PDA

Volledige versie bekijken : Kwart-triatlon

Rifledude
2 oktober 2005, 18:14
Zo zit het: 14 oktober doe ik een kwart-triatlon met (bijna) heel mijn klas (6dejaars humaniora (aso)) en nog een paar leerkrachten ten bate van een goed doel. Dit was 6maanden geleden gepland. Ikzelf ben een sportief persoon en zou geen problemen hebben zonder voorbereiding zo'n kwart-triatlon uit te lopen. Maar toch heb ik mij zeer grondig voorbereid. Het probleem is dat de mensen van mijn klas die ook meedoen bijlange niet zo sportief zijn als ik. Op zich is dit geen probleem als ze zich hadden voorbereid maar niemand heeft ne klop gedaan (buiten mn vriendin dan, maar die zou dat ook zonder probelemen kunnen uitlopen zonder voorbereiding, ze is nl professionele kunstschaatseres dit even terzijde). 6 maanden geleden werd er ook afgesproken dat het geen competitie gaat zijn (wel jammer maar kom :p) omdat het voor een goed doel is en het toch een klasactiviteit is. Dus maw diegenen die zich voorbereid hebben zullen zich moeten aanpassen en het tempo van de traagste moeten volgen, waarmee ik geen probelemen zou hebben moesten ze zich voorbereid hebben.
Volgens mij onderschatten de meesten de 800m zwemmen, 45km fietsen en 10.5km lopen. Deze week hebben we met de klas 40km gefietst en ze waren al aan het zagen dat het te ver was. Als ik nu in de klas zeg dat ik vind dat ze niet mee mogen doen omdat ze zich niet hebben voorbereid en dat ze egoïsten zijn, omdat ze geen rekening houden met de mensen die zich wel hebben voorbereid, ben ik weer de boe-man. :doh:

Graag jullie mening.. :help:

Raptyr
2 oktober 2005, 18:28
Lijkt me geweldig plezant, en bij mekaar blijven gebeurt toch nooit. Je zal je eens goed kunnen uitleven.