PDA

Volledige versie bekijken : Champions League '05-'06: discussiethread

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Shyheim
26 augustus 2005, 00:17
Die andere Champions League thread gaat hem precies meer over wie gaat winnen and all, dus dacht ik hiervoor een nieuwe te starten... Als het een slecht idee is, zeg maar, dan delete ik wel, en zet ik de onderstaande reactie in de andere thread:

José Mourinho (coach Chelsea): "Onze
groep is juist zo lastig omdat we met
Anderlecht en Betis twee moeilijk te
bespelen teams lootten. Anderlecht
heeft een grote geschiedenis en
ervaring in de Champions League."

Steven Gerrard (Liverpool): "Ik had een
voorgevoel dat we tegen Chelsea zouden
moeten spelen. Het is een leuke loting.
Anderlecht is een goede ploeg."

Dat laatste is wel zo'n beetje een cliché uitspraak voor een profvoetballer die de tegenstander niet kent.

Red_Dog
26 augustus 2005, 00:17
Aha, Mourinho heeft bang van Anderlecht, afmaken die hap!

:unsure:

Shyheim
26 augustus 2005, 00:20
Is toch logisch dat een trainer de tegenstander op voorhand al respecteert?
Nee?

Hij zegt trouwens niet dat hij bang is van ons, maar hij weet dat we een rijke geschiedenis hebben. Cool dat hij dat weet. ^^

kakature
26 augustus 2005, 00:22
Fabio Capello (trainer Juventus/tegenstander Club Brugge): ,,Bayern is een team dat we goed kennen, aangezien we ook vorig seizoen tegen hen gespeeld hebben. Club Brugge is een stevige ploeg die steeds goed georganiseerd speelt. Rapid Wenen ken ik minder goed, maar als je Lokomotiv Moskou kan uitschakelen, heb je zeker kwaliteiten."

Karl-Heinz Rummenigge (bestuurslid Bayern München/tegenstander Club Brugge): ,,Wanneer Bayern op zijn niveau speelt moet een plaats in de achtste finales mogelijk zijn. We moeten vooral Juventus Turijn vrezen, dat ons vorig jaar nog twee keer met 1-0 klopte. Brugge en Rapid Wenen zijn ons onbekend, maar we moeten ze niet onderschatten. Enkele jaren geleden kenden we nog grote problemen met Anderlecht."

Werner Kuhn (manager Rapid Wenen): "Opgepast FCB, we komen eraan. We hebben veel respect, maar willen in deze sterke groep niet het zwakke broertje zijn. We willen laten zien dat we ook de groten pijn kunnen doen."

Bron: Het Nieuwsblad & Het Laatste Nieuws

Claudio Pizarro (Bayern München): "Juventus kennen we nog van vorig jaar, het is zeker en vast een zware en moeilijke tegenstander. Club Brugge en Rapid Wenen schat ik in als haalbare opdrachten. Tegen hen moeten we kunnen winnen."

Roberto Bettega (voorzitter Juventus Turijn): "Natuurlijk kennen we Bayern na onze dubbele confrontatie van vorig jaar. Toen wonnen we tweemaal, maar dat telt niet meer. Ook dit jaar zullen we proberen om veel punten te halen. Tegen Brugge en Wenen moeten we het maximum halen om een opdoffer te vermijden."
blabla too short enz ..

Shyheim
26 augustus 2005, 00:23
(Chelsea-site):
Manager José Mourinho and chief executive Peter Kenyon believe the strength of the third and fourth seeds in our UEFA Champions League Group make our task of qualifying a difficult one.

Jose Mourinho said: “This is a very dangerous group for us. Not because of Liverpool, as all the teams in the top group were dangerous, no matter who we got. All of them were big teams with a big reputation.

“No, this group is dangerous because in the third and fourth seeds there were some smaller teams, but we got Anderlecht and Betis.

“Anderlecht have a big history in Europe with much experience of the Champions League. It is the debut for Betis but they are very strong, one of the best teams in Spain, so this becomes a dangerous group for Chelsea.”

Peter Kenyon added: “We always have great games against Liverpool and after last season’s semi-finals I think everyone thought it was fated we would meet again given Liverpool’s special situation. We have the utmost respect for them as a club and, of course, as defending European champions they will want to defend that title as best they can.

“There's no doubt the group will be extremely tough and competitive with Anderlecht’s great history and tradition in European competition and with Betis coming off such a successful season in Spain. We are hoping for another good run in the Champions League and with a bit of luck that could happen.”

Chelsea’s defeat to Liverpool last season was our first to an English club in European competition having beaten Manchester City in the 1971 European Cup Winners’ Cup semi-final and Arsenal in the 2004 Champions League quarter-final.

Our 1998 victory away to Real Betis in the Cup Winners’ Cup is our only victory on Spanish soil. Last season we lost 2-1 at Barcelona but won 5-4 on aggregate.

We have never met Anderlecht, but our two games on Belgian soil against Club Brugge both ended in first leg defeat before the Stamford Bridge second legs led to aggregate victories. Those were the European Cup Winners’ Cups of 1971 and 1995. :p

Shyheim
26 augustus 2005, 00:24
Liverpool-supporter over Anderlecht:

"In tough groups like these 6-7 points can see you through, Anderlecht will be the unkown here and the ones I fear. We know about the other 2 and can beat both at Anfield, by restricting them to a draw away would really hurt their chances. I guess Rafa has to start doing his homework on Anderlecht coz I feel they will be the dark horses in this group not Betis."

DGEN
26 augustus 2005, 00:25
ooit een trainer zo onsportief gezien vooraan de cl?
stel je voor dat die mourinho zou zeggen dat anderlecht een kutploeg is :p (niet heus in .be :p)
tjah..dan heb je meteen je respect verloren tov andere ploegen..wat dan niet al te best is voor het imago van de club op zich :)

Shyheim
26 augustus 2005, 00:26
blabla too short enz ..

Rummenigge herinnert zich Anderlecht nog... Cool... :p

ooit een trainer zo onsportief gezien vooraan de cl?
stel je voor dat die mourinho zou zeggen dat anderlecht een kutploeg is :p (niet heus in .be :p)
tjah..dan heb je meteen je respect verloren tov andere ploegen..wat dan niet al te best is voor het imago van de club op zich :)

Van Mourinho kan je alles verwachten, na die soap tegen Rijkaard met Barcelona... :p

Red_Dog
26 augustus 2005, 00:27
Sorry, maar ik denk dat Mourinho zich daar geen kl*ten van aantrekt, getuige zijn uitspraken van vorig jaar :D

Shyheim
26 augustus 2005, 00:27
El sorteo de la Liga de Campeones celebrado esta tarde en Mónaco, ha encuadrado al Real Betis Balompié en uno de los grupos más difíciles. Los equipos que se midan al Betis serán el Liverpool, actual campeón de Europa; Chelsea, Campeón de la Premier League, y Anderlecht, subcampeón de la liga Belga.
El Real Betis comenzará la liguilla el día 13 de septiembre enfrentándose al Liverpool en el Estadio Manuel Ruiz de Lopera.
-Anderlecht- Real Betis (28 septiembre)
-Chelsea-Real Betis (19 de octubre)
-Real Betis-Chelsea (1 de noviembre)
-Liverpool-Real Betis (23 de noviembre)
-Real Betis-Anderlecht (6 de diciembre).
Lorenzo Serra Ferrer, Juanito y Miguel Ángel han reconocido lo complicado que será clasificarse. Serra se ha expresado realista, pero a la vez no ha querido sentirse de victima:"No nos podemos lamentar de la dificultad del grupo que nos ha tocado, afrontaremos con la máxima ilusión y confianza los cinco partidos".
Juanito por su parte ha reconocido que "es el grupo de la muerte, con tres campeones de la pasada temporada, nosotros, el Liverpool y el Chelsea, pero lucharemos por quedar lo mejor posible".
El centrocampista catalán Miguel Ángel es el más optimista "Estoy convencido de que luchando al máximo nos podemos clasificar incluso como primeros de grupo, de todas formas será muy apasionada la pelea entre cuatro grandísimos equipos".

De site van Real Betis noemt ons "de groep des doods"... :p

grievie
26 augustus 2005, 00:31
bwa denk da de meeste uitspraken wel wa gebaseerd zijn op respect of beleefdheid.
Persoonlijk denk ik ni da ze echt schrik hebben van Anderlecht.
Beetje zoals de tegenstanders van brugge en anderlecht in de voorronde: ni gekend, maar als ze ni onderschat worden, moeten we ze aankunnen.

Maar ik ken weinig clubleiders/trainers die ne tegenstander vlakaf gaan belachelijk maken ofzo.

Vind die comment van diene liverpoolfan wel cool: k voel me nu zo duister en mysterieus :p

Tweak37
26 augustus 2005, 02:25
na zon loting is het altijd over en weer gecomplimenteer. Maar groep des doods, daar zit wel iets in, samen met de psv groep dan.

enneh, tis een slecht idee, mijn thread was eerst :angry:
nee maakt ni uit ze :)

sleejer
26 augustus 2005, 02:32
De site van Real Betis noemt ons "de groep des doods"... :p

zou da ni eerder zijn omda ze me liverpool en CFC zitte? :P

Shyheim
26 augustus 2005, 02:39
Neenee, het team Anderlecht noemen ze "de groep des doods", niet groep G... :p

Shyheim
26 augustus 2005, 03:00
Deschacht - Joaquin , Deschacht - Shaun-Wright Philips en Deschacht -Luis Garcia

Dit komt niet goed. :)

-Phoen!x-
26 augustus 2005, 04:06
ma jawel :p
rsca gewoon die 0 op 18 proberen ontwijken eh ^^

DaViLead
26 augustus 2005, 07:44
Commentaar van Kompany gisteren: 0 op 18 willen we absoluut vermijden maar zal héél moeilijk worden, maar de hele groep gaat er gewoon voor...

Als RSCA 100% speelt volgens zijn kunnen dan denk ik wel dat hier en daar een verrassing kan inzitten ;)

Hopelijk worden de thuismatchen gewonnen :cool:

Mako
26 augustus 2005, 10:51
Deschacht - Joaquin , Deschacht - Shaun-Wright Philips en Deschacht -Luis Garcia

Dit komt niet goed. :)

Eigelijk onbegrijpelijk dat Deschacht zoveel steun krijgt, en steeds opnieuw mag blijven spelen. Zeker na zo'n erbarmelijke prestaties als tegen Slavia... :sad:
Btw: deschacht - robben ? :cry:

FeNiX4LiFe
26 augustus 2005, 10:56
Btw: deschacht - robben ? :cry:
robben speelt meestal toch op links ?

dus eerder
vandenborre robben of zewlakov robben :rofl:

Mako
26 augustus 2005, 11:04
Af en toe wisselt hem is van flank, zodat hij me zijne linkervoet naar binnen kan snijden e...
Ma soit, eender welke speler van die (en meerdere) ploegen tegen deschacht is een drama :(

NemesisBE
26 augustus 2005, 11:30
Valgaeren - Del Piero :cry:
Maertens - Makaay :cry:

DaViLead
26 augustus 2005, 11:36
Ik vind dat ze best Ehret is mogen proberen achteraan...

