PDA

Volledige versie bekijken : Handjes op elkaar voor Kim!

Dennoman
10 september 2005, 09:18
Vandaag de finale tegen Pierce... een keer benieuwd ^^

Sharapova was wel behoorlijk beangstigend soms... als ze 1 keer kwaad wordt... -_-
En natuurlijk is ze nog jong, ze zal zeker de te kloppen vrouw worden in de toekomst, maar voorlopig moet ze ons Kim nog laten passeren :)

wankstar
10 september 2005, 09:32
yup was een mooie match, behalve in het begin... khad wel verwacht dat de russische ging terugbijten hoor, dus gelukkig is he tnog spannend gekomen :)

fingers crossed maar ze zal wel winnen! zet anders een peiling ;)

G-UNIT #1
10 september 2005, 11:31
Kgan sebiet denk bij den bookmaker is een gokske wagen op Pierce, wsl zal Kim wel hoogst ingeschat worden. :D

Time
10 september 2005, 14:51
kim clijsters ook nog eens opzijzetten zou een imo té grote stunt zijn:s

grievie
10 september 2005, 14:57
Kan ook weer een spannende match worden.
Maar toch gok ik op Kim... wsl zal het feit dat ze Belgisch is ne grote rol gespeeld hebben, ma dan is da maar zo ;)

skampy
10 september 2005, 15:25
Hoewel Pierce ook wel on a roll is (las ge zit hoe ze Henin wegmepte), gok ik toch ook op Kim. Ze is al heel lang goed bezig en ik denk dat ze die lijn nog wel 1 grote match kan doortrekken. En ze verdient het verdoemme.

Nog mee op school gezeten btw, alsook met Malisse, die zat zelfs gedurende 3 weken in mn klas.

Mike Ty$on
10 september 2005, 18:56
Kim is gewoon Fysiek de sterkste, als ze Pierce van links naar rechts kan laten lopen is het zo gebeurd :D

TiM007
10 september 2005, 18:58
ik hoop dat kim wint dat ze haar eerste grand slam es krijgt die ze verdiend!

Tae
10 september 2005, 19:05
Ik hoop dat Kim wint want ze is echt wel sterk bezig de Limburgse !!!

Henin vind ik wel technisch mooier tennis maken, al hoewel Kim ook wel technische hoogstandjes maakt vind ik !!!

Duimen voor Kim Clijsters zou ik zeggen :applause: !!!

|T-J|
10 september 2005, 19:13
ik had niet gedacht dat kim van de russishe zou winnen maar nu ze in de finale zit is ze de beste.

fixer187
11 september 2005, 02:50
Kim sta al 4-1 voor in de eerste set :applause:

eniac
11 september 2005, 03:14
Pierce zit er echt hard door :)

.exe
11 september 2005, 03:18
Eerste set is meestal geen probleem voor Kim :)
Nu in de tweede set weet ik de stand nog niet ^^

fixer187
11 september 2005, 03:30
Het is zover, de eerste Grandslam is binnen :applause:

EternalSilence
11 september 2005, 03:30
ze heeft nu al 1 gewonnen
en den 2de staat ze ook al op voorsprong
dus, da zal wel goe aflopen :D

NemesisBE
11 september 2005, 03:31
jupla, proficiat!

evenfl0w^
11 september 2005, 03:32
feest !

fixer187
11 september 2005, 03:35
ze heeft nu al 1 gewonnen
en den 2de staat ze ook al op voorsprong
dus, da zal wel goe aflopen :D
...:wtf:

GaMe®
11 september 2005, 03:40
en hoeveelste staat ze nu op de wereldranglijst ?

fixer187
11 september 2005, 03:41
...3de

GaMe®
11 september 2005, 03:42
WTF !

Ik hoor net dat zij gwn 2.2 miljoen = 2.200.000 dollar heeft gewonne !!!!!! WTF :D

fixer187
11 september 2005, 03:45
ik dacht dat het 1.1M was

edit wtf ze krijgt een 100% bonus dus 2.2M , het grootste prijzengeld ooit bij het vrouwen tennis.

Damn that is a lot of dow...:eek: dat is de grote jackpot van de lotto, beleg dat op de Deutshe bank en je kan al luxueus rentenieren

GaMe®
11 september 2005, 03:46
ik dacht dat het 1.1M was
idd, alleen van het toernooi.. Maar omdat het een grand slam was werd dat bedrag verdubbeld. Werd gezegd op sporza radio.

Skygunner
11 september 2005, 03:49
...3de
Ik ben het niet zeker, maar ik denk dat ze 4e blijft.

En blijkbaar is die 2,2 M het grootste bedrag ooit. Ze weet haar overwinningen te kiezen :p

skampy
11 september 2005, 05:17
Jaja, er past maar weinig anders dan te zeggen:

nen DIKKE PROFICIAT voor Kim :applause: Ze heeft het dubbel & dik verdiend !!

