PDA

Volledige versie bekijken : Computer te koop met alles erbij

looin
25 augustus 2005, 20:55
Het gaat dus om de volgende configuratie:

-Processor: AMD Athlon XP 2000+ of met een opleg van 65€ een sempron 2500+
-Moederbord: Abit KV7
-Geheugen: 512 MB DDR geheugen
-Beeldkaart: ATI Radeon 9800 Pro met 256 MB DDR geheugen
-Harde schijf: 120 GB
-DVD-+RW: Lite-on DVD+-RW (brand en speelt alles af)
-Voeding: Q-tec 550 watt gold
-Kast: Kingwin zwarte aluminium kast met plexiglas zijpaneel zodat je de onderdelen kan zien zitten
-Scherm: 19’ CRT monitor van samtron ( dit is het monitorenmerk van Samsung) max. resolutie 1600x1200 @ 75 Hertz

Hierbij wordt ook een logitech draadloos toetsenbord en muis geleverd.
Dit alles voor 500€

beginpriijs : 300 € voor de pc zonder scherm of 450 met monitor
meeneemprijs : 350 € voor de pc zonder scherm of 500 met monitor

Nokia N-gage, met alle accesoires en nog in de originele doos en met een cd met veel van de games erop gaat weg wegens plaatsgebrek

beginprijs: 75€
meeneemprijs: 100€

Q-tec 4 poorts switch, werkt nog perfect

beginprijs: 10€
meeneemprijs: 20€

Moederbord k7s5a met athlon 900 en een thermaltake volcano 7 koeler

beginprijs: 75€
meeneemprijs: 100€

Hangzitzak van ikea, nog maar eenmaal gebruikt met bevestigingsbeugels
(http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=13&productId=16269&langId=-23&parentCats=10106*13757*13818)

beginprijs: 20€
meeneemprijs: 25€

T0x
25 augustus 2005, 21:09
Tis gi geld; mo kheb em nie nodig :p

looin
25 augustus 2005, 21:10
Ben je da heel zeker? ;) ;) ;)

ThEScReW
25 augustus 2005, 21:18
Tis geen geld ? LOL zoveel geld voor zo'n oude pc
25
20
30
35
60
35
25
30
50

ThEScReW
25 augustus 2005, 21:18
DUBBELPOST, my bad

looin
25 augustus 2005, 21:25
Tis geen geld ? LOL zoveel geld voor zo'n oude pc
25
20
30
35
60
35
25
30
50

Euhm, 20€ voe een mobo die nog geen half jaar oud is, een HD van 2 maande oud, een kast van 150€ om dan nog te zwijgen over de rest van de prijzen die jij opgeeft. Ik denk niet dat je de prijzen echt goed kent hoor, ik werk in een computerwinkel en dit is dus een zeer realistische en nog vrij goedkope prijs voor zo'n config.

_mocking][bird_
25 augustus 2005, 21:31
Van waar ben je?

looin
25 augustus 2005, 21:32
Veurne, west vlaanderen.
Indien nodig kan ik komen leveren maar dit alleen op zondag of dinsdag.

double o seven
25 augustus 2005, 21:49
275 zonder scherm, maar kzou hem dan voor zaterdag moetn hebben :)

looin
25 augustus 2005, 21:52
275 zonder scherm, maar kzou hem dan voor zaterdag moetn hebben :)

350 zonder scherm maar met vervoer enzo en voor zaterdag

double o seven
25 augustus 2005, 21:58
300 willek nog gaan maar tis eigenlijk al way overpriced...

looin
25 augustus 2005, 22:01
300 willek nog gaan maar tis eigenlijk al way overpriced...
sry, mo 350 is echt het laagste, voor die prijs kom ik hem zelfs leveren, lager ga ik echt nie, sry

ThEScReW
25 augustus 2005, 22:04
Blijkbaar zit ik er toch niet zo ver naast hé :) Als dat de prijs zou zijn, waarom verkoop je hem dan niet in je winkel? Mensen die echt niets van okkasie kennen zullen hem vast wel kopen hoor ;) Je kan ze zelfs nog zeggen dat ze hem moeten roderen (inrijden) ze zullen je vast vragen hoe ze dat dan best doen ...

looin
25 augustus 2005, 22:08
Blijkbaar zit ik er toch niet zo ver naast hé :) Als dat de prijs zou zijn, waarom verkoop je hem dan niet in je winkel? Mensen die echt niets van okkasie kennen zullen hem vast wel kopen hoor ;) Je kan ze zelfs nog zeggen dat ze hem moeten roderen (inrijden) ze zullen je vast vragen hoe ze dat dan best doen ...