Bontus
26 augustus 2005, 11:38
Ik vind dat ze best Ehret is mogen proberen achteraan...
miss wel maar alvast niet in de champions league met als eerste doel Arjen Robben stoppen :)

kakature
26 augustus 2005, 11:40
Valgaeren heeft genoeg kwaliteiten & ervaring.

Toeriest
26 augustus 2005, 11:40
waarom koopt rsca geen linksback?! Gaan ze nen centrale verdediger kopen(te begrijpen) en ne spits(begrijpen wie begrijpen kan) ipv die spits kunnen ze toch nen linksback kopen, nen uitbollende roberto carlos of zo:p

tim_hypernnova
26 augustus 2005, 11:48
waarom koopt rsca geen linksback?! Gaan ze nen centrale verdediger kopen(te begrijpen) en ne spits(begrijpen wie begrijpen kan) ipv die spits kunnen ze toch nen linksback kopen, nen uitbollende roberto carlos of zo:p
Ze zoeken ne cv die ook op links uit de voeten kan.

Glor
26 augustus 2005, 11:59
Zouden we het niet kunnen regelen dat RSCA en FCB van poule wisselen :unsure: dan zit er voor Anderlecht imo minstens 3de plaats in, met optie op 2de:p :p

pina
26 augustus 2005, 12:10
ik denk ook wel dat in de poule van brugge anderlecht meer kans maakt op succes dan brugge zelf. Maar ja, loodzwaar, maar het zullen zalige matchen worden. Matchen met engelse ploegen zijn gegarandeerd feest :)

c3c
26 augustus 2005, 12:14
onderschat rsca niet thuis, ze hebben weer goeie ploeg ( wel niet zoals succesjaar in cl paar jaar geleden). een 3e plaats zit er zeker in, 2e zou fantastisch zijn, ma realistisch is da onhaalbaar met chelsea en liverpool...Ze scoren vlot voor de moment vind ik

Club brugge eeft ook zeer sterke ploeg ma ze zullen zich moeten herpakken in het scoren, anders gaan ze niveel punten rapen...

Obie Trice
26 augustus 2005, 12:23
Doelman Oliver Kahn, nooit verlegen voor een straffe uitspraak, ziet minder problemen: “Prima. Deze groep bevalt me. Moeilijk, maar wij zijn nog altijd Bayern München. Tegen Juve willen we de punten die we vorig jaar verloren hebben, terughalen. Rapid Wenen is goed haalbaar, Club Brugge wordt een eitje, dat moeten we eenvoudig winnen. Ik hoop dat onze Champions League – campagne lang duurt!”

Veel vertrouwen van Kahn, weinig respect voor Brugge.

NemesisBE
26 augustus 2005, 12:24
onderschat rsca niet thuis, ze hebben weer goeie ploeg ( wel niet zoals succesjaar in cl paar jaar geleden). een 3e plaats zit er zeker in, 2e zou fantastisch zijn, ma realistisch is da onhaalbaar met chelsea en liverpool...Ze scoren vlot voor de moment vind ik

Club brugge eeft ook zeer sterke ploeg ma ze zullen zich moeten herpakken in het scoren, anders gaan ze niveel punten rapen...

als Akin en Mpenza dit niveau kunnen houden, gaan die er idd nog veel binnenknallen ;)

ma ik denk da Brugge toch een voordeel heeft: ze presteren altijd beter als ze het spel niet moeten maken
check Milan 2 jaar geleden :p

Tweak37
26 augustus 2005, 14:17
mja Brugge is altijd moeilijk om tegen te spelen als ze de underdog positie hebben. Tis juist tegen de "mindere" ploegen dat brugge soms moeite heeft...
En Kahn is gewoon een arrogante eikel :)

NemesisBE
26 augustus 2005, 14:43
tis ne duitser à la Effenberg en Ballack voor iets eh :p

Shyheim
26 augustus 2005, 15:37
Loko Plovdiv president Georgi Iliev was killed last night (©Meridian Match)
Friday, 26 August 2005

Georgi Iliev, president of Bulgarian club PFC Lokomotiv Plovdiv 1936, was shot dead within an hour of his side sealing a place in the UEFA Cup first round.

Beach resort
After losing the first leg 2-1 in Serbia and Montenegro, Loko Plovdiv defeated OFK Beograd 1-0 in the seaside town of Burgas to progress on away goals. The president was celebrating the victory in a bar he owned in the nearby resort of Sunny Beach when he was shot.

Wealthy businessman
An investigation has been launched into the incident, but there has been no indication that the death of the wealthy businessman was football-related. The 39-year-old was devoted to Lokomotiv, where he became president in 2001 after merging the club with his own team, PFC Velbazhd Kyustendil.

First title
The newly-formed side achieved massive success in winning their first-ever Bulgarian title in 2004. As a mark of respect to the dead president, Loko Plovdiv's league game against PFC CSKA Sofia on Sunday is expected to be postponed. They will meet Bolton Wanderers FC on England in the UEFA Cup first round on 15 and 29 September.

©uefa.com 1998-2005. All rights reserved.

:eek:

kakature
26 augustus 2005, 15:41
Triestig, zeer triestig.

daboykefke
26 augustus 2005, 16:22
ik kijk al uit naar de duels tussen Robben en Kompany :) die gaan er komen, dat weet iedereen :D

fixer187
28 augustus 2005, 14:31
leuk artikkel in het Nieuwsblad vandaag :lol:

Mourinho vreest bij Anderlecht... Emile Mpenza

José Mourinho, de excentrieke trainer van Chelsea, moet duidelijk zijn huiswerk nog maken. In de Britse krant The Independent zegt hij dat Anderlecht een lastige klant wordt, want: ,,ze hebben Bart Goor, Per (sic) Zetterberg en Emile Mpenza.''

De Portugese wondercoach vindt dat zijn ploeg met Anderlecht en Betis Sevilla twee lastige klanten geloot heeft. ,,Anderlecht doet elk jaar mee in de Champions League'', aldus Mourinho. ,,Voor hen is dit niets nieuws meer. Sommige spelers uit kleine clubs krijgen kippenvel als ze de hymne van de Champions League horen en een stadion met 60.000 toeschouwers zien. Niet die van Anderlecht. Zowel wij als Liverpool hebben een moeilijke poule. Stel je voor dat Liverpool de eerste wedstrijd verliest van Betis en wij niet winnen van Anderlecht, dan kunnen we in de problemen komen, zeker als we dan tegen elkaar zouden gelijk spelen.''

Mourinho voegt er nog aan toe dat hij meer schrik heeft voor Anderlecht en Betis dan voor Liverpool. ,,Ik ken Liverpool'', zegt hij. ,,Ik moet niet op reis om de ploeg te analyseren.'' In het geval van Anderlecht zou hij beter al beginnen met een keertje de spelerslijst te bekijken. Tenzij hij meer weet over een mogelijke transfer van Emile?

(BDC)

Shyheim
28 augustus 2005, 14:32
Mourinho more worried by Anderlecht and Betis than Liverpool

A week after exclaiming how he had metaphorically "killed" Ricardo Carvalho in the dressing-room, Jose Mourinho was far more measured last night in his assessment of Chelsea's chances in the Champions' League .
Considering a group that has seen his side pitched in with Liverpool, Anderlecht and Real Betis, the Portuguese declared his satisfaction at being paired with the Merseysiders but his feelings of unease at facing the other teams in Group G.
Despite losing out to Liverpool at the semi-final stage last season, by one disputed goal over the two legs, the Chelsea manager confessed that he was still happy to face the European Cup holders so soon.
"I prefer to play Liverpool than Real Madrid or AC Milan," he said. "I don't have to travel, I'm in England, I don't have to analyse the team. I know them." Chelsea were also drawn on Thursday with Belgium's most famous club, Anderlecht, and Real Betis, who will be making their debut in the Champions' League .
But Mourinho wanted to make it clear the Spaniards were no mugs and could prove an awkward obstacle on the path to the knockout phase. He said: "Betis are the best team in the fourth seeds. There are no doubts about it. We don't have FC Thun or Rosenborg or Artmedia Bratislava. We have Betis. They knocked out Monaco who reached the final last year. We also have Anderlecht who are in the competition every year. It is not a new thing for them.
"Some players in the small teams, when they listen to the Champions' League music or see a 60,000 stadium, they shake all over. It's difficult for them. But Betis have Ricardo Oliveira and Joaquin and Anderlecht have Bart Goor, Per Zetterberg and Emile Mpenza, so our group is very difficult. For Liverpool also. Imagine Liverpool losing at Betis in their first game or we don't beat Anderlecht in our first game at home. This would be a big problem for us.

Bron: independent.co.uk

Wij hebben Emile Mpenza? :wtf:
Maar we zitten hier inderdaad in een dikke underdog-positie... Hopen dat we daar thuis een puntje kunnen uit slaan.

fixer187
28 augustus 2005, 14:34
kijk een postje boven je...:p

daboykefke
28 augustus 2005, 14:45
Valgaeren heeft genoeg kwaliteiten & ervaring.

dat zou je gisteren niet gezegd hebben ;)

NemesisBE
28 augustus 2005, 14:49
mja tis natuurlijk wel zo, als je met 2 supertoppers in de poule zit, en die vechten onder elkaar iets uit, kan er steeds een 3de mee gaan lopen :D

Glor
28 augustus 2005, 14:49
Ervaring zat, de kwaliteiten beginnen af te botten door ondermeer leeftijd e.d. ;)

chomo
28 augustus 2005, 14:58
Deschacht vs topspitse van chelsea etc lijkt me in ieder geval niet zo'n zonnig vooruitzicht. Kben grote fan van anderlecht maar Deschacht is (meestal) wel het zwakke punt in de anderlecht defensie ^^. Niettemin Chelsea & Rsca rox(en) :)

Shyheim
30 augustus 2005, 16:31
Column van ex-Anderlecht aanvaller Jan Mulder (die zijn vaste rubriek heeft bij HUMO):

http://users.telenet.be/midgard/mulder.jpg

so fucking true.

kakature
30 augustus 2005, 16:35
Had het ook net gelezen :D
Was hij zo zenuwachtig dan? Kheb niet echt gekeken naar de interviews na de loting :p

Shyheim
30 augustus 2005, 16:52
Had het ook net gelezen :D
Was hij zo zenuwachtig dan? Kheb niet echt gekeken naar de interviews na de loting :p

http://users.telenet.be/midgard/S_050825_AnderlechtCL_b.jpg

Dit spreekt boekdelen...

