PDA

Volledige versie bekijken : Buitenlands voetbal

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

NemesisBE
29 augustus 2005, 01:21
Ik denk dat alle Europese competities dit weekend aan de gang zijn !
Italië en Spanje zijn als laatste vertrokken...
Kheb gelezen dat Real moeite had met een promovendus, maar dat Robinho het op't einde ff heeft gefixed :D

en in Italië heeft Milan gelijkgespeeld tegen Ascoli (promovendus) en heeft Inter met 3-0 gewonnen tegen de andere promovendus! 3 maal Adriano :D
iemand beelden van deze 3 goals? tzouden schoontjes moeten zijn geweest :]

u kan hier gerust verder discussiëren over de andere matchen/competities ;)

pina
29 augustus 2005, 01:28
ROBINHO DRUKT ZIJN STEMPEL AL OP REAL
Real Madrid heeft zijn start niet ge-
mist. En dat heeft het te danken aan de
Braziliaanse nieuwkomer Robinho.

Bij nieuwkomer Cadiz had Real het niet
onder de markt. Dat Real via Ronaldo op
voorsprong kwam, was dan ook tegen de
gang van het spel in. Cadiz kreeg de
verdiende gelijkmaker toen Matias Pavo-
ni met een volley Casilas verschalkte.

Met nog een goede 20 minuten te gaan,
zette Real Robinho in. Hij miste zijn
entree niet. Samen met Ronaldo ont-
wrichtte hij vijf minuten voor tijd de
defensie van Cadiz en gaf de winning
goal op een schoteltje aan Raul: 1-2.

Red_Dog
29 augustus 2005, 01:34
Trouwens vraagje:

heeft iemand filmkes of links naar filmkes van de Ascoli-fans ?
Heb een tijdje geleden heel wat filmkes van hen gedownload omdat het zo indrukwekkend is.
Zijn wel vrij rechts-getinte fans, maar dat merk je niet.
Hebben een stadion zonder dak met 2 gigantische ringen achter de doelen, waarvan op 1 ring hun spionkop staat. Zijn vocaal enorm overweldigend, iets dat in een open satdion niet vaak evident is.

daboykefke
29 augustus 2005, 01:43
ik heb op Canal+ de samenvatting gezien van Alavas - Barça.. hoeveel geluk kan je als ploeg hebben? Barça heeft die mannen compleet weggespeeld, maar de paal en de goede doelman van Alavas (was niet goed genoeg bij Barça) hebben Alavas verschillende keren gered

fixer187
29 augustus 2005, 02:14
zoals ik en de studio 1 topic al eens heb gepost, elke week is goal terug op ka2. Geen Belgische competitie maar verslagen over de buitenlandse competities

Red_Dog
29 augustus 2005, 02:21
Cool :)
Die zondagmatchen op Kanaal 2 zijn in ieder geval wel genieten (nu 5 weken na elkaar matchen ui de Nederlandse competitie dacht ik), ook al is het in uitgesteld relais.

Shyheim
29 augustus 2005, 03:21
Raul scoorde de winning goal voor Real... :love:

Glor
29 augustus 2005, 11:33
Barca bleef onverdiend steken op gelijkspel :cry: Anyway, ze zullen wel weer kampioen worden dit jaar :evil:

Piejie
29 augustus 2005, 12:02
en in Italië heeft Milan gelijkgespeeld tegen Ascoli (promovendus) en heeft Inter met 3-0 gewonnen tegen de andere promovendus! 3 maal Adriano :D
iemand beelden van deze 3 goals? tzouden schoontjes moeten zijn geweest :]

De beelden van Inter goals kan je altijd terugvinden op de site van Inter
www.inter.it, en daar naar het matchverslag doorklikken en vervolgens op goals klikken

Red_Dog
29 augustus 2005, 12:38
Die reporter :lol: :lol: :lol: :lol:
Et gol, et gol, et gol gol gol gol gol et gol et gol et gol gol gol gol :rofl:

Mako
29 augustus 2005, 13:23
http://www.sniadek.neostrada.pl/Ronaldo.wmv de 1-0
http://www.sniadek.neostrada.pl/Raul.wmv de 2-0
http://www.sniadek.neostrada.pl/Robinho.wmv wedstrijd gefocust op Robinho

skampy
29 augustus 2005, 13:54
Ik herinner me de keeper nog van Alaves toen ie bij barça speelde: Bonano. Ik vond dat toen wel een goeie keeper, maja, Barça heeft een lange en moeilijke geschiedenis met het vinden van een geschikte keeper.

Glor
29 augustus 2005, 13:58
²ded, Bonano vond ik ook geen slechte maja, Barca en keepers tblijft moeilijk. Reina dacht ik dat indertijd ook wel een mooie toekomst zou hebben bij Barca, tbleeft bij een gedacht. :p En ik denk dat Real dit seizoen toch wel een zeer goede ploeg bij mekaar heeft, Woodgate terug uit blessure, twee nieuwe verdedigers Batista en Robinho nieuw in de spits, jaja twordt iets :p Van die Robinho gaan we nog veel zien, mark my words:p

skampy
29 augustus 2005, 14:00
fuck, die robinho...machtig gewoon! daar geaan we nog van genieten in de CL.

sub-d!
29 augustus 2005, 15:32
Alle Serie-A goals
=> http://abu-alwaleed.footballclips.net/calcio/week1/

Red_Dog
29 augustus 2005, 16:46
http://www.radioireland.ie/audio/giftjose.wma

:rofl:

MATABARO
29 augustus 2005, 17:00
Wow, die Robinho is echt wel een fenomeen!! Die zal binnen korte tijd al zijn illustere voorgangers, zoals Romario, Rivaldo, Ronaldo en misschien zelfs de numero uno vandaag, Ronaldinho zonder probleem voorbijsteken! Voor zo'n spelers ga je naar het stadion.

Alhoewel Chelsea m'n ploeg is, tip ik Real Madrid toch ook als kanshebber voor deze Champions League editie.

fixer187
29 augustus 2005, 18:41
De Italiaanse topscheidsrechter Pierluigi Collina heeft na een sponsorrel bekendgemaakt dat hij met onmiddellijke ingang stopt met het fluiten van wedstrijden.

Collina (45) nam die beslissing nadat de Italiaanse Voetbalbond (FICG) dit weekend besliste om hem te verbannen naar de Serie B.

Dat deed de FICG omdat Collina een lucratief sponsorcontract had getekend met Opel, ook sponsor van topclub AC Milan.

Daarmee was de objectiviteit van de kale arbiter, die zes keer tot 's werelds beste scheidsrechter werd gekozen, volgens de Italiaanse bond geschaad.

Normaal gezien zou Collina op zijn 45ste op pensioen gaan, zoals elke ref, maar de FIGC kwam op die beslissing terug toen vele fans, clubs en spelers de bond vroegen om hem zijn carrière verder te laten zetten. Maar veel langer heeft Collina's loopbaan dus niet geduurd...

pieterm
30 augustus 2005, 21:16
Real Madrid dat is echt zo'n dikkenekkenteam echt waar. Ze moeten IEDEREEN hebben qua topspelers maar komen tot een conclusie dat ze een te grote kern hebben en ze niet allemaal tevreden kunnen houden. Sorry hoor, maar als je een Figo en Owen op de bank laat zitten, voorwat koop je ze dan? Om eens goed te kunnen uitpakken op de transfermarkt ??

Wat wil ik hier mee zeggen? Dat het net hetzelfde gaat zijn met Robinho. Een zeer goede speler, hoor, die Real Madrid zelf niet ontdekt heeft, maar gewoon omdat ze beschikken over enorm veel geld gekocht hebben. Deze zal zeker een basisplaats afdwingen en dan is er weeral iemand niet gelukkig omdat hem niet kan spelen en dan doen ze die ook maar weg. Het is een komen-en-gaan-club die alleen maar stond houdt door het enorme kapitaal, maar al enkele jaren Europees niet veel meer betekent ;).

TitaTovenaartje
30 augustus 2005, 21:44
Zei de voetbal-kenner :p
Als ge der nie veel van kent, moet je niet van die uitspraken komen doen.

sub-d!
30 augustus 2005, 23:50
Real Madrid dat is echt zo'n dikkenekkenteam echt waar. Ze moeten IEDEREEN hebben qua topspelers maar komen tot een conclusie dat ze een te grote kern hebben en ze niet allemaal tevreden kunnen houden. Sorry hoor, maar als je een Figo en Owen op de bank laat zitten, voorwat koop je ze dan? Om eens goed te kunnen uitpakken op de transfermarkt ??

Wat wil ik hier mee zeggen? Dat het net hetzelfde gaat zijn met Robinho. Een zeer goede speler, hoor, die Real Madrid zelf niet ontdekt heeft, maar gewoon omdat ze beschikken over enorm veel geld gekocht hebben. Deze zal zeker een basisplaats afdwingen en dan is er weeral iemand niet gelukkig omdat hem niet kan spelen en dan doen ze die ook maar weg. Het is een komen-en-gaan-club die alleen maar stond houdt door het enorme kapitaal, maar al enkele jaren Europees niet veel meer betekent ;).

die transfer van Owen vorig jaar vond ik ook wat overdreven, ma toch die kerel scoorde toen die zijn kansen kreeg, 13 (?) goals is toch niet niks voor een invaller.
en Figo werd door Luxemburgo op de bank gezet omdat die nou eenmaal geen echte vleugels wilt/gebruikt,

MilM
26 september 2005, 23:59
Gisteravond inter milaan - fiorentina bijgewoond (mijn eerste keer in groot stadion), die sfeer is toch indrukwekkend.

Moet toch geestig zijn als je dicht bij zo'n club woont en daar om de twee weken een wedstrijd kunt gaan bijwonen.
Ook die van fiorentina lieten hen goed horen en zaten me vlaggen te zwaaien.

Was wel nog duur (afhankelijk van waar je zat). 75 euro voor één ticket. Op de tweede ring was het een stuk goedkoper, maar aangezien het nu eenmalig was, wou ik toch op een goeie plaats zitten. Die tweede ring is toch nog een stuk verder verwijderd.
Alles verliep vrij vlot. Geen agressie. Rond het stadion was dan ook niets te doen. Na de wedstrijd ging ik fanshop binnen en wanneer ik daar buiten ging, was het al heel verlaten. Het volk dus achteraf rap uitéén gedreven. Wedstrijd was wel om 20u30, dus mss dat dat er iets mee te maken had (meeste zullen er vroeg uitgemoeten hebben vanmorgen)

Ik ben fan van AC Milaan, maarja, het was inter die speelde :p .
Maar ik heb toch kennis kunnen maken met San Siro (Giuseppe Meazza).

Mike Ty$on
27 september 2005, 18:12
en wat was de uitslag? :D

ik denk ook wel dat het iets speciaals heeft, zo'n groot stadion en de sfeer :p

Time
27 september 2005, 18:20
San Siro (Giuseppe Meazza).
wat is dat eigenlijk met die twee namen?:s is de ene de naam van de grond en de andere van het stadion, of is de ene van ac en de ander van inter...? :x

in cm2 was er alleen sprake van san siro, maar sinds 00-01 is guiseppe meazza erbijgekomen dacht ik

Red_Dog
27 september 2005, 18:49
AC-fans gebruiken San Siro, Inter-fans Guiseppe Meazza dacht ik.
Heeft men hier ook hoor, Sclessin heet ook niet echt Sclessin dacht ik...
Net zoals vele mensen et Astridpark zeggen tegen het Constant Vanden Stock-stadion.