FoRCe
11 september 2005, 08:24
idd, alleen van het toernooi.. Maar omdat het een grand slam was werd dat bedrag verdubbeld. Werd gezegd op sporza radio.

nee dat is omdat ze de US series had gewonne, drm speelde ze voor dubbel geld vanaf ze in de finale terechtkwam

edit:

2,2 miljoen dollar ligt te wachten
Met haar zege verdient Kim Clijsters een recordbedrag van 2,2 miljoen dollar. Toen ze de cheque in ontvangst nam, keek ze eventjes verlegen weg.

Het normale prijzengeld voor de winnares (1,1 miljoen dollar) wordt verdubbeld, omdat Clijsters de beste was in de zogeheten US Open Series, een reeks zomertoernooien in de Verenigde Staten.

bron: sporza.be

redblack
11 september 2005, 08:27
nee dat is omdat ze de US series had gewonne, drm speelde ze voor dubbel geld vanaf ze in de finale terechtkwam

Kheb gehoord dat die verdubbeling iets had te maken met haar nagenoeg foutloos parcours in de andere amerikaanse tornooien

PS: Congrats Kim

Dennoman
11 september 2005, 10:18
Ze heeft die verdubbeling gekregen omdat ze eerst geëindigd is in een zijklassement van de Amerikaanse tenniskampioenschappen...

FoRCe
11 september 2005, 11:14
precies veel papegaaien op dit forum

Dennoman
11 september 2005, 11:15
Och, 2 posts boven mij ni gelezen xD excuses :p

The Patriot
11 september 2005, 11:20
Nen dikke profi voor ons kim :applause:

Ik vond are wedstrijd tegen sharapova wel knap ze ... vooral die tweede set, ze eeft 5 matchballen gehad en alle 5 was ze ze kwijt .. Kim is wel gewonnen maar sharapova is knapper :love:

De match tegen pierce heb ik nagenoeg niet gezien, da was mij ietske te laat ze :)

twoen
11 september 2005, 11:53
waarom supportert iedereen daarvoor?
da dik wijf krijgt miljoene om daar een beetje staan te kreunen.

The Patriot
11 september 2005, 13:06

1. Clijsters is niet van de magerste maar dies is nu toch echt niet dik ?

2. Voor dat beetje belgisch talent die aan top zit dat we hebben ...

3. Kreunen ? Die meiden slaan op die bal tegen 100 Mph .. Ik wil het u wel eens zien doen ... 2 uur of zelfs langer op da court staan

fixer187
11 september 2005, 13:06

wat een instelling :niceone: :ironic: ga maar terug in je zandbak spelen, het is gestopt met regenen...

Fighting Hobbit
11 september 2005, 13:11
Hebt gij enig idee hoe geweldig moeilijk tennis spelen is (dwz tennis van een serieus niveau). Een bal met topspin slagen of een degelijke drop spelen is alles behalve simpel...

Tae
11 september 2005, 13:26

Dat zijn tenminste topsporters die werken voor hun geld dat kun je soms niet zeggen van die voetballerkes van het nationaal elftal die max 90 minuten op het veld zitten te janken en alles behalve goed op ne bal shotten ;)

Prachtig gespeeld en haar tegenstandster was het zoveelste slachtoffer van Vlaamse furry :)

Goed bezig, daarbij ze gaat ook een deel afstaan voor de slachtoffers van de orkaan Katrina, dat zie ik niet direct gebeuren door die voetballerkes (moet niet veel zijn ze).

The Patriot
11 september 2005, 13:51
Ik hoop dat kim nu slim is van met aar geld naar monaco te gaan :)

Fighting Hobbit
11 september 2005, 14:19
Dat zijn tenminste topsporters die werken voor hun geld dat kun je soms niet zeggen van die voetballerkes van het nationaal elftal die max 90 minuten op het veld zitten te janken en alles behalve goed op ne bal shotten ;)

Prachtig gespeeld en haar tegenstandster was het zoveelste slachtoffer van Vlaamse furry :)

Goed bezig, daarbij ze gaat ook een deel afstaan voor de slachtoffers van de orkaan Katrina, dat zie ik niet direct gebeuren door die voetballerkes (moet niet veel zijn ze).
zeg maar Belgische furie

zavVi
11 september 2005, 19:16
kim is 1 van de enige die ni hoeft te kreunen bij elke bal .. net als Henin , Sharapova, williams.. die kreune erop los

kzou zegge, trek naar de McDonals ga daarna naar den decathlon achter een tennisracket ... op naar zaventem en meedoen voor die miljoenen !

The Patriot
11 september 2005, 19:18
kim is 1 van de enige die ni hoeft te kreunen bij elke bal .. net als Henin , Sharapova, williams.. die kreune erop los

kzou zegge, trek naar de McDonals ga daarna naar den decathlon achter een tennisracket ... op naar zaventem en meedoen voor die miljoenen !

Maja sharapova héhé .. :love:

Gentille
11 september 2005, 19:20
:woohoo: ns job kim :woohoo:

Vlaams_front
11 september 2005, 19:21
Clijsters mooi gewonnen maar wel een gelukje natuurlijk dat henin nog niet klaar was. Nog even wachten en dan is henin terug.