Zewlakow is in feite wel hilarisch. Precies aan het kakken en klaarkomen tegelijkertijd. Vanderhaeghe zit coole Olivier zijn berichtjes mee te lezen.

hipStar
30 augustus 2005, 17:24
Anderlecht heeft dit jaar een betere spelers groep dan Club Brugge. Ik als fervent Club Brugge fan duft dit te zeggen. Anderlecht heeft meer techniek in huis, maar ze moeten oppassen voor de interne problemen in de groep. Club heeft problemen met scoren dat is nog altijd belangrijk in het voetbal. Nu hebben ze nog meer problemen want ze Lange en Ishiaku zijn geblesseerd en ze vinden niemand in de transfermarkt die de kwaliteiten heeft die ze zoeken (de prijs speelt ook wel mee). We hopen gewoon dat Bosko Balaban nog meer scoort en dat Leko zich rap aanpast want zoals die vorig wedstrijd gespeeld heef, is hij niet echt een aanwinst voor de ploeg. valgaeren heeft misschien wel een slechte match gespeeld met dufer dit weekend, maar tegen Valerengen stonden ze er wel.

Shyheim
31 augustus 2005, 04:46
John Terry is een maand out, en mist dus het thuisduel tegen Anderlecht voor de Champions League...

30/08/2005
Foot - ANG - Chelsea : Terry absent un mois

John Terry, le défenseur international anglais de Chelsea, sera absent des terrains au moins quatre semaines en raison d'une blessure au genou. Il manquera donc également les deux prochains matches de l'Angleterre en éliminatoires au Mondial 2006. Le capitaine des Blues, touché face à Tottenham (victoire 2-0), assistera également au début des siens en Ligue des champions depuis les tribunes.

«Il ne sera pas prêt pour affronter le Pays de Galles, ni pour l'Irlande du Nord. Il faudra voir s'il est prêt pour les matches d'octobre» a déclaré Sven-Goran Eriksson, le sélectionneur anglais, lors d'une conférence de presse. «Les docteurs pensent qu'il sera absent au moins quatre semaines.»

Avec Chelsea, il manquera les matches face à Anderlecht, le 13 septembre, et à Liverpool le 28. Zat Knight, le défenseur de Fulham, a été appelé en renfort en sélection pour faire face à la pénurie de défenseurs centraux. John Terry, Sol Campbell, Ledley King et Jonathan Woodgate sont tous indisponibles. Rio Ferdinand devrait être associé à Jamie Carragher ou Matthew Upson. Eriksson croit beaucoup en Carragher. «Je ne sais pas si c'est la Liverpool Attitude de ne jamais lâcher mais il a été incroyable en finale de Ligue des champions.» dit Eriksson.

Steven Gerrard, absent sur blessure en Supercoupe face au CSKA Moscou, devrait par contre revenir. «Heureusement, il s'entrainera avec nous jeudi. Les docteurs pensent qu'il sera prêt pour samedi.»
Source l'équipe

Ik ben nog nooit zo blij geweest dat iemand geblesseerd is... :unsure:

Reptiel
31 augustus 2005, 08:51
John Terry is een maand out, en mist dus het thuisduel tegen Anderlecht voor de Champions League...
...
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat iemand geblesseerd is... :unsure:
nu nog de andere 10 en dan mag je blij zijn

Time
31 augustus 2005, 09:06
ik denk dat hun B-team ook niet te onderschatten is hoor:p

Shyheim
31 augustus 2005, 10:33

Ik denk dat ik al blij genoeg mag zijn als de beste verdediger van Europa er niet zal zijn hoor. ;)
Was ook een gevaar tijdens de corners, en de grote captain. :)

MATABARO
31 augustus 2005, 12:48
Alhoewel niemand kan ontkennen, dat Terry een ongelooflijk goede verdediger is, met daarbovenop nogeens een enorm scorend vermogen, is zijn vervanger Ricardo Carvalho toch ook niet van de poes hoor! Hij was tijdens het Champions League jaar 04-05 niet voor niets uitgeroepen tot beste verdediger!

Wat betreft de captain's band, ben ik er 150% zeker van dat Lampard of Makelele deze taak probleemloos op zich kunnen nemen.

Shyheim
31 augustus 2005, 13:11
Ehm, Terry is dus verdediger van 04-05 geworden hé.

DaViLead
31 augustus 2005, 13:14
Ik ben toch ook content dat één van de vaste waardes er niet bij zal zijn, hoewel dat zijn vervanger ni veel minder is zenne :oink:

woot
31 augustus 2005, 13:20
ook redelijk goed nieuws voor fcb :

juve zonder buffon
Juve drie maanden zonder Buffon

Juventus-doelman Gianluigi Buffon speelt op 14 september zeker niet tegen Club Brugge . Hij is drie maanden out na een schouderoperatie en wordt vervangen door de van AC Milan gehuurde Abbiati.

MATABARO
31 augustus 2005, 13:57
Ehm, Terry is dus verdediger van 04-05 geworden hé.

Yep, my bad! Ik bedoelde natuurlijk de Champions League 03-04, het jaar waarin Porto, samen met Mourinho, de Champions League heeft gewonnen.

Tweak37
31 augustus 2005, 15:07
"o nee onze verdediger is geblesseerd, nu moete we zijn vervanger inzetten in die is slechts de tweede beste van de wereld :eek:"

ma goed geen terry=goed :p

Shyheim
31 augustus 2005, 15:24
Carvalho is met corners ook minder gevaarlijk. :p

Mike Ty$on
31 augustus 2005, 16:16
enja op corners heeft Anderlecht het moeilijk, zondag gebleken

dus tegen een engelse ploeg gaat het zeker problemen geven met of aonder Terry :wtf:

MATABARO
31 augustus 2005, 16:30
Carvalho is met corners ook minder gevaarlijk. :p

Ik zou daar maar niet zo gerust in zijn, Carvalho heeft bij Porto aardig wat kopbaldoelpunten op zijn naam.

Conclusie: watch Carvalho tijdens de match Chelsea FC-Anderlecht. Ik ben er zeker van dat die serieus revanche wil nemen voor het feit dat hij gepasseerd werd door Gallas en Terry.

pieterm
31 augustus 2005, 17:09
De prijzen van de tickets voor 3 matchen op Club Brugge bedragen 70euro, terwijl je bij Anderlecht al 90euro kwijt bent voor één match :S

tim_hypernnova
31 augustus 2005, 17:11
De prijzen van de tickets voor 3 matchen op Club Brugge bedragen 70euro, terwijl je bij Anderlecht al 90euro kwijt bent voor één match :S
De duurste plaatsen niet met de goedkoopste vergelijken hé ;)

Ik zit in de op 1 na hoogste categorie en betaal 150 € voor de 3 matchen.

Trouwens stadion zal toch uitverkocht zijn, dat is dus 21.000 x XXX € meer inkomsten door een hogere prijs te vragen.

Time
31 augustus 2005, 17:17
volgens mij hebdet verkeerd afgelezen of zijde de duurste in anderlecht met de goeikoopste in brugge aant vergelijken:p zoveel verschil is onmogelijk

van wat ik opmaak uit de sites van fcb en rsca kost het goedkoopste fcb-abo 70€ en het goedkoopste rsca-abo 80€
wat me wel opvalt is dat bij rsca niet-abonnees 30€ meer moeten betalen, terwijl ze bij fcb gewoon voorrang moeten geven aan de abonnees, das al een iets groter verschil :s

Glor
31 augustus 2005, 17:22
In principe komt dat ong op hetzelfde neer nee? Als je bij Brugge eerst de abbo's moet laten voorgaan zijn er natuurlijk veel minder mensen zonder abbo die aan een ticket raken ----> zwarte markt----> zware prijsstijging (van 30€ en meer;)) dus is er niet veel verschil.

Nuja dit is een gedachtegang die plots in mij opkwam bij het lezen van jouw post dus mss is hij gewoon volkomen uit de lucht gegrepen maar hij lijkt mij persoonlijk aannemelijk ;)

Time
31 augustus 2005, 17:31
bij rsca wordt er ook eerst aan de abonnees voorrang gegeven, was dat vergeten vermelden:)

denk je btw dat er alleen bij brugge een zwarte markt is van cl-abo's?:p die zal er bij anderlecht ook zijn => nog wa duurder dus da argument gaat nie echt op imo:p

Shyheim
31 augustus 2005, 23:45
Zeg nu nog is dat het FCB-forum geen (fasco/)kindercrêche is. :p

Drastische beslissing van het bestuur van Club Brugge K.V.

Het forum wordt tijdelijk afgesloten

Het bestuur van Club Brugge K.V. ziet zich genoodzaakt een drastische beslissing te nemen. De controverse die zich de voorbije dagen op het forum van de website www.clubbrugge.be ontwikkelde, brengt de vereniging en haar vertegenwoordigers ernstige schade toe. De beschimpingen, lasterlijke taal en valse aantijgingen zijn van die aard dat het bestuur dit niet langer kan tolereren.

Daarom wordt de beslissing genomen om het forum tijdelijk af te sluiten.

Het bestuur van Club Brugge K.V. beseft tenvolle de draagwijdte van deze beslissing en is zeker niet over één nacht ijs gegaan. Het bestuur van Club Brugge K.V. is er zich tevens tenvolle van bewust dat een meerderheid van goedmenende supporters/forumbezoekers door deze beslissing mede het slachtoffer zijn van de onwil van een minderheid om zich te schikken naar de in acht te nemen elementaire regels, die op dinsdag 30 augustus 2005 nochtans zeer duidelijk waren omschreven in een officiële mededeling van het bestuur van Club Brugge K.V.

Het bestuur van Club Brugge K.V. betreurt ten zeerste dat het tot deze drastische maatregel is moeten overgaan.

Time
1 september 2005, 00:05
lol, wat is er wel nie gebeurd mss??:lol:

woot
6 september 2005, 19:16
Droomde u ervan om Alessandro Del
Piero aan het werk te zien tegen Club
Brugge, dan is die kans plots klein. De
Juventus-kapitein moest immers gebles-
seerd afhaken voor het WK-duel van
Italië in Wit-Rusland. Del Piero liep
op training in Minsk een verrekking op
aan zijn rechteradductoren. Bondscoach
Marcello Lippi gaf Del Piero de toe-
stemming om huiswaarts te keren.

Shyheim
7 september 2005, 18:59
Club-directeur wint Anderlecht-prijs

Dhr. Vahove won een Anderlecht abonnement

Het lot kan soms voor dolkomische situaties zorgen, en dat is in dit geval wel zeer letterlijk te nemen. De directeur van Club Brugge won een abonnement voor de wedstrijden van Anderlecht.
Club-directeur Antoine Vanhove had een winnend tombolabiljet op de gala-avond van de voetbalbond. De daaraan verbonden prijs waren 2 abonnementen voor de Champions League-wedstrijden van rivaal Anderlecht. Benieuwd of de baas van Club Brugge zijn abonnementen zelf zal gebruiken...