FeNiX4LiFe
27 september 2005, 18:56
AC-fans gebruiken San Siro, Inter-fans Guiseppe Meazza dacht ik.

ze gebruiken dan ook een andere ingang voor week A en week B :)

sub-d!
27 september 2005, 19:16
wat is dat eigenlijk met die twee namen?:s is de ene de naam van de grond en de andere van het stadion, of is de ene van ac en de ander van inter...? :x

in cm2 was er alleen sprake van san siro, maar sinds 00-01 is guiseppe meazza erbijgekomen dacht ik
San Siro is het gebied waar stadion gelegen is en/of heel die complex,
Guiseppe Meazza is voetbalstadion,
shoot me if i'm wrong :unsure:

MilM
27 september 2005, 19:26

San siro is district in Milaan en Giuseppe Meazza geldt als (één van) de beste spelers ooit van Italie. Begonnen bij inter en later overgestapt naar AC Milaan.

Stadion noemde bij het begin San Siro, maar na de dood van Giuseppe Meazza zijn beide clubs overeengekomen om naam van stadion naar hem te veranderen. Maar das nooit echt bij de supporters doorgekomen.
Ze spreken daar bijna allemaal van San Siro. (op de map staat wel Guiseppe Meazza op het stadion, San Siro staat er ook wel op, maar dan niet als stadion maar als district)

De winkel in het stadion noemt ook "San Siro store". Zowel voor inter als AC.
Ge kunt er beiden tegelijk kopen, is nie echt vijandig. Waren veel mensen, waaronder ik, die zaken kochten van AC na de wedstrijd.

Nuja, wie wat gebruikt weet ik niet. Op de site van ac milan staat gewoon san siro bij stadion.
Bij inter staat er giuseppe meazza. Maar toen ek de weg aan inter fans vroeg naar het giuseppe meazza stadion, zeiden ze lijk altijd San Siro, dus volgens mij gebruiken die ook San Siro ...

Khad wel verwacht dat er veel meer mensen shirtjes van inter zouden dragen enzo. Eigenlijk weinig in inter kledij. Sjaals, da wel nog. Maar ik zat dan ook nie achter het doel. Daar was er toch meer beweging en vlaggen etc ...

en wat was de uitslag? :D

ik denk ook wel dat het iets speciaals heeft, zo'n groot stadion en de sfeer :p
1 - 0 door martins in heel het begin van de wedstrijd.

sub-d!
2 oktober 2005, 00:34
Khad wel verwacht dat er veel meer mensen shirtjes van inter zouden dragen enzo. Eigenlijk weinig in inter kledij. Sjaals, da wel nog. Maar ik zat dan ook nie achter het doel. Daar was er toch meer beweging en vlaggen etc ...

het zou ook niet echt slim/gezond zijn om als ac-fan in curva nord te zitten :p

Shyheim
2 oktober 2005, 00:57
Wereldploeg Barcelona weer niet verder dan een gelijkspel...
Ronaldinho trouwens wéér penalty gekregen. :)

Ohja, iemand die weet hoe Cisse van PSG op 2 minuten tijd 2x geel heeft kunnen krijgen? :unsure:

Time
2 oktober 2005, 02:36
Wereldploeg Barcelona weer niet verder dan een gelijkspel...
Ronaldinho trouwens wéér penalty gekregen. :)
+ ganse match 0-2 achter gestaan, laatste kwartier nog gelijkgemaak, 1 goal in laatste minute nadat andere ploeg al kwartier met man minder speelde:p

FeNiX4LiFe
2 oktober 2005, 10:16
Ohja, iemand die weet hoe Cisse van PSG op 2 minuten tijd 2x geel heeft kunnen krijgen? :unsure:
beide waren geel fouten waren geel waardig :)

eerste was lichte obstructie
2de nasty tackle :)

maar twas ene in 1ste helft en ene in 2de helft ge kunt het niet echt 2 kaarten op 3 minuten tijd noemen

Shyheim
2 oktober 2005, 12:57
Mja, volgens livescore.com waren ze 2' na elkaar. 45' en 47' ofzo zeker.

MilM
2 oktober 2005, 13:06
het zou ook niet echt slim/gezond zijn om als ac-fan in curva nord te zitten :p

ik ben wel zo slim om da nie te laten merken :p
tis nie dak daar me mijn truitje van kaka of shevchenko zou naar toe gaan :D

alhoewel de dame naast mij wel een trui aanhad met vanachteren "firenze" op. (terwijl het inter - fiorentina was)
Haar man was blijkbaar inter fan en zij voor fiorentina. Kon ge afleiden uit hun gedragingen. Maarja, waar ik zat was nog rustig. Veel gezinnen met kinderen, ouderen, en jongeren door elkaar.
Blijkbaar was ze er gerust in.

Rifledude
2 oktober 2005, 18:23
*woohoo* !!!!!!!!Werder Bremen!!!!!!!! *woohoo*

sub-d!
2 oktober 2005, 19:14
l'pool 1 - 4 chelsea (!)

en ik wou nog op gelykspel zetten :p

sub-d!
2 oktober 2005, 21:39
na 45' Juve 2 - 0 Inter
2 goals na freekicks,

juve domineert middenveld, en speelt op pressing,

ps: na 40' ibra eruit nadat die getakeld werd door materazzi, hij zou het vroeger moeten doen :sop:

Shyheim
2 oktober 2005, 22:23
En Marseille na 62' wééral nog niet in geslaagd een doelpunt te scoren... Zucht.

Waar is de tijd dat Drogba er nog speelde. Of misschien Battles of Marlet nog.
Nee, laten we het doen met een Mendoza en een Niang. Die laatste scoort wel als het belangrijk is; maar enkel als het hem goed uitkomt precies.

fixer187
4 oktober 2005, 11:30
Mexico heeft met 0-3 gewonnen van Brazilie en is dus wereldkampioen -17 jarige
Mexico versloeg Nederland eerder met 4-0 in de halve finales

Blad3z
4 oktober 2005, 13:21
Mexico heeft met 0-3 gewonnen van Brazilie en is dus wereldkampioen -17 jarige
Mexico verslaagde Nederland eerder met 4-0 in de halve finales

Versloeg.

fixer187
4 oktober 2005, 13:34
oeps :$

MilM
7 oktober 2005, 14:19
Over San Siro gesproken :eek:

Zegt AC Milan heilige voetbaltempel San Siro vaarwel?

Moeten de Milan-spelers voortaan op een andere grasmat hun feestje bouwen?AC Milan overweegt een vertrek uit het roemrijke San Siro-stadion. Volgens de voorzitter van de Italiaanse topclub Adriano Galliani is vooral de samenwerking met stadgenoot Internazionale een twistpunt. "De clubleiding van Inter heeft andere ideeën dan wij. Misschien is de tijd aangebroken om na te denken over twee stadions in Milaan."

Een andere reden is ongetwijfeld de verouderde staat van het San Siro-stadion, ook al vindt voorzitter Galliani 'Milans voetbaltempel' nog steeds een paradijs. "Ons veld is prachtig, het uitzicht vanaf de tribunes is perfect, het merendeel van de fans wordt niet nat tijdens regenbuien en het stadion is makkelijk te bereiken."

Toch wil Galliani nadenken over een vertrek uit San Siro. "Het eerste stadiongedeelte is al gebouwd in 1926 en het stadion delen met Inter is niet makkelijk."

Is toch altijd jammer met al die herinneringen.

sub-d!
7 oktober 2005, 19:08
nog wat uitgebreide versie :p

Adriano Galliani has made the shock revelation that Milan are considering leaving the San Siro.
The Rossoneri have occupied the famous Giuseppe Meazza stadium since 1926 and Vice-President Galliani believes that the time is right to start thinking of a change.
“Our stadium is among the best in Italy,” said Galliani. “The pitch is magnificent, you have a good view from the stands, the majority of fans don't get wet if it rains and it is easy to get to.
“But the first level was built in 1926 and sharing with Internazionale isn't easy. Inter's directors have different ideas to us and so maybe it is time to think of two new stadiums for the city of Milan.”
Milan called five different places ‘home’ after forming in 1899, before they switched to the 80,000 capacity San Siro.
And though League chief Galliani is full of praise for the stadium, he is less complimentary about the rest of the stadia in the country – much of which was redeveloped for the 1990 World Cup.
“The error of Italia ‘90 was developing existing stadiums or building new ones with athletic tracks. That was how we lost a historic opportunity,” he continued.
“All the club Presidents agree with my view that the fall in attendances is without doubt related to stadiums that are obsolete and not designed for football.
“You have a bad view and if it rains you get soaked, as happened to 5,000 Livorno fans at Florence on Sunday who will have caught colds after watching the match in the pouring rain. We can't go on like this.”
And not one to simply criticise without a solution, Galliani suggests that the latest crop of stadia in Germany – much of which have been built for next year’s World Cup – are the example to follow.
“The way forward is to build new stadiums because the majority of the current ones are neither savable or able to be restructured,” he said.
“The Germans told me that they sell an average of 30,000 litres of beer for each game. In our stadiums you can't even get a cup of water!
“It's obvious that as long as the stadiums are like this people will prefer to watch the game on television rather than go to the match.”

sub-d!
16 oktober 2005, 18:02
Palermo 2 : 2 Chievo
Parma 1 : 1 Treviso
Reggina 2 : 0 Lecce
Lazio 1 : 0 Fiorentina
Inter 5 : 0 Livorno
Empoli 1 : 0 Roma (romeinen verliezen nog eens tegen 10-man)
Ascoli 2 : 1 Sampdoria

vanavond Cagliari tegen ACM nog :)

Shyheim
16 oktober 2005, 19:10
sebiet Olympique Marseille - Paris Saint-Germain; dé topper in de Ligue 1 :)

Shyheim
16 oktober 2005, 21:58
En Marseille controleert de wedstrijd... Ribery zoals gewoonlijk goe in vorm, alleen jammer dat Niang en Gimenez nogal waardeloze afwerkers zijn. Taïwo zijn passing trekt ook op niet veel vandaag; en Oruma heeft precies wat last van egoïsme.

Barthez tweemaal mooi tussen gekomen (eenmaal op counter met Kalou, en eenmaal een redding op een inloop van Semak), mooi begin voor een hopelijke goede come-back. :)

edit:

1-0

Aux aaaaaaaaaaaaaaaaarmes :scream:

*Springkonijn*
17 oktober 2005, 17:05
Palermo 2 : 2 Chievo
Parma 1 : 1 Treviso
Reggina 2 : 0 Lecce
Lazio 1 : 0 Fiorentina
Inter 5 : 0 Livorno
Empoli 1 : 0 Roma (romeinen verliezen nog eens tegen 10-man)
Ascoli 2 : 1 Sampdoria

vanavond Cagliari tegen ACM nog :)

En juve wint met 1-0 :D

Mako
23 oktober 2005, 00:19
omg, iemand barca-osasuna gezien? :eek: ronaldinho :eek:
hij heeft weer een paar ronduit geniale acties/bewegingen gedaan, en een assist gegeven met zijn RUG (!) (bedoeld of niet, dat laten we in het midden, hoewel met hem weet je nooit en het leek niet echt onbedoeld :unsure: )
Gewonnen met 3-0 :woohoo:

Time
23 oktober 2005, 00:26
Liverpool verloren van Fulham, volgend jaar spelen die geen Champions League als ze zo voortdoen.

Glor
23 oktober 2005, 12:18
Ff tussen haakjes, welke match zenden ze op kanaal twee uit vandaag?^^

Mike Ty$on
23 oktober 2005, 12:28
Liverpool verloren van Fulham, volgend jaar spelen die geen Champions League als ze zo voortdoen.

bwa ze kunnen dit jaar nog altijd de Cl winnen :D

@glor geen wedstrijd gepland op Ka2

Time
23 oktober 2005, 12:33
bwa ze kunnen dit jaar nog altijd de Cl winnen :D

@glor geen wedstrijd gepland op Ka2
2 jaar na elkaar hoeresjans lijkt me nogal extreem.:p

hatetn
23 oktober 2005, 12:59
Ff tussen haakjes, welke match zenden ze op kanaal twee uit vandaag?^^

geen en is al enkele weken zo

Time
23 oktober 2005, 13:17
geen en is al enkele weken zo
Idd, waarom is da, is volgens mij niet aangekondigd geweest of niks... :(

Mike Ty$on
23 oktober 2005, 13:39
VTM heeft geen geld nimeer :sad:

hatetn
23 oktober 2005, 13:51
VTM heeft geen geld nimeer :sad:

lol tzal wel ne andere reden hebben
nie genoeg kijkers
veel mensen die klaagden da bepaalde programma's niemeer uitgezonden werden
weet nog goed int begin
was van sg
wordt vervolgd
een maand hebben we er op mogen wachten
en dat om een match te zien da al gespeeld was :naughty:

sub-d!
29 oktober 2005, 01:41
verdiende zege van ASR
Inter 2 - 3 Roma
highlights:
http://rapidshare.de/files/6802459/mff-20051026_seriea_inter-roma_highlights.avi.html

*Springkonijn*
29 oktober 2005, 13:09
Juve blijft wel ongeslagen aan de leiding!

ThrusT!
29 oktober 2005, 13:59
Vanavond Milan-Juventus , imo zitten beide teams met een ei in hun broek :p .
Juventus zal het alvast zonder (http://www.goal.com/NewsDetail.aspx?idNews=96971&progr=8) Abbiati moeten doen.
Tis ook onzeker of Shevchenko zal spelen bij Milan.
Weet iemand of ze deze wedstrijd ergens uitzenden?

sub-d!
29 oktober 2005, 14:16
Abbiati, who Milan loaned out to Juve for this season following Buffon’s injury, is apparently ‘suffering from a tonsillitis, and has personal motives stopping him from playing the game,’ Capello told reporters today.
:lol:

Weet iemand of ze deze wedstrijd ergens uitzenden?
ik kijk meestal mbv internet,
www.live-foot.com
www.calciolibero.com
....

sub-d!
29 oktober 2005, 20:52
Samp 2 - 2 Inter

hopelijk wint ACM vandaag,
voorlopig 1-0, Seedorf

Shyheim
29 oktober 2005, 20:58
Idd, cool matchke nog. :)

Maja, is nog maar 25 minuten bezig, kan nog vanalles gebeuren é.

NemesisBE
29 oktober 2005, 21:15
hamai sub-d!, schoon goalkes daar in Inter-Roma ^^ vooral dan die lob van Totti en de freekick van Adriano :love:

Shyheim
29 oktober 2005, 21:19
2-0, Kaka

ThrusT!
29 oktober 2005, 22:48
Eindstand 3-1 voor Milan.
Scorers :
Milan : Seedorf,Kaka,Pirlo
Juventus : Trezeguet

Opstelling aan het begin vd wedstrijd :

Milan : Dida; Stam, Nesta, Maldini, Serginho; Gattuso, Pirlo, Seedorf; Kakà; Inzaghi; Gilardino.

Juventus : Chimenti; Pessotto, Thuram, Cannavaro, Zambrotta; Camoranesi, Emerson, Vieira, Nedved; Trezeguet, Ibrahimovic.

Zo te zien heeft Milan zich goed herpakt , we zullen nog heel wat spektakel mogen verwachten in de Serie A :D .

EDIT : hier (http://media2.acmilan.com/200510/2608_bb.wmv) zijn de highlights van de match. :)

Time
30 oktober 2005, 00:33
Wat een *drooooool*-elftal van Milan :love:
Zelfs nog zonder Sheva.:D

NemesisBE
30 oktober 2005, 23:10
Barça - Real Sociedad 5 -0 :]
Auxere - PSG 2 - 0 (2de goal was van Pieroni)

wiiii

Time
30 oktober 2005, 23:41
EDIT : hier (http://media2.acmilan.com/200510/2608_bb.wmv) zijn de highlights van de match. :)
Check die blik van Gattuso wanneer een fout wordt gefloten op hem. :eek:

edit: omg @ goal van Seedorf. :love:

sub-d!
31 oktober 2005, 00:55
Check die blik van Gattuso wanneer een fout wordt gefloten op hem. :eek:

edit: omg @ goal van Seedorf. :love:
LoL, chimenti sux :lol:

::::::::
de blunder van Fenerbahce's keeper tegen Schalke :bow:
http://www.antu.com/naklenx/2005-2006/fener_schalke/fener2schalke3.mpg

leuk geprobeerd
http://latestgoals.net/upload/9vqd514q0jcw.zip

compilatie over Adriano, 165 mb, 12min
http://www.megaupload.com/?d=40HTAIKK
of
http://files.filefront.com/Adriano_2wmv/;4271954;;/fileinfo.html

Shyheim
31 oktober 2005, 02:13

:love: :love: :love: :love:

Eerste twee nummers trouwens fantastisch gekozen... ^^ :love:

tweede nummer = booba - ecoute bien <3
edit: begint op 8:47 terug, mét tekst <3

ThrusT!
31 oktober 2005, 11:21
http://www.megaupload.com/?d=40HTAIKK
of

Aha , gaan we zo beginnen. :evil: ;)

Beste goals van Shevchenko (http://users.telenet.be/DSjoren/Sheva_best_goals.wmv )

SuperPippo Inzaghi (http://www.acmilanclub.com/site/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownloaddetails&lid=1014&title=1014)

Kwaliteit is niet super , muziek ook niet maarja. :woohoo:

Kprobeer de compilatie van Adriano te dl'en maar de Megaup link is down en Filefront = :doh:.

Shyheim
31 oktober 2005, 12:07
Cool filmke van Sheva :)

Heb er hier nen hoop van Zidane, en de geschiedenis van Real Madrid in 't algemeen, maar zijn van 48Mb tot 356Mb groot... :(

Eentje van Henry dan maar, imo den beste spits van Europa, samen met Trezeguet (nationalisme? :p):

http://users.telenet.be/midgard/henry/Henreal.wmv

Re@V0r
31 oktober 2005, 15:53
benitez heeft zijn vel gered voor ffkes denk ik door dit weekend met 2-0 te winnen van west ham :p

ThrusT!
31 oktober 2005, 16:21
Eentje van Henry dan maar, imo den beste spits van Europa, samen met Trezeguet (nationalisme? :p):

http://users.telenet.be/midgard/henry/Henreal.wmv
Mooi filmpje , bijpassende muziek ;).

Henry is idd 1 vd betere maar ik kan er nog wel wat opnoemen (van Europa) die beter zijn dan Trezeguet :).Het valt wel moeilijk te bepalen , je kan het niet echt vergelijken aangezien de ene club/competitie sterker/moeilijker is dan de andere.

skampy
1 november 2005, 10:58
ik zit momenteel in barcelona, álle kranten hebben het hier over de heerschappij van Barça tegen Real Sociedad (5-0) en met name Ronaldinho. Was man v/d match met 2 goals en talloze gevaarlijke acties. Gisteren de match nog integraal opnieuw bekeken, en hoe dat die mannen kunnen tikken, da's abnormaal.

ThrusT!
6 november 2005, 19:52
Uitslagen Serie A :

Empoli - Reggina 3 - 0
Lazio - Inter 0 - 0
Ascoli - Fiorentina 0 - 2
Cagliari - Treviso 0 - 0
Juventus - Livorno 3 - 0
Messina - Roma 0 - 2
Milan - Udinese 5 - 1
Gilardino 25, 53 (M), Seedorf 37 (M), Pirlo 45 (M), Iaquinta (pen) 60 (U), Kaka 77 (M)
Parma - Lecce 2 - 0
Siena - Chievo 0 - 1

Top 3 :
Juventus 30
AC Milan 28
Fiorentina 25

Tweak37
6 november 2005, 22:48
Man United 1 - 0 Chelsea
Fletcher 31'

1 Chelsea 31 21
2 Wigan Athletic 25 8
3 Man United 21 5

oa een sublieme van der sar brengt Man U de overwinning tegen het ongenaakbaar geachte Chelsea (1-0) :woohoo:

NemesisBE
7 november 2005, 01:59
Man United 1 - 0 Chelsea
Fletcher 31'

1 Chelsea 31 21
2 Wigan Athletic 25 8
3 Man United 21 5

oa een sublieme van der sar brengt Man U de overwinning tegen het ongenaakbaar geachte Chelsea (1-0) :woohoo:

de crisis op old trafford ineens bezworen, nice :niceone:

Blackstone
7 november 2005, 13:26
oa een sublieme van der sar brengt Man U de overwinning tegen het ongenaakbaar geachte Chelsea (1-0) :woohoo:Dat heb ik ook al ergens gelezen, maar ik snap deze uitspraak totaal niet: Van der Sar heeft toch geen enkele spectaculaire redding moeten maken :s Ik heb de match gezien en Chelsea heeft imo zeer weinig 'echte' kansen gecreeerd. Wat van der sar heeft moeten pakken was zeker nix speciaals hoor.
Man United heeft imo verdiend gewonnen, vooral omdat ze in de 1e helft beter waren. Tijdens de 2e helft kwam Chelsea opzetten maar veel doelpogingen hebben ze niet gehad (vooral dankzij een sterke Smith waar Chelsea moeilijk voorbij kwam). Sterker nog: ook in de 2e helft waren de beste kansen nog voor Man United!

Was trouwens een zéér aangename wedstrijd om naar te kijken :)

SIO
7 november 2005, 18:21
da klopt dan toch niet want toen ik samenvatting op ka2 bekeek gisteren heeft van der sar idd mooie redding gedaan (wel maar een ma toch, twas uiteindelijk eentje die kan tellen)

Bontus
7 november 2005, 18:40
zalige goal van Trezeguet in die 3-1.
Typisch topspits, gewoon randje buitenspel, acceleratie subliem tikske gezicht zelfs niet op doel gericht.

MilM
7 november 2005, 22:02
hopelijk wint ACM vandaag,
voorlopig 1-0, Seedorf

gij die hoopt da milan wint
da gebeurt ook nie veel é? :p

sub-d!
7 november 2005, 22:52
gij die hoopt da milan wint
da gebeurt ook nie veel é? :p
hehe, 't was tegen la Vecchia Signora ;)
als de zebra's hadden gewonnen dan zou er nog groter verschil zijn tss int en juv.
ma anyway, milan en juve zijn vanaf nu enigste titelkandidaten...

*edit:
http://www.channel4.com/sport/football_italia/nov6h.html
zou het niet verwacht hebben..

NemesisBE
12 november 2005, 20:11
Engeland - Argentinië 3-2

tot 87ste minuut stonden ze nog 1-2 achter, tot Owen ff 2* binnenkopte :D

_DM_
17 november 2005, 18:21
via www.video.google.com kun je trouwens een filmpje zoeken van die match.

btw:

Spelers die scheidsrechters belagen, zowel verbaal als fysiek, zien we wel vaker in het voetbal. Maar een Bosnische scheidsrechter bewees dat het ook andersom kan.

Tijdens de derby FC Sarajevo-FC Zeljeznicar werd Dusko Pekija uitgescholden door spelers van Sarajevo wegens een niet-gefloten penalty. De scheidsrechter liet zich niet doen en sloeg één van zijn belagers buiten westen.

De Bosnische voetbalbond kon niet lachen om het incident. Scheidsrechter en speler riskeren een jaar schorsing.

:lol:

Glor
17 november 2005, 20:18
Owned:D

Shyheim
18 november 2005, 18:16
Morgen Real - Bar&#231;a... :love:

_DM_
18 november 2005, 18:47
0-5, easy victory.

Torino is failliet verklaard door de italiaanse rechtbank wegens 80miljoen euro schulden...
Spijtig, want was wel een speciale club.

NemesisBE
18 november 2005, 19:02
0-5, easy victory.

Torino is failliet verklaard door de italiaanse rechtbank wegens 80miljoen euro schulden...
Spijtig, want was wel een speciale club.

Juve-Torino was altijd speciaal ja :D

PuSsYcAt DoLlS
18 november 2005, 19:20
hopelijk maakt barca real af :)

Shyheim
18 november 2005, 19:22
Zal wel ni gebeuren. :p

De stats van Bar&#231;a in Bernabeu zijn niet zo denderend, las ik vorig jaar... Toen ging Bar&#231;a Real ook dik inmaken, 4-2 ofzo was 't. :)
Vroege goal van Zidane of Real, 'k herinner het mij niet goed meer, maar 'k weet wel nog dak het gezien heb... :p

_DM_
18 november 2005, 19:59
Zal alleszins een zeer pittig duel worden, gezien winst of verlies beslist over 2de of 3de plaats.

Shyheim
18 november 2005, 20:11
Zien dat Etoo weer ni tegen ne paal loopt... :D

_DM_
18 november 2005, 20:12
Of Zidane zijn broek niet laat zakken.

GraySkull
18 november 2005, 20:45
Barca real is onmogelijk te voorspellen :)

Glor
18 november 2005, 21:41
Zien da Ronaldinho onder de lat schiet ipv erop^^.
Anyway Bar&#231;a op de manier daze Europees spelen met Ronaldinho Messi en Eto'o is behoorlijk onhoudbaar:).

Shyheim
19 november 2005, 02:36
Of Zidane zijn broek niet laat zakken.

Chance dat Gerrard dan niet bij Real speelt... :D

Gaat op de doellijn staan, voorovergebogen met zijn gat bloot, en laat Cisse en Crouch schieten... Had er blijkbaar de juiste uitgekozen, want ze schoten allebei naast. :lol:

edit: pic:

http://users.telenet.be/midgard/gerrard.jpg

Striptease bij de voetbaltoppers! Zowel Zinedine Zidane van Real Madrid als Steven Gerrard van Liverpool lieten op training hun broek zakken. Zizou wilde met de topper tegen Barcelona in aantocht enkel alles weer op de juiste plaats krijgen tijdens een gesprekje met coach Luxemburgo. Gerrard daagde zijn ploegmaten Crouch en Ciss&#233; uit om zijn blote kont te raken. Ze misten.

_DM_
19 november 2005, 16:29
Celtic - Rangers 3-0 :applause:

sub-d!
19 november 2005, 21:54
LoL,
real 0 - 3 bar&#231;a

kan niet wachte op highlights :D

Mike Ty$on
20 november 2005, 00:29
LoL,
real 0 - 3 barça

kan niet wachte op highlights :D

:scream:

wat een dreun voor REAL

PuSsYcAt DoLlS
20 november 2005, 01:02
Hiere jongen.was je er niet zo zeker van dat ze niet hingen afgestrafd worden zoals ik al zij? :cry:

Shyheim
20 november 2005, 01:14
Waar is zij?
Of wat bedoel je?

edit: (weer)al banned? ajaj, welke stomme stoot hebde nu weer uitgehaald? :lol:

Time
20 november 2005, 01:23
edit: (weer)al banned? ajaj, welke stomme stoot hebde nu weer uitgehaald? :lol:
Is permanent geband, geen plotse serieuze stoten. Gewoon de druppel gehaald.

Shyheim
20 november 2005, 11:09
Hier op 't sportforum? :p
Dus als hij nu met een ander account weer komt opzetten, wordt die normaliter ook geband? *fingers crossed*

WolCoM
20 november 2005, 11:11
Darn, kvind dus nergens samenvatting van Real-Barca. :F

Shyheim
20 november 2005, 11:13
Kijk op TV vanavond ofzo...

:niceone: Sinik

WolCoM
20 november 2005, 11:21
Was ik al van plan, maar das nog wachten tot vnv, kon het niet laten. :p .

Sinik :love: ( was men frans nog maar iets beter :s )

Shyheim
20 november 2005, 11:30
Voor ne Fran&#231;ais lijk mij geen probleem. :D

Sinik heeft wel directe teksten, praktisch altijd wel ergens op gericht...
Ook mijn sig aangepast. :]

WolCoM
20 november 2005, 11:44
Nja, 'k vind dat wel het zalige aan hem. Zijn teksten zijn immens goed, 'k moet soms wel eerst keer uitzoeke hoe dat ik het moe vertale mo enfin, 't betert.
Frans is zoveel mooier dan Nederlands imo...

Shyheim
20 november 2005, 12:04
Frans is zoveel mooier dan Nederlands imo...

Duh... :p
Kvind Nederlands persoonlijk geen mooie taal eerlijk, gezegd... En moet nu niet afkomen met "waarom praat ge ze dan"? ...omdak mij integreer. :evil:

Soit, www.vtm.be -> online bekijken -> zaterdagavond nieuws laat
Daarin ziet ge die goals...

WolCoM
20 november 2005, 12:30
Thx, damn Ronaldinho, wa een droom om die te zien spelen.

Re@V0r
20 november 2005, 12:50
Hier op 't sportforum? :p
Dus als hij nu met een ander account weer komt opzetten, wordt die normaliter ook geband? *fingers crossed*

zou normaal toch al lang zo moeten geweest zijn da al zijn dubbelaccounts gebanned werden :p
ksnap zelfs nog altijd ni wrom ze die altijd lieten begaan met zijn nieuwe accounts heel de tijd :sop:

Mike Ty$on
20 november 2005, 13:30
Thx, damn Ronaldinho, wa een droom om die te zien spelen.

schitterend :love:

sub-d!
20 november 2005, 18:27
op deze pag. kunnen jullie meer downloaden van die wedstrijd ;)
http://www.xtratime.com/forum/showthread.php?t=170740&page=5

Time
23 november 2005, 20:01
Abel Xavier mag 18 maanden niet voetballen

23/11/05 - De Europese voetbalbond (Uefa) heeft de Portugees Abel Xavier voor 18 maanden geschorst. De ex-international werd betrapt op het gebruik van doping. En Manchester United zoekt een nieuwe shirtsponsor.
Op 29 september liep Abel Xavier tegen de lamp. De verdediger van Middlesbrough werd na de Uefabekermatch tegen Xanthi betrapt op het gebruik van dianabol.
Dianabol is een verboden anabole steroïde. Hoewel ook zijn B-staal positief is gebleken, blijft de ex-international zijn onschuld volhouden.

Xavier, ex-speler van onder andere Benfica, Galatasaray, PSV, Everton, Liverpool, Hannover en AS Roma, kan wel nog in beroep gaan tegen de uitspraak. Daarvoor heeft hij drie dagen de tijd.

Rechtsback Xavier trok twintig keer het shirt van Portugal aan. Maar onder bondscoach Felipe Scolari komt de 33-jarige Xavier niet meer aan bod.

Ons allen bekend wegens zijn "penaltyfout" ( :ironic: )tegen Frankrijk op het EK.:p

_DM_
23 november 2005, 20:10
Da zinneke van ManU staat daar ook maar dom tussen he :)

NemesisBE
12 december 2005, 00:06
Inter - AC 3-2 woot :D

Doelpunten: 23' Adriano 1-0 (pen), 38' Sjevtsjenko 1-1 (pen), 59' Martins 2-1, 83' Stam 2-2, 91' Adriano 3-2

:love: Adriano

Shyheim
12 december 2005, 06:59
wie zei dat ook weer dat AC onstopbaar was? :)

kijk naar Juve zie... van de 15 gespeelde competitiewedstrijden slechts éénmaal verloren (wel tegen AC, maar kom, al een straat voorsprong)... :love:

Glor
12 december 2005, 12:31
Ibrahimovic ownz Kaka :love:

Reptiel
12 december 2005, 12:46
kijk naar Juve zie... van de 15 gespeelde competitiewedstrijden slechts éénmaal verloren (wel tegen AC, maar kom, al een straat voorsprong)... :love:
dus daar 1-0 verliezen is eigenlijk niet slecht:)

Glor
12 december 2005, 12:59

:D :rofl: die zit ;)

Shyheim
12 december 2005, 13:24

Idd, ik zei toch nergens het tegenovergestelde?

Piejie
31 januari 2006, 23:50
Haha, Rossoneri met 3-0 uit Coppa geknikkerd door Palermo :p

Palermo - Milan 3-0
10' en 49' Gonzalez 1-0 en 3-0,
18' Caracciolo 2-0

Milan: Kalac, Simic (50' Inzaghi),
Nesta, Stam, Kaladze (63' Serginho),
Cafu, Vogel, Seedorf, Jankulovski (63'
Pirlo), Kaka, Gilardino

Milan-coach Ancelotti: "We maken een
moeilijke periode door. We moeten ons
beter concentreren, vooral achterin."

reetmanhimself
31 januari 2006, 23:54
idd zware tijden voor de roodzwarten.

en net nu pippo inzaghi terug is, echt vreemd dat ie de weg naar de netten niet meer lijkt te vinden.

is precies dezelfde n iemeer, net zoals z'n maatje vieri, maja die is nu naar monaco zijn geluk gaan proeven.

vraag me af, of die 2 nog naar het wk gaan, met al da talent nu , jongere generatie: gilardino, cassano...

Blackstone
1 februari 2006, 23:45
België is blijkbaar niet het enige land waar de toppers het deze week laten afweten: in de Premiership kon geen enkele ploeg uit de top 6 de 3 punten pakken :)

Liverpool speelde in extremis nog gelijk door een late own-goal van Alonso. ( Fowler speelt terug bij Liverpool voor diegenen die het gemist hebben ;) )
ManU, Tottenham en Arsenal verloren. Spijtige zaak imo want dit was toch wel dé kans voor Liverpool en ManU om wat korter bij Chelsea te komen en zo toch nog iets spanning in de competitie te brengen.

