PDA

Volledige versie bekijken : de wilde krijgt kletsen

den Acid Burn
2 oktober 2005, 21:18
Na de match, toen we op weg waren naar het spelershome, begon een kerel me plots uit te schelden voor "vuile Lierse-man", terwijl ik bij Westerlo speel", begint De Wilde het verhaal in Het Nieuwsblad en Gazet van Antwerpen.

Ik kreeg een klap op mijn achterhoofd. Toen ik wilde doorlopen, ontspoorde het incident. Ook Eveline kreeg een duw. Er werd geschopt en ik kreeg een slag in mijn gezicht."

"De dokter van Anderlecht heeft me de eerste zorgen toegediend. Voorlopig stelde hij alleen een neusbeenbreuk vast. Ik ben zeker drie weken out. Vreselijk als je weet dat ik al 15 jaar fan ben van Anderlecht."

wtf??
twas daar precies gezellig in het cvds stadion

D-1337
2 oktober 2005, 21:19
laat het flamen beginnen

wankstar
2 oktober 2005, 21:20
Na de match, toen we op weg waren naar het spelershome, begon een kerel me plots uit te schelden voor "vuile Lierse-man", terwijl ik bij Westerlo speel", begint De Wilde het verhaal in Het Nieuwsblad en Gazet van Antwerpen.

Ik kreeg een klap op mijn achterhoofd. Toen ik wilde doorlopen, ontspoorde het incident. Ook Eveline kreeg een duw. Er werd geschopt en ik kreeg een slag in mijn gezicht."

"De dokter van Anderlecht heeft me de eerste zorgen toegediend. Voorlopig stelde hij alleen een neusbeenbreuk vast. Ik ben zeker drie weken out. Vreselijk als je weet dat ik al 15 jaar fan ben van Anderlecht."

wtf??
twas daar precies gezellig in het cvds stadion

Da zijn gastjes die zich vervelen die dit altijd doen... kijk maar naar de hooligans die VOOR dat de match begint op iedereen beginnen slaan... pure verveling, das niet voor tou te juichen, das gewoon een vorm van entertainement voor hen...

den Acid Burn
2 oktober 2005, 21:32
ja what about een levenslang stadionverbod voor zo een onnozelaars?
lijkt mij geen slecht idee

Reptiel
2 oktober 2005, 21:33
was na de match van tegen Betis dacht ik.
ze zouden hen 3 jaar stadionverbod moeten geven dan zullen ze het wel leren.

Tweak37
2 oktober 2005, 21:40
levenslang idd... Kunnen mensen nu nooit is beschaafd doen? Soms stel ik me toch wel vrage bij al die retards die hier onze aardkluit blijken te bevolken, tsjees...

Time
2 oktober 2005, 22:01
Er was iemand van dit forum bij betrokken. Allez, hij nam het toch alleszins op voor de hooligans...

Tweak37
2 oktober 2005, 22:40
Er was iemand van dit forum bij betrokken. Allez, hij nam het toch alleszins op voor de hooligans...

zijnde?

Time
2 oktober 2005, 22:54
zijnde?
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?p=6099756#post6099756
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?p=6099766#post6099766

Shyheim
2 oktober 2005, 23:00
Reptiel dacht hoogst waarschijnlijk dat ik het was.

;)

Time
2 oktober 2005, 23:02
Stop it.:p

NemesisBE
2 oktober 2005, 23:20
staat al in topic ergens, dus close dit maar, is enkel bedoeld als flame :]

Morpheus
2 oktober 2005, 23:31
staat al in topic ergens, dus close dit maar, is enkel bedoeld als flame :]

Lijkt me ook beter