Belgiumsoccer.be

Allez, dan kan die mens ook eens voetbal zien. :D
Aaaaantoine is a sportingboy... :p

Troman
7 september 2005, 19:01
Ik zou dit jaar graag Bayern nog eens willen zien winnen... :)
Jullie niet?--->#care ;)

kakature
7 september 2005, 19:02

Het lot kan soms voor dolkomische situaties zorgen, en dat is in dit geval wel zeer letterlijk te nemen. De directeur van Club Brugge won een abonnement voor de wedstrijden van Anderlecht.
Club-directeur Antoine Vanhove had een winnend tombolabiljet op de gala-avond van de voetbalbond. De daaraan verbonden prijs waren 2 abonnementen voor de Champions League-wedstrijden van rivaal Anderlecht. Benieuwd of de baas van Club Brugge zijn abonnementen zelf zal gebruiken...

Belgiumsoccer.be

:rofl:

NemesisBE
7 september 2005, 19:04
roflol, wie weet gaat em nog zien ook :D

daboykefke
7 september 2005, 19:26
dan kunnen wij eens tonen wat respect is voor een oudere als Antoine voorbij de RSCA-supporters passeert

MyDyingBride
7 september 2005, 19:27

Belgiumsoccer.be

Aaaaantoine is a sportingboy... :p
:lol:

kakature
7 september 2005, 19:29
dan kunnen wij eens tonen wat respect is voor een oudere als Antoine voorbij de RSCA-supporters passeert
Die is niet zo arrogant om met een air van hier tot in Tokyo uitdagend voorbij de supporters van de aardsrivaal te passeren ..

daboykefke
7 september 2005, 19:32
Die is niet zo arrogant om met een air van hier tot in Tokyo uitdagend voorbij de supporters van de aardsrivaal te passeren ..

dus omdat hij een air heeft moet je er geen respect voor hebben? De delegatie van Club is al elk jaar voorbij het café waar ik altijd sta gepasseerd, en nog nooit zijn er problemen geweest. Maar jullie zijn natuurlijk boeren voor iets.

Shyheim
7 september 2005, 19:49

Kzou er toch mijn bier nie naar smijten... waste!
Ook ni volgen om onnozel vragen aan te stellen...

Gewoon is "Antoine is a sportingboy!" zingen... :D

daboykefke
7 september 2005, 21:33
"Toine is a sportingboy" klinkt wel beter :D

woot
7 september 2005, 22:39
. Maar jullie zijn natuurlijk boeren voor iets.maak dat je nekske niet te groot wordt é :niceone:

daboykefke
7 september 2005, 23:06
maak dat je nekske niet te groot wordt é :niceone:

die is al op zijn maximum grootte, dank u

fixer187
7 september 2005, 23:16

:rofl: faith is a bitch :D.
Ik ga zelf naar Brugge - Juventus zien dankzij ne goeie maat die geslaagd is bij de herexamens en zodus in Parijs zit met de klas.
Toch 1 Europese match dit seizoen kunnen zien :woohoo: :ironic: :sad:
Volgend seizoen zal het wel terug stuiven op Sclessin :evil:

daboykefke
8 september 2005, 13:44
Volgend seizoen zal het wel terug stuiven op Sclessin :evil:

zoals tegen Bilbao :evil: ;)

darius_stone
8 september 2005, 14:06
tis altijd met tzelfde argument da jullie afkomen... bilbao.

we gaan ook maar nie over jullie uefa cup vorig jaar klappen zeker, met dnipro en al da ander russisch grut, die toch wel een schuifje lager ligt dan een spaanse subtopper

fixer187
8 september 2005, 14:42

Zoals Parma en Bochum...:cool: :love:

daboykefke
8 september 2005, 17:56
tis altijd met tzelfde argument da jullie afkomen... bilbao.

we gaan ook maar nie over jullie uefa cup vorig jaar klappen zeker, met dnipro en al da ander russisch grut, die toch wel een schuifje lager ligt dan een spaanse subtopper

mij verwijten voor een boer ofwat? ik ben een nek in hart en nieren

RaDa
8 september 2005, 17:57
w00t, mijn pa is gaan aanschuiven vanaf 8u, en rond 14u15 had em de tickets.

CL, here I come ^^

daboykefke
8 september 2005, 17:58
w00t, mijn pa is gaan aanschuiven vanaf 8u, en rond 14u15 had em de tickets.

CL, here I come ^^

6 uur aanschuiven :eek:

RaDa
8 september 2005, 18:19
ja, en twas schijnt zelfs nipt om nog kaarten te hebben :/

Ferux
8 september 2005, 18:30
Mja, alle Champions League abo's van Club Brugge zijn al sinds de middag de deur uit. Whatever, ik heb er toch een :D.

daboykefke
8 september 2005, 20:21
ik heb welgeteld 3 min aangeschoven voor het mijne :D

hawkeye_bel
8 september 2005, 20:27
dus omdat hij een air heeft moet je er geen respect voor hebben? De delegatie van Club is al elk jaar voorbij het café waar ik altijd sta gepasseerd, en nog nooit zijn er problemen geweest. Maar jullie zijn natuurlijk boeren voor iets.

Oh god :ironic: gaan we weer topic verkl*ten met fanboy gedoe
Ga naar rsca forum al je zulke reply's wilt posten.

WolCoM
8 september 2005, 20:38
Ben graag boer tbh :p.

Glor
8 september 2005, 20:56
Ben graag boer tbh :p.

das de mentaliteit die we zoeken ;)

Blad3z
8 september 2005, 21:51
Oh god :ironic: gaan we weer topic verkl*ten met fanboy gedoe
Ga naar rsca forum al je zulke reply's wilt posten.

Wel jammer dat jullie geen forum meer hebben :D

Nicoot
8 september 2005, 21:56
Stadion Club Brugge uitverkocht voor Champions League
donderdag 8 september 2005 om 16:25
Ondanks problemen in het begin met de ticketverkoop is Club Brugge erin geslaagd het stadion reeds na 5 verkoopdagen uitverkocht te krijgen. De trouwe abonnementhouders kregen vier dagen voorrang die normaliter tot en met donderdag zou lopen maar door problemen met het ticketsysteem dat verplicht gebruikt moet worden lukte dit niet, Club koos voor een nieuwe ticketpartner en deze keer liep de verkoop vlekkeloos en dankzij de goede organisatie waren de wachttijden beperkt.

Vandaag was de eerste dag van vrije ticketverkoop en omstreeks het middaguur gingen de laatste kaartjes de deur uit, net zoals in hun vorige twee campagnes zal Club kunnen rekenen op zijn onvoorwaardelijke 12e man om de bezoekende topploegen het vuur aan de schenen te leggen en er zo terug enkele onvergetelijke avonden van te maken.

Club Brugge opteert net zoals de vorige keren om abonnementen aan de man te brengen die recht geven tot de drie groepswedstrijden, er is dan ook geen aparte ticketverkoop voor elke match afzonderlijk, de loketten zullen voor de thuisfans dan ook onverbiddelijk dicht blijven.

Club Brugge in de Champions League (allen 20.45):
* 14/09/05 Club Brugge – Juventus (Ita)
* 02/11/05 Club Brugge – Rapid Wenen (Oos)
* 07/12/05 Club Brugge – Bayern Munchen (Dui)

bron: voetbalkrant.com

vergis ik me of was CLUB - JUVE echt in 4 dagen volledig uitverkocht? :oink:
was eiglijk van plan nog ticket te kopen, noooit gedacht dat die 29 500 zitjes zo vlug verkocht gingen zijn :/

Ferux
8 september 2005, 22:33
idd, alles is weg, en alles was in de vorm van abonementen (dus ook Club - Juventus).

kakature
8 september 2005, 22:38
Ach ja, hiermee bewijs je dat je toch niet de o-zo-goede supporter bent die 'alle ploegen respecteert'..

En zeg niet dat je dat niet gezegt hebt ..

daboykefke
8 september 2005, 23:10
Ach ja, hiermee bewijs je dat je toch niet de o-zo-goede supporter bent die 'alle ploegen respecteert'..

En zeg niet dat je dat niet gezegt hebt ..

1) gezegd
2) ik respecteer alle ploegen, maar niet alle supporters

tim_hypernnova
9 september 2005, 10:09
Het staat nu vast: Alessandro Del
Piero speelt volgende week woensdag
niet mee tegen Club Brugge. De Italiaan
is twee weken out met een blessure aan
de adductoren. Juventus mist in Brugge
ook doelman Gianluigi Buffon en verde-
diger Alessandro Birindelli, die lang-
durig geblesseerd zijn.

tim_hypernnova
9 september 2005, 12:34
Voorverkoop loopt bij Anderlecht ook goed :

De voorrangsperiode voor abonnees voor het kopen van tickets voor de Champions League loopt nog tot maandag, maar nu staat reeds vast dat bij de vrije verkoop een paar duizenden fans geen tickets gaan kunnen bemachtigen.

Chelsea, Liverpool en Real Betis zijn ploegen die veel publiek naar het stadion lokken, en dat zullen ze geweten hebben bij Anderlecht. De vrije verkoop is nog niet gestart en nu reeds is er een wachtlijst van enkele duizenden fans. Heel wat fans zullen dus teleurgesteld worden en zullen de match thuis moeten volgen.

Mako
9 september 2005, 12:44
Fieuw, al een geluk heb ik mijn mini-abo voor de 3 matchen al gekocht... :p

Shyheim
11 september 2005, 14:28
Del Horno en Terry geblesseerd, Lampard onzeker.

tim_hypernnova
12 september 2005, 11:27
Anderlecht :

Kompany onzeker

Brugge :

Klukowski out

Reptiel
12 september 2005, 11:54
Anderlecht :

Kompany onzeker

Brugge :

Klukowski out
en:
Butina ziek
Lange out
Clement out
Ishiaku out
Gvozdenovic out
Verheyen Geel-geschorst

tim_hypernnova
12 september 2005, 12:30
en:
Butina ziek
Lange out
Clement out
Ishiaku out
Gvozdenovic out
Verheyen Geel-geschorst

Dus i.v.g. zaterdag Klukowski en Verheyen weg.

Dufer zal Verheyen wel vervangen zeker ? Maar wie Klukowski ??

daboykefke
12 september 2005, 12:35
jullie mogen Deschacht lenen

Re@V0r
12 september 2005, 12:43
moogt em zelfs houden :p

als kompany ni speelt zal juhasz zijn plaats wel inpakken denk ik
tenzij vercauteren opteert voor een 3-mans defensie met vdborre, tihinnen en deschacht...
en ik hoop echt dat robben niet aan deschacht zijne kant staat :p

DaViLead
12 september 2005, 13:04
Wie heeft er al iets gezien van Juhasz?

daboykefke
12 september 2005, 13:38
Wie heeft er al iets gezien van Juhasz?

Ibrahimovic :)

DaViLead
12 september 2005, 14:15
Ik bedoel maar onbekend is onbemind maar hoe speelt die eigenlijk? Iemand die interland gezien?