Chelsea haalde 2/6 trouwens, hun slechtste resultaat van het seizoen :) (Lees: zware crisis bij Chelsea :p )

DGEN
2 februari 2006, 02:25
wigan vs everton :bow:
gewoonweg zalige wedstrijd om te volgen :D

*/LoNsDaLe
7 februari 2006, 18:44
Paar toffe filmkes :p
Jonge Chelsea-fan vs Steven Gerrard:
(www.fcchelsea.com/videos/good_lad.wmv)

Filmke van de match ManU-Chelsea met de muziek van Ewan (of hoe dat da lieke ook noemt :p):
http://video.google.com/videoplay?docid=-8994919227372059735&q=chelsea

_DM_
7 februari 2006, 20:23
Nog een leuke foto:

http://news.bbc.co.uk/media/images/41105000/jpg/_41105261_fanpa.jpg

:D

edit: http://users.telenet.be/JelleHaemels/16.jpg :evil:

Glor
7 februari 2006, 22:15
Vet :D

WolCoM
7 februari 2006, 22:23
Nog een leuke foto:

http://news.bbc.co.uk/media/images/41105000/jpg/_41105261_fanpa.jpg

:D

edit: http://users.telenet.be/JelleHaemels/16.jpg :evil:

lol, die laatste komt wrs wel hard aan. :p

Shyheim
7 februari 2006, 22:25
05-02-2006 Chelsea - Liverpool 2 - 0

Klassement Top 6
1 Chelsea 25 66
2 Manchester United 25 51
3 Liverpool 23 45

Chelsea moet van de 12 wedstrijden die nog komen er nog 8 winnen als de directe volgers ook winnen, en ze zijn al kampioen... :D

Dus euh, scousers... Sit down, shut up! :p

Piejie
7 februari 2006, 23:04

Klassement Top 6
1 Chelsea 25 66
3 Liverpool 23 45

Chelsea moet van de 12 wedstrijden die nog komen er nog 8 winnen als de directe volgers ook winnen, en ze zijn al kampioen... :D

Hier geef ik je echt 100% gelijk :applause:

DGEN
7 februari 2006, 23:34
mido....daarnet op africa cup
wat een smerige kloothommel :angry:
denken dat em boven de bondscoach staat :ironic:
(om nog maar te zwijgen van die niet-gefloten strafschop voor senegal)

ma soit, mn naamgenoot didier naait die egyptenaren wel in de finale

_DM_
8 februari 2006, 13:12

Klassement Top 6
1 Chelsea 25 66
3 Liverpool 23 45

Who cares gast, Chelsea wint nooit de Champion's League :p
Ik geef ze nog 2 jaartjes en dan worden de schulden teveel en is die zotte Rus daar weg.

Chelsea make record £140m losses
Chelsea chairman Bruce Buck (left) and owner Roman Abramovich
Abramovich (right) has spent close to £265m on players
Chelsea have recorded losses of £140m, the biggest in football history.

It was a severe increase from the £88m loss they made last year, with the Blues citing a "series of exceptional one-off items" behind the rise.

"These figures reflect the continuing restructuring of the business which we began in 2003-4," Chelsea chief Peter Kenyon told the club website.

"The rise is down to some exceptional items that were necessary to help us in our aim to break-even by 2009-10."

The termination of a deal with Umbro, which cost £25.5m, plus a total loss of £22.8m over the transfers of Adrian Mutu and Juan Sebastien Veron and the £5m for Academy recruitment were picked out as the "exceptional items".

Kenyon added: "We terminated the Umbro contract which had a huge impact on these figures, but we have not yet seen any of the financial benefit of our new adidas contract.

"Similarly these figures do not include any of the monies from our new sponsorship deal with Samsung, which was the biggest in Premiership history."

Chelsea's wage bill was reduced from £115.5m to £108.9m, while transfer fees, and the additional fees involved in buying players, fell from £175.1m to £101m.

Turnover dropped from £152.1m to £146.6m, with the PLC putting that down to the sale of Chelsea Village Travel, the club travel agents.

Chelsea have used Roman Abramovich's fortunes to fund a transfer spend of nearly £265m which helped them win their first domestic league title for 50 years when they won the Premiership last season.

Vorig jaar 88 miljoen, nu 140 miljoen, I like where this is going :applause:
Ik haat gekochte ploegen.

Btw: Rafa Benitez zijn commentaar nadat Reina Robben tegen het gezicht 'streelt' (was echt niks aan maar doe fucking hollander gaat liggen alsof hij dood is gevallen)

"I'm in a hurry and I must go to the hospital to see how Robben is, he could be in hospital for a week."

:rofl:

De pers is er ook niet over te spreken:

The mantle of the Premiership's top diver has to be passed on.

We've seen some goodies recently but you can only sympathise with the outrage felt by Rafa Benitez after Reina stroked Arjen's face and watched the Flying Dutchman become the Dying Dutchman.

Enough is enough. It's bad enough when players try to con the ref into giving them a pen. But when it's to get one of your fellow professionals sent off, it's a boody disgrace.

I've heard so many pundits saying that if you raise your arms you're asking for trouble. But what the hell are you supposed to do? Glue them to your sides?

Soon the players'll look less like footballers and more like they're auditioning for Riverdance.

It's time horrible over-acting incurred a five-match ban. If I was Arjen Robben I wouldn't be slapping my hands to my face every five minutes, I'd keep them planted firmly across my prematurely balding barnet.

bron: BBC

chomo
8 februari 2006, 13:27
Maakt ni uit of Reyna nu slaagt ofni hij moet van tegenspeler zen gezicht afblijve zo simpel ist... Btw die tackle van Reyna wtf?? Essien wordt geschorst voor veel minder ze...

Anywayz vanavond Chelsea-Everton op BBc 21u ;)

Greetz

_DM_
8 februari 2006, 13:30
Het was zelfs geen slag, eerder een duwtje van 'bol eens af kerel' :)
Maar ja, wat kan je anders verwachten van die Hollanders ? :sop:

LaXozz
8 februari 2006, 13:34
Congolese bond verzwijgt twee weken dood van zoontje kapitein
Lomana Tresor Lua Lua, kapitein van het nationale elftal van de Democratische Republiek Congo, is zondag hals over kop naar huis gegaan wegens de dood van zijn anderhalf jaar oude zoontje.

Congo werd vorige vrijdag in de kwartfinale van de Africa Cup uitgeschakeld door Egypte (4-1). Lua Lua ontdekte daarna pas dat zijn zoontje al twee weken eerder, op 20 januari, was overleden. De Congolese voetbalbond hield het nieuws al die tijd verborgen voor de 25-jarige aanvaller van het Engelse Portsmouth.

_DM_
8 februari 2006, 13:51
Och zot :eek:

Piejie
8 februari 2006, 15:04
Het was zelfs geen slag, eerder een duwtje van 'bol eens af kerel' :)
Maar ja, wat kan je anders verwachten van die Hollanders ? :sop:
Hij had net geel al gekregen voor die tackle dacht ik, dan moet je toch echt dom zijn om nog eens iemand naar de keel te grijpen...
Gewoon pure frustratie vanwege de 2-0, niks meer, niks minder...
BTW: Wat heeft het feit dat hij hollander is daar mee te maken?

Mako
8 februari 2006, 15:25
Maakt ni uit of Reyna nu slaagt ofni hij moet van tegenspeler zen gezicht afblijve zo simpel ist... Btw die tackle van Reyna wtf?? Essien wordt geschorst voor veel minder ze...

Anywayz vanavond Chelsea-Everton op BBc 21u ;)

Greetz

ge zijt precies nen chelsea-fan (of toch sympathisant), maar sorry da ik het zeg: essien is veruit de vuilste speler die ik ooit bezig heb gezien. De fouten die die mens maakt, zijn gewoon schandalig. Als ge met 2 benen op kniehoogte naar ne mens springt, kan ik moeilijk inbeelden dat ge voor den bal probeert te gaan, dan probeert ge gewoon die mens te blesseren...

PS: ik praat hiermee nix van die reina goed e, da was ne schandelijken tackle! (+ ik haat liverpool sinds ze milan hebben verslage in de cl-finale :p )

*/LoNsDaLe
8 februari 2006, 18:17

Robben zelf ook btw toen em daar over de 'afrastering' sprong toen em gescoord had en zijn 2de gele kaart van de match kreeg :angry:

Mako
9 februari 2006, 00:19
milan wint overtuigend met 5-0 van treviso (highlights hier (http://media2.acmilan.com/200602/3120_bb.wmv) )

en real verliest zwaar bij zaragoza met 6-1; zaragoza gaat dus wss na barca ook real uit de copa del rey smijten...

sub-d!
9 februari 2006, 22:49
Congolese bond verzwijgt twee weken dood van zoontje kapitein
Lomana Tresor Lua Lua, kapitein van het nationale elftal van de Democratische Republiek Congo, is zondag hals over kop naar huis gegaan wegens de dood van zijn anderhalf jaar oude zoontje.

Congo werd vorige vrijdag in de kwartfinale van de Africa Cup uitgeschakeld door Egypte (4-1). Lua Lua ontdekte daarna pas dat zijn zoontje al twee weken eerder, op 20 januari, was overleden. De Congolese voetbalbond hield het nieuws al die tijd verborgen voor de 25-jarige aanvaller van het Engelse Portsmouth.
hebben die spelers dan geen contact met hun familie ofzo ?! :wtf:

_DM_
11 februari 2006, 20:16
Woehoe, Chelski verloren met 3-0 op het veld Middlesbrough :applause:

Piejie
11 februari 2006, 20:27
Woehoe, Chelski verloren met 3-0 op het veld Middlesbrough :applause:
Maar toch nog 15 punten voor :applause:

_DM_
11 februari 2006, 20:51
So ? Elk verlies van hen is plezant :p

Piejie
11 februari 2006, 21:06
So ? Elk verlies van hen is plezant :p
Dan heb je toch niet zo veel plezante momenten in je leven :p
Grapje hé :)

_DM_
11 februari 2006, 21:07
Bwaah jawel hoor, West Ham doet het uitstekend in de Premier League dus ik ben content (wat Engels voetbal betreft).

Edit: Chelsea staat nu nog "maar" 12 punten voor :p

Glor
11 februari 2006, 22:25
Jaja Chelsea in een serieuze dip seg :p
Als ze daar gelijkspelen ist crisis dus olaa;)

_DM_
11 februari 2006, 22:44
Waar kennen we dat nog van ? :unsure:

_DM_
14 februari 2006, 02:28
En West Ham klimt na een 3-0 overwinning dichter en dichter naar de top 5...

ThrusT!
19 februari 2006, 14:46
Kaladze's brother found dead
Football Italia

AC Milan defender Kakha Kaladze has found closure to a tragic story.

His brother Levan was kidnapped in May 2001 and attempts to trace him proved fruitless. The young man’s body has now been identified and four men suspected of his kidnap and murder have been arrested between Russia, Switzerland, France and Georgia.

Levan Kaladze was 21 years old and studying medicine when he was taken from outside the hospital in Tblisi, the Georgian capital.

