PDA

Volledige versie bekijken : Champions League!

Tweak37
25 augustus 2005, 20:37
GROUP A
Bayern Munich (Germany)
Juventus (Italy)
Club Bruges (Belgium)
Rapid Vienna (Austria)

GROUP B
Arsenal (England)
Ajax Amsterdam (Netherlands)
Sparta Prague (Czech Republic)
FC Thun (Switzerland)

GROUP C
Barcelona (Spain)
Panathinaikos (Greece)
Werder Bremen (Germany)
Udinese (Italy)

GROUP D
Manchester United (England)
Villarreal (Spain)
Lille (France)
Benfica (Portugal)

GROUP E
AC Milan (Italy)
PSV Eindhoven (Netherlands)
Schalke 04 (Germany)
Fenerbahce (Turkey)

GROUP F
Real Madrid (Spain)
Lyon (France)
Olympiakos (Greece)
Rosenborg (Norway)

GROUP G
Liverpool (England)
Chelsea (England)
Anderlecht (Belgium)
Real Betis (Spain)

GROUP H
Inter Milan (Italy)
Porto (Portugal)
Rangers (Scotland)
Artmedia Bratislava (Slovakia)

Zo de voorrondes zijn afgerond, de loting is gebeurd, het feest kan beginnen. Groep E en groep G zijn naar mijn mening de zwaarste groepen, terwijl real en man u allicht op beide oren kunnen slapen. En heel benieuwd wat Thun en Bratislava gaan kunnen klaarspelen... :)
En ik voeg een klein polletje toe, wie wint de cl?

RaDa
25 augustus 2005, 20:42
FC Thun !!! :unsure:

e_talking
25 augustus 2005, 20:45
FC Thun !!! :unsure:

2

met hun sterke achterlinie en hun aartsgevaarlijke aanvallers gaan ze nogal keet schoppen! :)

NemesisBE
25 augustus 2005, 20:48
wrm staat Arsenal er wel tss en Inter niet :wtf:

sleejer
25 augustus 2005, 20:48
veeeeeel te vroeg om dat al te kunne zegge .. moet toch minstens een aantal wedstrijde gezien hebbe van iedereen voor je een oordeel kunt velle

Tweak37
25 augustus 2005, 20:52
wrm staat Arsenal er wel tss en Inter niet :wtf:

omdat de italiaanse topploegen als laatste aan bod kwamen en inter dus juist af viel...

en tis inderdaad vroeg ma ge kunt een gokje wagen he, die poll heeft verder weinig betekenis, ik ga u er ni op afrekene ze :)

grievie
25 augustus 2005, 20:57
Ik gok op Chelsea...
Denk da die mannen wel honger hebben naar diene beker + de ploeg mag gezien worden he

Lay Z
25 augustus 2005, 21:00
Barca gaat nu wel de CL winnen denkik, ze verdienen da ook. Vorig jaar onverdient eruit door Chelsea.

De Wesley
25 augustus 2005, 21:03
terwijl real en man u allicht op beide oren kunnen slapen.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn :)
In de Champions League gebeuren de gekste dingen!

Tweak37
25 augustus 2005, 21:07
Daar zou ik niet zo zeker van zijn :)
In de Champions League gebeuren de gekste dingen!

natuurlijk, maar zij hebben toch al bij al een lichte loting :)

Chelsea ontmoet al direct Liverpool, das toch wel andere koek

Xx TuuR xX
25 augustus 2005, 21:10
ik ga toch voor arsenal... de poules overleven ze zeker, en ze hebben de spelers om door te gaan tot de finale denk ik... Hoewel barca ook veel kans maakt.

Glor
25 augustus 2005, 21:11
Barca gaat nu wel de CL winnen denkik, ze verdienen da ook. Vorig jaar onverdient eruit door Chelsea.

²ded, Barca for the win :D

Red_Dog
25 augustus 2005, 21:13
ik ga toch voor arsenal... de poules overleven ze zeker, en ze hebben de spelers om door te gaan tot de finale denk ik... Hoewel barca ook veel kans maakt.

Sorry, maar Arsenal al bezig gezien in de competitie ?
Nee, denk dat Barça de CL wint, of anders Chelsea.

kakature
25 augustus 2005, 21:20
Voted Chelsea :]

pina
25 augustus 2005, 21:21
ik vrees chelsea, maar ik hoop op een droomfinale à la chelsea - milan.

Starrk
25 augustus 2005, 21:22
AC Milan

MyDyingBride
25 augustus 2005, 21:25
AC Milan
second that

Tweak37
25 augustus 2005, 21:28
Absolute topfavorieten zijn imho Barcelona, Man U, Chelsea en het onvermedelijke AC Milan.

Ik hoop Man U, Barca zou ook nog aardig zijn, ik denk Chelsea en ik vrees AC Milan :)

Shyheim
25 augustus 2005, 21:35
Anderlecht!

Chelsea :p

Hekje#
25 augustus 2005, 21:53
Juventus :)

grievie
25 augustus 2005, 21:57
Anderlecht!