Shyheim
12 september 2005, 17:56
Ibrahimovic verontschuldigde zich, en verklaarde in een Zweedse gazet dat hij gefrustreerd raakte... :p

't Zelfde met Totti (?) die blijkbaar onzichtbaar was tijdens zijn interland tegen Italië... :p

pina
12 september 2005, 18:14
moogt em zelfs houden :p

als kompany ni speelt zal juhasz zijn plaats wel inpakken denk ik
tenzij vercauteren opteert voor een 3-mans defensie met vdborre, tihinnen en deschacht...
en ik hoop echt dat robben niet aan deschacht zijne kant staat :probben staat altijd op links geloof ik
en een 3 mans defensie tegen chelsea...brrr :s

en brugge zijn ziekenboeg is wel extreem. Dat zal bibberen worden tegen juventus...

Glor
12 september 2005, 19:59
Ibrahimovic :)

:rofl: :rofl: :rofl:
waar zijn de reppuntjes :p

woot
12 september 2005, 20:27
Juventus moet het woensdag op het veld van Club Brugge stellen zonder Lilian Thuram. De Franse verdediger hield aan de de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Ierland een zware kneuzing en bloeduitstorting over. Hij geraakt niet fit voor de wedstrijd tegen blauw-zwart.

Re@V0r
12 september 2005, 20:58
Ibrahimovic verontschuldigde zich, en verklaarde in een Zweedse gazet dat hij gefrustreerd raakte... :p

't Zelfde met Totti (?) die blijkbaar onzichtbaar was tijdens zijn interland tegen Italië... :p

wa heeft totti dan wel weer mispeuterd? :p

nja, 3-mans defensie tegen chelsea vind ook niet direct zo'n super idee, maar als em dat niet doet zit anderlecht met problemen op het middenveld en dan wordt het int geheel nix

sub-d!
12 september 2005, 21:00
mss een aparte CL-prono maken ? :)

Glor
12 september 2005, 21:11
Mnee, de moeite niet om CL-prono's te doen imo, zo eens om de twee weken en om dan na 3 maand nog ies te gaan zoeken enzo :p
Laat ons gewoon discussieren zonder prono's :p
imho ih;)

Shyheim
12 september 2005, 22:00
wa heeft totti dan wel weer mispeuterd? :p

nja, 3-mans defensie tegen chelsea vind ook niet direct zo'n super idee, maar als em dat niet doet zit anderlecht met problemen op het middenveld en dan wordt het int geheel nix

Totti heeft niks gedaan. Letterlijk.
Kon Juhasz blijkbaar niet voorbij.

sub-d!
12 september 2005, 22:53
Totti heeft niks gedaan. Letterlijk.

die 1-4 (?)begon dacht ik met een goede doorsteekpass van Totti aan Gila, die op z'n beurt 1vs1 miste, maar Toni kopte de rebound.
meer van de wedstrijd niet gezien ...

NemesisBE
12 september 2005, 23:52
mja wie bij Brugge op links gaat spelen vraag ik me ook af :s

mss Valgaeren :s

Ferux
13 september 2005, 02:38
Iemand uit het Leuvens om eventueel (ik kan niks beloven) mee te gaan naar Club - Juve voor € 32 (vervoer incl)?

NemesisBE
13 september 2005, 03:39
Iemand uit het Leuvens om eventueel (ik kan niks beloven) mee te gaan naar Club - Juve voor € 32 (vervoer incl)?

ik veronderstel dat jij dan een ticket hebt voor die persoon? :]

Ferux
13 september 2005, 04:17
ik veronderstel dat jij dan een ticket hebt voor die persoon? :]

Tuurlijk, dat is het juist. Ik heb een ticket van een maat die op reis is en zijn ticket verkoopt voor 25 euro. Vervoer met de auto kost mij iets van een 13 euro. Tot nu toe heb ik nog niemand gevonden die meewil of meekan.

bl!nk-182
13 september 2005, 06:14
moest het voor in het vak van de juve supporters zijn, zou ik het doen...

DaViLead
13 september 2005, 08:08
Wright-Philips tegenstander van Deschacht :s

En met 3 man achteraan zou wel is best kunnen, ik denk dat hij gaat kiezen voor een goed bevolkt middenveld...

woot
13 september 2005, 08:34
deam zeg wat een pech voor fcb...

balaban kan mischien niet meespelen , hij heeft namelijk een gekneusde teen

en spilar is ook zeek onzeker met pijn aan de dij huplaaa...

-TaRoT-
13 september 2005, 09:56
fan zijnde van rsca, benk toch ervan overtuigd dat ze niet in staat zijn chelsea te kloppen, al stonden ze met heel hun bank opt veld, dan nog niet, chelsea overklast gewoon. verdediging zonder kompany mss, omdat pijn an de rug heeft, laat het gezegd zijn, voetballers zijn pussies

moment later een edit:

deam zeg wat een pech voor fcb...

balaban kan mischien niet meespelen , hij heeft namelijk een gekneusde teen

en spilar is ook zeek onzeker met pijn aan de dij huplaaa...
echte pussies

Troman
13 september 2005, 10:00
de helderziendes hebben gesproken!

Time
13 september 2005, 10:40
echte pussies
ik wil u wel es met dergelijke blessures een uur op een veld zien rondlopen, es zien wie dan de pussy is :ironic:

DaViLead
13 september 2005, 13:15
Kompany speelt wel maar wel met een warmte pleister en na de match tegen Chelsea wordt de blessure deftig onderzocht...

Hopelijk wordt ze door het spelen van vanavond niet erger... :s

Time
13 september 2005, 13:18
bleh @ record van rsca, als ze van chelsea verliezen zijn ze de enigste club in de cl die ooit 8 matchen op rij verloren heeft, kdacht toch dat er nog andere clubs waren die het slechter deden.:x
erger zelfs is als ze verliezen thuis tegen betis, 2de match is maar op de laatste speeldag dus dan zijn ze op papier eigenlijk zeker van 12 matchen op rij verloren, schrikwekkend record:s

kakature
13 september 2005, 13:26
Zó slecht zal het wel niet zijn zeker :unsure:

daboykefke
13 september 2005, 14:15
jammer dat het record geen rekening houdt met het kaliber van de tegenstanders :)

Time
13 september 2005, 14:22
das dan ook praktisch gezien onmogelijk + elk jaar zijn er wel "killer-poules" ;)

daboykefke
13 september 2005, 14:33
kweet wel :) maar als je van die laatste verloren wedstrijden onze tegenstanders bekijkt, is het toch niet zo'n afgang als op het eerste gezicht lijkt

Aezopp
13 september 2005, 19:48
nog een uurtje & we kunnen beginnen supporteren
Geef alvast je pronostiek
Chelsea 1 - 2 Anderlecht
edit: miss 2 - 3

woot
13 september 2005, 19:53
chelsea 4 -rsca 1

fixer187
13 september 2005, 19:55
nog een uurtje & we kunnen beginnen supporteren

Chelsea 1 - 2 Anderlecht

sjaaah, right :p

Time
13 september 2005, 19:57
2-0 denk ik

Aezopp
13 september 2005, 20:00
sjaaah, right :p
de match is nog nie bezeg:D beetje positief denken voor 'je ploeg' kan toch altijd. & tis vele leuker als je begint met de instelling dat ze zullen winnen:p

Koone
13 september 2005, 20:07
Ben Anderlecht supporter in hart en balzak, maar 'k pronostikeer 3-1. Stiekem toch een beetje hopen op een puntje, maar daar blijft 't bij.

NemesisBE
13 september 2005, 20:36
Chelsea - RSCA 3-0

Re@V0r
13 september 2005, 20:41
juhasz doet mee in plaats van kompany zag ik op sport.be
es benieuwd hoe goed em is :)

pina
13 september 2005, 20:45
ik vrees ook een 3-0 of meer :)
het is een kwestie van niet te zwaar onder te gaan :)

kakature
13 september 2005, 20:59
Prono: 4-0

Rayko
13 september 2005, 21:04
hopla tis al prijs :p haha anderlecht toch...

Time
13 september 2005, 21:05
hunne muur kon echt nie slechter staan:s 2 spelers van chelsea lopen gewoon weg en vlam, gene muur meer o_O

Re@V0r
13 september 2005, 21:06
vrij lullig die muur maarja :p

the boogyman
13 september 2005, 21:07
hunne muur kon echt nie slechter staan:s 2 spelers van chelsea lopen gewoon weg en vlam, gene muur meer o_O

ik heb da dit seizoen ook enkele keren gedaan in de voorbereiding en 3/4 was de bal er in,is moeilijk op te verdedigen voor tegenpartij... ;)

NemesisBE
13 september 2005, 21:12
gelijk 2 seizoenen geleden Mendoza :D
gertje en rune duwen en mendoza vlam erin :D

Time
13 september 2005, 21:22
gelijk 2 seizoenen geleden Mendoza :D
gertje en rune duwen en mendoza vlam erin :D
da was iets anders dacht ik, die twee duwden gewoon een volledige muur letterlijk weg:D, hier lopen er gewoon 2 weg om een gat te creëren:)
wat niks afdoet aan de truuk van chelsea fcoz, bijzonder effectief

pina
13 september 2005, 21:33
hopla tis al prijs :p haha anderlecht toch...doe niet zo kinderachtig...ik vraag me af hoe uw favoriete club het zou doen tegen een ploeg als chelsea.

real 3-0 aan het verliezen tegen lyon :oink: :oink:

Gattuso8
13 september 2005, 21:45
Goal kon vermeden worden

Eagle`
13 september 2005, 21:48
Verdienstelijke partij tot nogtoe van paars-wit, chelsea kreeg eigelijk maar weinig uitgespeelde kansen, buiten de eerste 4 minuten.

Die goal was misschien vermijdbaar, ma Zitka werd gewoon puur verrast door die curve dat de bal opt eind maakt imo. Ze moeten echt iets aan die ballekes doen naar mijn gevoel, veel te licht

exo
13 september 2005, 22:15
Wel nen thuisfluiter ze diene ref.

Time
13 september 2005, 22:18
Verdienstelijke partij tot nogtoe van paars-wit, chelsea kreeg eigelijk maar weinig uitgespeelde kansen, buiten de eerste 4 minuten.

