PDA

Volledige versie bekijken : [TK][PC]: 2.4CPU + mobo + graka

Int3x0r
1 oktober 2005, 17:33
Hoi,

wegens upgrade te koop:

- P4 - 2.4 Ghz met cooler
- Mobo : Epox 4PEAD (http://www.epox.com.tw/eng/products_content.php?ps=205)
- Sapphire Ati Radeon 9800 pro 128mb

Geen enkel onderdeel is ooit OC'ed geweest!

Ik had graag alles in 1 keer weg gedaan. De prijs voor alles samen is 125€.
Het is misschien niet state of the art, maar wel ideaal om bv als 2de pc te dienen.

Liefst omgeving Geraardsbergen, doch tijdens de week werk ik in Gent (centrum).

Greetings!

brechtvm
1 oktober 2005, 17:48
- P4 - 2.4 Ghz met cooler
- Mobo : Epox 4PEAD (http://www.epox.com.tw/eng/products_content.php?ps=205)
- Sapphire Ati Radeon 9800 pro 128mb

bod 125€ (eventueel 130)
meeneemprijs geboden..
dus pm me voor afhandeling

alles afgehaald :)

Psychodweep
1 oktober 2005, 18:00
Ik zie wel nergens dat die prijs een meeneemprijs is....
@verkoper: is die prijs een meeneemprijs (direct verkopen prijs) of een richtprijs (mogelijk hoger te bieden) ?

PsYmon
1 oktober 2005, 18:07
Zal wel een typfout zijn zeker? Anders heeft ons brechtje eindelijk een koopje gedaan.
@verkoper: ik wil zeker opbieden als de prijs die je gaf geen meeneemprijs was ;)

scott
1 oktober 2005, 18:16
130 euro afgehaald

brechtvm
1 oktober 2005, 18:18
Ik had graag alles in 1 keer weg gedaan. De prijs voor alles samen is 125€.
!

De prijs is... duid volgens mij nog steeds op mééneemprijs..
ook omdat ie zegt dat alles in één keer weg moet..
vandaar..

Bod is geboden (door mij)
dusja...

sorry PsyMon, maar als het geen meeneemprijs is, dan moet ie schrijven..
minimum/begin-prijs..
of iets in die trant..
en niet DE prijs, want .. DE = fixed = meeneemprijs

@ verkoper : gelieve u dan ook aan de regels te houden :)

ps : thread gestart om 17:33, en ik bood pas om 17:48.. tijd genoeg voor iedereen dacht ik om een bod uit te brengen :)

"keep it fair"

PsYmon
1 oktober 2005, 18:21
Je trekt te rap conclusies jij :)
Nuja, de verkoper beslist he...

big_spillie
1 oktober 2005, 19:07
Er staat mss niet bij dat het een minimumprijs is, maar ook niet dat het de meeneemprijs is hè, dus ik zou zeggen: Laat de verkoper het uitmaken (er staat niet bij 'meeneemprijs' dus zou hij volgens mij niet tegen de regels ingaan...)
greets

brechtvm
1 oktober 2005, 19:10
Er staat mss niet bij dat het een minimumprijs is, maar ook niet dat het de meeneemprijs is hè, dus ik zou zeggen: Laat de verkoper het uitmaken (er staat niet bij 'meeneemprijs' dus zou hij volgens mij niet tegen de regels ingaan...)
greets

hij legt da nadruk op "de prijs"...
komt overeen met "mijn prijs is.."
en deze willen zeggen : "voor dat bedrag mag je m hebben"..

anders moet je duidelijk vermelden : minimumprijs..
anders spréken we over een meeneemprijs..

(denk niet dat iemand zou schrijven.. "de prijs voor mijn systeem is 100€ (als het over een venice gaat ofzo.. > dusja..meeneemprijs hé..."de prijs is 500€")

mrja..enfin..kga zwijge want tis hier al een te grote flame-discussie aant worde ;)

Int3x0r
1 oktober 2005, 19:15
Mijn excuses voor het niet vermelden van de zgn "meeneemprijs". Het bod van 130€ volstaat om onder meeneemprijs gerekend te worden.

Ik zal morgen (zondag) voor 12u 's middags het bieden afsluiten. In de namiddag kan dan het afhalen geregeld worden.

brechtvm
1 oktober 2005, 19:20
Mijn excuses voor het niet vermelden van de zgn "meeneemprijs". Het bod van 130€ volstaat om onder meeneemprijs gerekend te worden.

