PDA

Volledige versie bekijken : goedkoop brommerke

MeDieViL
9 september 2005, 20:46
kehb der dringend ene nodig
wa is het goedkoopste ding (wel iets da rapper ga dan mene vlo) a ik kan kope, desnoods 2de hands ofzo

thx :)

boaz
9 september 2005, 20:48
buy en sell forum ne keer checke..anders 2dehands.be? ofzoiets en kapazaa enz

MeDieViL
9 september 2005, 20:49
en wa calt der aan te rade van brommer? veel kennek der ni van, kwil nu ni het goedkoopste pakke, iets da ni duur is ma toch iet goe

Bosvos
9 september 2005, 20:51
en wa calt der aan te rade van brommer? veel kennek der ni van, kwil nu ni het goedkoopste pakke, iets da ni duur is ma toch iet goe
scooter of schakel?

indien schakel: buikschuiver, cross, SM of dax-toestanden?

MeDieViL
9 september 2005, 20:54
wa ist verschil?

Fireball
9 september 2005, 21:01
miss beter voor Auto's, Moto's & Brommers forum ?

Bosvos
9 september 2005, 21:02
wa ist verschil?
scooter: gwn uwe gas opentrekken en ge zijt weg
schakel: me vitessen ;)

cross is ne crossbrommer (zulde wel kennen)
ne buikschuiver (http://www.jkminc.com/truegrit2001/Aprilia%2050CC%202.jpg) is zo'n racemachien waar ge precies op ligt
SM= supermotard (http://www.bikez.com/bike/20853/index.jpg) => gelijkt een beetje op ne cross maar aangepast aan het stadswerk (baanbanden enz...)
DAX-dingen=> ja die kleine mormels he, me veel lawijt;)

MeDieViL
9 september 2005, 21:04
dax lijkt me tof, nu nog ne goedkope vinde :p

Bosvos
9 september 2005, 21:08
dax lijkt me tof, nu nog ne goedkope vinde :p
gade ni vinden (tenzij me serieus veel schade)

de originele honda dax maken ze nimeer denkik, maar ge hebt nu wel jincheng, en zij maken nu ook dax modellen...maar das ook ni goedkoop he...

kijk hier eens (http://brommerscooter.2dehands.be/markt/brommer/dax/?ses=V4fNtzuDPGxnHaq)

/edit: van dax ken ik ni veel ze:p
ken meer van (derbi) SM en cross, omdak der zelf veel achter gezocht heb en mee bezig geweest ben...

spidey
9 september 2005, 21:18
koopt u gwoon een simpel mobiletje!! zoiets als nen amigo of flandria fzo!! voor 300 euro hebde der al nen hele deftige!!

voor een daxke en singa toestanden gade wa meer geld moge neerlegge! en als ge ne schone wilt nog meer! wnt die "tuning" stukke zijn ni altjij goedkoop

fraCk
9 september 2005, 21:18
camino ? :D

2 many soldiers
9 september 2005, 21:36
amigo, camino, vespa ciao, ... alle mobilletten gewoon

als ge goeiekoop wilt, moete in deze categorie blijven

GregoryCo
9 september 2005, 21:37
Moet je es topic maken in Buy en Sell forum, bij gezocht, daar zul je heel waarschijnlijk een vinden. :)

ComputerVISTA
9 september 2005, 21:42
Staat hier alvast beter, niet? ;)

MeDieViL
9 september 2005, 21:57
yep da wel :p

en euhm wa is de prijs van ne camino ongeveer?

Bosvos
9 september 2005, 22:22
yep da wel :p

en euhm wa is de prijs van ne camino ongeveer?
€ 50? :p

MeDieViL
9 september 2005, 22:45
€ 50? :p
waarda?

GADGET
9 september 2005, 23:26
voor 350 heb ik hier nog ne wallaroo staan.

wel 65cc en gianelli uitlaat.. gaat een 70-80 (echte km's dan, Niet van ik-ga-140-met-mijn-camino-km's)

http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=352129&highlight=wallaroo

Bosvos
9 september 2005, 23:29
waarda?
overal, zijt is ni zo tam en kijk ne keer rond (op 2dehands.be of kapaza)
ne camino kost 2 keer nix...het is oud en het zijn rammelbakskes, ge kunt ze eventueel tunen of properder maken, maar die dingskes rijden goe, als ge ze gwn wilt gebruiken voor naar school te rijden ofzo...(natuurlijk moet ge geen topprestaties ivm snelheid verwachten he...het blijft ne camino :p maar me ne B-klasse kunde gemakkelijk 50 halen he...ma me standaard stukken zal die ni hard trekken denk ik)

camino/wallaroo/fox is zeker ne aanrader als ge iets simpel wilt, goeiekoop en zonder specialekes...

2 many soldiers
9 september 2005, 23:35
ge kunt wel beter uitkijken naar 1ne diene nooit is opgefokt geweest want als die dingskes harder als 60 gingen deden die nogal raar

Maar idd voor 150 eur heb je al een mooie moderne vespa ciao en camino is nog goedkoper

Mr Syphon
10 september 2005, 11:28
ik heb voor mijne camino der 500 betaald ( alle mijne pa :p)
was wel perfect in orde

normaal camino in goeie staat 300 euro ?
ps: camino's in goeie staat zijn zeldzaam aant worden ;)
daarom zal ik mijne ook ni rap gaan verkopen, schrik dat da in handen gaat komen van iemand die hem sloopt tot een wrak in een maand tijd :p

morbus`
10 september 2005, 13:08
Ik zou voor een vogoue of fox of piaggio ciao gaan, aangezien je voor camino je onderdelen op de 2dehandsmarkt gaat moeten zoeken en als je pech hebt vind je het niet meer.

Je moet ook wel beslissen of je voor een B-Klasse (met rijbewijs & verzekering) of een A-Klasse (alleen verzekering) gaat.

SilentSpring
10 september 2005, 15:11
Ik zou voor een vogoue of fox of piaggio ciao gaan, aangezien je voor camino je onderdelen op de 2dehandsmarkt gaat moeten zoeken en als je pech hebt vind je het niet meer.

Je moet ook wel beslissen of je voor een B-Klasse (met rijbewijs & verzekering) of een A-Klasse (alleen verzekering) gaat.
². zelf ne ciao gekocht ier van ne kennis, nen aklasse van 84 of 94 wetet nie want kheb er nie achter gevraagd, et enige dat toen van tel was, was dat em goe reed en in orde was enzo. was volledig schadevrij en eb er 150€ voor betaald:)