Die goal was misschien vermijdbaar, ma Zitka werd gewoon puur verrast door die curve dat de bal opt eind maakt imo. Ze moeten echt iets aan die ballekes doen naar mijn gevoel, veel te licht
net goed imo, hoe meer onverwachte en onvoorspelbare dingen in voetbal, hoe beter:)

den Acid Burn
13 september 2005, 22:21
jammer dat het record geen rekening houdt met het kaliber van de tegenstanders :)

:rofl: :rofl: :rofl:

Time
13 september 2005, 22:24
trond sollied staat met olympiakos 1-2 achter tegen zijn rosenborg :')

den Acid Burn
13 september 2005, 22:27
Wel nen thuisfluiter ze diene ref.
mja dat is wat veel mensen niet blijken te begrijpen.
in de belgische competitie wordt anderlecht nogal vaak bevoordeeld door de refs.
betwistbare fases worden in het voordeel van anderlecht gefloten etc.

nu speel je echter in de champions league en niet in de belgische competitie

ook wel lachen die post van dat ze die ballen niet zo licht mogen maken :D
op die vrije trap zat gewoon enorm veel effect, dat heeft vooral te maken met techniek.
daarbij niemand belet anderlecht om die bal met evenveel effct te trappen.

lampard is nu eenmaal een van de betere speleres op het moment

den Acid Burn
13 september 2005, 22:29
Prono: 4-0
maar nee
chelsea speelt zonder enige interesse.

gewoon balleke rondtikken, rustig controleren.
weinig druk naar voor.

dit kan chelsea ook wel duur komen te staan.
we zullen het sevves weten

pina
13 september 2005, 22:31
en zeker een ingestudeerd nummertje bij die goal

den Acid Burn
13 september 2005, 22:32
de match is nog nie bezeg:D beetje positief denken voor 'je ploeg' kan toch altijd. & tis vele leuker als je begint met de instelling dat ze zullen winnen:p

idd
+ je moet op elk ogenblik je reputatie van zwamkeizer blijven hooghouden

den Acid Burn
13 september 2005, 22:36
een nieuw record is gevestigd

pina
13 september 2005, 22:37
dit zuinig verlies kan nog in ons voordeel spelen bij het doelsaldo ;)

Shyheim
13 september 2005, 22:39

Wat men daarentegen niet in de records opneemt, zijn de clubs die zich jaar na jaar "top" voelen in een land, maar zich toch nooit voor de Champions League kunnen kwalificeren... Nietwaar, carnavelsvereniging Genk? :rofl:
Met andere woorden: hou uw provocerende bek, als ge toch nooit beter hebt geweten. ;)

Defensief was Anderlecht niet te kraken, jammer van dat flutgoaltje, want dit Chelsea was te pakken... 1-0 verliest òp Stamford Bridge is geen schande!! Come on you mauves!!

Van Juhasz ben ik verschoten... Ijzersterke wedstrijd, terwijl hij met Anderlecht maar drie keer heeft meegetraind, en het zijn eerste wedstrijd hier is... Aanwinst2k!

Re@V0r
13 september 2005, 22:40
ni slecht gespeeld vind k
jammer van die bal op de paal van vdborre maarja

juhasz vond k ook wel vrij goed spelen voor zijn 1e match :)

woot
13 september 2005, 22:41
een nieuw record is gevestigd :ironic: ... mja beter dat record dan NOOIT in de cl te geraken e zoals genk ...

btw , rsca verdiende meer domme blunder vind ik persoonlijk van de keeper wat wel jammer is + bal op de paal ... :( goeie match alvast van rsca

nuja morgen met zen allen supporteren voor fcb :cool:

Shyheim
13 september 2005, 22:43
:ironic: ... mja beter dat record dan NOOIT in de cl te geraken e zoals genk ...

btw , rsca verdiende meer domme blunder vind ik persoonlijk van de keeper wat wel jammer is + bal op de paal ... :( goeie match alvast van rsca

Dit is de échte woot niet...? :unsure: :p

Hopen dat Brugge morgen toch een puntje kan sprokkelen thuis, maar 't zal ook hard worden...

Ohja, imho een proficiat aan de RSCA-supps ginder... 'k Heb die van Chelsea nooit gehoord, behalve na het doelpunt, en als er corners waren voor hun...

pina
13 september 2005, 22:44
echt ongelooflijk hoe sommigen niet willen supporteren voor hun eigen land in een europese match.

door de wissel van wilhelmsson ging het aanvallend een stuk beter.

WolCoM
13 september 2005, 22:46
Dom doelpunt ;s. Jammer voor Anderlecht, verdiende meer imo. Gewoon al omdat Chelsea saai voetbal bracht...

den Acid Burn
13 september 2005, 22:46
Wat men daarentegen niet in de records opneemt, zijn de clubs die zich jaar na jaar "top" voelen in een land, maar zich toch nooit voor de Champions League kunnen kwalificeren... Nietwaar, carnavelsvereniging Genk? :rofl:
Met andere woorden: hou uw provocerende bek, als ge toch nooit beter hebt geweten. ;)

Defensief was Anderlecht niet te kraken, jammer van dat flutgoaltje, want dit Chelsea was te pakken... 1-0 verliest òp Stamford Bridge is geen schande!! Come on you mauves!!

hahaha de frustratie komt al boven
wees eens realistisch kerel.

chelsea speelde totaal ongeinteresseerd en controleerde de match zonder moeite te moeten doen.
je wist op voorhand dat dit een verloren match was.
nu moet je niet verdrietig zijn

nu moet je er ook geen andere ploegen bij betrekken.
genk speelt geen cl dit jaar en verdient er ook geen naar hun prestaties.
anderlecht en brugge spelen cl
en ik supporter ook voor de belgsche teams in de cl maar men moet wel realistisch blijven en niet met de grootste onzin afkomen a la spijtig dat ze geen rekening houden met het kaliber van de clubs bij hun records en ze mogen de bal niet zo licht maken etc....

volgende match is tegen betis dacht ik en hopelijk wint anderlecht daar wel tegen.
in deze poule is het haalbare de 3e plaats als je goed speelt.

Re@V0r
13 september 2005, 22:47
idd
supporters van anderlecht waren wel super zo te horen :D

en ja, hopen dat brugge wel minstens een puntje kan meesprokkelen morgen zodat de 1e CL-week ni gans 'mislukt' is voor de belgische ploegen
hoewel brugge wel 6 basisspelers moet missen dacht ik :s ook ni echt een geschenk

Red_Dog
13 september 2005, 22:47
Oersaaie match.
Chelsea deed zelfs geen moeite en controleerde de match rustig.

woot
13 september 2005, 22:48
[QUOTE=pina]echt ongelooflijk hoe sommigen niet willen supporteren voor hun eigen land in een europese match.

QUOTE] héhé das inderdaad triestig en zielig :)

the boogyman
13 september 2005, 22:48
shawn-wright philips is echt wel een uiterst gevaarlijk spelerke :eek:

Time
13 september 2005, 22:49
echt ongelooflijk hoe sommigen niet willen supporteren voor hun eigen land in een europese match.

door de wissel van wilhelmsson ging het aanvallend een stuk beter.
maak daarvan "hoe sommigen alleen voor hun eigen club willen supporteren" en ik ga akkoord:p

WolCoM
13 september 2005, 22:49
Btw, ging kompany niet spelen? ( heb begin van match gemist )

AkiMbO
13 september 2005, 22:50
Morgen naar Brugge in den 224.

DAT zal wa geven :D

Shyheim
13 september 2005, 22:50
nu moet je niet verdrietig zijn

Verdrietig? :unsure:
Integendeel... Als Anderlecht zo blijft verderspelen, kan het stunten imho... Chelsea controleerde de match inderdaad, maar telkens ze versnelden om aan te vallen, liepen ze vast in de verdediging... Noch Drogba, noch Robben, noch Duff geraakte er deftig door. Een stilstaande fase, dat was wat ze nodig hadden (jammer dat die er toch kwam na een zuiver op de bal gespeelde tackle)... :)

den Acid Burn
13 september 2005, 22:51
:ironic: ... mja beter dat record dan NOOIT in de cl te geraken e zoals genk ...

onnozel kind...
nu kom je even de anderlecht supporters paaien omdat je hoopt dat ze je morgen niet komen uitlachen met jouw favoriet ploegske...
anders zit je constant steken te geven aan de anderlecht supporters en te zeveren over hoe goddelijk balaban en portillo wel niet zijn.

op de koop toe zit je nog onwaarheden te vertellen zoals genk die NOOIT cl haalt alhoewel ze die al meermaals gespeeld hebben en punten gepakt hebben tegen real madrid en as roma.

de ploegen die in de afgelopen seizoen in de competitie het beste speelden hebben dit jaar cl.
en anderlecht en brugge staan daar verdiend
genk hoortdaar logischerwijze niet bij en zoals ze nu spelen horen ze daar ook volgend jaar niet bij.

Shyheim
13 september 2005, 22:52
Btw, ging kompany niet spelen? ( heb begin van match gemist )

Nope, last aan de rug; en om te vermijden dat het erger wordt, heeft Vercauteren hem maar op kant gelaten...

Nu Juhasz centraal in de verdediging een mooi alternatief is, kan Kompany eindelijk naar het middenveld verhuizen... Benieuwd, want Kompany kan daar iets moois van maken als hij meeschuift (Standard, Slavia en Brugge kan ik mij direct herinneren)...

Sparky
13 september 2005, 22:52
mja chelsea zal wel wa meer druk gezet hebbe moest die vrije trap geen goal geweest hebben he
chelsea stond voor en kan dan controlore...
de wissels vind ek iets te laat en had liever deschacht eraf zien gaan... die kerel die zou nog naarachter blijve lope meste er geen lijne zijn

Shyheim
13 september 2005, 22:53
mja chelsea zal wel wa meer druk gezet hebbe moest die vrije trap geen goal geweest hebben he
chelsea stond voor en kan dan controlore...
de wissels vind ek iets te laat en had liever deschacht eraf zien gaan... die kerel die zou nog naarachter blijve lope meste er geen lijne zijn

Inderdaad, 'k snap niet wat die altijd in de kern doet...

pina
13 september 2005, 22:54
ja wel de bal, maar vanuit het standpunt van de scheidsrechter is het wel logisch dat hij floot

woot
13 september 2005, 22:56
onnozel kind...
nu kom je even de anderlecht supporters paaien omdat je hoopt dat ze je morgen niet komen uitlachen met jouw favoriet ploegske...
anders zit je constant steken te geven aan de anderlecht supporters en te zeveren over hoe goddelijk balaban en portillo wel niet zijn.

op de koop toe zit je nog onwaarheden te vertellen zoals genk die NOOIT cl haalt alhoewel ze die al meermaals gespeeld hebben en punten gepakt hebben tegen real madrid en as roma.
euhm , ten eerste waarom zouden ze brugge moeten uitlachen morgen? ... denk niet dat er hier zo dom gaan zijn om voor juventus te gaan supporteren wat jij natuurlijk wel zal doen... :doh:

euhm en ja ik supporter voor de belgische clubs in de cl, voor de rest mag rsca alles verliezen van mij buiten europeese matchen...