:music: What a day for a daydream :music:

Bontus
25 augustus 2005, 22:02
Andere ploeg:
(anderlecht, brugge of thun)

Red_Dog
25 augustus 2005, 22:09
Poll is wel vrij duidelijk :D

Chelsea, Chelsea, CHELSEA! :applause:

ganz
25 augustus 2005, 22:18

Daarom misschien dat Arsenal wel een grote kanshebber zou kunnen zijn: hun loting is niet echt zwaar dus ze zouden zich moeten plaatsen, en het is pas na januari dat ze echt goed moeten spelen. Ploegen die nu in vorm zijn gaan die vorm moeten aanhouden tot in april ofzoiets.

orez
25 augustus 2005, 22:36

CL <> Competitie...

Europees zie je altijd een ander spelend Arsenal... waarvan de honger ook wel groot begint te worden naar die CL.

Verwondert mij keer op keer waarom Arsenal Europees altijd een tandje kan bijsteken in vergelijking met de eigen competitie, vorig seizoen buiten beschouwing gelaten... dan vond ik hun europese campagne rampzalig.

Club Brugge zou toch 3de moeten kunnen raken in hun poule... mss wel s een stunt tegen bayern of juventus, ze hebben et tegen milan ook gekunnen.

Anderlecht zal het enorm zwaar hebben, en gaan al heel tevreden mogen zijn met de 3de plaats... maarja, in de CL weet ge nooit hé :)

skampy
25 augustus 2005, 22:46

Een waarheid als een koe. Ben nogal zware barça fan, ben er vorig CL seizoen redelijk scheef van gegaan dat die er zo vroeg uitgekickt waren.

Dus voor mij mag Barça absoluut winnen!

Time
25 augustus 2005, 23:11
ac milan duh:p

Lege Doos
25 augustus 2005, 23:42
kverw8 ook milan

pina
26 augustus 2005, 00:40
ik blijf supporteren voor man u :) vind ik nog altijd een zalige ploeg

Lay Z
26 augustus 2005, 00:51
ik blijf supporteren voor man u :) vind ik nog altijd een zalige ploeg
:offtopic:
Eigenaars van Manchester United kennen niets van voetbal

De Amerikaanse eigenaars van Manchester United huren enkele voetbalkenners in om hen bij te staan tijdens de match. De kenners zitten dan naast de eigenaars om doorlopend uitleg te geven bij het spel. ,,De Amerikanen stonden versteld toen het publiek 'vuile zwarte' op de scheidsrechter begon te schreeuwen. De arme man had namelijk iets groens aan'', staat in The Mirror te lezen. De eigenaars reageerden ook furieus toen een speler van hun ploeg ingooide naar een speler van de andere ploeg. Sportiviteit was iets nieuws voor hen. (uit de Standaard)

srry ma da vink toch wel lache zenne, khem echt compatie me die man u supp :)

btw man u ga nooit den cl winne :p

sub-d!
26 augustus 2005, 00:54
Juve of Inter, mss Chelski/Barça, niet vergeten dat die 2 ploegen ook favorieten waren vorig jaar :p

Juve gaat voluit voor de CL, nadat ze de titel hebben binnengehaald vorig jaar.
en met versterkingen zoals Vieira, Kovac en Cassano moet het wel kunnen.

Inter, als ze vroeg uit de Scudetto-race liggen gaan ze voor de CL denk ik.

beste kansmakers
1. Juve
2. Barca
3. Chelsea
4. Inter

pina
26 augustus 2005, 01:27
ah ja inter ook nog natuurlijk :) hebben wel een paar goede transfers gedaan, ik verwacht ook heel veel van die ploeg, wel eerder in een outsider-rol

Red_Dog
26 augustus 2005, 01:44

De Amerikaanse eigenaars van Manchester United huren enkele voetbalkenners in om hen bij te staan tijdens de match. De kenners zitten dan naast de eigenaars om doorlopend uitleg te geven bij het spel. ,,De Amerikanen stonden versteld toen het publiek 'vuile zwarte' op de scheidsrechter begon te schreeuwen. De arme man had namelijk iets groens aan'', staat in The Mirror te lezen. De eigenaars reageerden ook furieus toen een speler van hun ploeg ingooide naar een speler van de andere ploeg. Sportiviteit was iets nieuws voor hen. (uit de Standaard)

Lol, domme Amerikaanders :rofl:

Tweak37
26 augustus 2005, 02:15

sure they will :) Man U is altijd een kanshebber...
En de invloed van Glazier is vooralsnog nihil.
Niettemin een slechte ontwikkeling :angry:

Elfanor-
26 augustus 2005, 11:27
Ik hoop en denk een klein beetje manchester united

Van the man kan nog is schitteren samen met rooney :p
C. Ronaldo goh die is ongelofelijk

Nuja khoop dat ik veel matchen van hen op tv kan volgen miss naar lille kan gaan

S3TH
26 augustus 2005, 11:30
Bah... Daar kun je op dit moment niet op antwoorden vind ik :)

Toeriest
26 augustus 2005, 12:19
Chelsea niet want RSCA wipt chelsea deruit en liverpool en anderlecht gaat door. ;)
Wie wint... Inter of Barça

wallievis
26 augustus 2005, 18:09
zoals elk jaar heeft juve dit jaar weer een superteam, dat wrs weer kritiek zal krijgen omdat ze te 'italiaans' spelen, en toch zeg ik ook dit jaar weer, juve wint de cl (en als zij et niet zijn, dan ist FCB, liefstvanal fcb, maar is te onwaarschijnlijk)

Red_Dog
26 augustus 2005, 18:10
Ni vergeten: straks is het Liverpool - CSKA Moskou :love:

-Phoen!x-
27 augustus 2005, 02:07
chelsea heeft echt wel veel goeie spelers & goei trainer ( :unsure: ) dus zeker topfavoriet
arsenal zonder vieira is toch stuk minder imo. die is echt zooo goe drm ook dat ik juventus ook groot favoriet vind.
en dan heb je de vaste kanshebbers milan ( :love: schev) barca & real ( :love: robinho)
maar zoals hierboven al gezegd: eerst eens zien hoe ze presteren eerste groepen & eerste helft van competitie
go rsca !

edit: wel spijtig van die lange blessure van buffon toch 1 van de beste keepers ter wereld wat ze wel zullen voelen bij juve

Skygunner
27 augustus 2005, 04:32
Ik hoop Manchester United, maar ik denk Chelsea.
Maar veel verschil in gevoel zou het niet zijn. Zolang het een engelse ploeg is die wint, zal ik altijd wel tevreden zijn :p
Ben niet echt aan de andere competities, zoals de spaanse of de italiaanse. England does it all for me :applause: :niceone:

hatetn
27 augustus 2005, 08:44
bayern
man wat wil ik die zien winnen
maar ze raken er nooit :sad:

Spieluhr
27 augustus 2005, 09:28
Iedereen vergeet hier Real Madrid?

Imo één van de grootste kanshebbers: Figo eindelijk buiten en een super Robinho in de plek...
Én ze zullen gebrand zijn op revanche voor hun slecht seizoen van vorig jaar.
Watch my words, ze gaan ver geraken !

FeNiX4LiFe
27 augustus 2005, 10:32
real is al lang een rusthuis geworden.
robinho wat heeft hij ooit bewezen. totaal gehypt maar heb hem paar keer zien spelen. echt niks speciaals

Spieluhr
27 augustus 2005, 11:27
real is al lang een rusthuis geworden.
robinho wat heeft hij ooit bewezen. totaal gehypt maar heb hem paar keer zien spelen. echt niks speciaals

lol niks speciaals? die ni gezien in confederationscup? we gaan er nog veel plezier aan beleven aan die kerel, that's for sure!

Ferux
27 augustus 2005, 11:29

Imo één van de grootste kanshebbers: Figo eindelijk buiten en een super Robinho in de plek...

Als er 1 ploeg is waar ik het schijt aan heb, is het wel Real. Voor mijn part kunnen ze niet diep genoeg zakken..

Met schijnbaar veel geld (maar nog veel meer schulden) kunt ge u inderdaad een 'ploeg' (tis te zeggen, een aantal goede spelers) bij elkaar kopen, ja.

freggelsof2
27 augustus 2005, 11:43
lol niks speciaals? die ni gezien in confederationscup? we gaan er nog veel plezier aan beleven aan die kerel, that's for sure!

ik heb dan toch een andere confederationscup gezien.
Adriano, dat was de smaakmaker, niet robinho

Oser
27 augustus 2005, 11:46
aan iedereen die op een andere ploeg heeft gestemd dan barcelona

GULLE KENT ER NIX VAN :tongue:

Elfanor-
27 augustus 2005, 12:30
aan iedereen die op een andere ploeg heeft gestemd dan barcelona

GULLE KENT ER NIX VAN :tongue:

ach ja met zo een mentaliteit kom je niet ver denk ik ;)

Time
27 augustus 2005, 13:25
de beste ploeg wint eigenlijk maar zelden hoor en alsem toch wint is em er in minstens 1 van de rondes met chance doorgeraakt:p

en kom om mijn theorie omver te werpen aub niet af met clubs van 10 jaar geleden:p times change

taxi_driver_
27 augustus 2005, 14:02
ik wou voten op inter milan, maar stond er nie, dus vote ik maar op ac milan. ook grote kanshebbers btw.

ps: waarom sta arsenal daar? die fuckers winnen noois nix, met hun gehypte henry.

exo
27 augustus 2005, 14:04
Denk dat Henry al genoeg bewezen heeft om niet gehypt te zijn. Robinho die is gehypt maar Henry heeft al wel bewezen wat hij waard is en wat hij aankan hoor! ;)

Cartek
27 augustus 2005, 15:53

ik vond figo eigenlijk altijd een van de betere spelers van real ze.

Shyheim
27 augustus 2005, 16:03
Lol, Figo zoog. :)

Dé finale voor mij zou Chelsea - Real zijn... En Real dat wint... :love: :love:

Oser
27 augustus 2005, 16:03
bayern
man wat wil ik die zien winnen
maar ze raken er nooit :sad:

zou je dan strippen opt zwamforum :love:

sry vo de :offtopic: ;)

MilM
27 augustus 2005, 16:11
AC Milan
Ben ek al zeer lang fan van.

Ploegen zelf kunt ge moeilijk vergelijken, en een competitie is een veel betere waardemeter om te zien welke ploeg het beste is, dan een champions league.
Dus 'gokken' wie gaat winnen is echt wel moeilijk.