Ik zal morgen (zondag) voor 12u 's middags het bieden afsluiten. In de namiddag kan dan het afhalen geregeld worden.

als je zegt dat 130 meeneemprijs is, (staat vermeld in mn eerste post dat ik dat eventueel ook bied) dan moet je afsluiten en verkopen aan diegéven die dat bood...
ik kan afhalen in geraardsbergen, of in gent(sint pieters/centrum)...
// pm me maar ofzo :)

Int3x0r
1 oktober 2005, 19:32
Verkocht aan BRECHTVM!

brechtvm
1 oktober 2005, 19:34
Verkocht aan BRECHTVM!
ge krijgt er nu nog een pint bij ook sé :)
omda ge nen toffe pee zijt ;)

scott
1 oktober 2005, 19:46
euh er stond toch dat ik 130 euro bood of niet ????
en stond ook afgehaald he

brechtvm
1 oktober 2005, 20:03
euh er stond toch dat ik 130 euro bood of niet ????
en stond ook afgehaald he

ik had eerste bod, van 125euro..
dat was meeneemprijs dacht ik, dus hoger bieden was niet nodig...
u bood idd 130euro..
wat volgens mij onnodig leek aangezien een meeneemprijs vastligt..
nadien heb ik mn bod dan idd aangepast..
naar 130..
dusja...
first come,first serve..
sorry..
(indien je interesse hebt in een onderdeel mag je me PM'en, maar denk niet dat ik iets ga verkopen)

piotke
1 oktober 2005, 20:05
Verkocht aan BRECHTVM!

Das ook geen manier van handelen eh. Eerst aanvaard je dat bod van 130 euro en zeg je dat er nog tot 12 uur geboden kan worden.
Ik zie nergens he twoord meeneemprijs staan in je eerste post, dus brecht komt hier wat grote praat verkondigen omdat hij dat zo interpreteerde...

scott
1 oktober 2005, 20:06
ik citeer de woorden van de verkoper :

Dus het staat wel vast dat meeneemprijs op 130 euro ligt :)
en niet de door jou geboden 125, en erna aangepast (eventueel 130)

brechtvm
1 oktober 2005, 20:17
*zucht*

@ piotke : wat wel in de regels staat, is dat als je zegt VERKOCHT, dat het dan zo is, dus dat deze thread gesloten is..

tis hier gewoon een kwestie van een misverstand..

De prijs is > op wat slaat dat volgens jou piotke ? leg mij dat anders eens uit ;)

ps: 130euro + een pint = nog steeds het hoogste bod hé..
dusja..

mijn punt : ik reageerde maar NA 20 MINUTEN (thread was 20 minuten VOOR mijn eerste post gestart) en toen reageerde niemand..
en nu ineens komt iedereen 'kneuten' ?!

mvg,
brechtvm

piotke
1 oktober 2005, 20:28
Als er gezegd word bod genoteerd dat is dat evenzeer geldig...
En verkoper zei 130 euro is meeneemprijs..... Dat heb jij NIET eerst geboden...

"De prijs is .." interpreteer ik al? Ik wil er die prijs voor, maar meer mag ook.

En ow, jij hebt AL na 20 minuten gereageerd. Juist, een volle 20 minuten ?
ps : thread gestart om 17:33, en ik bood pas om 17:48.. tijd genoeg voor iedereen dacht ik om een bod uit te brengen
Imho zijn dat 15 minuten... En 15 hele minuten. Man ik zit langer op het wc dan dat...

nu, jammer maar helaas, scott heeft als eerste de meeneeprijs geboden van 130 euo...

brechtvm
1 oktober 2005, 20:31
Als er gezegd word bod genoteerd dat is dat evenzeer geldig...
En verkoper zei 130 euro is meeneemprijs..... Dat heb jij NIET eerst geboden...

"De prijs is .." interpreteer ik al? Ik wil er die prijs voor, maar meer mag ook.

En ow, jij hebt AL na 20 minuten gereageerd. Juist, een volle 20 minuten ?
ps : thread gestart om 17:33, en ik bood pas om 17:48.. tijd genoeg voor iedereen dacht ik om een bod uit te brengen
Imho zijn dat 15 minuten... En 15 hele minuten. Man ik zit langer op het wc dan dat...

nu, jammer maar helaas, scott heeft als eerste de meeneeprijs geboden van 130 euo...

tkomt gewoon neer op nen hoop verwarring en een groot misverstand..
punt uit..

ik denk dat iedereen weer iets heeft uit bijgeleerd..
en ..
piotke..
is het mijn gedacht of kan je het niet over je hart krijgen dat ik deze verkoop won ?

want zo komt het alleszinds wel over...