Shyheim
13 september 2005, 22:58
ja wel de bal, maar vanuit het standpunt van de scheidsrechter is het wel logisch dat hij floot

Idd, dat is het jammere aan die schoonheidsfoutjes... Lampard loeihard zijn voet ertegen... :eek:

den Acid Burn
13 september 2005, 23:02
euhm , ten eerste waarom zouden ze brugge moeten uitlachen morgen? ... denk niet dat er hier zo dom gaan zijn om voor juventus te gaan supporteren wat jij natuurlijk wel zal doen... :doh:

euhm en ja ik supporter voor de belgische clubs in de cl, voor de rest mag rsca alles verliezen van mij buiten europeese matchen...

als je de posts eens deftig zou lezen zou je gemerkt moeten hebben dat ik voor elke belgische club die europees speelt supporter maar dat men wel realistisch moet blijven.

graag had ik ook die afgeweken bal van vdb liever in de goal gezien dan tegen de paal.
dan was het mss 1-1 gebleven en dat was nog eens een uitslag geweest.

wat jij komt doen is gewoon de anerlecht supporters met je mee proberen te krijgen zodat ze morgen ook mild voor jo zullen zijn terwijl iedereen zich anders enorm ergert aan je domme comments met vaak veel te groot lettertype.
en andere ploege erbij komt betrekken...
als je dan nog eens juiste feiten vertelt, zelfs dat komt er niet uit bij jou

woot
13 september 2005, 23:06
wat jij komt doen is gewoon de anerlecht supporters met je mee proberen te krijgen zodat ze morgen ook mild voor jo zullen zijn terwijl iedereen zich anders enorm ergert aan je domme comments met vaak veel te groot lettertype.
en andere ploege erbij komt betrekken...
als je dan nog eens juiste feiten vertelt, zelfs dat komt er niet uit bij jouen wat jij komt doen is hen uitlachen , en wie zegt ten eerste meneer acID burn dat fcb morgen zal verliezen?

den Acid Burn
13 september 2005, 23:14
en wat jij komt doen is hen uitlachen , en wie zegt ten eerste meneer acID burn dat fcb morgen zal verliezen?

heb ik ergens gezegd dat brugge morgen gaat verliezen?
als je het nuchter bekijkt zou brugge idd wss gaan verliezen.
maar ik zie ook liever een gelijkspel of zelfs een winst en vooral mooi wervelend voetbal alhoewel ik daarvoor vrees tege een italiaanse ploeg.

woot
13 september 2005, 23:17
heb ik ergens gezegd dat brugge morgen gaat verliezen?
hmzzz nee maar je zi constant te zagen dat ik gendae zoek bij de rsca fans... omdat ze dan morgen ook minder streng zouden zijn ...

Time
13 september 2005, 23:19
...

...

...

...

...

...

...

...

punt, andere lijn
dank :sleep:

den Acid Burn
13 september 2005, 23:20
real zwaar kletsen gekregen.
ik hoop dat ze er dit jaar eens uitliggen in de eerste ronde eerlijk gezegd.
met hun vedetten altijd.

enorme schuldenberg en maar spelers blijven kopen voor veel te veel geld...

ge zou haast denken dat het hun niet meer voor et spel maar voor zoveel mogelijk grote namen te doen is

souleH
13 september 2005, 23:50
bwa kweet nie kzie die robinho echt wel graag spelen :)

Chelsea - RSCA: kmoet zeggen kzen verschoten van anderlecht, lagen echt nie zo zwaar onder en dan dat schot van vdb op de paal, weliswaar afgeweken ma kom het stond toch bijna 1-1 en dan te weten dat de goal van chelsea toch op stilstaande fase was, dat het geen fout was en dat zitka die wel had kunne pakke
mja swat twas al bij al ne goeie match, ze zijn verloren maar het was toch met klasse :)

grievie
14 september 2005, 00:04
Vind k een misplaatste comment...
Bekijk de ploegen waar ze tegen speelde eens, en zet er dan ook ineens bij da ge het ook maar moet doen om IN de cl. te geraken.

@ woot : :eek: ik ben verrast door uw steun se :p Ge zijt normaal den eerste om te gniffelen als RSCA onderuit gaat

Over de match: heb zo wa gemengde gevoelens erover.
Het was langs ene kant te merken da Chelsea een maatje te groot was.
Die kwam gvd snel storen :-/ Was ni veel tijd om ne bal te controleren
Ze bleven in 2e versnelling hangen en kwam ni veel in gevaar.

Langs de andere kant waren ze zelf ook ni zooo gevaarlijk. Mss deels omdat ze er niet voluit voor gingen.
Maar ook voor een deeltje het werk van Anderlecht imo.
Tis ni da ze het Chelsea makkelijk hebben gemaakt.
Ben ook wel aangenaam verrast door Juhasz.

Men hoop is na deze match toch gestegen: Dit Anderlecht moet een van de 5 volgende matchen kunnen stunten.

Ferux
14 september 2005, 00:23
Er kan nog altijd iemand met me mee naar Club - Juventus.. (€32) ..maar ik kan nix garanderen tot deze namiddag

pina
14 september 2005, 00:23
ik denk wel dat chelsea meer gas zouden hebben gegeven indien ze dat doelpunt niet zouden hebben gemaakt

fixer187
14 september 2005, 00:26
saaie match, geen animo in het spel, geen sfeer in het stadion buiten de momenten dat de Anderlecht supporters begonnen.

Al wie zegt dat Chelsea zonder interesse lag te voetballen. Tot de eerste goal bracht Chelsea hoge druk. Het is bekend Morinho zijn ploeg op zijn Italiaans laat voetballen wanneer ze voor staan maar dan met balbezit.

Hopen voor Brugge morgen maar ik denk dat ze een pandoering gaan krijgen, misschien niet in de cijfers maar met een Juventus dat efficient aan de dag zal komen.

pina
14 september 2005, 00:35
als juventus morgen wint, zal het ook maar zuinig zijn.

Timmie
14 september 2005, 04:18
Prono: 0-2

DaViLead
14 september 2005, 07:49
Chelsea - RSCA: Hier zat meer in :s . Ok Chelsea speelde ongeïnteresseerd en zo maar imo ook wel de verdienste van RSCA dat ze speelde. Juhasz ben ik aangenaam verrast door, is een waardig alternatief voor Kompany. De goal, tja wat kan je daarvan zeggen. Die is te vermijden maar de curve die de bal nog maakt op het einde verrast Zitka...
Hopelijk start de polemiek nu weer niet rond de doelmannen want die hebben ons verleden seizoen teveel kostbare punten gekost.

Allesinds tactisch klopt het planneke van Frankie 100% en als RSCA op dit niveau blijft presteren dan zit er een 3e plaats zeker in...

Trouwens iemand gisteren Betis - Liverpool samenvatting gezien? Wat vonden jullie van die match? Liverpool heeft ook wel een sterke bank hé :s

woot
14 september 2005, 08:05
ik voorspel een 2-1 winst voor fcb thuis :)

woot
14 september 2005, 08:11
en ja hoor :sad:

Alessandro Del Piero, nog altijd het boegbeeld van de sterrenformatie van Capello, lijkt inmiddels voldoende wedstrijdfit om in het Jan Breydelstadion zijn honderste optreden in de Champions League te vieren.

woot
14 september 2005, 08:20
ik hoop ook wel dat brugge mss in de 2 de helft eens speelt in de spits met dit talent van fcb : Jeanvion Yulu-Matondo

tim_hypernnova
14 september 2005, 08:40
ik hoop ook wel dat brugge mss in de 2 de helft eens speelt in de spits met dit talent van fcb : Jeanvion Yulu-Matondo
Volgens het nieuwsblad zou hij starten.

Brugge zou in 3-4-3 spelen. (middenveld : Blondel/Vanaudenaerde - Englebert - Vermant - De Cock).

tim_hypernnova
14 september 2005, 08:41
en ja hoor :sad:

Alessandro Del Piero, nog altijd het boegbeeld van de sterrenformatie van Capello, lijkt inmiddels voldoende wedstrijdfit om in het Jan Breydelstadion zijn honderste optreden in de Champions League te vieren.

Del Piero zal wel niet starten hoor. Ze zullen we spelen met Ibrahimovic - Trezeguet vooraan.

DaViLead
14 september 2005, 09:45
Als Brugge echt een 3-4-3 gaat spelen :niceone: maar hopelijk wordt het dan geen opendeurdag...

woot
14 september 2005, 10:12
Volgens het nieuwsblad zou hij starten.

Brugge zou in 3-4-3 spelen. (middenveld : Blondel/Vanaudenaerde - Englebert - Vermant - De Cock).owla zalig, heb hem al veel gezien en kmoet zeggen dit wordt een talent dat ze hopelijk houden :)

ec8or
14 september 2005, 10:18

ik ook :unsure:

n/o maar ik kan gewoon niet voor brugge supporteren, zelfs al zouden ze een wereldbeker van ploegen organiseren, dan nog zou ik altijd voor de tegenstander van brugge zijn...

-TaRoT-
14 september 2005, 10:19
brugge gaat, zoals anderlecht, verliezen hoor, no doubt, italiaans kampioen, da ff in brugge gaat gelijkspele of verliezen, realistisch bluve e

woot
14 september 2005, 10:20
ik ook :unsure:

n/o maar ik kan gewoon niet voor brugge supporteren, zelfs al zouden ze een wereldbeker van ploegen organiseren, dan nog zou ik altijd voor de tegenstander van brugge zijn...alle proficiat ...

woot
14 september 2005, 10:21
brugge gaat, zoals anderlecht, verliezen hoor, no doubt, italiaans kampioen, da ff in brugge gaat gelijkspele of verliezen, realistisch bluve elols...als je ziet hoe rsca gistern met veel ongluk verloor kan brugge THUIS zeker voor een verassing zorgen...

Drizzt
14 september 2005, 10:23
Chelsea - Anderlecht heeft een terechte uitslag imo. Chelsea speelde misschien te controlerend, maar uiteindelijk is er buiten die trap van Van Den Borre (die ook maar per toeval gevaarlijk was) niks gebeurd. De Anderlechtse verdediging stak zeer goed ineen, chapeau daarvoor. Maar uiteindelijk zag ik dit Anderlecht in geen 1000 jaar scoren uit tegen Chelsea.
Chelsea speelde idd ondermaats, maar een ondermaats Chelsea is nog altijd een paar klassen hoger dan Anderlecht. Een aantal spelers bij Chelsea vond ik echter tegenvallen: Robben, Drogba, en zelfs Lampard. Als chelsea dit niveau blijft aanhouden zie ik hen toch de Champions League niet winnen hoor.

en @hierboven: gebruik de edit button es kerel, uw spam werk uitermate storend

ec8or
14 september 2005, 10:33
alle proficiat ...
mehe, doe maar niet zo hypocriet :p

DaViLead
14 september 2005, 10:50
... uiteindelijk is er buiten die trap van Van Den Borre (die ook maar per toeval gevaarlijk was) niks gebeurd. ...

Kopbal Tihinnen, shot Akin waren toch ook kansen volgens mij...

En Chelsea heeft toch ook ni veel kansen gehad hé, ze scoren trouwens op stil liggende fase :wtf: je zou toch iet anders verwachten van de beste ploeg van europa...

En ik ben niet alleen van die mening...

http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?articleID=GIJHT2JM

Time
14 september 2005, 11:31
Kopbal Tihinnen, shot Akin waren toch ook kansen volgens mij...