AC Milan - FC Barcelona zou ek wel mooie affiche vinden voor de finale.

EDIT: is da trouwens al lang da er twee ploegen van hetzelfde land in dezelfde poule kunnen terecht komen ? Kweet wel da ze er nog rekening mee houden en da ze nooit alle drie in dezelfde poule zouden terecht komen, maar kdacht da twee ook onmogelijk was.
Der zijn 8 poules, dus ze verdelen kunnen ze ...

Ze zorgden der toch ook voor da als er vier ploegen van hetzelfde land waren, er 2 de dinsdag speelden en 2 de woensdag.

Hoe zit da nu allemaal ?

orez
27 augustus 2005, 16:18
ik wou voten op inter milan, maar stond er nie, dus vote ik maar op ac milan. ook grote kanshebbers btw.

ps: waarom sta arsenal daar? die fuckers winnen noois nix, met hun gehypte henry.

Arsenal wint nooit nix? das ook et eerste dat ik daarvan hoor... vergeet niet welke records ze 2 seizoenen geleden hebben neergepoot.. GEEN ENKELE wedstrijd verloren in de competitie, ma dan ook geen enkele...

http://www.arsenal.com/article.asp?article=271372&navlid=the+club

Heeft al genoeg bewezen door regelmatig landskampioen te zijn of de FA Cup te pakken...

En Henry overhyped? Ik denk da henry nix nimeer te bewijzen heeft. 1 van de beste spitsen die er momenteel rondloopt in de engelse competities... cijfers zeggen genoeg... ge gaat ni me geluk zoveel scoren in de premier league, want ge staat daar ook nog meestal altijd tegenover sterverdedigers ...

http://www.arsenal.com/article.asp?article=271364&navlid=the+club

Als ge wilt vitten op een ploeg, argumenteer dan deftig...

En juve heeft dit jaar nog niets bewezen... italiaanse competitie start dit weekend. 3 nieuwe hoofdschakels... ben benieuwd hoe snel ze ingespeeld raken op elkaar. En iedereen weet ook wel da vieira een schitterend voetbaltalent is, maar dattn een hard karakter heeft... ma ik kijk er wel na uit na het nieuwe juve... en idd spijtig van buffon :)

Red_Dog
27 augustus 2005, 16:19
Nee, normaal mag het niet, maar da had te maken met het feit dat Liverpool de CL heeft gewonnen, dan telt da ni ofzo iets...

MilM
27 augustus 2005, 16:21
Nee, normaal mag het niet, maar da had te maken met het feit dat Liverpool de CL heeft gewonnen, dan telt da ni ofzo iets...

aja, daarom dus :)
vond het al raar
is dus door heel die historie da er aan vooraf gegaan is

thx

orez
27 augustus 2005, 16:26
Winnaar van de CL is een "freelancer" in de loting... Liverpool telt als team liverpool, maar is niet landgebonden.

Dus mag samen met engelse ploeg in poule, mag ook op zelfde dag/uur als andere engelse ploeg spelen enz...

Tweak37
31 augustus 2005, 14:29

Bergkamp :love:

Mja arsenal is gewoon een geweldige ploeg, ik ben er niet echt voor maar onderschatten doe ik ze toch allerminst hoor... Als ge op zulke manier kampioen kunt spelen in de zwaarste competitie van de wereld... Dan kunt ge ook de cl winnen he :)

sub-d!
31 augustus 2005, 15:37
Mja arsenal is gewoon een geweldige ploeg, ik ben er niet echt voor maar onderschatten doe ik ze toch allerminst hoor... Als ge op zulke manier kampioen kunt spelen in de zwaarste competitie van de wereld... Dan kunt ge ook de cl winnen he :)
bedoel jij EPL zwaarste competitie ?
hmmm.... :sop:

Mike Ty$on
31 augustus 2005, 16:06
Ik hoop op Man United

Ik hou vooral van Christiano Ronaldo :love:

Chelsea gaat ook lang meegaan...

woot
31 augustus 2005, 16:07
ac milan zal hem winnen !!!!

Tweak37
31 augustus 2005, 16:10
bedoel jij EPL zwaarste competitie ?
hmmm.... :sop:

ja :)

Samen met de spaanse misschien, alhoewel... :woohoo:

MATABARO
31 augustus 2005, 16:43
De Premier League is volgens mij echt wel de zwaarste competitie in de wereld!

Als je nagaat dat quasi all topvoetballers heden ten dage in de PL willen spelen. Mensen zoals Martins van Inter, die toch in een aardige competitie speelt zoals de Serie A, droomt ervan om in de Pl te spelen, meer bepaald bij Chelsea. Toppers zoals Henry, Rooney, Van Nistelrooy, Morientes, Bergkamp, Reyes, Drogba, Crespo, Gudjohnsson, Owen, Jermaine Defoe,... om maar even een paar spitsen op te noemen. Dan heb je nog mensen zoals Andy Cole, Emile Heskey, Walter Pandiani, Mido, Robbie Keane, Hasselbaink, Viduka, Shearer, ... die bij de middenmoters spelen. En dan hebben we het nog niet gehad over alle topmiddenvelders en verdedigers à la Davids, Robben, Ronaldo, Lampard, Gerrard, Terry, Ferdinand, Carragher, Carvalho, Sol Cambell,...

Maw een droomcompetitie als je het mij vraagt!!

Time
31 augustus 2005, 16:47
ge noemt wel den helft engelsen en mensen die der al 4-5 jaar of langer zitten:p

daboykefke
31 augustus 2005, 16:47
PL is idd de zwaarste, en met voorsprong.. die mannen spelen zelf op nieuwjaar :D

woot
31 augustus 2005, 16:49
Serie A vind ik persoonlijk de sterkste competitie met ploegen als , lazio , roma , inter milan, ac milan, juventus ... enz...

daboykefke
31 augustus 2005, 16:54
Lazio, AS Roma, .. stellen niets voor in mijn ogen.. die andere 3 wel, en dat zijn de enigste

Time
31 augustus 2005, 16:57
lazio en roma waren toppers, die tijd is al een tijdje gepasseerd imo:) momenteel zijn er 3 toppers, alleen inter mag het wel eens bewijzen in de serie a fit seizoen

Tweak37
31 augustus 2005, 17:08
Mja, de italiaanse hoogtijdagen zijn nu toch wel een beetje voorbij, nu blijven er alleen de grote drie over... En dan nog, de top in engeland is gewoon veel breder. Geen enkele ploeg mag je daar onderschatten...

MATABARO
31 augustus 2005, 17:15
ge noemt wel den helft engelsen en mensen die der al 4-5 jaar of langer zitten:p

Er zijn inderdaad heel wat engelsen die ik heb opgenoemd, maar moet je dan per sé van een andere nationaliteit dan de Britse zijn om een absolute topvoetballer te zijn. Het is gewoon op dit moment zo , dat spelers zoals Lampard, Terry, Gerrard, Ferdinand bij de beste spelers ter wereld behoren en trouwens al heel wat internationale erkenning voor hun supertalent hebben gekregen!

Wat betreft je opmerking "mensen die der al 4-5 of langer zitten": is het dan omdat je al 4-5 jaar in de Pl speelt dat je aan kwaliteit hebt ingeboet?! Mensen zoals Bergkamp zitten der misschien nog langer, maar zo'n spelers blijven gewoon week na week schitteren.

Imo Viva the Premier League!!

Time
31 augustus 2005, 17:28
Er zijn inderdaad heel wat engelsen die ik heb opgenoemd, maar moet je dan per sé van een andere nationaliteit dan de Britse zijn om een absolute topvoetballer te zijn. Het is gewoon op dit moment zo , dat spelers zoals Lampard, Terry, Gerrard, Ferdinand bij de beste spelers ter wereld behoren en trouwens al heel wat internationale erkenning voor hun supertalent hebben gekregen!

Wat betreft je opmerking "mensen die der al 4-5 of langer zitten": is het dan omdat je al 4-5 jaar in de Pl speelt dat je aan kwaliteit hebt ingeboet?! Mensen zoals Bergkamp zitten der misschien nog langer, maar zo'n spelers blijven gewoon week na week schitteren.

Imo Viva the Premier League!!
je begrijpt me verkeerd, je gaf namen van topvoetballers en zei dat die in de epl spelen omdat ze daarvoor kiezen omdat het de beste competitie is, terwijl de helft van de namen die je noemt bij wijze van spreken in de epl geboren en getogen zijn en het dus normaal is dat ze daar spelen:)

zelfde voor je tweede alinea, de verhoudingen in moeilijkheidsgraad (voor zover die eigenlijk vergelijkbaar zijn) wijzigen wel wat op 5 jaar, met die 4-5 of langer bedoelde ik eigenlijjk hetzelfde als dernet, ze wonen in de epl:) natuurlijk hebben ze er destijds zelf voor gekozen omdat het een prestigieuze competitie is, maar ze zitten er al zolang dat ze niet zomaar voor een transfer gaan kiezen omdat bv de italiaanse of de spaanse de epl heeft ingehaald, dus voor die buitenlandse ancients gaat dat imo ook niet op:)

hiermee wil ik de epl niet kleinpraten ofzo, het is een ontzettend prestigieuze competitie, maar de spaanse en italiaanse zijn dat ook. deze drie verschillen ook qua voetbalstijl waardoor ze imo niet vergelijkbaar zijn als "deze is beter".

de enige manier om het vast te stellen zou zijn om uit elke van deze drie de top 7 te nemen en in 1 divisie te steken en zien wie potten breekt:p

MATABARO
31 augustus 2005, 17:37
je begrijpt me verkeerd, je gaf namen van topvoetballers en zei dat die in de epl spelen omdat ze daarvoor kiezen omdat het de beste competitie is, terwijl de helft van de namen die je noemt bij wijze van spreken in de epl geboren en getogen zijn en het dus normaal is dat ze daar spelen:)

zelfde voor je tweede alinea, de verhoudingen in moeilijkheidsgraad (voor zover die eigenlijk vergelijkbaar zijn) wijzigen wel wat op 5 jaar, met die 4-5 of langer bedoelde ik eigenlijjk hetzelfde als dernet, ze wonen in de epl:) natuurlijk hebben ze er destijds zelf voor gekozen omdat het een prestigieuze competitie is, maar ze zitten er al zolang dat ze niet zomaar voor een transfer gaan kiezen omdat bv de italiaanse of de spaanse de epl heeft ingehaald, dus voor die buitenlandse ancients gaat dat imo ook niet op:)

hiermee wil ik de epl niet kleinpraten ofzo, het is een ontzettend prestigieuze competitie, maar de spaanse en italiaanse zijn dat ook. deze drie verschillen ook qua voetbalstijl waardoor ze imo niet vergelijkbaar zijn als "deze is beter".

de enige manier om het vast te stellen zou zijn om uit elke van deze drie de top 7 te nemen en in 1 divisie te steken en zien wie potten breekt:p

Oh, ok my bad!

t' Zou inderdaad wel super zijn om van deze drie competities, de beste ploegen in 1 divisie te steken. Wat voor een festijn zouden we dan niet voorgeschoteld krijgen. :D :woohoo:

Tweak37
31 augustus 2005, 19:47
Oh, ok my bad!

t' Zou inderdaad wel super zijn om van deze drie competities, de beste ploegen in 1 divisie te steken. Wat voor een festijn zouden we dan niet voorgeschoteld krijgen. :D :woohoo:

we hebben al zoiets, maar dan wel in de vorm van de champions league... :) akkoord das geen echte competitie ma de kalender is al vol genoeg he :) en ja de kleinere voetbalnaties krijgen ook hun kans ma das maar goed ook. Zon elite league zou nerges goed voor zijn, behalve dan voor het oog :)

Aezopp
12 september 2005, 19:30
Anderlecht!

Chelsea :p
awel e dikke second:D
kheb al veel gezien da we dikwijls dezelfde mening hebben over voetbal:p

presario
12 september 2005, 19:43
Ik hoop eigenlijk nog keer dat Barcelona wint :p.
Wanneer begint de CL eigenlijk?

fixer187
12 september 2005, 19:44
Ik hoop eigenlijk nog keer dat Barcelona wint :p.
Wanneer begint de CL eigenlijk?

...morgen :D

WooZ
12 september 2005, 19:46
Juventus.

Perfect Cell
17 september 2005, 13:57
Juve per siempre!

Lazio, AS Roma, .. stellen niets voor in mijn ogen.. die andere 3 wel, en dat zijn de enigste

Lazio & AS Roma stelt niets voor? Laat ze hier in België is meedoen, ze spelen kampioen ze. Lazio kan ik nog lichtjes inkomen maar AS Roma heeft nog genoeg kwaliteit in de kern.

Shyheim
17 september 2005, 14:43
Die waren vorig jaar anders toch redelijk in 't midden geëindigd, nee?

NemesisBE
17 september 2005, 15:00
Die waren vorig jaar anders toch redelijk in 't midden geëindigd, nee?

das omda Totti altijd onnozel rooi kaarten pakt :p

hell_side
17 september 2005, 15:52
euch neen, onwetenden.
da was omda ze 4 trainers in 1 seizoen hadden, en disciplinaire problemen hadden met cassano die geen contractverlenging wou, het aansteker incident in de CL, met anders frisk weet u nog....
en dan nog die onwettige transfer van philippe mexes waar ze ook nog miljoenen hebben voor mogen achter dragen.

btw. totti is ownage.

hell_side
17 september 2005, 15:55
Mja, de italiaanse hoogtijdagen zijn nu toch wel een beetje voorbij, nu blijven er alleen de grote drie over... En dan nog, de top in engeland is gewoon veel breder. Geen enkele ploeg mag je daar onderschatten...

lol, en bij de italiaanse ploegen mag je wel onderscatten zeker?
zoals chievo die 2 jaar geleden uefa cup speelde, en het jaar voordien nog in 2de klasse.

en dan trivisio, of ascoli, (kweet nu niemeer juist), die voor het eerst in de eerset klasse speelt dit jaar, en op de openings speeldag ac milan op een gelijkspel houd....

Mako
17 september 2005, 16:09
of fiorentina en palermo die toch ook af en toe potten kunnen breken...
Vooral fiorentina dan, met fiore en toni (en frey in doel :) ).
En palermo is toch gewonnen van inter vorige week dacht ik?

hell_side
17 september 2005, 16:14
of fiorentina en palermo die toch ook af en toe potten kunnen breken...
Vooral fiorentina dan, met fiore en toni (en frey in doel :) ).
En palermo is toch gewonnen van inter vorige week dacht ik?

jep, was ik al vergeten die 2 subtoppers.
nie vergeten dat fiorentina nu ook nog bojinov, ujfalusi (uitblinker op het wk bij tjechie), jorgensson (uitblinker bij denemarken) en hidetoshi nakata (superster bij japan) ook nog in de rangen heeft.

en palermo ja, vorig jaar 5des geëindigd, en dit voor een club die voor het eerst mee doet in eerste klasse.

en dan zijn er nog die durven zeggen dat italiaans voetbal aant achteruit gegaan is.
(btw: week 1 in de CL: alle 4 die italiaanse teams hebben gewonnen overigens)

Glor
17 september 2005, 16:14
euch neen, onwetenden.
da was omda ze 4 trainers in 1 seizoen hadden, en disciplinaire problemen hadden met cassano die geen contractverlenging wou, het aansteker incident in de CL, met anders frisk weet u nog....
en dan nog die onwettige transfer van philippe mexes waar ze ook nog miljoenen hebben voor mogen achter dragen.

btw. totti is ownage.

Al die dingen hebben geen invloed op het resultaat van een ploeg hoor, cassona geen contractverlenging, als dat op het veld zichtbaar is verdiend hij geen nieeuw contract, case closed.
Aansteker incident in de CL, heeft niks te maken met dat ze in de onderste helft van het klassement in eigen land zijn geëindigd, en die onwettige transfer heeft ook niks met de prestaties op het veld te maken.
De 4 trainers is een gevolg van de slechte resultaten, geen oorzaak.
Onwetend:unsure:

Edit:
jep, was ik al vergeten die 2 subtoppers.
nie vergeten dat fiorentina nu ook nog bojinov, ujfalusi (uitblinker op het wk bij tjechie), jorgensson (uitblinker bij denemarken) en hidetoshi nakata (superster bij japan) ook nog in de rangen heeft. Idd, Fiorentina vind ik ook een sterke ploeg, altijd al symathie gehad vor die ploeg :)

en palermo ja, vorig jaar 5des geëindigd, en dit voor een club die voor het eerst mee doet in eerste klasse.

en dan zijn er nog die durven zeggen dat italiaans voetbal aant achteruit gegaan is.
Genk was toch ook maar 1 of 2 seizoenen gepromoveerd toen het kampioen speelde nee? En dat zo'n ploegen kampioen kunnen spelen (bij ons dan) of 5des kunnen worden in Italië is voor mij persoonlijk net een teken dat het voetbal daar achteruit gaat, anders raken die zo hoog niet.

(btw: week 1 in de CL: alle 4 die italiaanse teams hebben gewonnen overigens)
De engelsen toch ook dacht ik, Liverpool, Chelsea en Arsenal ben ik zeker van, ff gekeken op Sporza Man U heeft gelijk gespeeld.

hell_side
17 september 2005, 16:21
Al die dingen hebben geen invloed op het resultaat van een ploeg hoor, cassona geen contractverlenging, als dat op het veld zichtbaar is verdiend hij geen nieeuw contract, case closed.
Aansteker incident in de CL, heeft niks te maken met dat ze in de onderste helft van het klassement in eigen land zijn geëindigd, en die onwettige transfer heeft ook niks met de prestaties op het veld te maken.
De 4 trainers is een gevolg van de slechte resultaten, geen oorzaak.
Onwetend:unsure:

lol ja, nice one hoor, meneer de psycholoog, maar euch.... het is wel degelijk zo dat als er veel problemen met een club zijn, dit ook meespeelt in het hoofd van de spelers.
kijk maar naar lazio & parma met hun financiele schulden, de resultaten blijven de laatste jaren toch ook wel uit hé.

omgekeerd is natuurlijk ook waar, kijk naar barcelona. sinds hun overname in 2003 door laporte heeft de club precies een reïncarnatie ondergaan. voordien 4 jaar nix meer gewonnen, en nu opeens landskampioen en terug een grote waarde op europees vlak.

wie durft beweren, zoals glor, dat een club die door zware tijden gaat, NIET onder de prestaties lijd, is wel heel naïef hoor

Glor
17 september 2005, 16:25
lol ja, nice one hoor, meneer de psycholoog, maar euch.... het is wel degelijk zo dat als er veel problemen met een club zijn, dit ook meespeelt in het hoofd van de spelers.
kijk maar naar lazio & parma met hun financiele schulden, de resultaten blijven de laatste jaren toch ook wel uit hé.

omgekeerd is natuurlijk ook waar, kijk naar barcelona. sinds hun overname in 2003 door laporte heeft de club precies een reïncarnatie ondergaan. voordien 4 jaar nix meer gewonnen, en nu opeens landskampioen en terug een grote waarde op europees vlak.

wie durft beweren, zoals glor, dat een club die door zware tijden gaat, NIET onder de prestaties lijd, is wel heel naïef hoor

Remember KVMechelen? Financiële problemen tot en met maar heb je zien spelen? Sfeer gezien? Fantastische matchen vondk dat. Lierse had ook gewonnen in zijn moeilijke periode, zo kan ik nog wel ff doorgaan... Het hangt allemaal af van de mentaliteit van de spelers en hun metale weerstand, hangt dus af van geval tot geval.

NemesisBE
17 september 2005, 18:27
feit is dat Totti de grootste zak is die er tegenwoordig op een voetbalplein te vinden is...
gewoon erg da als hij het voetballend ni kan halen, hij bv op iemand moet springen...

Tweak37
27 september 2005, 23:20
2

met hun sterke achterlinie en hun aartsgevaarlijke aanvallers gaan ze nogal keet schoppen! :)

1 Arsenal 6 2
2 Thun 3 0
3 Ajax 1 -1
- Sparta Praha 1 -1

alsjeblieft :)

Thun naar de tweede ronde? :p

DGEN
28 september 2005, 13:53
ik hoop echt dat het arsenal wordt...maar ik heb gevote op barca :bow:
mocht barca zich nu aan het niveau houden wat ze gisteren lieten zien...dan kan elke club in europa bb zeggen tegen die cl :p

defre2005
30 september 2005, 10:50
feit is dat Totti de grootste zak is die er tegenwoordig op een voetbalplein te vinden is...
gewoon erg da als hij het voetballend ni kan halen, hij bv op iemand moet springen...