KALADZE: ‘Thanks for everyone’s support’2/18/2006

MILAN - Kakha Kaladze spoke after the victory over Cagliari in which he gave a strong performance: ‘We are happy that we won. Also, the other afternoon results were positive for us. We are calm and confident. We continue to work hard and we aren’t giving up in the league. The hug with my team-mates at the end of the game? I want to thank everyone, the fans, the club and the team for helping me through this difficult moment in my life. Their support is important to get through it.’

mp4me
19 februari 2006, 16:33
barca en real winnen overtuigend

hup hup messi en robinho

_DM_
19 februari 2006, 16:35
Lol, supporter je voor de 2 aartsvijanden ? :)

mp4me
19 februari 2006, 16:40
Lol, supporter je voor de 2 aartsvijanden ? :)
Bwa ik hou gewoon van mooi voetbal
al gaat men voorkeur toch lichtjes voor barca .

Hetzelfde in de Belgische competitie hoor , ik heb niet echt een favoriete ploeg

sheva
21 februari 2006, 10:39
Zitten hier eigenlijk supporters van Benfica? Buiten Restaurant Lisboã in Antwerpen weet ik niet waar ze zitten ;)

www.oglorioso.be

Piejie
21 februari 2006, 13:28
Zitten hier eigenlijk supporters van Benfica? Buiten Restaurant Lisboã in Antwerpen weet ik niet waar ze zitten ;)

www.oglorioso.be
Wel van Sporting :applause:

Mako
21 februari 2006, 15:27
Alsek al voor een portugese ploeg moet kiezen (imo is portugees voetbal afschuwelijk, IMO) dan is het sporting. Die brengen af en toe nog spektakel... (en komt c.ronaldo ni van hier? zalige speler)
Benfica heeft wel een zalig chique stadion (da luz)

Piejie
21 februari 2006, 16:14
imo is portugees voetbal afschuwelijk, IMO
Waarom dan wel, als ik mag vragen natuurlijk?

Shyheim
21 februari 2006, 16:35
heeft mij ook nooit echt aangesproken, 'k weet niet waarom :)

Sporting zie 'k niet graag spelen omwille van de kleuren (ik weet niet wàt exact er mee scheelt, maar ik zie ze gewoon niet graag bezig daardoor; terwijl ik Celtic wél graag zie spelen) en Benfica heeft alleen een schoon stadion... :p

SIO
21 februari 2006, 19:39
Kaladze's brother found dead
Football Italia

AC Milan defender Kakha Kaladze has found closure to a tragic story.

His brother Levan was kidnapped in May 2001 and attempts to trace him proved fruitless. The young man’s body has now been identified and four men suspected of his kidnap and murder have been arrested between Russia, Switzerland, France and Georgia.

Levan Kaladze was 21 years old and studying medicine when he was taken from outside the hospital in Tblisi, the Georgian capital.

KALADZE: ‘Thanks for everyone’s support’2/18/2006

MILAN - Kakha Kaladze spoke after the victory over Cagliari in which he gave a strong performance: ‘We are happy that we won. Also, the other afternoon results were positive for us. We are calm and confident. We continue to work hard and we aren’t giving up in the league. The hug with my team-mates at the end of the game? I want to thank everyone, the fans, the club and the team for helping me through this difficult moment in my life. Their support is important to get through it.’het ergste is dat ze nog betaald hadden ook :s (stond toch zo in gazet)

Mako
21 februari 2006, 19:48
Waarom dan wel, als ik mag vragen natuurlijk?

ik weet het niet, ik vind het gewoon geen aangenaam voetbal... Mss krijg ik nu veel kritiek op mij, maar ik zeg het toch: ik vind het al bijna even erg als belgisch voetbal: weinig mooie acties of mooie goals, veel (brute) tackles, ... Gewoon een laag niveau van voetbal...
Ik volg het belgisch voetbal ook alleen maar omdat het mijn eigen land is, waardoor de clubs/spelers mij toch nog iets kunnen interesseren...

Ik kijk veel liever naar engels, spaans, italiaans, frans of duits voetbal.

Piejie
21 februari 2006, 20:05
ik weet het niet, ik vind het gewoon geen aangenaam voetbal... Mss krijg ik nu veel kritiek op mij, maar ik zeg het toch: ik vind het al bijna even erg als belgisch voetbal: weinig mooie acties of mooie goals, veel (brute) tackles, ... Gewoon een laag niveau van voetbal...
Dan denk ik toch dat je nog eens moet proberen om te kijken naar Portugees voetbal hoor...
Soms ongelooflijk technisch voetbal, zeer mooie goals en ongelooflijk veel talent die daar rondloopt, dus totaal niet te vergelijken met Belgisch voetbal. Portugese topploegen staan zeker op het niveau van Frankrijk als je dan toch dichter bij huis wil vergelijken...

Shyheim
27 februari 2006, 21:47
Florentino Pérez is afgetreden als voorzitter van Real blijkbaar... is ongewoonlijke vergadering in Bernabeu...
Betekende financieel veel voor Real, maar 3 jaar op rij zonder prijs (voor Real Madrid); dan mag je als voorzitter ook eens je conclusies nemen...

Time
27 februari 2006, 22:06
Aangezien hij de grootste geldschieter was, zal hij ook wel wat in de pap te brokken hebben gehad bij het transferbeleid. Was hij trouwens niet degene die Makelele zijn skills minimaliseerde?
De laatste trainer die successen haalde heeft hij zelf buitengesmeten dacht ik. bij Real ligt het probleem zeker niet bij de trainers hoor.

sub-d!
28 februari 2006, 00:21
Aangezien hij de grootste geldschieter was, zal hij ook wel wat in de pap te brokken hebben gehad bij het transferbeleid. Was hij trouwens niet degene die Makelele zijn skills minimaliseerde?
De laatste trainer die successen haalde heeft hij zelf buitengesmeten dacht ik. bij Real ligt het probleem zeker niet bij de trainers hoor.
yep, dat was hij denk ik die zei:" makelele verkoopt geen t-shirts, beckham wel" ofzoiets :p

Piejie
8 april 2006, 14:46
Vanavond absolute topper in de Superliga :applause:
Sporting - FC Porto

Mako
8 april 2006, 17:53
en de topper in duitsland is uitgedraaid op een 3-0 verlies van bayern munchen tegen werder bremen...
Goed zo, dan heeft hamburg nog een kans :)

EA lover
13 april 2006, 13:06
Misschien staat het er nog niet maar in Nederland speelt een van de grootste Belgische beloften.
Moussa Dembele is 18 jaar en speelt bij Willem II.
Vorig seizoen speelde hij voor Germinal Beerschot en hij ging voor 250.000€ naar Nederland.
Zijn begin was moeilijk maar nu speelt hij iedere week een wereldmatch. Heel Nederland is zot van hem en hij is een van de grootste beloften in Nederland.
Gisteren scoorde hij 2 doelpunten (in totaal nu al 9) bij de 4-3 overwinning van Willem II tegen Herenveen.
AZ, Feyenoord, Ajax, AS Monaco, Celta de Vigo, Hamburg, Schalke 04, B Dortmund en naar het schijnt Real Madrid zouden allemaal geinteresseerd zijn.

Sommige clubs hebben al een bod uitgebracht van 4 miljoen €.

Ik zou zeggen: hou deze jongen in het oog want binnen een paar jaar is hij de beste Belgische spits.

Thales
13 april 2006, 17:07
hah mss iets voor de club , nu portillo onbetaalbaar is

EA lover
13 april 2006, 18:10
hah mss iets voor de club , nu portillo onbetaalbaar is
Naar België zal hij nooit meer komen en terecht ook.

T3r`^
13 april 2006, 19:58
Naar België zal hij nooit meer komen en terecht ook.

jop, die jonge wil hogerop, belgië is een stap terug, wou maar dom om te doen.

souleH
13 april 2006, 21:29
heb al beelden van die gast gezien, en amai die kerel kan een eindje shotten
kunt hem moeilijk met kompany vergelijken want tis nen aanvaller maar hij zal zeker nog in de buurt komen :)

NemesisBE
16 april 2006, 01:18
Misschien staat het er nog niet maar in Nederland speelt een van de grootste Belgische beloften.
Moussa Dembele is 18 jaar en speelt bij Willem II.
Vorig seizoen speelde hij voor Germinal Beerschot en hij ging voor 250.000€ naar Nederland.
Zijn begin was moeilijk maar nu speelt hij iedere week een wereldmatch. Heel Nederland is zot van hem en hij is een van de grootste beloften in Nederland.
Gisteren scoorde hij 2 doelpunten (in totaal nu al 9) bij de 4-3 overwinning van Willem II tegen Herenveen.
AZ, Feyenoord, Ajax, AS Monaco, Celta de Vigo, Hamburg, Schalke 04, B Dortmund en naar het schijnt Real Madrid zouden allemaal geinteresseerd zijn.

Sommige clubs hebben al een bod uitgebracht van 4 miljoen €.

Ik zou zeggen: hou deze jongen in het oog want binnen een paar jaar is hij de beste Belgische spits.

kheb die vroeger nog met Berchem tegen m'n broer bij den Antwerp weten spelen :p als miniem :]
was toen ook al de grote ster (samen met 'het geadopteerde zoontje van de Franky uit Team Spirit II' Lauri Mokambe, bij den Antwerp doen)

_DM_
16 april 2006, 03:47
Marseille met 6-0 gewonnen :applause:
En West Ham met 1-0 gewonnen tegen Manchester City :cool:

Shyheim
16 april 2006, 14:34
Marseille met 6-0 gewonnen :applause:

idd, lachen :lol:

Reptiel
17 april 2006, 12:41
En Sollied is kampioen, van een succescoach gesproken

Shyheim
17 april 2006, 12:49
héhé cool :)

Lege Doos
17 april 2006, 13:58
En Sollied is kampioen, van een succescoach gesproken

als je ziet dat olympiakos de laatste 10 jaar 9 keer kampioen heeft gespeeld is dit niet meer dan normaal imo, ze hebben gewoon de beste ploeg van griekenland

gerets staat momenteel eerste mee galatasaray, 3punten voorsprong op fenerbache, volgend weekend spelen ze tegen elkaar, hopelijk wint galatasaray

diepvriespizza
17 april 2006, 14:03
als je ziet dat olympiakos de laatste 10 jaar 9 keer kampioen heeft gespeeld is dit niet meer dan normaal imo, ze hebben gewoon de beste ploeg van griekenland

wat is er toch met het ooit zo grote panathinaikos gebeurd :confused:

Reptiel
17 april 2006, 14:33
staat een goede ploeg garant voor succes, ik dacht het niet

Piejie
17 april 2006, 14:56
staat een goede ploeg garant voor succes, ik dacht het niet
Ik dacht van wel :unsure:

Shyheim
17 april 2006, 15:13
relatief, kijk naar de drie toppers in België nu...
hebben ongetwijfeld een goede ploeg/kern, maar de resultaten... jezus.

_DM_
17 april 2006, 15:15
Ze staan nochtans op hun waarde geklasseerd, de ploeg van Standard moet niet onderdoen voor die van Anderlecht, daarom zijn ze ook verwikkeld in een tweestrijd.
Brugge on the other hand heeft imo een veel mindere ploeg, spelers die er niet in passen etc. En dat zie je aan de plaats waar ze staan :)

Reptiel
17 april 2006, 15:26
Ik dacht van wel :unsure:
Dan ben je toch niet goed bezig.

