PDA

Volledige versie bekijken : studio 1

den Acid Burn
25 september 2005, 23:24
zit die supporter van brugge daar elke week bij studio 1 ofwat?
zoja zouden daar beter eens iemand zetten die wel iets van voetbal kent...
gelijk die kerel constant inging tegen aad de mos.
aad de mos is zolang trainer geweest en die kerel zit daar constant tegen in te gaan, belachelijk gewoon

fixer187
25 september 2005, 23:40
er al een studio 1 thread he

http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=349437

den Acid Burn
25 september 2005, 23:46
excuseer dan.

dan mag deze closed worden imo

Lucian
26 september 2005, 20:25
kwas dus nie de enige die die fanboy had opgemerkt :D
nee tis echt overdreven, en hij legt het der nog zo dik op dan ook he :/

exo
1 oktober 2005, 17:16
Over wie hebben we het? :)

Re@V0r
1 oktober 2005, 17:49
ging over jan wauters denk ik :p

YellinD
1 oktober 2005, 17:51
oh wat een plezier vroeger toen jan wauters commentaar gaf op de radio bij een match van anderlecht... ge zou wijt denken da anderlecht in 4e provinciale hoorde bij momenten :)

hatetn
1 oktober 2005, 17:52
studio 1
gisteren gekeken naar hun samenvatting
club en chaleroi twee subtoppers uit de comp
als club bij de subtop vliegt hebben we dus geen top meer in belgie

Glor
1 oktober 2005, 18:34
Idd slechte woordkeuze, had mss beter gezegd 2 ploegen in de subtop van de rangschikking ofzo maar kan Tom Coninckx zijn smoel zoiezo nie al te goed zien :p

NemesisBE
1 oktober 2005, 18:37
Tom bego ook te babbelen door de bal met 1 op enzo... :D

kakature
1 oktober 2005, 23:29
ging over jan wauters denk ik :p
Huh? Jan Wauters vind ik echt een interessante man.
Is ie dan echt zo pro-Brugs? :p
Dat wist ik niet. :D

NemesisBE
1 oktober 2005, 23:52
damn it, nu heb ik de matchen gemist door Hell_Side (heb trouwens paar bewijstukken opgestuurd naar Moprh voor dubbel/tripple accounts enzo :p)

Time
1 oktober 2005, 23:54
damn it, nu heb ik de matchen gemist door Hell_Side (heb trouwens paar bewijstukken opgestuurd naar Moprh voor dubbel/tripple accounts enzo :p)
Alsof dat iets uithaalt.:p Die krijg je hier alleen weg door dit forum de regeling van het actua-forum te geven: account 30 dagen oud of geen toegang.:]

Re@V0r
2 oktober 2005, 00:06
Huh? Jan Wauters vind ik echt een interessante man.
Is ie dan echt zo pro-Brugs? :p
Dat wist ik niet. :D

ging em meer over het feit da em constant aad de mos zat te onderbreken enzo bij mij :p
kdacht niet da jan wauters zo pro-brugs was :)

@ lord roel: idd :D
em begon zo te babbelen en ineens da tussenfilmke op je scherm :D

Nicoot
2 oktober 2005, 16:47
ahahah go jan wauters :D

nee idd een analist moet neutraal zijn :baard:

fixer187
12 oktober 2005, 12:15
ze geven volgende week Anderlecht - Brugge live op studio 1 :woohoo:

NemesisBE
12 oktober 2005, 15:46
nice :D

Beavis_69
13 oktober 2005, 10:50
ze geven volgende week Anderlecht - Brugge live op studio 1 :woohoo:
Zien dat we da nie missen eh ;)

fixer187
22 oktober 2005, 03:00
heb ik het nu goed verstaan dat de Stijn van studio 1 vandaag zei dat er herhalingen vanaf morgen komen 's nachts?

byter
22 oktober 2005, 10:05
ze gaan idd 's nachts herhalen op vraag van veel supporters

Herr_Koen
22 oktober 2005, 11:00
da wordt wel al eens tijd he. Anders mist ge eerst al een groot deel. En dade dan nog ies uitgaat na de voetbal ofzo dan miste het zeker. En zondags laten ze bijna niets meer zien van de kleinere ploegen.

BloodSeaker
22 oktober 2005, 11:10
Kweet nie ze

Maar de VTM scoort nog altijd beter op vlak van samenvattingen van matchen dan nu bij de VRT

Mooi op zondagmiddag herhaling + zaterdagnacht. Ge zag altijd wel de voetbal, zelfs als ge 's nachts thuiskwam en uwe nest indook, kon ge het 's middags nog zien. De korte samenvattingen van stadion waren nog langer dan die van de VRT nu. En die volgspot, sorry dan heb ik het meer voor een heel match anders bekeken eigenlijk. Om nog maar te zwijgen van pinanti is pinanti. Die wa overblijft wint.
Die van rsca wint ne keer of 5-6 en verliest dan. De winnaar kan evengoed ene zijn die net de laatste keer wint. Serieus over nagedacht over dat systeem. Dat zou de competitie ook gevoelig spannender maken natuurlijk...

En dan onze poor de presentator foi foi foi. Kan em nie zien he en em onderbreekt dan nog interessante mensen die wel iets nuttigs zeggen

Glor
22 oktober 2005, 12:03
En die volgspot, sorry dan heb ik het meer voor een heel match anders bekeken eigenlijk. Om nog maar te zwijgen van pinanti is pinanti. Die wa overblijft wint.
Die van rsca wint ne keer of 5-6 en verliest dan. De winnaar kan evengoed ene zijn die net de laatste keer wint. Serieus over nagedacht over dat systeem. Dat zou de competitie ook gevoelig spannender maken natuurlijk...

