PDA

Volledige versie bekijken : Waarde VW golf1b 1981

PLUTOVSKI
26 augustus 2005, 18:42
Gegroet,

Ik ben van plan binnen een paar weken mijn eerste auto, een golf 1b bouwjaar 1981, te verkopen. Hoeveel denken jullie dat ik ervoor nog kan krijgen?
Hij heeft 140.000km, onder de motorkap zit een 1100 benzine, alles wel een beetje roestig, maar hij draait nog zeer goed, koud starten binnen de seconde (als ie ni te lang heeft stilgestaan), koppeling en versnellingsbak 3 jaar geleden vervangen na defect door 2e handsonderdelen. De auto staat er nog vrij goed bij, er zijn wel enkele roestplekjes aan de carosserie, maar ie geraakt nog door de schouwing (enkel met de CO moet je wat foefelen).
De schouwing is nog geldig tot in april, maar ik ga er niet meer mee naar de keuring gaan, dus ik verkoop hem uitdrukkelijk met het oog op gebruik voor onderdelen of renovatie, volgend jaar kan hij trouwens ingeschreven worden als oldtimer voor de liefhebbers.

Ik denk wel er nog 500€ voor te krijgen, maar aangezien het ook een verzamelobject is heb ik ook al mensen horen spreken van 1000€.

Ik heb al een potentiële koper, het is (nog) niet de bedoeling hem hier op het forum te koop aan te bieden.

Graag uw mening.

GADGET
26 augustus 2005, 18:47
als er u iemand 1000€ wil geven... verkopen :p

Maat heeft vorige maand een verkocht voor 200€ ;)

Ghastly
26 augustus 2005, 19:07
probeer eens op het forum van www.cleaned.be

Daar zoeken ze soms nog wel eens een golf 1 om op te knappen...
maar 1000euro is al veel zenne!

Grtz

PLUTOVSKI
26 augustus 2005, 19:08
Ik heb net eens op ebay gekeken, kheb 'tzelfde model zowel al zien staan voor 78€ (zeer slechte staat) als voor 655€ als 1500€ (volledig getuned)

GeoBem007
26 augustus 2005, 19:32
en anders ook eens piepen op het volksforum, www.volksforum.com oid!

CAS
26 augustus 2005, 20:10
Ik heb net eens op ebay gekeken, kheb 'tzelfde model zowel al zien staan voor 78€ (zeer slechte staat) als voor 655€ als 1500€ (volledig getuned)

Tfeit dat ie nog op ebay staat is teken dat ze het er niet voor geven, tenzij er al zoveel geboden word. Heb je soms foto's?

Je moet gewoon wat chance hebben, en veel hangt uiteraard af van de staat. Maar is er vb juist iemand op zoek naar één, en wil er wat meer voor geven... Maar aangezien de uwe ook wat roest heeft zal em niet uit het oog springen. Afhankelijk van hoeveel roest er op zit allesinds (vandaar foto's gevraagd). En vermeld bij verkoop zeker dat de verzekering niet veel kost, taksen laag zijn...

blazingsvbiker
27 augustus 2005, 12:59
200 euries en ik kom hem persoonlijk afhalen

daFour
27 augustus 2005, 13:22
ge kunt daar zeker nog minimum 750€ voor vragen zeker met zo weinig km's
ik zeg het u verzorg dit 1'tje verneuk hem niet

*edit alst maar is vo mee te crossen dedju , ge moe dat restaureren nie kapotrijden!

bweh
28 augustus 2005, 11:01
210 € !!!

[B]Rocketeer
28 augustus 2005, 14:18
Bon, thread hier eens gans doorlezen.
Heb al de domme reply's van 200€ + snoepkes erbij uitgefilterd.

Volgende die nog offtopic gaat krijgt een waarschuwing.