Omdat ik hem snel kwijt moet om te beginnen al, ten tweede hij moet weg omdat ik geen plaats meer heb ervoor en ten derde ga commentaar geven op een ander, als je nie geïntereseerd bent wrom zit je dan in dit topic. En allerlaatste ik verkoop die pc niet in de winkel omdat we over tweedehands systemen niet een even goeie garantie kunnen geven als op onze nieuwe pc's en da was dan ook het laatste woord dat ik eraan vuilmaak

_mocking][bird_
25 augustus 2005, 22:08
€300 voor alles, geleverd.

*edit: veel meer ga je er niet uithalen volgens mij, toch niet hier op games.telenet, en hier zijn ze toch redelijk op de hoogte van tweedehansprijzen...

looin
25 augustus 2005, 22:09
[bird_']€300 voor alles, geleverd.
500 voor alles met levering. Het scherm alleen al kan ik verkopen voor 150

double o seven
25 augustus 2005, 22:10
ok effkes :offtopic: dus...

kben er volledig mee akkoord dat het teveel geld is voor dergelijke config, en je mag mss werken in een pc winkel, er zijn er altijd die goedkoper zijn...

als je een pc wilt verkopen op telenet aan de volle prijs, zal het heel moeilijk worden (kbreek niks af ofzo é, mss andere kanalen proberen dan), maar ik denk dat 300 euro voor dergelijk pc'tje al een zeer goede prijs is (denk wel dat er hier veel mensen zullen zijn die dit zullen bevestigen), want als ik bij forcom bv een budget pc'ke laat samensteken, kom ik maar aan een kleine 300 euro...

nu genoeg :offtopic: , mijn bod blijft gelden, je doet er mee wat je wilt :p

BuYcKi
25 augustus 2005, 22:11
500 voor alles met levering. Het scherm alleen al kan ik verkopen voor 150

vriend, ge weet nie wa ge wilt é :s
eerst zeg je 350 € voor alles geleverd en nu terug 500 €
je gaat moeten weten wat je wilt hé ;)
ik wil mij niet moeien, maar je springt van den hak op de tak ( of hoe is het :s )
zet uw minimumprijs en uw meeneemprijs dan zal dit alles opgelost zijn :)

looin
25 augustus 2005, 22:12
vriend, ge weet nie wa ge wilt é :s
eerst zeg je 350 € voor alles geleverd en nu terug 500 €
je gaat moeten weten wat je wilt hé ;)
ik wil mij niet moeien, maar je springt van den hak op de tak ( of hoe is het :s )
zet uw minimumprijs en uw meeneemprijs dan zal dit alles opgelost zijn :)

BuYcKi
25 augustus 2005, 22:15

dit is dan uw meeneemprijs ?
dan moet ge nog uw beginprijs ebben hé, neem daarvoor vb 300 € met levering, dus :
beginpriijs : 300 € voor de pc zonder scherm met levering
meeneemprijs : 350 € voor de pc zonder scherm met levering

looin
25 augustus 2005, 22:16
ok effkes :offtopic: dus...

kben er volledig mee akkoord dat het teveel geld is voor dergelijke config, en je mag mss werken in een pc winkel, er zijn er altijd die goedkoper zijn...

als je een pc wilt verkopen op telenet aan de volle prijs, zal het heel moeilijk worden (kbreek niks af ofzo é, mss andere kanalen proberen dan), maar ik denk dat 300 euro voor dergelijk pc'tje al een zeer goede prijs is (denk wel dat er hier veel mensen zullen zijn die dit zullen bevestigen), want als ik bij forcom bv een budget pc'ke laat samensteken, kom ik maar aan een kleine 300 euro...

nu genoeg :offtopic: , mijn bod blijft gelden, je doet er mee wat je wilt :p

Er is een verschil tussen een budget pc uit de forcom en een pc met toch een beetje degelijke onderdelen he. Alle onderdelen in deze pc zijn van merk fabrikanten en van zeer goede kwaliteit integenstelling tot de meeste budget pc's

double o seven
25 augustus 2005, 22:17
never mind dan, bod ingetrokken...

