PDA

Volledige versie bekijken : Über tennis

zavVi
7 september 2005, 15:06
het is al laat als ons Kim Clijsters tegen Venus Williams speelt. Maar de beste komen op het laatste, endus geven de dames ons wss de beste en spannenste match van gans de USopen.

de eerste set had ik gemist ..
de tweede set, maakt Kim veel domme fouten en indirecte errors, en komt dan ook op een 4-2 achterstand

Maar dan beseft ze dat het beter moet en gaat ook wat beter spelen met minder fouten en ze breekt Venus gewoon 2 keer tot 5-4( setpoints Clijsters maar niet benut).
wordt dan zelf ook no eens gebroken tot 5-5 Om dan ff direct terug te breken tot 6-5 en dan op eige service kon ze het afmake allesjaans ( na elks stuk of 4-5 kansen gehad te hebben om te breaken, 5 keer deuce enzo :p) 3de set is er nie veel meer aan, Kim speelt verder op niveau en Venus heeft geeft goesting meer zo lijkt.. 6-1

.. enorm veel kansen gehad alle2 om de match naar zich te kantelen
maar Kim werd beter in de 2de set en was vele fitter als Venus

Clijsters:
set 1. 4 / Set2. 7 / Set3. 6
6 / 5 / 1
Williams

GG

zavVi
7 september 2005, 15:08
ze zal toch scherper moete spelen, hard op de lijntjes en een gewonne situatie niet uit handen geve

fit zit ze zeker en zal wel winnen van Sharapova denk ik

edit: tis heruitzending op Eurosport

Smokey_3800
7 september 2005, 15:09
ik hoop dat ze nu ook haar eerste grandslam titel binnenhaalt... GO kim (en dan de monsterpot van 2.2miljoen dollar opstrijkt --> dat ze hier dan maar de helft aan de slachtoffers van New Orleans schenkt of zo)

zavVi
7 september 2005, 15:12
lol als ze in 2oo7 wil kappe ermee zal ze idd is moete winne en best da geld bijhoude :p
schande van op u 22 te zege dage gaat stoppe op u 24 feitelijk (imo)

G-UNIT #1
7 september 2005, 15:35
Is denk ik niks schandaligs aan, ge moet ook rekeninghouden dat ze al superlang bezig is, en ge moest is weten wat topsport van het lichaam eist.
Ik speel nu zelf bij de eerste ploeg van Turnhout en dat is 3 klasse A nog maar. (voetbal)
En ik moet nu al grenzen verleggen om mijn basisplaats vast te houden.

hendrik1
7 september 2005, 15:43
Persoonlijk vind ik die zusjes Williams een beetje te vol van 'air'.
Uitspraken als: 'niemand kan me verslaan behalve mijn zus' of 'ik had normaal gezien gewonnen als ik niet wat ziekjes was' getuige van weinig respect voor je medespelers.
Eens toegeven dat de tegenspeelster die dag sterker was is een beetje te veel van het goede natuurlijk :)

Dieleman_F
7 september 2005, 16:14
Persoonlijk vind ik die zusjes Williams een beetje te vol van 'air'.
Uitspraken als: 'niemand kan me verslaan behalve mijn zus' of 'ik had normaal gezien gewonnen als ik niet wat ziekjes was' getuige van weinig respect voor je medespelers.
Eens toegeven dat de tegenspeelster die dag sterker was is een beetje te veel van het goede natuurlijk :)

ik vind het heerlijk :p . Zeker in de periode dat ze alles domineerden mochten ze dat zeggen imo. En dat op je 24 stoppen is omdat het vrouwentennis is, wat imo heel ongezond is :p . Bij bijna iedere sport moet je beste tijd nog tonen, maar daar zijn ze al versleten.

zavVi
7 september 2005, 17:13
hoe oud is mary pierce wel ni ?
petrova is er 23... kim stopt op 24.. hoelang heeft Navratilova (dno spelling) wel ni gespeeld .. of Stephi Graff of wie dan ook

quote van Venus: Ik weet dat ik beter ben als 10de plaats... mss ergens wel waar, maar als ge op die plaats staat, dan moete maar wa beter spele om hoger te ranke

daboykefke
7 september 2005, 17:20
moest ik binnen zijn op mijn 24ste, ik zou ook stoppen met werken als het zwaar werk is.. je kan leven als God in Frankrijk, en als je geen zotte kosten doet voor de rest van je leven.. en ge zoekt u een leuke bezigheid tegen de verveling :) en Kim zal wss nog veel gevraagd worden ook om commentaar te geven en weet ik veel --> kassa kassa (vraag maar aan Mackie :D)

zavVi
7 september 2005, 17:27
mja ze kan prlly nu stoppen en voor de rest als een god leven... IK zou spele tot den dokter zegt dat ik verslete ben en beter kan gaan biljarte
ze kan het ..ok ... maar waarom wil ze het

niemand heruitzending gezien btw ?

