PDA

Volledige versie bekijken : Woedeuitbarstingen bij verlies

MyDyingBride
5 september 2005, 22:14
Ik kan er dus NIET tegen als iemand waarvoor ik aan een supporteren ben (zij het een individu of een club) aant verliezen is.

Met als gevolg dat projectielen naar den tv vliegen, dat ik de speler of club in kwestie vervloek, dat ik ZEER agressief sta, etc.... :D

Nog iemand last van? Of weet iemand middeltjes ofzo omdat ietsje te verminderen?

Juist naar Malisse gekeken en twas weer van dat, man kheb dien verwenst dat nie normaal was :D

Vasiel
5 september 2005, 22:15
Ik heb vorig jaar omdak pist was omda ik de bal had verloren heb ik op de muur geshot en ik had ne gebroken teen , ik verlies ook men temprament wel is mor das eigenlijk mor een domme eigenschap aan mezelf vink

Lucian
5 september 2005, 22:16
khem da ook wa, ma meer da k nie tegen men eigen verlies kan, waardoor der ook regelmatig iet sneuvelt
nuja, hoe ouder da k word, hoe meer da k da wa relativeer, dus tis al veel gebeterd

Pol
5 september 2005, 22:20
ik heb da ook wel als ik nor de tv ben aant kijken...
ik smijt er wel niets naar maar de godverdommmes enzo vliegen er wel vlot naartoe hoor.

Zaterdag toen de Belgen moesten voetballen, shit man ik kan daar echt nie tegen eh

Elavro
5 september 2005, 22:25
heh ik word nie echt kwaad, ma bij voetbal alsek scoor begin ik ook zo nie te flippen van vreugde: komt mss omdak nog goe in sport ben en vooral int lagere bij de voetbal heheheh ik was echt zo goed, maar ook alleenspeler da men ploegmaten kwaad werden en gewoon allemaal ander team joinden zoda ik tegen men eentje tegen 20 man mocht spelen:D ( echt waar zonder zever) sindsdien echt nooit meer alleen spelen, meestal ikke gewoon dribbelen en dan passen naar enen zoda die kan scoren, behalve alsek ne keer wa kwaad word omda we verliezen en ga ik ne keer goe dribbele en scoren:p

Dennoman
6 september 2005, 10:01
Njah, bij Malisse was ik aan de ene kant niet zo pissed, omdat ge gewoon wist dat Agassi ging winnen... toen Cho een beetje te ver terugkwam tegen Hénin naar mijn goesting kreeg ik het echter wel op mijn heupen tho :p

MyDyingBride
6 september 2005, 10:50
Njah, bij Malisse was ik aan de ene kant niet zo pissed, omdat ge gewoon wist dat Agassi ging winnen... toen Cho een beetje te ver terugkwam tegen Hénin naar mijn goesting kreeg ik het echter wel op mijn heupen tho :p
mjah zo dacht ik ook int begin van de wedstrijd, maar als ge de laatste sets bekijkt had hij er meer kunnen uit halen :sop: