem zuur moet maken, 50% van bovenstaande posts konden in pm gestuurd worden, denk eraan.
Enkel bieden of relevante vragen stellen ivm de laptop die onbeantwoord bleven.

Missen is menselijk hé, moest ik zo reageren voor elke fout ik zie op het forum, jullie zouden een leuke tijd hebben..., not, ...
Al da gezaag, ge zou er grijs haar van krijgen.

fp548
12 oktober 2005, 08:19
Ik verkoop een Acer Aspire 1500 series laptop met:

-Athlon 64bit mobile processor 3000+
-DVD-/+RW station
-ATi 9600 met 64Mb dedicated geheugen
-768 Mb DDR geheugen
-60 Gb Harde schijf
-diskettestation
-4 x USB 2.0
-Firewire
-Infrarood
-Wireless LAN
-LAN 10/100/1000
-56kb modem
-hoog-resolutie scherm 1400x1050 15"
-Cardreader 3 in 1 (MMC en SD)
-geluidskaart met speakers ;)
-Azerty toetsenbord met sneltoetsen
-Accu in orde
-Windows Xp Home licentie achteraan op de laptop

Pics:
http://img.2dehands.be/f/normal/10607485.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/106074851.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/106074852.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/106074853.jpg

De laptop is heel compleet en heeft geen mankementen. (heel kleine gebruikssporen wel een beetje)
Geen garantiebewijs meer, maar fabrieksgarantie zit er wel nog op normaal gezien (8 maand oud ongeveer)

Ik ben van Ardooie, bij Roeselare in West-Vlaanderen. Ik kan leveren indien in de buurt, ofwel kom 'k met de trein indien te ver (mits vergoeding beide), maar liefst afhalen natuurlijk ;).

Minimumprijs (kan meeneemprijs zijn) = 700Euro
Ruilen kan ook mits opleg ofzo (maar liefst meest geld ;)), 'k zoek ni echt iets specifiek, so surprise me :unsure:

joo een vraagje komt deze laptop warm alee wat ik bedoel is zeer warm ?
want ik ken zoo iemand met zoo een laptop en die slaa zelf uit .
kzeg niet dat den uwen uitslaa hee van de hitte kwil gewoon weten hoe het met de hite zit

en is je meeneemprijs 700 € ik zoek namelijk een laptop

Kwertie
12 oktober 2005, 08:39
joo een vraagje komt deze laptop warm alee wat ik bedoel is zeer warm ?
want ik ken zoo iemand met zoo een laptop en die slaa zelf uit .
kzeg niet dat den uwen uitslaa hee van de hitte kwil gewoon weten hoe het met de hite zit

en is je meeneemprijs 700 € ik zoek namelijk een laptop
wordt vrij warm als hij stressed is, maar valt niet uit => je moe wel de CPU-driver installeren die te vinden is op www.acer.be => bij Support => Drivers

voorlopig heeft nog iemand anders een hoger bod van 750euro (geleverd welliswaar), moest die niet meer reageren wil'k uw bod overnemen

fp548
12 oktober 2005, 09:11
kheb nog geen bod uitgebracht hee kheb namelijk een ander op het oog maar moest dat niks zijn zal ik wel een bod uitbrengen

vanrumst
12 oktober 2005, 09:44
moest vorige bieder afhaken, bod van 700 mag ik nog uitbrengen

Kwertie
12 oktober 2005, 10:06
ok, we zien wel

edit:
kga deze closen, de andere (die 550€ bood) laat z'n bod liever vallen, hij heeft al een laptop gekregen van z'n ouders zegt hij...

vanrumst z'n bod ga ik overnemen op de nieuwe thread (van 700€)
nieuwe thread:
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?p=6151365#post6151365