NemesisBE
7 september 2005, 17:29
Kim Clijsters wint niet, die kan die druk ni aan :]

Sharapova wint!

zavVi
7 september 2005, 17:50
ja idd Clijsters heeft nog niet echt onder druk hoeven te spelen... laat staan een halve finale

denk is ni me u balle

NemesisBE
7 september 2005, 19:01
ja idd Clijsters heeft nog niet echt onder druk hoeven te spelen... laat staan een halve finale

denk is ni me u balle

waarom heeft ze dan nog nooit een Grand Slam gewonnen?
het ging altijd veel te simpel voor haar en als't erop aankomt, is ze mentaal gewoon ni sterk genoeg ;)

en een beetje beleefd kan ook wel eigelijk :x

daboykefke
7 september 2005, 19:27
en waarom kan Kim dan wel de Masters winnen?

hendrik1
8 september 2005, 11:59
ik vind het heerlijk :p . Zeker in de periode dat ze alles domineerden mochten ze dat zeggen imo. En dat op je 24 stoppen is omdat het vrouwentennis is, wat imo heel ongezond is :p . Bij bijna iedere sport moet je beste tijd nog tonen, maar daar zijn ze al versleten.

:)

Als je eens goed wil lachen moet je de commentaar van Venus eens lezen op haar nederlaag tegen Kim.
enkele quotes: 'ze speelde ongeloofelijk slecht en daarom begon ik ook slecht te spelen' , 'ze sloeg 'rare' ballen' , 'van die ballen die te kort zijn en het volgende moment speelde ik even slecht' (als je bijna elke winner van Venus kan retourneren dan speel je niet slecht natuurlijk, tis natuurlijk frustrerend om te zien dat je beste forehands terugkomen en dat kon ze niet hebben zeker tsss)
Natuurlijk zal ze ook niet toegeven dat Kim gewoon beter was die dag.
Tenslotte als beste:''Ik kan de toekomst niet voorspellen. Moest ik dat kunnen, dan zou ik vooraf gezegd hebben dat ik deze wedstrijd zou winnen...''

ChfZ | Hanky
8 september 2005, 13:40
Tijd da die ne keer beseft da haren tijd gepasseerd is en da der andere aan den top kome..

Maar ja, nen tijd inactive gaan, vanalles probere en dan comeback probere te make..

Kim FTW!

eniac
8 september 2005, 13:45
en waarom kan Kim dan wel de Masters winnen?

Kom kom, aan de Masters hangt nu echt geen weerklank als aan de 4 GS-toernooien he.

Nu, als ze een GS wil winnen zal het nu moeten zijn. Ze heeft een hele schare stugge speelsters niet zelf moeten uitschakelen (Serena, Mauresmo, Davenport, niet te vergeten Henin, ...), nu moet ze haar kans grijpen. Maar ik zie het haar wel te doen dit keer.

@ zavVi: gij zou spelen tot uw lichaam erdoor zit? En dan de rest van uw leven met gewrichtspijnen, reuma, whatever zitten? I don't think so. Ik wil nog kunnen genieten van m'n geld door lichamelijk goed te zijn om nog alles te kunnen doen.

grievie
10 september 2005, 01:03
Kim Clijsters wint niet, die kan die druk ni aan :]

Sharapova wint!
Fout dus \o/
Hoewel ze het eerder had kunnen afkunnen.
Ze zal veel energie verspeeld hebben, maar ze is door ^^
Best wel een goeie match imo

zavVi
10 september 2005, 01:27
idd :) grievie
ik dacht dat Sharapova inde 1ste set ging wenen eigelijk :)
ze had de 2de wel gewoon mogen winne, maar das de verdienste van Maria dat het niet zo liep
3de set moest me me 6-0 winnen :p

nu tegen pierce ;/... dno hoor, normaall denk ik direct Kim wint, maar Pierce is zo simpel aant winnen lijkt wel
toch denk ik dat ze het haalt ... alleen mag ze wel is wa meer winners slagen af en toe .. ni altijd

@eniac ... nja toch lang in ieder geval, zoals agasi ... sni da die nu direct het rolstoelje inkan he..

fixer187
10 september 2005, 01:43
idd :) grievie
ik dacht dat Sharapova inde 1ste set ging wenen eigelijk :)

..

hehe heb ik ook gezien, de tranen stonden bijna op haar gezicht :cry: :unsure: :D

NemesisBE
10 september 2005, 03:17
OK, Kim heeft gewonnen, sjiek wel, maar nu Pierce, die is serieus sterk bezig :eek:

Kid_C
10 september 2005, 11:08
Manier waarop sjarapova terugvocht tegen die matchballen in 2e set was wel pure klasse :|

Booster
10 september 2005, 11:21
die 1ste opslagen van sjarapova waren :eek:

grievie
10 september 2005, 14:55
hehe heb ik ook gezien, de tranen stonden bijna op haar gezicht :cry: :unsure: :D
ook gezien :)
Ik was anders wel rap geweest om ze te troosten :unsure:

Mike Ty$on
10 september 2005, 17:39
OK, Kim heeft gewonnen, sjiek wel, maar nu Pierce, die is serieus sterk bezig :eek:

Pierce niet onderschatten en gewoon spelen zoals gisteren, kan haar niks overkomen

Kim gaat winnen, ik voel het !!!