// stop aub met verdere off topic..
// das irritant voor iederen (zowel koper als verkoper)
// en idd, kspreek uit ervaring..(15€ op een cpu..)

piotke
1 oktober 2005, 20:32
Helemaal niet. Waarom zou ik daar moeilijk om doen. Ik reageer op de reported posts. En blijkbaar zijn er nog meningen, zie maar eerste reply's. Dat 125 niet de meeneemprijs is..

Overigens, verkoper zegt 130 euro meeneemprijs en die heb jij NIET geboden...

brechtvm
1 oktober 2005, 20:34
Helemaal niet. Waarom zou ik daar moeilijk om doen. Ik reageer op de reported posts. En blijkbaar zijn er nog meningen, zie maar eerste reply's. Dat 125 niet de meeneemprijs is..

Overigens, verkoper zegt 130 euro meeneemprijs en die heb jij NIET geboden...

er staat 'eventueel 130' omdat ik dus niet wist of het om meeneemprijs ging of niet...

deal is ondertussen gesloten,en voor zover ik weet staat in de regels dat je een deal moet nakomen..dus heeft het geen zin meer om verder off topic te gaan..
grijp dan ook volgende keer vroeger in aub..

alvast bedankt..

en srry @ threadstarter voor de offtopic...

piotke
1 oktober 2005, 20:39
deal is ondertussen gesloten,en voor zover ik weet staat in de regels dat je een deal moet nakomen..dus heeft het geen zin meer om verder off topic te gaan..
grijp dan ook volgende keer vroeger in aub..

Pardon. Omdat ik 30 minuten na het gezever hier mijn reply gaf ben ik te traag.... Dus nie tsnel genoeg. Sterke kerel gij... Elke verkoop verknallen door debiel te posten, maar hier u als een heilig boontje citeren aan de regels...

Ik zie een bod staan van 130 euro. Dat niet overboden is door iemand anders. En bovendien nog eens als genoteerd staat aangeduid....

brechtvm
1 oktober 2005, 20:45
Pardon. Omdat ik 30 minuten na het gezever hier mijn reply gaf ben ik te traag.... Dus nie tsnel genoeg. Sterke kerel gij... Elke verkoop verknallen door debiel te posten, maar hier u als een heilig boontje citeren aan de regels...

Ik zie een bod staan van 130 euro. Dat niet overboden is door iemand anders. En bovendien nog eens als genoteerd staat aangeduid....

kga er geen woorden meer aan vuil maken...
sorry @ Scott
N/O @ Piotke
thx @ Threadstarter

maar hier u als een heilig boontje citeren aan de regels... > dus ge geeft toch toe dat het wel degelijk regels waren dat ik citeerde (daarjuist zei ge van ni)
maarja...Stop the off topic plz !

double o seven
1 oktober 2005, 20:46
moest het nog niet verkocht zijn en ik zou eventueel nog kunnen overbieden, zou ik gerust 150 geven... maar ben wat verward of het nu wel degelijk verkocht is of niet :s

dus mijn excuses moest de deal al gesloten zijn.

brechtvm
1 oktober 2005, 20:46
moest het nog niet verkocht zijn en ik zou eventueel nog kunnen overbieden, zou ik gerust 150 geven... maar ben wat verward of het nu wel degelijk verkocht is of niet :s

dus mijn excuses moest de deal al gesloten zijn.

Deal is gesloten...
zoals ook vermeld in de thread (tussen de off-topic lézen ;) )

Nullius
1 oktober 2005, 20:47
Eén conclusie: domme verkoper :lol:
Ge ziet duidelijk dat er VEEL meer zal geboden worden dan 125 of 130€ en dan zegt'm nog dat het de meeneemprijs is ...

Mjah ... toch proficiat met uw (onterechte :unsure: ) aankoop, brecht :D

scott
1 oktober 2005, 20:48
Mijn bod was wel : 130 euro
en uw bod eventueel (dus geen bod eh)
en meeneemprijs is 130 euro
dus verkoper trek uw besluit eh
mvg

brechtvm
1 oktober 2005, 20:52
Verkocht aan Brechtvm staat er ... niet ?
dien een blacklist in voor mij dan hé...
dan zijn al jullie frustraties weg..

>>> heb geen internet van NU tot zondag avond <<<

PsYmon
1 oktober 2005, 21:31
>>> heb geen internet van NU tot zondag avond <<<

Praise the lord! Swat, verkoper, trek hier uw lessen uit he :)

aka
2 oktober 2005, 09:52
volgens mij heeft de verkoper gewoon misbegrepen wat onder meeneemprijs viel. hij dacht wss de prijs vanaf welke de goederen "meegenomen" of verkocht mochten worden ...