Piejie
17 april 2006, 15:28
Dan ben je toch niet goed bezig.
Waarom niet? Kan je mij een voorbeeld geven van een goede ploeg die echt slechte resultaten neerzet? Ik heb het niet over goede spelers hé, want dat staat idd niet garant voor goeie resultaten...

diepvriespizza
17 april 2006, 17:12
Waarom niet? Kan je mij een voorbeeld geven van een goede ploeg die echt slechte resultaten neerzet? Ik heb het niet over goede spelers hé, want dat staat idd niet garant voor goeie resultaten...

réal madrid, de laatste 3 jaar? :)

alsook inter milaan, de laatste 16 jaar :)

oké ja, ze staan altijd wel ergens 3des ofzo, maar prijzen blijven toch al een hele tijd uit.... en met hun ploeg zou dat toch niet mogen.

Reptiel
17 april 2006, 17:15
Graag, VfB Stuttgart

Nee Real is GEEN goede ploeg, maar heeft goede spelers.

Dit is een voorbeeld dat je met goede spelers ook niet altijd een goede ploeg en goede resultaten hebt.

Piejie
17 april 2006, 17:17

alsook inter milaan, de laatste 16 jaar :)

oké ja, ze staan altijd wel ergens 3des ofzo, maar prijzen blijven toch al een hele tijd uit.... en met hun ploeg zou dat toch niet mogen.
Dat is een voorbeeld van extreem goede spelers die geen ploeg kunnen vormen. Niet van een goede ploeg die geen resultaten neerzet...
En Inter staat idd 3de, dus zo slecht zijn ze niet bezig...

Piejie
17 april 2006, 17:20
Graag, VfB Stuttgart
Als je de 7de plaats in de Bundesliga na toppers als Bayern, HSV, Bremen, Schalke, Hertha en Leverkussen een voorbeeld vind van een slecht resultaat, dan heb je waarschijnlijk wel gelijk :unsure:

Reptiel
17 april 2006, 17:32
Als je de ambitie had om in de top 3 te eindigen.
En je staat op 4 speeldagen van het einde met 20 punten verwijderd van de 3de plaats dan heb je slechte resultaten neergezet.

Het is nochtans een ploeg die goed speeld, het geluk zit hun al heel het jaar tegen.

Dus het kan wel een goede ploeg met geen goede resultaten.

Shyheim
17 april 2006, 17:46
Ze staan nochtans op hun waarde geklasseerd, de ploeg van Standard moet niet onderdoen voor die van Anderlecht, daarom zijn ze ook verwikkeld in een tweestrijd.
Brugge on the other hand heeft imo een veel mindere ploeg, spelers die er niet in passen etc. En dat zie je aan de plaats waar ze staan :)

maw: Antwerp heeft al jà-ren-lang een kutploeg? :unsure:

:p

_DM_
17 april 2006, 18:40
Nee, wij zijn met de sterkste ploeg die België ooit heeft gezien gedegradeerd :sop:

Shyheim
20 april 2006, 22:12
zoals ik al zei op een niet nader vernoemd forum:

Ajax!!!!!!!!!!!

3-0 tegen Feyenoord ! :D

3 rode kaarten op 25 minuten tijd ofzo, eerste klassieker van die ref...
wel 2 heel terechte rode kaarten... Castelen die doorgebroken Huntelaar foutief afstopt; die rechtsback die de bal niet wou afgeven aan Huntelaar, en dan gewoon wegwierp; en dan Pienaar, mja...

en AZ, die tweede eindigden geloof 'k ook met 3-0 den boot in op Groningen... :eek:

souleH
21 april 2006, 00:46
zalige playoffs :)

_DM_
21 april 2006, 01:12
Play-offs zuigen behaarde apenkloten.

Piejie
21 april 2006, 01:35
zoals ik al zei op een niet nader vernoemd forum:

Ajax!!!!!!!!!!!

3-0 tegen Feyenoord ! :D

3 rode kaarten op 25 minuten tijd ofzo, eerste klassieker van die ref...
wel 2 heel terechte rode kaarten... Castelen die doorgebroken Huntelaar foutief afstopt; die rechtsback die de bal niet wou afgeven aan Huntelaar, en dan gewoon wegwierp; en dan Pienaar, mja...

en AZ, die tweede eindigden geloof 'k ook met 3-0 den boot in op Groningen... :eek:
Vond de kaarten net voor Feyenoord zeer onterecht. Als iemand even de bal wat langer in z'n handen laat, dan geef je daar toch geen 2de geel voor in zo'n match :s Huntelaar vond ik zeer makkelijk neergaan in de fase met Castelen. In vergelijking met de rode kaart van Pienaar die gewoon Kuyt gefrustreerd onderuit trapt zonder ook maar de bedoeling de bal te raken (was gewoon schoppen) vond ik die andere kaarten zeer licht gegeven...

Maarja Ajax moet ook eens winnen hé. Hebben ondertussen al 2 keer op hun doos gekregen van Feyenoord...

_DM_
21 april 2006, 02:15
Het was die ref zijn eerste klassieker :)

Shyheim
21 april 2006, 08:20
Vond de kaarten net voor Feyenoord zeer onterecht. Als iemand even de bal wat langer in z'n handen laat, dan geef je daar toch geen 2de geel voor in zo'n match :s Huntelaar vond ik zeer makkelijk neergaan in de fase met Castelen. In vergelijking met de rode kaart van Pienaar die gewoon Kuyt gefrustreerd onderuit trapt zonder ook maar de bedoeling de bal te raken (was gewoon schoppen) vond ik die andere kaarten zeer licht gegeven...

Maarja Ajax moet ook eens winnen hé. Hebben ondertussen al 2 keer op hun doos gekregen van Feyenoord...

Castelen was terecht hoor, Huntelaar was doorgebroken en wordt onderuit getrapt langs achter.
Diene die den bal bijhad, 'k weet niet wat daarmee scheelde, maar die wou echt niet afgeven. Draaide zich zelf om, stapte weg en wierp den bal daarna nog na. Mss geen tweede geel waard, maar 'k zou het ook niet onterecht noemen.
Die fase van Pienaar heb ik niet deftig vertraagd gezien, dus kan ni echt oordelen. Ma zwiepte daar idd zijn been is.

FeNiX4LiFe
21 april 2006, 09:45
Als iemand even de bal wat langer in z'n handen laat, dan geef je daar toch geen 2de geel voor in zo'n match :s
zelfs nadat de ref zaagde hield hm bal halstarig bij.
Eigen schuld.

t'is uwen bal nie blijf er dan af

Play-offs zuigen behaarde apenkloten.
ze zouden dat beter ook bij ons doen net voor de voorronders van de CL. De beste ploeg in vorm naar de CL sturen.

Time
21 april 2006, 09:48
Na die "beste vorm" gaapt er wel een kloof van meer dan 2 maand.

_DM_
21 april 2006, 12:43
ze zouden dat beter ook bij ons doen net voor de voorronders van de CL. De beste ploeg in vorm naar de CL sturen.

Lol, bullshit.
De beste ploegen moeten dat CL-ticket krijgen.
Wie zijn dat ? De beste ploegen in de REGULIERE competitie, in dit geval PSV en AZ.

Time
21 april 2006, 12:48
Idd, een gans seizoen onderliggen om dan 1 keer te stunten en hupla, je zit binnen...

AZ heeft in de reguliere competitie ffs ACHTTIEN punten voorsprong op Groningen, en die zouden dan dat ticket verdienen? Een ware schande is het. AZ zal zich terecht bekocht voelen.

Piejie
21 april 2006, 12:55
Heb net gehoord dat de scheids die het duel Ajax-Feyenoord heeft gefloten, Eric Braamhaar, naar Brugge komt om Club-Cercle te fluiten :)
Rode kaarten verzekerd dus :applause:

FeNiX4LiFe
21 april 2006, 13:01
De beste ploegen moeten dat CL-ticket krijgen.
het reglement in Nederland stipuleert dat de 2de CL ticket via play-off wordt uitgedeeld.

t'is altijd hetzelfde zo'n regel wordt met open armen onthaald maar uiteindelijk als de verkeerde ploeg wint dan kraait iedereen over moord en brand. Ze ween van vooraf dat het zo is.
( idem met verdeling CL tickets in de landen. De G18 zit te wenen omdat ze niet altijd meedoen en willen nu automatisch meedoen ook al staan ze laatste )

een best reguliere ploeg is ihmo europees niets waard. Een ploeg moet europees er staatn op dat moment. Tijdens een minitornooi kan men het stress//belangrijkheidsfactor testen.

:niceone: play-offs :niceone:

als je dit bijvoorbeeld in Belgie zou invoeren zou niemand iets zeggen als bijvoorbeeld Anderlecht of Standard ( indien een van beide 2des wordt ) de playoff wint maar iedereen zal om moord roepe als Genk ofzo wint.
Men weet van vooraf hoe de tickets wordt verloten. Dat ze niet achteraf komen klagen.

_DM_
21 april 2006, 13:09
Je snapt er dus niets van.
Dat play-off systeem IS DIT JAAR INGEVOERD, OP AANVRAAG VAN DE TELEVISIE-ZENDERS.
Niks reglement, pure geldklopperij en competitievervalsing.
Het feit dat je zegt dat zoiets met open armen wordt ontvangen toont aan dat je het zelfs niet volgde. Dat is door de supporters en clubs hun strot geramd, inspraak nihil. Het feit dat er gisteren in de ArenA amper 30.000 man zat spreekt boekdelen (30.000 man is weinig voor Ajax), in De Kuip zal het deze zondag niet veel anders zijn. Zelfde verhaal bij Groningen en AZ.
Een commerciele flop die overal geboycot wordt, wat een succes:niceone:

Piejie
21 april 2006, 13:24
Dat play-off systeem IS DIT JAAR INGEVOERD, OP AANVRAAG VAN DE TELEVISIE-ZENDERS.
Het feit dat je zegt dat zoiets met open armen wordt ontvangen toont aan dat je het zelfs niet volgde. Dat is door de supporters en clubs hun strot geramd, inspraak nihil. Het feit dat er gisteren in de ArenA amper 30.000 man zat spreekt boekdelen (30.000 man is weinig voor Ajax), in De Kuip zal het deze zondag niet veel anders zijn. Zelfde verhaal bij Groningen en AZ.
Volledig mee akkoord...

souleH
21 april 2006, 22:20
lol wist het er fijne niet van van die playoffs maar als ik dit zo lees
goe bezig :wtf: (@ playoffs e niet op u bedoelt :x)

Thales
21 april 2006, 23:36
ik vroeg me ook al af wa da was
ik dacht van nice az cl , ze staan 2de
en dan opeens play off
echt debiel... zo kan je evengoe 4de eindigen en ni ehct je best doen en dan alles op de play offs zetten

Piejie
22 april 2006, 15:40
Arsenal wellicht geen CL volgend jaar. Gelijkspel tegen de stadsgenoten was niet genoeg. Straks nog Hamburg - Bayer Leverkusen en Chelsea - Liverpool. Wat een dag :crazy:

Shyheim
22 april 2006, 16:06
Arsenal wellicht geen CL volgend jaar. Gelijkspel tegen de stadsgenoten was niet genoeg. Straks nog Hamburg - Bayer Leverkusen en Chelsea - Liverpool. Wat een dag :crazy:

en als ze de CL winnen... ?