The Patriot
11 september 2005, 19:22
Clijsters mooi gewonnen maar wel een gelukje natuurlijk dat henin nog niet klaar was. Nog even wachten en dan is henin terug.

Als henin nog in staat gaat zijn om een come back te maken, het valt alleen maar af te wachten !

Dirkxke
11 september 2005, 19:32

1. normale lichaamsbouw

2. als der iemand is die nu eens nie kreunt is het clijsters... de wedstrijd wel gezien? :ironic:

3. jaloers??

Vlaams_front
11 september 2005, 19:35
Als henin nog in staat gaat zijn om een come back te maken, het valt alleen maar af te wachten !

Jawel hoor, wacht nog maar is een maand of twee. Ze moet nu enkel nog wa rusten en dan is ze er weer, de beste die er is.

Tyfius
11 september 2005, 19:38
Jawel hoor, wacht nog maar is een maand of twee. Ze moet nu enkel nog wa rusten en dan is ze er weer, de beste die er is.

Ik heb eergisteren gelezen dat de kans groot is dat Henin voor de rest van het seizoen out is met een blessure...

The Patriot
11 september 2005, 19:39
Ik heb eergisteren gelezen dat de kans groot is dat Henin voor de rest van het seizoen out is met een blessure...

Dat is dan ook het probleem, probeer er maar eens terug in te komen na een seizoen eruit te zijn geweest ... Alles wat ze opgebouwd eeft ... Het zal vechten zijn ...

Vlaams_front
11 september 2005, 19:52

Mja ze heeft gewoon veel rust nodig. Ze is te snel terug begonnen waardoor ze haar herstel deels teniet heeft gedaan. Wanneer ze terug kan beginnen is niet bekend maar wees maar zeker dat ze terug komt zoals vroeger en dan is het weer de beste speelster op de court.

saaner
11 september 2005, 21:17
het verschil tussen henin en clijsters hun blessures was dat clijsters iets met haar botten had ze kon perfect haar conditie op peil houden en op ze kon zelfs bijna al haar slagen oefenen behalve haar backhand

maar henin had een virus en ze moest compleet rusten dus haar conditie was naar de botten en haar techniek was ook een stuk gedaalt

voor iedereen die tennis een janeten sport vindt ik zal u is goed laten lopen :tongue:

Tae
11 september 2005, 22:35
het verschil tussen henin en clijsters hun blessures was dat clijsters iets met haar botten had ze kon perfect haar conditie op peil houden en op ze kon zelfs bijna al haar slagen oefenen behalve haar backhand

maar henin had een virus en ze moest compleet rusten dus haar conditie was naar de botten en haar techniek was ook een stuk gedaalt

voor iedereen die tennis een janeten sport vindt ik zal u is goed laten lopen :tongue:

Janetten sport zou ik nooit zeggen, het ziet er echt wel een heel moeilijke en intensieve sport uit waar conditie en techniek een grote rol speelt !

Wat het wel is deze sport is een dikke nekke sport :D

Wat kost dat allemaal niet om in zo een clubje te geraken, misschien is het nu wel allemaal veranderd :unsure:

NemesisBE
11 september 2005, 22:58
Janetten sport zou ik nooit zeggen, het ziet er echt wel een heel moeilijke en intensieve sport uit waar conditie en techniek een grote rol speelt !

Wat het wel is deze sport is een dikke nekke sport :D

Wat kost dat allemaal niet om in zo een clubje te geraken, misschien is het nu wel allemaal veranderd :unsure:

het is zeer zeker een dikke nekken sport, en dit wordt enkel gesterkt door het individuele van deze sport. hoeveel etterkes er bij mij op de club wel ni rondlopen :eek:

voetbal is veel toffere sfeer !

Dennoman
12 september 2005, 14:37
Hangt 100% af van uw club... ik ken een aantal mensen die bij een tennisclub gezeten hebben, en die betaalden enkel voor hun gerief (een goeie racket hoeft niet al te veel te kosten als je kwaliteit voor looks stelt) en dan per jaar nog iets van een €25 lidgeld, en zij hadden volledige begeleiding en dergelijken...

saaner
12 september 2005, 16:22
ge hept clubs die ongelofelijk dikke nekkerig zijn maar zeker nie allemaal
bij ons gaat er bevoorbeeld niemand nog een toernooi spelen in sdi (voor de kenners) en van da geld is ook nie helemaal waar mijn tennis trainer verdient per uur minder dan mijn moeder voor dansles te geven :p

herc
12 september 2005, 16:25
voetbal is veel toffere sfeer !

Haha shit man, gij lacht er mee zeker? Er is geen andere sporttak waar de dikkenekken-groei zo weelderig is..

Oke ik ga zeker niet ontkennen dat er dikkenekke tennisclubs zijn, volledig mee akkoord. Maar zeggen dat tennis dikkenekken sport is? Moet gij mij eens nen hoop toppers opnoemen met nen dikkenek.

The Patriot
12 september 2005, 16:40
Quit the off topic about voetbal pls ... tga ier over onze nationale trots :p