PDA

Volledige versie bekijken : Object van ebay betalen met Money Order of Cashier's Check

Violator
3 september 2005, 17:36
Ik heb geboden op een object op ebay, van een verkoper uit de US, nu kan ik alleen maar betalen met een Money Order of een Cashier's Check.

Weet iemand hoe dit te werk gaat? Want ik heb dit nog nooit gedaan.

Thanx

GhO$T
3 september 2005, 17:48
money order is dat niet iets wat Western Union doet? (beschikbaar via het postkantoor in uw buurt ;) )

btw wel beetje laat om daar over te beginnen denken als je de veiling al gewonnen hebt zeker? :p

YuRiPa
3 september 2005, 18:50
Money Order is volgens mij dat gij uw geld via de post op stuurt. Op die manier kan je bij sommige online winkels ook betalen.:)

Cashier Check heb ik nog nooit van gehoord.

Violator
3 september 2005, 19:01
Ik heb de bieding nog niet gewonnen :) maar het gaat de goeie richting uit.

Xcessive-
3 september 2005, 20:02
Money order is niks van Western Union, is da ni gewoon overschrijve ofzo?

GhO$T
3 september 2005, 20:50
Money order is niks van Western Union, is da ni gewoon overschrijve ofzo?

Western Union: Services - Pay Bills, Make Purchases with Money Order
western union is nog altijd een soort van cash betaling hé, jij betaalt aan hen cash in belgië en zij betalen de verkoper ook in cash uit in Amerika...

You can use it to pay bills, make purchases, or for anything you might pay for with cash or a check.

stuur es berichtje als hij betaling via western union accepteert en dan weet je direct als ge da hier kunt gebruiken.
Hier (http://www.post.be/site/nl/postoffice/financialServices/westernunion.html) kunde wa meer info vinden op de site van de post + onderaan lijst van de postkantoren waar ge terecht kunt.

Grike
10 september 2005, 13:21
western union wordt zeer veel gebruikt door scammers, dus ik zou oppassen moest ik u zijn. Men kan via western union anoniem geld afhalen.

GhO$T
10 september 2005, 13:50
western union wordt zeer veel gebruikt door scammers, dus ik zou oppassen moest ik u zijn. Men kan via western union anoniem geld afhalen.
met iedere betalingsmethode kunde afgezet worden in't buitenland want ge kunt er zo goe als niks tegen beginnen zelfs al weet je wie u opgelicht heeft.

Tis kwestie van u vooraf te verzekeren dat het geen oplichting is hé, Western union staat niet gelijk aan scam, das gewoon nen goeie service om iem cash te bezorgen aan de andere kant van de wereld.

Xcessive-
10 september 2005, 14:37
De meeste oplichters willen het enkel via Western Union doen omdat het dus het gemakkelijkste is om op te lichten.

Als ge 100% zeker zijt da de persoon betrouwbaar is dan kunde het via WU doen, anders zouk het niet doen of ge zijt u geld mss kwijt.