PDA

Volledige versie bekijken : [deleted]

[deleted]
28 september 2005, 20:28
[deleted]

Time
28 september 2005, 20:39
Lijkt op het aanbod van evonet, met het verschil dat Evonet al een goede reputatie heeft.:p

devilface
29 september 2005, 11:30
Nieuwe spelers op de ISP markt zijn alleen maar beter voor de consument. Dan graken we misschien eindelijk is af van die torenhoge prijzen voor breedband.

Destroyer
29 september 2005, 12:17
ik ben niet overtuigd, omdat het amper iets meer biedt dan belgacom of telenet

Time
29 september 2005, 12:52
Nieuwe spelers op de ISP markt zijn alleen maar beter voor de consument. Dan graken we misschien eindelijk is af van die torenhoge prijzen voor breedband.
Er zijn al genoeg spelers op de adsl-markt die klanten afsnoepen van belgacom. De titel is volledig verkeerd gekozen aangezien dit alleen een concurrent is voor belgacom en NIET voor telenet.

[deleted]
29 september 2005, 13:03
[deleted]

go_ndw
29 september 2005, 13:05
Indirect bieden ze ook concurrentie aan Telenet als ik het artikel niet verkeerd heb verstaan door het vluchtig te lezen.

Block
29 september 2005, 13:16
4Mbit / 384 Kb en 15 gig volume.

zo zijn er al 13 in een dozijn :) Ik zie ook geen meerwaarde of reden om te veranderen.

Wafel
1 oktober 2005, 12:10
Had graag de limieten zien verdwijnen.

[deleted]
1 oktober 2005, 13:18
[deleted]

The Patriot
1 oktober 2005, 13:26
Er zijn al genoeg spelers op de adsl-markt die klanten afsnoepen van belgacom. De titel is volledig verkeerd gekozen aangezien dit alleen een concurrent is voor belgacom en NIET voor telenet.

Het gaat hier niet omiets meer bieden .. Tis de concurentie waar het hem ons om gaat :D

Hoe meer concurentie .. Hoe lager de prijzen anders zouden ze teveel klanten verliezen :)

[deleted]
1 oktober 2005, 13:46
[deleted]

Bubbling Zombie
1 oktober 2005, 13:48
Had graag de limieten zien verdwijnen.

ga dan bij een maatschappij zonder limieten. Right, die zijn er niet in belgië \o/

sneller
1 oktober 2005, 15:13
realdsl? of hoe zit het nu met hun...

The Patriot
1 oktober 2005, 16:43
Dat wil dus zeggen dat Belgacow weer een grote reclame actie zal uitbrengen op ons belastingengeld. (Don't forget the Belgian government is giving Belgacow a yearly allowance of their tax money) :help:Straks komen ze weer aan m'n deur zagen voor een abonnement maar ik heb lekker een FUP abonnement dus ze kunnen de pot op. 't Zelfde voor TELE2, die hebben op één maand 5 keer gebeld voor dezelfde aanbieding. Stel je dat voor zeg. Na het 6de telefoontje heb ik zelf klacht ingediend bij de ombudsdienst telecom.

Vanaf ik hoor dat reclame is of iets ... gewoon telefoon neerleggen zonder ix te zeggen .. Zo simpel is da .. :)

[deleted]
1 oktober 2005, 17:10
[deleted]

Time
1 oktober 2005, 17:20
Ik zei simpel weg 'neen danku'. De week daarna of op dezelfde dag hetzelfde :( En ze beginnen nooit met 'Goeiedag TELE2 hier'. Nee, ze beginnen met 'Goeiedag wij hebben een aanbieding voor u...'
Dan antwoordt ge: "Momentje, even mijn vlees van het vuur halen", dan legt ge de telefoon daar en doet ge op uw gemak voort met uw bezigheden.

Nog maar 1 keer kunnen proberen hier, de telefonist heeft het 6 minuten volgehouden. :lol:

sneller
1 oktober 2005, 17:35
lol nice one, da moet ik is proberen :p

MilM
1 oktober 2005, 18:03
Is da nie zo da al die bedrijven uiteindelijk een deel aan Belgacom betalen ?
Kben nie zeker, maar kdacht ergens van wel. Kdacht da belgacom pakketten aanbood voor andere providers.

Dus dan beslist belgacom toch nog volledig over de prijzen met telenet en kun je dat niet zien als concurrentie.

Ik ben wel nie zeker, ik weet nie hoe het beheer van de telefoonlijnen werkt in Belgie.

[deleted]
1 oktober 2005, 19:37
[deleted]

Dirkxke
2 oktober 2005, 14:49

idd, ik wou juist het juist zeggen.

hoe meer spelers hoe meer dat de duurdere onder druk komen te staan om niet teveel gebruikers te verliezen. ale hup telenet, tijd voor te beginnen met meer downloadlimiet en uploadsnelheid ^^