PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Mx 700 Cordless

Pill
5 oktober 2005, 17:22
Ik verkoop mij Mx700 omdat de linker aanwijzer niet meer altijd werkt, als ik soms iets wil aan klikke, doet hij dat niet, de voeler onder is gewoon klein beetje defect, voor de rest werkt ze perfect. Maar miss voor stukken ofzo da iemand hem wilt kopen, doe een bod en we zien wel. Bedankt

Grtz Pill

LinQ
5 oktober 2005, 18:20
daar zit toch 5 jaar garantie op ?

Ozymandias
5 oktober 2005, 19:44
zit normaal 5 jaar garantie op - en logitech is niet het merk dat lastig doet om garantie. Als je toch besluit de muis te verkopen, kan je er fotootjes van posten, om te zien in welke staat het omhulsel nog is?

En kan je een mogelijke richtprijs geven?

Pill
5 oktober 2005, 21:01
Kan foto's geven op msn, bjorn_de_feyter@hotmail.com
Richtprijs , heb echt geen idee, zie foto en doe bod.
En garantie, heb geen factuur meer :(
Grtz Pill

SuPeRFunk
5 oktober 2005, 23:04
Sorry voor :offtopic: , maar wil even melden dat ik hetzelfde probleem heb (3 jaar en half oud) en dat ik er nog ken die dat probleem kennen. De linkermuisklik werkt dikwijls niet en als ze wel werkt, wordt er gedubbelklikt.
Dat werkt enorm frustrerend bij mij.

Spijtig genoeg heb ik ook geen factuur meer :angry:

btw om toch nog iets positief te zeggen ;) Het is de beste muis die ik ooit heb gehad. Ligt voor mij beter in de hand dan de mx3100.

Greetz

Coolrunner
5 oktober 2005, 23:16
5€ excl verzending (wel alles dus ook de ontvanger)

Deadelus
5 oktober 2005, 23:38
Factuur is niet nodig aangezien logitech werkt met s/n nummers

Hun weten precies wanneer een product verkocht is aan een leverancer en geven genoeg garantie om de tijd te overbruggen.

Groeten

Pill
6 oktober 2005, 08:06
Factuur is niet nodig aangezien logitech werkt met s/n nummers

Hun weten precies wanneer een product verkocht is aan een leverancer en geven genoeg garantie om de tijd te overbruggen.

Groeten
Ja had ik dit vroeger geweten maarja, heb me nu de MX1000 aangekocht, is echt nog vele beter, en ligt echt goed in de hand.

Grtz Pill

Pill
6 oktober 2005, 08:08
Sorry voor :offtopic: , maar wil even melden dat ik hetzelfde probleem heb (3 jaar en half oud) en dat ik er nog ken die dat probleem kennen. De linkermuisklik werkt dikwijls niet en als ze wel werkt, wordt er gedubbelklikt.
Dat werkt enorm frustrerend bij mij.

Spijtig genoeg heb ik ook geen factuur meer :angry:

btw om toch nog iets positief te zeggen ;) Het is de beste muis die ik ooit heb gehad. Ligt voor mij beter in de hand dan de mx3100.

Greetz
Idd was bij mij ook probleem en is heel frustrerend!!! Ik begrijp niet hoe zo een kwaliteit als logitech deze problemen kan hebben, want bij een vriend van mij is het zelfde probleem.

Grtz Pil

Pill
6 oktober 2005, 08:10
5€ excl verzending (wel alles dus ook de ontvanger)
Zaterdag avond 19.00 sluit ik af. had meer aan iets van 7.5 gedacht. En natuurlijk alles is erbij, miss buiten de software cd, maar is heel snel te vinden of de site van logitech. Maar zullen zien of prijs nog omhoog gaat.
Grtz

Pill
6 oktober 2005, 23:07
Hup Omhoog

Deadelus
7 oktober 2005, 11:47
10 euro incl verzending

Pill
8 oktober 2005, 13:11
k als ik voor deze avond geen hoger bod krijg is em voor u .

Grtz Pill

Coolrunner
8 oktober 2005, 18:31
13€ incl dan maar :P

Pill
8 oktober 2005, 20:56
Ik ga nu deze afsluiten, coolrunner kan je aub mij toevoegen op msn moest je dit hebben, kunne we het regelen, want ik ga nu tot morge middag vertrekken voor te werken dus kom pas rond de avond op msn.

Grtz Pill

Coolrunner
8 oktober 2005, 21:20
Ik ga nu deze afsluiten, coolrunner kan je aub mij toevoegen op msn moest je dit hebben, kunne we het regelen, want ik ga nu tot morge middag vertrekken voor te werken dus kom pas rond de avond op msn.

Grtz Pill

pm verstuurd voor afhandeling ... geen msn