PDA

Volledige versie bekijken : intressepeiling OCZ ram

R-evolution™'
26 augustus 2005, 12:37
Bij mijn pa op het werk zijn de computers vernieuwd , nu had mijn pa zelf een paar pc's same mogen stellen en zijn er te veel ocz ram latjes besteld . Ik heb er slechts 2 .

Het gaat om de volgende :

Platinum EL Series DDR400 512MB DC Kit 400MHz 2-3-2-5 Platinum HS
Is dus 2 latjes van 256 mb .

Als ik er genoeg voor krijg gaan ze de deur uit anders Houd ik ze zelf .

Er zit geen facuur bij maar ik dacht dat er op OCZ latjes levenslange garantie zit .

Minimum prijs 95 euro
Meeneem 120 euro .

Deze prijzen kunnen overdreven hoog/laag zijn .
Maar ik ga zelf geen verlies maken , ik heb ze van men pa zen werk over kunnen kopen voor 95 euro ...

niet beginnen zage over de prijzen , dit zijn de prijzen punt uit .

grtzzz

R-evolution™'
26 augustus 2005, 13:42
1ste up , zijn de prijze dan hoog ? heb eens op andere site gekeken en heb alleen maar hogere prijzen gezien ...

brechtvm
26 augustus 2005, 14:25
35€ startbod ?

cope
26 augustus 2005, 14:27
LEL 90 minimum...whaahaaaahahaha :rofl:
ten eerste,het zijn elke reepjes van 256 mb RAM,ten tweede,voor die prijs kun je ze evengoed NIEUW kope ! je mag blij zijn als je voor beiden 55 euro ofso krijgt...

Rimpel
26 augustus 2005, 14:42
prijs is idd te hoog mo nie overdrijven é cope
'k ben niet zeker mo kdenk dat zo'n dual channel kit v 512 (2x256) iets van 90€ kost.

R-evolution™'
26 augustus 2005, 14:48
lees nen keer tegoei bove , ik heb ze nerges gevonde voor deze prijs ma'k geloof u . en deze zijn nieuw . 55 euro voor 2 x dual channel kit ocz platinum ... droom verder

brechtvm
26 augustus 2005, 14:50
prijs update :
ik bied 40eur (laatste bod)

mvg,
brechtvm

Kwertie
26 augustus 2005, 21:33
prijs update :
ik bied 40eur (laatste bod)

mvg,
brechtvm
je hebt al een warning gehad voor belachelijk lage boden en een verhoging van 35 naar 40€ is nu ook niet extreem he
dit is je laatste warning, volgende keer een ban!

brechtvm
26 augustus 2005, 21:46
je hebt al een warning gehad voor belachelijk lage boden en een verhoging van 35 naar 40€ is nu ook niet extreem he
dit is je laatste warning, volgende keer een ban!

euhm..No offence é,
maar als niemand hier bied..
ben ik dan verplicht van hoog te bieden ? :s
verkoper moet niet aan mij verkopen hé...dusja..
btw :
bod is toch ingetrokken (was dit vergéten te melden) doordat ik bétere deal gesloten heb (256mb + 512mb voor 35eur..)

mvg,
brechtvm..

en beschou die lage boden niet als 'spam' of 'flaming' maar ik ben een student, en wil geen hopen geld géven aan tweedehands onderdélen, vandaar dat ik cheap wil kopen...
srry

Kwertie
26 augustus 2005, 21:54
ik begrijp dat je laag wilt beginnen, maar als er een - minimumprijs - staat, dan moet je je er toch aan houden, dat je er 10 of maximum 20% onder gaat kan ik begrijpen, dat gebeurt regelmatig wel eens, maar overdrijf hier niet in,
hier is het grootste deel denk ik student, maar daarom moet iedereen hier niet zo heel laag bieden,

/edit: als je ziet dat het product niet weggeraakt, kan je altijd zelf eens een PM sturen dat je bereid bent het product te kopen tegen een lagere prijs, ik geef toe dat ik dat zelf al eens doe, maar ik 'verstoor' de thread daarom niet :)

thx voor medewerking :)