PDA

Volledige versie bekijken : Cross der naties

Troman
25 september 2005, 17:17
Zalige wedstrijd...
Spijtig van everts in de 3de reeks moja..
By the way ik vond Ben townley man van deze wedstrijd ...ook al heeft de amerikaan twee maal gewonnen ...

Bosvos
25 september 2005, 17:24
Zalige wedstrijd...
Spijtig van everts in de 3de reeks moja..
By the way ik vond Ben townley man van deze wedstrijd ...ook al heeft de amerikaan twee maal gewonnen ...
wa was den uitslag? heb ni verder gekeken...

USA-FRA-BEL?

Reptiel
25 september 2005, 17:33
Ben townley is niit echt een fransman :)
Maar de Fransen waren idd wel 2de, belgië 3 (jmmr van Everts anders zat er een win in) USA 1ste

Tyfius
25 september 2005, 17:33
Inderdaad.

Mja, die USA rijders zijn niet van de minste, maar khad ze zich graag eens uit de slag zien trekken in wat zwaarder weer. Zij hadden de ideale ondergrond mee vandaag.

Troman
25 september 2005, 17:36
ben townley is een nieuw zeelander..een gaat volgend jaar in de usa brokken maken ;)

Bosvos
25 september 2005, 17:36
Ben townley is niit echt een fransman :)

zei ik niet, maar ik dacht wel dat Nieuw-Zeeland het podium niet ging halen...
alleen Townley liet van zich horen, de rest vertoefde redelijk op de achtergrond...

en idd spijtig van everts, maar hij heeft toch nog wa goedgemaakt niet? van plaats 39 naar 14 (?)

Bosvos
25 september 2005, 17:38
Inderdaad.

Mja, die USA rijders zijn niet van de minste, maar khad ze zich graag eens uit de slag zien trekken in wat zwaarder weer. Zij hadden de ideale ondergrond mee vandaag.
uhu idd...ik heb daarstrax wa beelden gezien van de cross in tsjechië (dacht ik) zo slecht weer, veel modder, en de Belgen hebben da spel daar natuurlijk gewonnen ;)

die Amerikanen zijn bijna alleen maar droge ondergrond gewoon he...tenzij ze een van de dagen naar new-orleans moeten :x

Troman
25 september 2005, 17:45
zei ik niet, maar ik dacht wel dat Nieuw-Zeeland het podium niet ging halen...
alleen Townley liet van zich horen, de rest vertoefde redelijk op de achtergrond...

en idd spijtig van everts, maar hij heeft toch nog wa goedgemaakt niet? van plaats 39 naar 14 (?)
plaats 9 ;)

Tweak37
25 september 2005, 21:09
maja amerika is gewoon het beste moto cross land, da valt ni te ontkennen. Elk wk da everts wint is eigelijk bij voorbaat gedevalueerd he... But then again, de afwezigen hebben ongelijk :)

Troman
25 september 2005, 21:22
maja amerika is gewoon het beste moto cross land, da valt ni te ontkennen. Elk wk da everts wint is eigelijk bij voorbaat gedevalueerd he... But then again, de afwezigen hebben ongelijk :)
fout wat zeggen ze hier juist?
die weersomstandigheden parcours hebben ze daar niet....

Laat rickie Cm en windham in europa 1 sijzoen rijden ze krijgen gegarandeerd klop van pichon,everts,townly,coppins...

amerika is goed maar niet om te zegge het beste ....

Bosvos
26 september 2005, 17:14
fout wat zeggen ze hier juist?
die weersomstandigheden parcours hebben ze daar niet....

Laat rickie Cm en windham in europa 1 sijzoen rijden ze krijgen gegarandeerd klop van pichon,everts,townly,coppins...

amerika is goed maar niet om te zegge het beste ....
amerika is het beste als het op show geven aankomt...

eniac
26 september 2005, 18:37

Toch niet zo zeker van hoor. Je moet voorzichtig zijn met zo'n uitspraken tot je ze effectief eens bezig ziet. Als je techniek en talent hebt lukt dat ook best wel.

Heeft Everts Carmichael eigenlijk al eens geklopt?

Bosvos
26 september 2005, 20:09
Toch niet zo zeker van hoor. Je moet voorzichtig zijn met zo'n uitspraken tot je ze effectief eens bezig ziet. Als je techniek en talent hebt lukt dat ook best wel.

vorig jaar heeft België toch die cross gewonnen (en de 2 jaren ervoor ook denk ik).

dus wsl heeft Everts hem al een geklopt...

eniac
26 september 2005, 20:38
Het één houdt het ander absoluut niet in. Gisteren stond België na twee manches eerste, terwijl Everts pas vijfde was in de eerste reeks en Carmichael had gewonnen.

Iets staat me ook bij van vorig jaar, dat Everts ook toen niet had gewonnen van Carmichael.

Bosvos
26 september 2005, 20:56
Het één houdt het ander absoluut niet in. Gisteren stond België na twee manches eerste, terwijl Everts pas vijfde was in de eerste reeks en Carmichael had gewonnen.

Iets staat me ook bij van vorig jaar, dat Everts ook toen niet had gewonnen van Carmichael.
ik zeg ni da everts hem heeft geklopt in het puntenklassement he, maar ik denk toch da Carmichael ni onoverwinnelijk is...dus ik dacht daarom weer da everts hem ooit nekeer in 1 manche ofzo had kunnen kloppen...

eniac
26 september 2005, 23:07
Best mogelijk hoor, het was iets wat ik me afvroeg.

MilM
26 september 2005, 23:36

Nope, ik dacht het niet.

De enigste reden waarom Belgie gewonnen had, was omdat de andere twee rijders van de VS het lieten afweten.
Is natuurlijk jammer voor de uitstraling van het WK.

Was trouwens twee jaar geleden. Verleden jaar gaven de VS (opnieuw) verstek.
En die wedstrijd vond plaats in Belgie, dusja ...

Kzou idd ook niet te rap zeggen dat hij niet zou meekunnen op het WK ;) (is een straf ventje carmichael)

Bosvos
27 september 2005, 16:55
Nope, ik dacht het niet.

De enigste reden waarom Belgie gewonnen had, was omdat de andere twee rijders van de VS het lieten afweten.
Is natuurlijk jammer voor de uitstraling van het WK.

Was trouwens twee jaar geleden. Verleden jaar gaven de VS (opnieuw) verstek.
En die wedstrijd vond plaats in Belgie, dusja ...

Kzou idd ook niet te rap zeggen dat hij niet zou meekunnen op het WK ;) (is een straf ventje carmichael)
toch eerst zien en dan geloven ;)

MilM
27 september 2005, 17:01
toch eerst zien en dan geloven ;)

Mss
Maar dat geldt evenzeer voor de bewering dat hij niet zou meekunnen met het wk.

Ik denk dat de motorcross der naties wel duidelijk heeft gemaakt dat hij wel degelijk meekan en een potentiele titelkandidaat zou zien.

Wat valt te geloven ?
Dat Everts zonder discussie de beste ter wereld is ? Ik ben ook chauvinistisch hoor, maar na deze feiten zal ik niet zomaar zeggen dat everts zoveel beter is als carmichael ...

ikbenslim
27 september 2005, 20:24
Everts heeft idd nog nooit een manche kunnen winnen van Ricky C.

Bosvos
27 september 2005, 20:51
Mss
Maar dat geldt evenzeer voor de bewering dat hij niet zou meekunnen met het wk.

Ik denk dat de motorcross der naties wel duidelijk heeft gemaakt dat hij wel degelijk meekan en een potentiele titelkandidaat zou zien.

Wat valt te geloven ?
Dat Everts zonder discussie de beste ter wereld is ? Ik ben ook chauvinistisch hoor, maar na deze feiten zal ik niet zomaar zeggen dat everts zoveel beter is als carmichael ...
ja maar ik volg gwn de mensen die zeggen da Carmichael misschien niet mee zou kunnen als hij hier in Europa een heel seizoen zou rijden, of toch dat hij zich toch ni zo hoog zou klasseren...

in Amerika hedde namelijk totaal andere weersomstandigheden...hij is die gewoon, nu had hij mss geluk dat er op de cross der naties geen "slecht" Europees weer plaatsvond...

dit is mijn gedacht maar ze...

eniac
27 september 2005, 22:43
in Amerika hedde namelijk totaal andere weersomstandigheden...hij is die gewoon, nu had hij mss geluk dat er op de cross der naties geen "slecht" Europees weer plaatsvond...

Laat ons zeggen: het is een mogelijkheid :)

Tweak37
27 september 2005, 22:49
Everts heeft idd nog nooit een manche kunnen winnen van Ricky C.

in amerika hebt ge miss andere weersomstandigheden... ma als de amerikanen zoude meedoen zouder er ook manches aldaar moeten zijn natuurlijk. Ricky C is de ebste ter wereld, niet Everts, tis jammer maar helaas... :)

Bosvos
28 september 2005, 09:02
in amerika hebt ge miss andere weersomstandigheden... ma als de amerikanen zoude meedoen zouder er ook manches aldaar moeten zijn natuurlijk. Ricky C is de ebste ter wereld, niet Everts, tis jammer maar helaas... :)
ik ga nog 1 keer opnieuw beginnen :p

volgens mij is ricky C de beste van Amerika en everts van Europa...

de enige manie rom te weten te komen wie écht de beste is van de 2, is ze te samen een seizoen te laten rijden...

voila zijn we er nu uit? :p

MilM
28 september 2005, 09:17
Natuurlijk is dat de enige manier om te weten wie er de beste is over één seizoen.
Maar zeggen dat carmichael geen titelkandidaat zou zijn is wa chauvinistisch.

Wat ik wel zeker ben, is dat carmichael in europa veel meer kans maakt op de titel, dan (omgekeerd) everts in Amerika.

Trouwens, over die weersomstandigheden.
In 2003 had het zwaar geregend (vrije trainingen zelfs afgelast en er werd aan het parcours gewerkt). Het parcours lag er vrij zwaar bij tijdens de wedstrijd dan.
(en welke motorcrosser won er toen? :p )

En zelfs al zijn ze dat nie gewoon, dat is rap wennen ze als je daar op oefent ;)

Foose
28 september 2005, 13:33
Ricky C is de ebste ter wereld, niet Everts, tis jammer maar helaas... :)

Neen want Ricky C doet niet mee met het WK.
Everts wél, dus ..

Trouwens ge zijt precies wel wat anti-Everts he ?

eniac
28 september 2005, 18:02
Neen want Ricky C doet niet mee met het WK.
Everts wél, dus ..

Uhh, dat is nauwelijks een opgaande reden...

Foose
28 september 2005, 19:28
Uhh, dat is nauwelijks een opgaande reden...
Dan moet Carmichael maar meedoen he, wie het WK wint is toch in feite de beste ?

Tweak37
28 september 2005, 21:15
Dan moet Carmichael maar meedoen he, wie het WK wint is toch in feite de beste ?

De amerikanen kunnen veel meer eer (en poen) behalen in hun eigen land dan op eht wk in europa...

en nee ik ben ni anti everts...

eniac
28 september 2005, 22:01

"WK" is in principe overdreven he. 1 race in Japan, 1 race in Zuid-Afrika... De rest allemaal in Europa.

Hij kiest er zelf voor om niet mee te rijden, zoals hierboven gezegd. Is hij daarom minder goed? Neen hoor.