PDA

Volledige versie bekijken : vlaanderen / wallonie.... voor sommigen strekt de haat zich blijkbaar ver !

taxi_driver_
29 augustus 2005, 22:35
aan alle stoerdoeners die in de thread over "wie wordt kampioen 2006" kwamen provocerend taalgebruik nodig achtten om de waalse sterkhouder in het belgisch voetbal zwart te maken:

kijk ik heb genoeg van al die wiseguy wannabe's die hier altijd maar standard liège zitten zwart te maken. een dikke bende jaloerse bokken da zijn jullie.
jaloers op spelers als conceicao, dragu, runje en al de rest.

en ja ik weet het, tis ier een VLAAMS forum, ma kwist nie dat er ier zoveel vlaamse belangers zaten hoor. ok vlaanderen en wallonie , de haat is er voor sommigen nog altijd, maar get over it bende kutfascisten. Walen hebben de zelfde nationaliteit als jullie, 'vlaamse' stoerdoenertjes onder ons!
get over it !

YellinD
29 augustus 2005, 22:37
lol
iedereen die pro-vlaanderen is, is ne vlaams belanger en ne kutfascist?
you make me laugh :)

TippedTerox
29 augustus 2005, 22:39
En u kan bij Front National terecht ? Als je je mening wil uiten, probeer dat dan op een deftige manier te doen ipv. hier je gal uit te spuwen zonder na te denken. Ik hoop dat je de betekenis van het woord fascist kent, maar dat betwijfel ik ten zeerste. En fan zijn van "jouw club", daar is niets mis mee ...

alexii
29 augustus 2005, 22:39
Hij heeft wel een beetje gelijk hoor.

taxi_driver_
29 augustus 2005, 22:42
ge kunt pro vlaming zijn, en toch de waalse kant accepteren.

of ge kutn pro vlaming zijn, en contra wallonie.

en ik heb zo de indruk dat vooral die 2de groep zich hier ferm manifesteerd, en van de gelegenheid gebruik maakt de zuiderse kant van het land zwart te maken door dingen zoals maffia, corruptie, en andere schandalen uit de lucht te grijpen !

den Acid Burn
29 augustus 2005, 22:51
uit de lucht grijpen?
het is algemeen geweten dat het financieel niet pluis is bij standard.

en waarom denk je dat er een gerechtelijk onderzoek tege standard loopt?
voor de lol ofzo

taxi_driver_
29 augustus 2005, 22:53
uit de lucht grijpen?
het is algemeen geweten dat het financieel niet pluis is bij standard.

en waarom denk je dat er een gerechtelijk onderzoek tege standard loopt?
voor de lol ofzo

aja al 20 jaar , ak het zo mag geloven.... en ja ooit heel lang geleden ebben ze es iets onpluis gevonden ja, maar de laatste 20 jaar zie ik precies geen tastbare bewijzen niemeer é !

dus als een heel parket het al in 20 jaar nie kan vinden jah... of wacht, donoffrio zal wrsch wel de politie hebben omgekocht, right? daar gaan we weer :ironic:

Dakantochnie
29 augustus 2005, 22:56
Bon, deze thread is blijkbaar enkel maar gestart om te provoceren, close dus.