PDA

Volledige versie bekijken : Team Belgium zilver op WK wakeboarden

evil aardappel
13 september 2005, 22:46
Belgie heeft de 2de plaats behaalt op het WK wakeboarden, ook al is de sport minder bekend dan al die andere, vind ik dit echt hele prestatie!!
http://belgium.oneilleurope.com/news/SILVER_MEDAL_FOR_BELGIAN_WAKE_TEAM_819.htm

Wat ik mij ook afvroeg is of iemand hier iets van gehoord heeft op TV of een klein artikeltje in de krant gelezen heeft? Want die sport(en) komen nooit in aanmerking in de media, nuja het was ook maar een wereldkampioenschappetje :sop:.

Time
13 september 2005, 22:53
vraag 1000 mensen of het hen iets kan schelen, daar heb je je antwoord:)

evil aardappel
13 september 2005, 22:55
Vind het toch een sjieke sport en heeft verdient meer appreciatie vind ik :/... .
En denk wel dat het jongeren wat kan schelen, die worden toch meer geinteresseert in zulke sporten (dit denk ik toch).

EDIT: or not :p.

Tweak37
13 september 2005, 23:20
wtf is wakeboarden?

en ik denk dat elke sport evenveel aandacht krijgt dat ze verdient, naargelang het aantal beoefenaars in ons land...

aRo`
14 september 2005, 00:24
het is toch de vermelding waard ;)

Tweak37
14 september 2005, 12:55
ok het is dus zoiets als snowboarden op water... ma zelfs snowboarden krijgt geen aandacht, wa zou dat dan aandacht moeten krijgen :)

ace4ever
14 september 2005, 13:26
ok het is dus zoiets als snowboarden op water... ma zelfs snowboarden krijgt geen aandacht, wa zou dat dan aandacht moeten krijgen :)
snowboarde krijgt geen aandacht?!

:rofl:

evil aardappel
14 september 2005, 13:35

Axel Pauporte heeft toch al dik in de kranten gestaan, en dat verdient hij ook.
En trouwens, je hebt nochthans veel snowboardsite's, magazines, wedstrijden (Red Bull Battle Of The Lowlands, Free your style, ... dat krijgt soms ook redelijk wat aandacht van de media hoor), ... noem maar op.
Maar idd, die sporten komen nu niet direkt op TV1 of weetikveel zoals de voetbal he :ironic:.
Maar als ge een beetje uw ogen opentrekt!

Tweak37
14 september 2005, 14:55
Axel Pauporte heeft toch al dik in de kranten gestaan, en dat verdient hij ook.
En trouwens, je hebt nochthans veel snowboardsite's, magazines, wedstrijden (Red Bull Battle Of The Lowlands, Free your style, ... dat krijgt soms ook redelijk wat aandacht van de media hoor), ... noem maar op.
Maar idd, die sporten komen nu niet direkt op TV1 of weetikveel zoals de voetbal he :ironic:.
Maar als ge een beetje uw ogen opentrekt!

afijn dan ben ik blijkbaar blind. Maar met aandacht bedoel ik dus wel berichtgeving in de algemene landelijke pers, geen vakliteratuur :p

Ik vraag me af hoeveel mensen die zelf niet snowboarden Axel Pauporte kennen, laat staan snowboard magazines enzo. Als je aandacht wil van het grote publiek moet je juist in de gewone krant staan he. Maar goed snowboarden is zeer populair tegenwoordig en heeft die aandacht niet echt nodig :)

evil aardappel
14 september 2005, 19:43
Mja, en ik las dit ook gewoon op de site van Oneill, had er geen gedacht van dat belgie zo goed was in waken, beter dan in voetbal bv. :p (nuja, dit is wel onvergelijkbaar grote sport).