PDA

Volledige versie bekijken : [basketbal]Voeding vóór training

Shellshock
31 augustus 2005, 10:08
Hallo

Ik doe basketbal en ik ben tweedejaars kadet.
Vorig jaar heb ik een half jaar een beetje getrained en het ander half seizoen ben ik het dankzij de trainer afgetrapt.

Sinds een week of twee ben ik terug begonnen met trainen, maar er is één groot probleem; de trainingsuren op dinsdag. Ik heb training van 17.30 tot 19.00. Ik moet al om 17.00 vertrekken, maar mijn school is pas om 16.30 gedaan en ik doe er 20 minuten over om naar huis te fietsen.
Eten vóór de training is dus zo goed als onmogelijk. Omdat ik als ik van school kom rázende honger heb is even rap rap even wat pasta binnenspelen geen optie omdat ik tijdens de eerste training moest overgeven.

Nu eet ik even rap zo'n isostar energiereep voor de training, maar ideaal is dat toch niet hoor.

e_talking
31 augustus 2005, 10:29
bah ik doe ook basket(1maand ) en ik eet ook meestal niks voor de training want we hebben ook training op dinsdag van 18.30 tot 20.00 en op vrijdag van 17.30 tot 19.00 en op vrijdag vetrekken we al om 17.00 want dan trainen we in een andere sporthal

ik zou voor het trainen iets kleins eten of niks.. vorige week had voor de training een ganse maaltijd op en ik moest tijdens de training bijna kotsen... het was dan nog is zware conditie training..

WolCoM
31 augustus 2005, 10:38
Fruit :). Vooral een banaan ofzo.

Shellshock
31 augustus 2005, 16:53
Bedankt.
En drinken, maakt het uit wat je drinkt tijdens de training. Ik bedoel wat is het beste; water of zo aquana sportwater?

TimeFtw
31 augustus 2005, 18:18
Bedankt.
En drinken, maakt het uit wat je drinkt tijdens de training. Ik bedoel wat is het beste; water of zo aquana sportwater?
kerel merci dankzij u herinnert ge mij er aan dat ik water moet meenemen want binnen een kwartierke zet ik ook aan naar de baskettraining :bow:
ot: volgens mij maakt het zoooveel niet uit als je maar genoeg drinkt

WolCoM
31 augustus 2005, 18:21