veel succes ermee :niceone:

looin
25 augustus 2005, 22:20
dit is dan uw meeneemprijs ?
dan moet ge nog uw beginprijs ebben hé, neem daarvoor vb 300 € met levering, dus :
beginpriijs : 300 € voor de pc zonder scherm met levering
meeneemprijs : 350 € voor de pc zonder scherm met levering

Bedankt, de startpost is nu aangepast, maar ik verkoop het liefst van al de hele boel in 1 keer en sorry dat ik zo kort was maar ik ben redelijk vermoeid en da werkt een beetje op m'n humeur. :)

BuYcKi
25 augustus 2005, 22:29
Bedankt, de startpost is nu aangepast, maar ik verkoop het liefst van al de hele boel in 1 keer en sorry dat ik zo kort was maar ik ben redelijk vermoeid en da werkt een beetje op m'n humeur. :)

voila, zo moeilijk isda nu nie :s
lost eens uw problemen wa volwassener op ;)
dan zou de wereld veel beter zin :p maar nu trug on-topic :D

looin
25 augustus 2005, 22:30
voila, zo moeilijk isda nu nie :s
lost eens uw problemen wa volwassener op ;)
dan zou de wereld veel beter zin :p maar nu trug on-topic :D

Je hebt gelijk, maar tis de eerste keer dat ik hier post dus wist ik niks van een beginprijs of meeneemprijs, nogmaals sorry dus hiervoor.

_mocking][bird_
25 augustus 2005, 22:43
Die bedragen zullen hier echter toch nooit (of toch niet snel) geboden worden imo. €150 voor 19" CRT lijkt me ook vrij veel...

looin
25 augustus 2005, 22:47
[bird_']Die bedragen zullen hier echter toch nooit (of toch niet snel) geboden worden imo. €150 voor 19" CRT lijkt me ook vrij veel...
Mja, als het niet lukt dan lukt het niet he. Maar dat zijn echt wel de prijzen die ik moet hebben om eraan uit te geraken. Als ik lager ga dan heb ik een zeer groot gat in m'n portefeuille.

ThEScReW
25 augustus 2005, 22:48
Beter een gat in uw portefeuille dan uw portefeuille in uw ...

Nuja op tones heb je een philips crt 19" voor 192 €nieuw :)

looin
25 augustus 2005, 22:52
Beter een gat in uw portefeuille dan uw portefeuille in uw ...

Nuja op tones heb je een philips crt 19" voor 192 €nieuw :)

Das wel een feit :D
Philips is nog altijd geen samsung he van kwaliteit he, allez dat is toch mijn ervaring erover he.

25 augustus 2005, 22:55
Tis gi geld; mo kheb em nie nodig :p

waarschuwing voor off-topic

DUBBELPOST, my bad

Dan delete je de post gewoon :ironic:

Was niet nodig iedereen vraagt wat hij wil, je kan iets 1x zeggen maar blijf niet in dezelfde topic alles verstoren...
Zie dit als waarschuwing....

En nu on-topic blijven.

looin
26 augustus 2005, 08:38
Kom op jongens, heeft er echt niemand interesse

_mocking][bird_
27 augustus 2005, 13:12
Er zijn er genoeg met interesse, maar niet tegen uw prijs.

Ik begrijp wel dat jij mss graag een bepaald bedrag had gekregen, maar dit zal je hier helaas niet lukken.

Btw: mijn bod blijft gelden (€300 voor alles dus)

Spector
27 augustus 2005, 13:42
ik ben wel geintereseert voor 500€ met alles derbij kan mss nog wa af :) maar ebde foto van het geheel?? :D(PC eh :))

dr.luv
27 augustus 2005, 15:53
[bird_']Die bedragen zullen hier echter toch nooit (of toch niet snel) geboden worden imo. €150 voor 19" CRT lijkt me ook vrij veel...
ik heb zo eentje gekocht voor 50€ :rofl:

looin
31 augustus 2005, 21:21
Sorry dat ik eventjes weg was maar de pc is dus ook verkocht voor de gevraagde 500 €, nu der rest nog.

The_Law
31 augustus 2005, 21:42
edit by Cron: geen off-topic en stuff meer hij wil het toch ni hebben....
warned

BaNaaN2k4
31 augustus 2005, 22:21
Hangzitzak van ikea, nog maar eenmaal gebruikt met bevestigingsbeugels
(http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...106*13757*13818)

beginprijs: 20€
meeneemprijs: 25€

als ge daar gaat inzitten, is da geen gevaar dat die pin uit de muur schiet?