Uit die volgspot word inderdaad niks nuttig geleerd, afschaffen da gedoe. Maar gij ebt toch nie goed nagedacht over et pinantisysteem:p Tis zo dat er wordt bijgehouden wie het meest aantal keer heeft meegedaan en die komen dan terug in een finaleweek, just hetzelfde zoals bij de sterkste arm dus.

NemesisBE
22 oktober 2005, 16:33
AHA, dat ontbrak er idd nog aan, herhalingen 's nachts door! das echt wel nuttig! :applause: voor één :unsure:

BloodSeaker
22 oktober 2005, 18:38
Uit die volgspot word inderdaad niks nuttig geleerd, afschaffen da gedoe. Maar gij ebt toch nie goed nagedacht over et pinantisysteem:p Tis zo dat er wordt bijgehouden wie het meest aantal keer heeft meegedaan en die komen dan terug in een finaleweek, just hetzelfde zoals bij de sterkste arm dus.

Mmm, die uitleg heb ik dus nie gehoord over die pinanti is pinanti

Anderzijds is da zinneke na zoveel weken al genoeg om gewoon erges op beginnen te slaan of psychiatrisch patient te worden: Per keer da da is, 4-5 keer da zinneke ffs

Glor
22 oktober 2005, 18:45
Anderzijds is da zinneke na zoveel weken al genoeg om gewoon erges op beginnen te slaan of psychiatrisch patient te worden: Per keer da da is, 4-5 keer da zinneke ffs

²ded, idem voor dien Jan Wauters, kword ziek van zijne kop alleen al. Studio één afschaffen op maandag en voor een groot stuk ook op zondag imo, veel te uitgebreid.

PuSsYcAt DoLlS
22 oktober 2005, 19:34
²ded, idem voor dien Jan Wauters, kword ziek van zijne kop alleen al. Studio één afschaffen op maandag en voor een groot stuk ook op zondag imo, veel te uitgebreid.als het u zo stoort kijk er dan mss niet naar? :ironic: er zijn mss mensen die het wel kan intreseren en zich er niet aan ergeren aan zulke kleine dingen...

Re@V0r
22 oktober 2005, 19:39
kunt wel ni ontkennen da je bijster weinig voetbal ziet eigenlijk de zondag
meeste samenvattingen beperken zich tot de doelpunten en voor de rest wordt er vooral gebabbeld/gezeverd :p
meeste van hun studiogasten zitten er 90% van het programma ook voor choco bij zoals ibrahim salou vorige week... als die 3 korte antwoorden moeten geven heeft is het al veel :p

Krosser
22 oktober 2005, 21:22
Studio 1 op maandag is interessant.
Studio 1 op zondag is een kutprogramma, Jan Wauters en Frank Raes weg aub..
my opinion :)

Re@V0r
22 oktober 2005, 23:43
wanneer is het feitelijk studio 1 vanavond.... tis nu al gans den avond die 50 jaar eurosong zever :sop:

Time
22 oktober 2005, 23:44
Ben ook aant wachten... :/

fixer187
23 oktober 2005, 02:01
Studio 1 op maandag vind ikeigenlijk heel goed, zeker met het diepte interview, dit is echt van goede kwaliteit.

Op zondag valt het soms wel mee wanneer er goede gasten zijn en als de Wauters zene bek niet veel open trekt. Zet Gunter Schepens maar op zijn plaats :D

Glor
23 oktober 2005, 12:21
Op zondag valt het soms wel mee wanneer er goede gasten zijn en als de Wauters zene bek niet veel open trekt. Zet Gunter Schepens maar op zijn plaats :D

²ded, herinner u het Rode Duivelsverhaal van Sven Vermant :D was echt strijk gaan :lol: ^^

fixer187
23 oktober 2005, 12:58
als je niet wordt opgeroepen en toch naar de training komt is wat anders... :rofl:

Beavis_69
25 oktober 2005, 12:08
Studio 1 op zondag is een kutprogramma, Jan Wauters en Frank Raes weg aub..
Jan Wauters mag idd buiten, erger me dood aan die bejaarde pé (zegt weinig zinnigs, en praat altijd met de anderen mee).
Maar Frank Raes vind ik wel oke voor zo'n programma.
Studio 1 op zondag boeit me wel.

Mike Ty$on
25 oktober 2005, 13:58
J erger me dood aan die bejaarde pé (zegt weinig zinnigs, en praat altijd met de anderen mee).

beetje respekt aub :doh:

fixer187
25 oktober 2005, 14:19
ligt het nu aan mij of was er gisteren geen studio1 meer :confused:

Beavis_69
25 oktober 2005, 16:22
beetje respekt aub :doh:
respeCt genoeg, maar niet voor hem
(met een C mijn beste, met een C :rofl: )

goemaere
25 oktober 2005, 18:37
ik vindt het commentaar en de verslagen van vrt veel beter dan die van de vtm zkr het commentaar van vtm & kanaal 2 suckt zo hard op dat gebied een dikke 0

Beavis_69
25 oktober 2005, 19:04
ik vindt het commentaar en de verslagen van vrt veel beter dan die van de vtm zkr het commentaar van vtm & kanaal 2 suckt zo hard op dat gebied een dikke 0
Jupz, volledig met eens. Ik vind zelfs die overloper van een Bart Raes nogal subjectief commentaar geven. Om nog maar te zwijgen van Wim Deconinck (of hoe schrijven ze het)... :doh:

Vrallie
25 oktober 2005, 20:14

dt fouten tot daar aan toe, maar gebruik a.u.b leestekens want zo is het onduidelijk om te lezen.