PDA

Volledige versie bekijken : Intel P4 EE 3,46 GHz 1066Mhz FSB

Pooh
13 september 2005, 15:29
Ik heb hier nieuw in gesealde verpakking een boxed versie van volgende processor:

- Intem Pentium4 EE (extreme edition) 3,46 Ghz en een FSB van 1066Mhz !

Dit beestje heeft een winkelprijs van om en bij de 1000 euro !

Is een eerlijke processor, geen die van de camion gevallen is oid...
Heb er wel geen faktuur van omdat die met een wedstrijd in het buitenland is gewonnen. Maar hij is zo nieuw als dat hij in de winkel wordt verkocht.

================================================== ==
Serieus geïnteresseerden kunnen bieden vanaf 500 euro
De meeneemprijs is 650 euro, nog altijd bijna 40% onder de winkelprijs !
================================================== ===

AUB, hou het netjes; Off-topic postings worden genegeerd en als ze te grof zijn reported.

Let op: Ik behoud me het recht ook de processor elders te verkopen indien iemand waar dan ook de meeneemprijs biedt. Eveneens behoud ik me het recht de verkoop onmiddellijk en zonder opgave van reden stop te zetten.

Gelieve NIET te bieden indien NIET akkoord met bovenstaande.

Ophalers genieten de voorkeur en voor verzendingen: Dit wordt enkel aangetekend verzonden.

Go on.....!

Pooh

Puijken
13 september 2005, 17:13
Welke winkel verkoopt dit "monster" nog voor 1000 €? Sorry wil hier nu ni uwen prijs doen kelderen, maar houd er gewoon rekening mee dat je voor een kleine 990 € een P4 3.73 EE hebt!! Lijkt mij da uwen prijs wa te hoog ligt... anyway.. good luck!! :)

FeNiX4LiFe
13 september 2005, 17:43
heb je bewijs dat je die gewonnen hebt in buitenland.

( bij vele prijzen die ik had. tenminste deze met waarde was er een brief erbij van u bent de blabla winnaar blabla )

Pooh
13 september 2005, 17:47
Welke winkel verkoopt dit "monster" nog voor 1000 €? Sorry wil hier nu ni uwen prijs doen kelderen, maar houd er gewoon rekening mee dat je voor een kleine 990 € een P4 3.73 EE hebt!! Lijkt mij da uwen prijs wa te hoog ligt... anyway.. good luck!! :)

http://www.mwave.com/mwave/Viewproducts.hmx?PID=CPU-LGA775&Updepts=CPU&Dname=%3Cb%3EProcessors+%2D+CPU%3C%2Fb%3E

Ik kan hier wel tientallen links geven, maar het prijsverschil tussen deze 2 processoren is 'slechts' 30 $.

De 3.46Ghz-versie heeft 2MB Level 3 cache.

Als je vindt dat mijn prijs te hoog is, raad ik u aan wat te googlen naar webshops in binnen en buitenland waar men deze versie verkoopt, je gaat versteld staan !

Pooh
13 september 2005, 17:50
heb je bewijs dat je die gewonnen hebt in buitenland.

( bij vele prijzen die ik had. tenminste deze met waarde was er een brief erbij van u bent de blabla winnaar blabla )

Neen, ik heb daarvan geen bewijs...je zult mij op mijn woord moeten geloven.
Ik hou me niet bezig met illegale praktijken or whatever. Moest ik geen zekerheid hebben over de herkomst zou ik hem nooit hier op het forum aanbieden.

Pooh
14 september 2005, 01:21
Upke,

Niemand hier die een beest van een CPU vandoen heeft aan minder dan 60% van de winkelprijs ?
Ik had zo al een vermoeden...allemaal AMD-fanaten hier vrees ik :)

Icebeice
14 september 2005, 07:57
Ik heb de 3.4 EE en ben er zeer tevreden over.
Je kan hem mischien eens ook op Madschrimp zetten of ebay.

Pooh
14 september 2005, 10:39
Ik heb de 3.4 EE en ben er zeer tevreden over.
Je kan hem mischien eens ook op Madschrimp zetten of ebay.

Ja op Ebay kan die een aardige prijs opleveren, maar ik probeer het eerst zo even.

BTW, heb jij die CPU op dat EPOX-bordje geprikt ?

Hij komt namelijk het best tot zijn recht op een bord met de 925XE-chipset....deze chipset ondersteunt die FSB van 1066 MHz.
De ASUS P5AD2 is bvb een heel goede plank voor deze CPU, maar er zijn er nog meerdere, MSI, INTEL etc..

Pooh

Pooh
14 september 2005, 17:21
Niemand zin in dit beest ?
Kom me niet vertellen dat de prijs te hoog ligt hé, in de winkels gaan ze voor tegen de 1000 eurie's over de toonbank.

Zal ik hem nog zelf moeten gaan gebruiken zekers ? :crazy:

dekleine1
14 september 2005, 20:15
En ik heb hier de 3.2 EE 'gekocht van Icebeice' :p ;)
en ik ben daar ook content van.

Pooh
15 september 2005, 12:35
Nu ook ter ruil aangeboden, zie volgende treath:

http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=357035

Ik wil de MEENEEMPRIJS ook verlagen tot 600 euro !

Dus te koop en/of ter ruil vanaf nu !

pooh

Icebeice
15 september 2005, 17:02
Ja op Ebay kan die een aardige prijs opleveren, maar ik probeer het eerst zo even.

BTW, heb jij die CPU op dat EPOX-bordje geprikt ?

Hij komt namelijk het best tot zijn recht op een bord met de 925XE-chipset....deze chipset ondersteunt die FSB van 1066 MHz.
De ASUS P5AD2 is bvb een heel goede plank voor deze CPU, maar er zijn er nog meerdere, MSI, INTEL etc..

Pooh

Ja idd deze zit op Epox bordje en heb er al 3.9 uitgeperst. Geraak nog hoger maar moet meer voltage bijgeven en dat doen we voorlopig niet ;) .