Piejie
22 april 2006, 16:07
en als ze de CL winnen... ?
Daarom dat ik ook het woordje "wellicht" gebruik ;)

Piejie
22 april 2006, 18:17
Wat een sfeer in Old Trafford :crazy:

Reptiel
22 april 2006, 18:33
idd, die van liverpool zingen overal :)

Piejie
22 april 2006, 18:38
0-1 dankzij een onterecht toegekende vrije trap :(

Reptiel
22 april 2006, 18:47
0-1 dankzij een onterecht toegekende vrije trap :(
ja lol, die was veel te hoog met zijn been en te fel inkomend.

en nee ik ben geen liverpool sup

Piejie
22 april 2006, 18:56
ja lol, die was veel te hoog met zijn been en te fel inkomend.

en nee ik ben geen liverpool sup
Hij had zuiver de bal. Hoe moet je anders naar de bal gaan? Als scheids moet je daarvoor (zeker op die plaats) geen vrije trap voor geven...
Stel je voor dat je voor zoiets een penalty tegen krijgt :s

_DM_
22 april 2006, 19:41
Of je nu de bal hebt of niet, gevaarlijk spel is gevaarlijk spel.

0-2 trouwens, No Way José :applause:

Piejie
22 april 2006, 19:43
Ja, José moet gedacht hebben: Liverpool moet toch iets winnen hé :p

EDIT: Of toch niet. Didier :applause:

Piejie
22 april 2006, 19:49
Haha, we horen de Liverpool supportertjes niet meer :x
Het is plots heel stil daar...

Reptiel
22 april 2006, 20:05
toch een goede YNWA al

Darkness
22 april 2006, 20:11
the reds go through to their 13th FA cup final :love:

Piejie
22 april 2006, 20:15
Net even op BBC gaan kijken. Daar zegt men toch ook dat die vrije trap voor Liverpool onterecht was. Terry ging volledig voor de bal...

Glor
22 april 2006, 20:21
Kan iemand mij de score en eventueel het matchverloop vertellen?^^ Kzat naar Henin te kijken ;)

Piejie
22 april 2006, 20:27
Kan iemand mij de score en eventueel het matchverloop vertellen?^^ Kzat naar Henin te kijken ;)

http://www.thefa.com/TheFACup/TheFACup/NewsAndFeatures/Postings/2006/04/Chelsea_liverpool_semi.htm

_DM_
22 april 2006, 20:28
Haha, we horen de Liverpool supportertjes niet meer :x
Het is plots heel stil daar...

Zet uw geluid aan kerel...
Ik heb de Chelsea fans geen enkele keer echt duidelijk gehoord, na hun goal misschien maar voor de rest was het al Liverpool wat de klok sloeg.
Walk on... :love:

Piejie
22 april 2006, 20:33
Ik heb de Chelsea fans geen enkele keer echt duidelijk gehoord, na hun goal misschien maar voor de rest was het al Liverpool wat de klok sloeg.
Na de 2-1 tot bijna aan het einde kon je ze echt niet meer horen. Zelfs de commentator zei op een bepaald punt: "Waar zijn die Liverpool supporters naartoe?"
Ik heb het ook niet over de hele match hé, kijk naar de tijd waar ik m'n comment gepost heb...

_DM_
22 april 2006, 21:01
Na de 2-1 tot bijna aan het einde kon je ze echt niet meer horen. Zelfs de commentator zei op een bepaald punt: "Waar zijn die Liverpool supporters naartoe?"
Ik heb het ook niet over de hele match hé, kijk naar de tijd waar ik m'n comment gepost heb...

Rond de 80ste minuut nochtans enkele minuten lang een schitterende 'Liverpuuuuul, Liverpuuuul' door het stadion horen galmen.
Dat zullen de Chelsea-fans geweest zijn zeker :p

Thales
22 april 2006, 22:58
galatasaray met 4-0 verloren

*/LoNsDaLe
23 april 2006, 10:56
Ik heb alleen den eerste helft gekeken en dan wast echt 50/50 qua 'supportergeluid' ze :p

Flying high up in the sky
We keep the blue flag flying high
From Stamford Bridge to Wemberly
We keep the blue flag flying high :applause:

Piejie
23 april 2006, 13:15
Feyenoord nu al weer 0-2 achter...

Shyheim
23 april 2006, 14:30
Feyenoord :rofl:

_DM_
23 april 2006, 16:01
Waarom hoor ik LTJ pas als Ajax wint ? :p
Wat heeft AZ gedaan ?

edit: er is al opdracht gegeven om een onderzoek te starten onder voetballiefhebbers en hoe zij denken over de play-offs. Ik kan zo al raden wat iedereen gaat zeggen: pleur op met die plee-offs joh! :p
Ultieme bewijs trouwens dat niemand (buiten dan de winnende partij) wakker ligt van die klassieker: geen zware rellen buiten het stadion :lol:

Piejie
23 april 2006, 16:34
Tja, in de competitie toont Feyenoord toch duidelijk dat ze beter zijn dan die sukkeltjes uit Amsterdam, en dan komen die stomme play-offs nog roet in het eten strooien...
Eigenlijk maakt het mij niet uit (PSV :applause: ) maar toch...

_DM_
23 april 2006, 16:56
Ok, Groningen verloor wel met 2-1 op het veld van AZ maar gaat toch door, nu zou het gewoon schitterend zijn als ze Ajax verslaan :D

Shyheim
23 april 2006, 17:13
Waarom hoor ik LTJ pas als Ajax wint ? :p
Wat heeft AZ gedaan ?

edit: er is al opdracht gegeven om een onderzoek te starten onder voetballiefhebbers en hoe zij denken over de play-offs. Ik kan zo al raden wat iedereen gaat zeggen: pleur op met die plee-offs joh! :p
Ultieme bewijs trouwens dat niemand (buiten dan de winnende partij) wakker ligt van die klassieker: geen zware rellen buiten het stadion :lol:

Hoeda?
En Ajax heeft twee keer gewonnen van Feyenoord... :p
Enfin ja, "gewonnen" is in dit geval wel een zwààr understatement... "Vernederd" past beter... :D

Shyheim
23 april 2006, 17:14

Dus omdat die onnozele vechters eens thuisblijven, kan het niemand schelen wat zijn ploeg doet? :unsure:

Shyheim
23 april 2006, 17:15
Tja, in de competitie toont Feyenoord toch duidelijk dat ze beter zijn dan die sukkeltjes uit Amsterdam, en dan komen die stomme play-offs nog roet in het eten strooien...

Een ploeg die duidelijk beter is, moet altijd kunnen winnen. Feyenoord had niks te verliezen (sowieso UEFA-cup), dus als die dan zes doelpunten rond hun oren krijgen in twee wedstrijden... Sorry, maar das hun eigen schuld. Ze hadden de CL wel kunnen halen moesten ze het talent hebben om een superieur Ajax af te stoppen. :niceone:

Glor
23 april 2006, 17:18
Talent is zichtbaar over een hele competitie, niet over twee matchen. Feyenoord had over 34(?) matchen 11 punten meer dan Ajax en dan kom jij hier zeggen dat Ajax meer talent heeft omdat ze twee matchen op het einde van het seizoen kunnen winnen? Ajax stelde dit seizoen bitter weinig voor, play-offs stinken :(

Shyheim
23 april 2006, 17:30
Mnee, Feyenoord had gewoon moeten spelen zoals ze anders deden. Dat ze dat niet hebben gedaan is volledig aan henzelf te wijten. :)

mp4me
23 april 2006, 17:58
huntelaar scoort toch wel ongeloofelijk veel hoor

_DM_
23 april 2006, 18:09
Mnee, Feyenoord had gewoon moeten spelen zoals ze anders deden. Dat ze dat niet hebben gedaan is volledig aan henzelf te wijten. :)

Zoals ze anders deden ?
Bedoel je massale vechtpartijen tijdens Feyenoord - Ajax (op het veld weliswaar) ? :p

Time
23 april 2006, 18:20
Een ploeg die duidelijk beter is, moet altijd kunnen winnen.
Het leuke aan voetbal is nu net dat dat NIET waar is. -_-

Shyheim
23 april 2006, 18:35
Zoals ze anders deden ?
Bedoel je massale vechtpartijen tijdens Feyenoord - Ajax (op het veld weliswaar) ? :p

Als ze met 11 punten voorsprong zijn geëindigd tov Ajax, dan zouden ze hun positie toch ten minste eens mogen bevestigen, nee?
Ik zou mij schamen moest Anderlecht met 11 punten voor op Westerlo winnen, en dan een duel met Westerlo zou moeten uitvechten voor een CL-ticket (waar RSCA anders geen recht op had; om het in dezelfde context als Feyenoord te plaatsen); en RSCA dan den boot zou ingaan met 3-0 en 2-4

@ Time: let op de zinsconstructie: "moet altijd kunnen winnen". Niet "wint altijd".

Thales
23 april 2006, 18:48
eigelijk ridicuul da AZ er ook achter kan fluiten

Piejie
23 april 2006, 18:55
Als ze met 11 punten voorsprong zijn geëindigd tov Ajax, dan zouden ze hun positie toch ten minste eens mogen bevestigen, nee?
Dat hebben ze al het hele seizoen gedaan...
2 duels tegen Ajax gewonnen

eigelijk ridicuul da AZ er ook achter kan fluiten
Heel die play-offs zijn ridicuul...

Shyheim
23 april 2006, 21:15
En als het écht moest stond Ajax er wel, en Feyenoord niet. :)
Ik zeg niet dat het eigenlijk onnozel is, maar affijn bon. AZ en Feyenoord wisten ook wel dat ze niet meer eerste zouden worden, dus konden ze beter van dan af aan beter concentreren op de play-offs... Zoals de comentators altijd aan 't afgeven waren op Kalou, diene speelt ook al de laatste weken met een ei in zenne kop.

Piejie
23 april 2006, 23:36
Villa, een hattrick in 5 minuten :crazy: :crazy: :crazy:

_DM_
24 april 2006, 00:26
En als het écht moest stond Ajax er wel, en Feyenoord niet. :)
Ik zeg niet dat het eigenlijk onnozel is, maar affijn bon. AZ en Feyenoord wisten ook wel dat ze niet meer eerste zouden worden, dus konden ze beter van dan af aan beter concentreren op de play-offs... Zoals de comentators altijd aan 't afgeven waren op Kalou, diene speelt ook al de laatste weken met een ei in zenne kop.

Feyenoord stond er in de competitie en heeft een hele tijd mee gespeeld voor de titel (iets wat Ajax zelfs niet kon), dan kan ik begrijpen dat die plee-offs maar bijzaak waren.

souleH
24 april 2006, 15:30
djeezes man
in de competitiethread zit ge hier volop commentaar te geven en hier zit ge zelf een ploeg wat slecht te maken
goe bezig jongen :)

OT: wat een belachelijke playoffs man, groningen en ajax door, schandalig gewoon