En Chelsea heeft toch ook ni veel kansen gehad hé, ze scoren trouwens op stil liggende fase :wtf: je zou toch iet anders verwachten van de beste ploeg van europa...

En ik ben niet alleen van die mening...

http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?articleID=GIJHT2JM

again, was die goal niet zo vroeg gevallen, hadden ze wel nog meer gedomineerd hoor:) verliezen tegen een belgische ploeg zou voor hen uitermate vernederend zijn, zeker in eigen stadion waar ze al 33 matchen ongeslagen zijn.
ze hebben gewoon van een vroege goal geprofiteerd en daarna totaal ongeinteresseerd op hun dooie gemakske de match gecontroleerd.
ja de rsca-verdediging heeft het éél goe gedaan, maar zeggen da zij de enige oorzaak zijn van de weinige kansen voor chelsea is wel héél pro-rsca redeneren ze:p

ik hoop trouwens voor de supporters van chelsea dat ze niet bij elke match tegen een underdog zo spelen, wat een saai spel man :/ het ticket niet waard imo

kakature
14 september 2005, 12:25
Ik kan ook niet voor Anderlecht supporteren, ook niet Europees. Maar dat neemt niet weg dat ik het echt jammer vind dat ze verloren hebben hé :wtf:.
Ze verdienden zeker 1 puntje. Chelsea speelde te laks enzo.

Nu hopen voor vananvond he :help:
Kzit al 3 dagen met de zenuwen :sad:
En moest ik niet in geldnood zitten dan was ik er ook (of ik duw m'n broer van de trap en neen zijn tickets :unsure: :D).

Re@V0r
14 september 2005, 12:30

:unsure:
in welk jaar was da?

ahja kzie et juist... ze hebben welgeteld 1x CL gespeeld
en ze hebben toen 4x gelijk gespeeld (2x tegen AEK athene en dan nog opt einde van de poule tegen Roma en Real toen die al zeker waren van kwalificatie)

WolCoM
14 september 2005, 12:34
En moest ik niet in geldnood zitten dan was ik er ook (of ik duw m'n broer van de trap en neen zijn tickets :unsure: :D).

Moesten de tickets niet zo vlug uitverkocht zijn geweest, was ik er ook. :( :p

woot
14 september 2005, 12:36
Er kan nog altijd iemand met me mee naar Club - Juventus.. (€32) ..maar ik kan nix garanderen tot deze namiddagmoest je onlinne nog komen ofzo stuur mijn een pm als je wilt, ik heb een vriend die geintreseerd is

Tweak37
14 september 2005, 13:03
Chelsea - RSCA: Hier zat meer in :s . Ok Chelsea speelde ongeïnteresseerd en zo maar imo ook wel de verdienste van RSCA dat ze speelde. Juhasz ben ik aangenaam verrast door, is een waardig alternatief voor Kompany. De goal, tja wat kan je daarvan zeggen. Die is te vermijden maar de curve die de bal nog maakt op het einde verrast Zitka...
Hopelijk start de polemiek nu weer niet rond de doelmannen want die hebben ons verleden seizoen teveel kostbare punten gekost.

Allesinds tactisch klopt het planneke van Frankie 100% en als RSCA op dit niveau blijft presteren dan zit er een 3e plaats zeker in...

Trouwens iemand gisteren Betis - Liverpool samenvatting gezien? Wat vonden jullie van die match? Liverpool heeft ook wel een sterke bank hé :s

riise, gerrard én cissé op de bank gestart :eek: Ik heb da ni helemaal gevolgd, dus wat was daar de reden voor? want normaal kunt ge da toch ni noemen :)
anderlecht verdienstelijk gespeeld, ma meer zat er ni echt in. benieuwd wat brugge er van gaat bakken vanavond.

DaViLead
14 september 2005, 13:15
riise, gerrard én cissé op de bank gestart :eek: Ik heb da ni helemaal gevolgd, dus wat was daar de reden voor? want normaal kunt ge da toch ni noemen :)
anderlecht verdienstelijk gespeeld, ma meer zat er ni echt in. benieuwd wat brugge er van gaat bakken vanavond.

Reden daarvan weet ik ook niet maar als hun reserven ook zo goe zijn :help:

Obie Trice
14 september 2005, 13:30

Ze kregen rust, omdat Liverpool dit weekend dacht ik tegen Manchester United moet spelen.

Re@V0r
14 september 2005, 13:42
Ze kregen rust, omdat Liverpool dit weekend dacht ik tegen Manchester United moet spelen.

idd
wel zalige goal van sinema-pongolle

Elfanor-
14 september 2005, 14:46

lol laten rusten in de cl voor de competitie :D

meestal ist toch omgekeerd nee? :)

Tweak37
14 september 2005, 14:52
lol laten rusten in de cl voor de competitie :D

meestal ist toch omgekeerd nee? :)

niet in engeland :p

een geluk da ze gewonne hebbe dan, ze durve wel moet ik zegge :)

Eagle`
14 september 2005, 19:38
mja dat is wat veel mensen niet blijken te begrijpen.

ook wel lachen die post van dat ze die ballen niet zo licht mogen maken :D
op die vrije trap zat gewoon enorm veel effect, dat heeft vooral te maken met techniek.
daarbij niemand belet anderlecht om die bal met evenveel effct te trappen.

lampard is nu eenmaal een van de betere speleres op het moment

traptechniek men kloten, da was gewoon puur op de vreef genomen, dieen bal maakt ne krul op amper 2 meter van de goal, ik peis da gij teveel na olive & tom gekeken hebt als ge klein waart kerel

En lampard de betere spelers van het moment, buiten die goal wast oek ni fameus zenne

kakature
14 september 2005, 19:39
Mijn broer is al onderweg :sad:
De gelukzak :p

Time
14 september 2005, 19:40
traptechniek men kloten, da was gewoon puur op de vreef genomen, dieen bal maakt ne krul op amper 2 meter van de goal, ik peis da gij teveel na olive & tom gekeken hebt als ge klein waart kerel

En lampard de betere spelers van het moment, buiten die goal wast oek ni fameus zenne
moet je om bij de beteren te horen, dat elke match opnieuw 90mins lang bevestigen? weinig toppers in uw woordenboek :)

Eagle`
14 september 2005, 19:53
moet je om bij de beteren te horen, dat elke match opnieuw 90mins lang bevestigen? weinig toppers in uw woordenboek :)

ge kunt toch moeilijk zeggen da lampard gisteren zo indrukwekkende prestatie heeft neergezet, dan vonk de prestatie van ne jonge gast als mark deman stukken indrukwekkender, als we toch over het woord indrukwekkend bezig zijn ;)

Time
14 september 2005, 19:57
ge kunt toch moeilijk zeggen da lampard gisteren zo indrukwekkende prestatie heeft neergezet
dat zeg ik dan ook nergens... jij ontkent dat lampard tot de beteren hoort omdat het gisteren in 1 match wat minder was:)

Eagle`
14 september 2005, 20:03
dat zeg ik dan ook nergens... jij ontkent dat lampard tot de beteren hoort omdat het gisteren in 1 match wat minder was:)

wa lampard uitgericht heeft tijdens vorig seizoen is niet echt relevant te noemen met de match van gisteren toch ? En gistere wast ni bepaald indrukwekkend naar mijn gevoel, van een duff bv daar ging vrij wel altijd dreiging van uit gistere

edit: anyhowzor ontopic: hopelijk start blondel in de basis

NemesisBE
14 september 2005, 20:41
ik gok op 1-1 :]

the boogyman
14 september 2005, 20:55
lolz,wat een tempo van juventus! :woohoo:

Time
14 september 2005, 21:28
et voetbal van de italianen is in ieder geval een pak minder slaapverwekkend dan dat van chelsea gisteren:p

hatetn
14 september 2005, 21:33
wa een eerste helft gewoon
en da het 0-0 staat :eek:
man ze hebben die stijnen op drugs gestoken ofzo :eek:

NemesisBE
14 september 2005, 21:33
:bow: :applause: Stijn Stijnen

kakature
14 september 2005, 21:34
Lol, zotte mannekes daar bij Juve :p
Trezeguet, Ibrahimovich, Nedved, enz
Wat een inzicht.
Gelukkig staat Stijnen goed te keepen :p

Eagle`
14 september 2005, 21:35
vette partij tot nogtoe, kan misschien wel nog een appelke uit den boom vallen voor club imo ;)

edit: dat stijnen goed staat te keepen verwondert mij niet tbh, stijnen was altijd al ne steengoei keeper

Tr!ckY*
14 september 2005, 21:36
amaai.. Stijn Stijnen.. wa da die dr al allemaal uitgehaald eeft nie normaal : /

edde die mannen van Juve zien kijken :D zalig gwn!

Eagle`
14 september 2005, 21:37
amaai.. Stijn Stijnen.. wa da die dr al allemaal uitgehaald eeft nie normaal : /

edde die mannen van Juve zien kijken :D zalig gwn!

prachtig moment toen emmerson stijnen de hand schudde tbh :)

exploder
14 september 2005, 21:44
prachtig moment toen emmerson stijnen de hand schudde tbh :)
respect zou ik zo zeggen :applause:

kakature
14 september 2005, 21:44
Er zal wel nog een doelpuntje vallen voor Juve vrees ik. Balaban mag er af van mij.
Man wat een rotego dat die vent heeft. Hij is mss de enige die scoort bij Club, maar daar kan verandering in gebracht worden.
Egoïstische zelfingenomen bastard :p

Eagle`
14 september 2005, 21:46
wa ni wegneemt da verdediging op sommige momente wel serieus staat de rammelen, valgaren hell :/

Time
14 september 2005, 21:46
Er zal wel nog een doelpuntje vallen voor Juve vrees ik. Balaban mag er af van mij.
Man wat een rotego dat die vent heeft. Hij is mss de enige die scoort bij Club, maar daar kan verandering in gebracht worden.
Egoïstische zelfingenomen bastard :p
prestaties > karakter maar toch: ² :p

edit: bah, daar zat veel meer in:p

the boogyman
14 september 2005, 22:09
beauty van een goal in praag-ajax! :applause: :bow: 1-0 voor praag

pina
14 september 2005, 22:12
wel verschoten van de dribbelvaardigheden bij juventus en echt wel mooi voetbal van die club, heb het vroeger altijd anders geweten :s

den Acid Burn
14 september 2005, 22:24
stijn stijnen speelt een uitmuntende wedstrijd.

maar die ibrahimovic???
wat een voddeman is dat :eek:

die camoranesi daarentegen is echt wel een topspeler

Rayko
14 september 2005, 22:25
1 - 2 alles kan nog :applause:

Time
14 september 2005, 22:28
bleh, bijna 2-2 :p

Rayko
14 september 2005, 22:29
bleh, bijna 2-2 :p

zeg dat wel man man, zo'n druk dat fcb begint te zeggen de laatste 10 min (maar tzou tijd beginne worden...)