PDA

Volledige versie bekijken : brommer afdrijven

stefke911
27 augustus 2005, 16:34
hallo ik zou graag een 2de hands brommertje kopen.
maar op 2dehands.be zijn ze bijna allemaal opgedreven.
Ik heb namelijk een Megasjieke zenith op het oog maar rijd 55 ipv 25.
is er iemand in omgeving haacht(leuven mechelen) die dat voor mij kan doen tegen een lichte vergoeding??

Eeuwige dank

AzZ_KiKr
27 augustus 2005, 17:07
als je een vario plaatje van een 25peruur kan versieren ergens kan je dat gemakkelijk zelf doen :) je moet es vragen aan die persoon die hem heeft of hij dat nog liggen heeft....

ps zit er de originele uitlaat nog op???

als je een zuigerstop van iemand kan versieren (kost 5-7€ in winkel) of als je een ergens een vriendelijke garage/kameraad in je gebruren hebt die zo een pneumatische sleutel heeft is het op een 10 tal minuten zelf gedaan.

blazingsvbiker
27 augustus 2005, 17:37
steek gewoon in het uiteinde van je uitlaat (uiteinde waar uitlaat en cilinderkop tezamen komen) een dichtingsring, je begint met klein gaatje dan hoe groter het gat hoe sneller je gaat rijden 5 min werk

2 many soldiers
27 augustus 2005, 17:44
of je kan gewoon naar de garagist gaan.

offtopic: nog eens iemand uit de omgeving

Herr_Trigger
28 augustus 2005, 14:02
Rondelle steken.

skully25
28 augustus 2005, 14:42
Rondelle steken.

en carb opniew afstellen, anders draait em te rijk...

simpele duif
28 augustus 2005, 16:28
is er iemand in omgeving haacht(leuven mechelen) die dat voor mij kan doen tegen een lichte vergoeding??
of wat men een garagist noemt...

Radiance
28 augustus 2005, 16:48
Aangezien je zegt dat ze allemaal 55 rijden, bedoel je niet 45, wat de maximum snelheid is voor een klasse B?
Zoja, dan kan je hier niks mee doen, als jij daar aan 25 legaal mee wilt rijden moet het een klasse A zijn, en dat verwisselen is tegenwoordig vrijwel onmogelijk, de eerste keer dat de police u tegenhoudt zonder rijbewijs ben je gekloot.

2 many soldiers
28 augustus 2005, 18:47
er zijn ook gewoon klasse A's die zijn opgedreven tot 55 dmv de rondelle eruit te halen. Ik ken er genoeg zo die maar 50 rijden met een A-klasse