PDA

Volledige versie bekijken : Uitzendingen CL

|) ][ |V| ][
6 september 2005, 18:50
Ik weet niet of het hier al staat maar ik vond er geen thread over, dus vraag ik het maar.
Welke belgische zender zend de champions league matchen uit dit seizoen, ik dacht dat dit kanaal 2 ging worden maar ik vind nergens info erover ?

Time
6 september 2005, 18:51
canvas:)
weer met onze geliefde randdebiel huybrechts :doh:
kanaal 2 krijgt ze volgend jaar denk ik

FeNiX4LiFe
6 september 2005, 18:52
studio sport :D

dommel
6 september 2005, 19:00
inderdaad leve de NOS !

maar ik denk niet dat ze op Ned 2 Club Brugge en Anderlecht uitzenden dus zal het toch canvas worden hé ;)

Tweak37
6 september 2005, 19:05
maja, nog altijd liever canvas met zijn debiele studio gasten waar ge tenmisnte voetbal te zien krijgt dan ka2... alhoewel ik joeri mulder enorm kan apprecieren op de nos :)

MATABARO
6 september 2005, 19:11
Canvas.

Persoonlijk ben ik van mening, viva de nos!! Mensen als Ruud Gullit, Johan Cruyf, Joeri Mulder,... Dit zijn gasten die imo een absolute meerwaarde bieden aan een goede voetbalavond.

presario
6 september 2005, 19:22
canvas:)
weer met onze geliefde randdebiel huybrechts :doh:
kanaal 2 krijgt ze volgend jaar denk ik

Zend kanaal 2 het dit jaar nog niet uit eigenijk?

Creeping Death
6 september 2005, 19:38
Hangt ervan af hoe ge het beziet.
Canvas zendt dit jaar de CL nog uit, Kanaal 2 volgend jaar.
Dus heet eerste deel van het CL seizoen is op canvas te zien, het tweede deel (na nieuwjaar dus) is't op kanaal 2 te doen.

Allé zo had ik het begrepe (kanaal 2 had de rechten vanaf 2006, canvas geen meer)

Tweak37
6 september 2005, 19:45
Hangt ervan af hoe ge het beziet.
Canvas zendt dit jaar de CL nog uit, Kanaal 2 volgend jaar.
Dus heet eerste deel van het CL seizoen is op canvas te zien, het tweede deel (na nieuwjaar dus) is't op kanaal 2 te doen.

Allé zo had ik het begrepe (kanaal 2 had de rechten vanaf 2006, canvas geen meer)

:wtf:

daar geloof ik nu is nix van, voetbalrechten worden per voetbalseizoen verkocht, niet per jaar...

dus, bron? :)

woot
6 september 2005, 19:53
:wtf:

daar geloof ik nu is nix van, voetbalrechten worden per voetbalseizoen verkocht, niet per jaar...

dus, bron? :)idd , die gast heeft het verkeerd zunne

pina
6 september 2005, 19:54
vt4 doet toch de uitwedstrijden van de belgische ploegen dacht ik?

Blue Thunder
6 september 2005, 19:57
't is niks jongens, ziede gelle maar naar VTM, met hunne klote commentaar, 'k zal mij wel op prime sport zetten, daar weten ze te minsten hoe ze voetbal moeten uitgeven, jaren lang ervaring met belgisch voetbal (hoewel het op vrt nu ook goed is):

"De Champions League is het paradepaardje van Prime Sport. Een volbloed van de zuiverste soort. Zowel op dinsdag als op woensdag krijgt u de keuze tussen maar liefst vier topduels uit de Champions League. Twee daarvan starten live om 20u30; de andere twee volgen in delay om 22u55. Bovendien bieden we u nog een primeur: voor kwart voor elf tonen we u alle doelpunten uit alle poules. Als dat geen reden is om af te stemmen op Prime Sport. Lyon - Real Madrid met commentaar van Gui Polspoel"

woot
6 september 2005, 20:01
't is niks jongens, ziede gelle maar naar VTM, met hunne klote commentaar, 'k zal mij wel op prime sport zetten, daar weten ze te minsten hoe ze voetbal moeten uitgeven, jaren lang ervaring met belgisch voetbal (hoewel het op vrt nu ook goed is):

"De Champions League is het paradepaardje van Prime Sport. Een volbloed van de zuiverste soort. Zowel op dinsdag als op woensdag krijgt u de keuze tussen maar liefst vier topduels uit de Champions League. Twee daarvan starten live om 20u30; de andere twee volgen in delay om 22u55. Bovendien bieden we u nog een primeur: voor kwart voor elf tonen we u alle doelpunten uit alle poules. Als dat geen reden is om af te stemmen op Prime Sport. Lyon - Real Madrid met commentaar van Gui Polspoel"probeer je hier nu mensen jaloers te krijgen ofzo? :lol: nuja zolang jij het kan betalen geen probleem zunne :)

kzal ik wel gratis kijken naar de matchen op kanaal 2 en de competitiematch de zondag op vrt :cool:

FeNiX4LiFe
6 september 2005, 20:04

"De Champions League is het paradepaardje van Prime Sport. Een volbloed van de zuiverste soort. Zowel op dinsdag als op woensdag krijgt u de keuze tussen maar liefst vier topduels uit de Champions League. Twee daarvan starten live om 20u30; de andere twee volgen in delay om 22u55. Bovendien bieden we u nog een primeur: voor kwart voor elf tonen we u alle doelpunten uit alle poules. Als dat geen reden is om af te stemmen op Prime Sport. Lyon - Real Madrid met commentaar van Gui Polspoel"om eerlijk te zijn kijk ik liever naar de minder bekende ploegen dan altijd : real , juventus ,....

ze worden genoeg op tv getoond. geef kans aan de "kleintjes" ( monaco 2 jaar geleden , psv vorig jaar ,... )

Blue Thunder
6 september 2005, 20:07
probeer je hier nu mensen jaloers te krijgen ofzo? :lol: nuja zolang jij het kan betalen geen probleem zunne :)

kzal ik wel gratis kijken naar de matchen op kanaal 2 en de competitiematch de zondag op vrt :cool:

maja ben voetbal freak, dus ik kijk ook naar de vrt studio 1 enzo, ma kanaal2 en VTM komen niet in men woordenboek voor...

Red_Dog
6 september 2005, 20:07

"De Champions League is het paradepaardje van Prime Sport. Een volbloed van de zuiverste soort. Zowel op dinsdag als op woensdag krijgt u de keuze tussen maar liefst vier topduels uit de Champions League. Twee daarvan starten live om 20u30; de andere twee volgen in delay om 22u55. Bovendien bieden we u nog een primeur: voor kwart voor elf tonen we u alle doelpunten uit alle poules. Als dat geen reden is om af te stemmen op Prime Sport. Lyon - Real Madrid met commentaar van Gui Polspoel"

De mama en de papa bedoelt ge ?

Reptiel
6 september 2005, 21:15
ik kijk ook Prime Sport.

Prime was top kwaliteit, geen reden om te veranderen

daboykefke
7 september 2005, 00:44
hier hetzelfde :) de thuismatchen van RSCA wel in het stadion natuurlijk :D

NemesisBE
7 september 2005, 01:04
oe oe oe, das waar, alle CL matchen op Prime :D

spijtig dak altijd op m'n kot zit zonder Prime :'(
en op Prime is Polspoel precies geen commentator meer :eek: tzijn die mannen van de VTM geworden alsek zo naar de interlands van't weekend keek :)