PDA

Volledige versie bekijken : Agassi in de finale van de US open

PinkyNTheBrain
10 september 2005, 21:19
jaja, den andré doet et weer op zen 35ste :)

geweldige tenisser hoewel hij het zeker moeilijk ga krijge tege federer of hewitt

enige pronostiekjes op die match al ?

Agassi VS Federer
of
Agassi VS Hewitt

:applause:

NemesisBE
10 september 2005, 21:28
Agassi vs Federer en Federer wint in 3 sets :x

Glor
10 september 2005, 21:41
Federer wint denk'k zoiezo, die zijn suprematie is veel te groot en wordt een beetje saai :(
Maar alle respect voor Federer (en voor Agassi zelfs nog veel meer, als je ziet dat onze Kim op haar 24ste al wil stoppen en die op zijn 35ste dit nog aankan puur respect :bow:) maar Federer die in de jeugdreeksen alles verloor en nu de absolute top is die echt heeeerlijke dinge kan laten zien, chapeau. Hewitt komt anders ook wel sterk terug, mss kan die nog iets doen aan Federer en op gravel moet deze toch zijn meerdere erkennen in wonderboy Nadal :p Mannetennis ownt;)

G-UNIT #1
10 september 2005, 21:47
Mannen zijn zowiezo fysiek sterker dan vrouwen. Dat is gewoon een feit, daarom kunnen mannentennissers langer doorgaan.

Tweak37
11 september 2005, 11:25
*denkt terug aan finale Sampras-Agassi van enkele jaren terug, laatste wetstrijd van pete :love:

en federer is bijna even goed als sampras dus ik vrees ervoor :)

eniac
12 september 2005, 07:49
Het is Agassi dus niet gelukt he. Erg jammer want Federer was enorm aan het wankelen in 2e en 3e set, bij wijlen subliem tennis gezien. Jammer genoeg verloor Agassi zijn opslag op nogal frustrerende wijze toen hij 4-2 voorstond in de derde set... Die had hij gewoon moeten winnen.

TV maar uitgezet toen Federer brak in de vierde set. Zag de bui al aankomen :)

ganz
12 september 2005, 08:17
Dat mannen langer doorgaan dan vrouwen zal ook wel (vooral?) te maken hebben met de jonge leeftijd waarop die meisjes op het professionele circuit terecht komen. De laatste jaren worden ze steeds jonger, tussen 16 en 18 jaar oud is eerder regel dan uitzondering aan het worden. Sharapova is dit jaar bijvoorbeeld nog gegroeid: ik kan me voorstellen dat zo'n zware fysieke belasting niet zo gezond is als je nog niet lichamelijk volgroeid bent.

Federer is in ieder geval wel fenomenaal.

daboykefke
12 september 2005, 08:59
*denkt terug aan finale Sampras-Agassi van enkele jaren terug, laatste wetstrijd van pete :love:

en federer is bijna even goed als sampras dus ik vrees ervoor :)

bedoel je dat Federer NU bijna even goed is als Sampras TOEN in die finale, of int algemeen dat Federer bijna even goed is als Sampras.. want als je het tweede bedoelt kan ik niets anders dan eens luidop lachen :)

Dennoman
12 september 2005, 10:36
Njah, 2 grootmachten die het tegen elkaar opnamen in een historische viersetter... meer kan ik persoonlijk niet wensen ^^

eniac
12 september 2005, 10:38
Andre Agassi had geen enkele moeite met
zijn nederlaag tegen Roger Federer.
"Hij is de beste tegen wie ik ooit heb
gespeeld", zei de 35-jarige Amerikaan.

"Pete Sampras was ook heel goed maar je
wist wat je moest doen tegen hem. Tegen
Federer zie je geen oplossingen, hij
speelt zoals ik het nooit eerder zag."

Tja :)

Vrallie
12 september 2005, 13:25
of int algemeen dat Federer bijna even goed is als Sampras.. want als je het tweede bedoelt kan ik niets anders dan eens luidop lachen :)

Federer is beter dan Sampras ja, hij is veel completer dan Sampras.

Tweak37
12 september 2005, 17:37
Federer is beter dan Sampras ja, hij is veel completer dan Sampras.

bwaah
sampras was zo geniaal. Federer komt heel dicht in de buurt, maar beter zou ik niet zo direct durven zeggen. Maar ik ben een sampras fan dus ik ben niet echt objectief :p

Dennoman
12 september 2005, 19:25
Sampras was krachtiger dan Federer, maar Federer heeft meer techniek in huis. Er zijn weinig mensen die door de opslag van Sampras konden breken, dan kon je jezelf al een wereldklasse tennisser noemen... ik ben een fan van spelers met meer techniek, maar als die een blessure hebben, hebben ze veel minder kans dan krachtspelers. Ze kunnen dus maar beter 100% fit zijn, of anders screwed :p

Glor
12 september 2005, 20:26
Andre Agassi had geen enkele moeite met
zijn nederlaag tegen Roger Federer.
"Hij is de beste tegen wie ik ooit heb
gespeeld", zei de 35-jarige Amerikaan.

"Pete Sampras was ook heel goed maar je
wist wat je moest doen tegen hem. Tegen
Federer zie je geen oplossingen, hij
speelt zoals ik het nooit eerder zag."

Kreeg kippevel bij gewoon dit te lezen, kzie Federer zo voor mij, subliem en niet zo maar ff bij wijlen, die man heeft echt GEEN ENKEL zwak punt, kippevel:)

NemesisBE
12 september 2005, 23:45
Federer z'n opslagpercentage :love: