PDA

Volledige versie bekijken : Lance gaat voor achtste tourzege.

3at
6 september 2005, 16:14
Lance Armstrong overweegt om volgend jaar voor een achtste Tourzege te gaan. Dat staat vandaag te lezen in de Texaanse krant The American Statesman. "Ik denk dat het de beste manier is om (de Fransen) de mond te snoeren", wordt Lance Armstrong geciteerd, een verwijzing naar de betichtingen over epo-gebruik in 1999 waarmee de Franse sportkrant L’Equipe op 23 augustus uitpakte. Gevraagd naar de ernst van zijn plannen voor een Tour-deelname in 2006, antwoordde Armstrong: ,,Ik train elke dag''.

Ik gun het hem van harte.Voor mij het bewijs dat hij echt wel zuiver rijd anders zou hij hier nooit aan beginnen na al die kritiek van de rioolkrantjes.

woot
6 september 2005, 16:15
idd, hiermee wil hij mee bewijzen dat em gewoon de beste is zonder al die epo te gebruiken...

FeNiX4LiFe
6 september 2005, 16:17
idd, hiermee wil hij mee bewijzen dat em gewoon de beste is zonder al die epo te gebruiken...
moehha

epo is voobijgestreefd
nieuwe stuff is al lang op de markt hoor

is da zo moeilijk om te snappen dat de hele peleton slikt.
doe jullie kleppen eens af.

djees 70 % van het peleton heeft zogezegd astma en gebruikt verstuivers.
LOL

apriliars50
6 september 2005, 16:18
Het is em idd van harte gegund ma tzou ni goe zijn als em weer zou meedoen. Tis de laatste jaren altijd hetzelfde geweest van voor de tour begon wist je de eindwinnaar (zonder uitzonderlijke gebeurtenissen). En elk jaar speculeerden ze opnieuw da hij te kloppen was. Lance is en was gwn de beste dat heeft hij bewezen, dat hij nu er mee maar stopt dat was eens een spannende tour krijgen te zien.

Greets,
Basso-fan

Pol
6 september 2005, 17:45
djeez, ik vind de topic titel nie echt goed zenne, verre van zelfs...

das nog helemaal niet zeker dattem dat zal doen, hij OVERWEEGT het

Mij stoort het nie echt, hij doet het waarschijnlijk om de fransen te kloten

pina
6 september 2005, 17:54
ik ken een kameraad die een 5-tal jaren geleden 4 jaar professioneel heeft gereden. Op een dag had hij was spierpijn in zijn dij, en hij ging daarvoor bij de dokter. Hij gaf hem gewoon een 'spuitje'. Heel zijn koelkast lag vol met die spuitjes. Hij voelde plots geen pijn meer en had meer energie dan tevoren.

clubje
6 september 2005, 19:08
Misschien gaat hij nu weer epo gebruiken? Waarom is het zo zeker dat deze 8ste keer clean zou gebeuren?

Tweak37
6 september 2005, 19:10
:lol:

on topic: misschien gaat hij nu weer epo gebruiken? Waarom is het zo zeker dat deze 8ste keer clean zou gebeuren?

niet
maar hij weet gewoon da hij neit te pakken is :) tis een ebetje provoceren dus eigelijk :)

ganz
6 september 2005, 20:57
De voorzitter van het WADA zal niet zomaar zeggen: "Ik heb de resultaten gezien en heb geen reden om te twijfelen of Armstrong effectief EPO heeft gepakt."

Teletekst pagina 438 btw.

m***
6 september 2005, 21:22
al diegenen die nu nog bezig zijn over epo, ga mee met je tijd zeg.
tegenwoordig worden andere dingen gebruikt die nog niet op te sporen zijn.
epo is voorbijgestreefd, alleen de mindere renners gebruiken het nog.
de groten gebruiken gewoon iets beters dat niet op te sporen is

Dakantochnie
6 september 2005, 21:39
Allee, we hebben hier maar weer eens enkele replies moeten deleten of editten.

Kunnen jullie nu echt niet over sport praten zonder ruzie te zoeken aub?

Dennoman
6 september 2005, 21:41
Tjah, Lance zijn opgegeven reden moet genoeg zijn:

"To piss off the French"

I rest my case :p

SpArdA
6 september 2005, 21:45

Ik acht het ook niet uitgesloten dat ze allemaal iets pakken dat niet op te sporen is, maar dan nog is Armstrong de beste he. :)

m***
6 september 2005, 21:54
Ik acht het ook niet uitgesloten dat ze allemaal iets pakken dat niet op te sporen is, maar dan nog is Armstrong de beste he. :)
nee, armstrong pakt het best product

Glor
6 september 2005, 21:58
OMG :wtf: zielige mensen stuk voor stuk (op 1 f 2 na) hier :wtf:

Is het nu zo moeilijk om na al de mogelijke wielertopics die hier staan geen lessen te trekken? Elk topic gaat er al bijna over dat elke renner toch moet pakken :ironic: Dat er maar een 5tal op een jaar worden betrapt maakt niks uit:ironic: echt zieligaards zijn julie en FENIX4life dan nog het meest... Ik ga niet voor de 5de keer in discussie treden met mensen als jullie op dit forum over dat alle renners pakken :ironic: Een procent of 2 van hey peleton pakt akkoord, niet meer niet minder, en Armstrong de latste 5 jaar al ZEKER niet meer... De mdeia heeft hem veel te goed in het oog gehouden.

ganz
6 september 2005, 22:04
Dennoman: idd, hij vreesde er dit jaar en bij zijn 5e al voor dat er 'iets' ging gebeuren, dan lijkt het me niet aan te raden om even de helft van de toeschouwers uit te dagen/ te beledigen. Dat is echt om problemen vragen. Er moet maar 1 zot zijn die de weg opspringt en weetikveelwat doet.

Berstalin
6 september 2005, 22:09
Hij gaat het niet makkelijk krijgen. Want de fransen de mond snoeren. Hij gaat in frankrijk rije en dan in amerika wat beledigend doen tegen de fransen. Hij mag content zijn dat hem geen slag gaat krijgen als em daar ergens ne berg oprijd. Of een vlag tussen zijn wielen krijgt.

En ja ik zeg altijd bij deze sport hij is gewoon diegene die de beste pillendraaier kon betalen.

drostof
7 september 2005, 11:42
OMG :wtf: zielige mensen stuk voor stuk (op 1 f 2 na) hier :wtf:

Is het nu zo moeilijk om na al de mogelijke wielertopics die hier staan geen lessen te trekken? Elk topic gaat er al bijna over dat elke renner toch moet pakken :ironic: Dat er maar een 5tal op een jaar worden betrapt maakt niks uit:ironic: echt zieligaards zijn julie en FENIX4life dan nog het meest... Ik ga niet voor de 5de keer in discussie treden met mensen als jullie op dit forum over dat alle renners pakken :ironic: Een procent of 2 van hey peleton pakt akkoord, niet meer niet minder, en Armstrong de latste 5 jaar al ZEKER niet meer... De mdeia heeft hem veel te goed in het oog gehouden.

Heb je het proces van Museeuw gevolgd? Hij pakte ook en is nooit betrapt ... hoe komt da denkt ge? Omdat de dokters weten wanneer en in welke hoeveelheden je wat moet pakken om niet gepakt te worden (zaaalige zin).

Open your eyes, niemand kan een Tour De France deftig uitrijden, steeds aan de kop, zonder te pakken. Dan mag je al dagelijks trainen, zo rijdt niemand.

Mijn vader heeft kanker gehad en hij mocht daarna medicamenten pakken waardoor hij meer energie en uithoudingsvermogen had dan voor zijn ziekte. Lance neemt nog steeds medicamenten voor zijn afstotingsverschijnselen ...

Dat al die renners astma hebben is inderdaad zoiets raars, dat noemt men inspanningsastma, dit heeft te maken met te weinig zuurstofopname tijdens grote inspanningen. Zij hebben totaal geen astma, maar ze hebben een gebrek aan zuurstof (epo bevorderd de opname van zuurstof). Inspanningsastma is een manier om renners op een legale manier illegale spullen te doen pakken.

Tweak37
7 september 2005, 13:17
mag ik jullie allemaal doorverwijzen naar de vorige 5 wielertopics? die gingen nl ook over doping... dan stel ik nu voor dat we het hier over wielrennen gaan hebben...

ik denk neit dat armstrong echt de tour nog is gaat rijden eerlijk gezegd. Er is meer nodig dan wraakgevoelens alleen om zoiets te kunnen doen...

Dieleman_F
7 september 2005, 13:20
nee, armstrong pakt het best product

:rofl: :rofl: :rofl: :doh:
Ik wil nog toegeven dat heel het peloton pakt, ook al geloof ik daar niet in maar dit slaat echt allles. Dus eigenlijk is heel de wielersport gewoon zorgen dat je de beste producten hebt :wtf: . Talent doet natuurlijk niet terzake in een van de zwaarste sporten ter wereld, laat staan hoe fanatiek je bent en hoeveel je traint. Ik denk dat geen enkele wielrenner zal ontkennen dat armstrong gewoon veel talent heeft.

Blackstone
7 september 2005, 13:57
Persoonlijk geloof ik er nix van dat hij terug zou meedoen 'om de fransen te kl*ten'. Hij heeft zelf ook wel meer verstand dan dat: half Frankrijk haat hem ondertussen, dus de kans dat er een gek voor zijn wielen springt wordt toch wel enorm groot. IMO gaat hij helemaal niet opnieuw meedoen aan de tour, maar zei hij dit enkel en alleen om de fransen een hak terug te zetten.
Moest hij toch beslissen om terug mee te doen, dan ben ik ervan overtuigd dat geld daarvoor de enige reden is.

Btw: Armstrong zou enorm veel van mijn respect verliezen moest hij opnieuw gaan rijden. Ik heb nooit iets tegen armstrong gehad, maar als je lang op voorhand zegt dat je gaat stoppen, en nog geen 4 maand later al opnieuw wilt gaan beginnen heeft dat imo veel van bedrog weg. De voorbije Tour heeft zonder twijfel extra veel media-aandacht gekregen omdat het 'de laatste van armstrong was', en dan komt hij 4 maand later verkondigen dat hij opnieuw gaat meedoen :s
Nuja, eerst zien en dan geloven. Ik geloof er nog steeds nix van dat hij opnieuw gaat coursen :)

off-topic: moet er nu echt in ELKE wielerthread gezaagd worden over doping? De meeste dan ook nog eens zonder enige vorm van deftig argumentatie. Laat dat toch gewoon :s

apriliars50
7 september 2005, 16:28
Het aantal deftige replies van deze thread kan ik wel makkelijk op één hand tellen

TippedTerox
7 september 2005, 16:50
En wat doet jouw reply hier dan ter zake ? Niets!

@on topic: ik denk niet dat hij hem gaat rijden, zullen we pas weten in december na het "trainingscamp" van discovery. Ikzelf hoop dat hij hem niet zal rijden, dan kunnen we mss eens een spannende tour tegemoet.

apriliars50
7 september 2005, 19:52
En wat doet jouw reply hier dan ter zake ? Niets!

@on topic: ik denk niet dat hij hem gaat rijden, zullen we pas weten in december na het "trainingscamp" van discovery. Ikzelf hoop dat hij hem niet zal rijden, dan kunnen we mss eens een spannende tour tegemoet.

Euh ge moet ier ni zagen ik zette die reply omda ik in deze thread is deftig wou prate zoals mijn eerste reply deftig was en daarom zei ik da is me al het gezever hier :angry:

Troman
7 september 2005, 21:10
moehha

epo is voobijgestreefd
nieuwe stuff is al lang op de markt hoor

djees 70 % van het peleton heeft zogezegd astma en gebruikt verstuivers.
LOL
aan wie scheelt er niks he ;)

herc
8 september 2005, 16:00
Open your eyes, niemand kan een Tour De France deftig uitrijden, steeds aan de kop, zonder te pakken.

Misschien moet gij u ogen ne keer open trekken, want ik heb niemand 3 weken aan de kop weten rijden zenne.

Uiteraard weeral de usual "iedereen pakt" bullshit, maar dat zijn we naderhand al wel gewoon dat de klein mannen hier hun gal wat moeten kunnen uitspuwen. Hopelijk stijgen ze in de achting van hun vriendjes, hebben ze er toch nog iets aan.

Nu ontopic. Ik ben nooit een grote armstrong fan geweest, vooral armstrong als mens krijgt van mij niet veel respect. ( als atleet daarentegen, krijgt hij stukken meer respect. )
Moest hij nu toch terug meedoen, dan daalt hij weer in mijn achting. Eerst verkondingen dat hij gaat stoppen en nu een goeie maand verder weer iets anders verkondigen. Die spelletjes die hij en discovery gespeeld hebben, daar heb ik nooit iets van moeten weten.

Voor de rest afwachten wat hij nu gaat doen. En inderdaad, de titel van deze thread is wel fout gekozen.