Maar wel één van de beste spelers van Italie . Tja , soms speelt hij smerig . Italiaans temperament zeker . Plus dat hij een vaste pion geworden is van de nationale ploeg , samen met Pirlo op het middenveld hebben ze zelf kansen om de volgende wereldbeker te winnen.

Voetballend ni kan halen . Bob Peeters is beter zeker . :D Wat hebben ze hier niet ni rond lopen van voetballers . Om te lachen .
De beste speler voor de moment in de Belgische competetie is voor mij toch een speler over de 30 , Conceicao Sergio !

En trouwens dit jaar finale champions L. : Barcalona - Juventus . Dat hoop ik toch .

br33z
30 september 2005, 11:15
barcelona ftw :p
zaligste ploeg, al jaar en dag fan van barcelona en brengen bijna altijd het aangenaamste voetbal in europa :)

Mako
30 september 2005, 17:49
barcelona ftw :p
zaligste ploeg, al jaar en dag fan van barcelona en brengen bijna altijd het aangenaamste voetbal in europa :)

ik ben al fan van barca sinds altijd, aangezien mijn bompa dit ook was... Eindelijk zijn ze trug de ploeg die de naam 'barça' verdient, want de jaren 2000-2003 waren niet om aan te zien :sad:
maar wat ben ik blij dat ze al 2 jaar terug aan de top staan! :)

Time
30 september 2005, 17:52
Ze verdienen ook respect voor de manier waarop ze functioneren vanboven, heb daar overlaatst een documentaire over gezien op Canvas. Echt chapeau, de bestuursleden betalen zelf om aan die tafel te mogen zitten en worden niet eens betaald (zal natuurlijk wel via via gebeuren, etentjes, limo, ...).:)

stuart__little
4 oktober 2005, 21:43
real madrid, waarom staan die in de poll? das een circus, geen ploeg.

on topic. inter milan had je er beter in gezet. hebben sterke kern dit seizoen, en zijn toch wel een outsider om rekening mee te houden

stuart__little
4 oktober 2005, 21:45
Maar wel één van de beste spelers van Italie . Tja , soms speelt hij smerig . Italiaans temperament zeker . Plus dat hij een vaste pion geworden is van de nationale ploeg , samen met Pirlo op het middenveld hebben ze zelf kansen om de volgende wereldbeker te winnen.

Voetballend ni kan halen . Bob Peeters is beter zeker . :D Wat hebben ze hier niet ni rond lopen van voetballers . Om te lachen .
De beste speler voor de moment in de Belgische competetie is voor mij toch een speler over de 30 , Conceicao Sergio !

En trouwens dit jaar finale champions L. : Barcalona - Juventus . Dat hoop ik toch .

2nd. ik geef je gelijk in elk woord.

totti & conceicao zijn gewoon klasse.
temperament aside.

dibo
5 oktober 2005, 09:07
temperament aside.

Vandaar dat hij naar Standard moet komen om te kunnen spelen... :p
Ik zou het bij "klasse in België" houden eerlijk gezegd.

fixer187
5 oktober 2005, 12:32
Vandaar dat hij naar Standard moet komen om te kunnen spelen... :p
Ik zou het bij "klasse in België" houden eerlijk gezegd.hij kon echt wel ergens anders spelen...

dibo
5 oktober 2005, 13:25
Ja, bij Heerenveen ofzo misschien! :p
Nee, even serieus: bij de echte topclubs kwam hij niet aan de bak de laatste jaren, dan kan je - vind ik - niet van wereldklasse spreken.

You are entitled to have your own opinion of course! ;)

Mako
5 oktober 2005, 14:48
2nd. ik geef je gelijk in elk woord.

temperament aside.

ik vind niet dat je totti en conceicao op eenzelfde niveau kunt zetten... Conceicao is ook wel goed, behoort zeker bij de besten uit belgie.
Maar wees eerlijk, de beste van belgie is op europees/wereldniveau ook maar weinig...
Totti speelt toch al vele jaren aan de top in italie (toch vreemd dat hij niet weggaat bij as roma, hij kan toch beter :confused: ) en vind ik dan ook toch nog een klasse hoger dan conceicao staan.

Shyheim
5 oktober 2005, 17:27
Ja, bij Heerenveen ofzo misschien! :p
Nee, even serieus: bij de echte topclubs kwam hij niet aan de bak de laatste jaren, dan kan je - vind ik - niet van wereldklasse spreken.

You are entitled to have your own opinion of course! ;)

Volmondig mee akkoord.

stuart__little
5 oktober 2005, 18:49
godverdomme zeg, bende woordenverdraaiers.
ik heb toch noit gezegd da sergio wereldklasse is :s
leert lezen; voor je mensen beschuldigd en vals quote :s

Shyheim
5 oktober 2005, 20:22
Totti speelt toch al vele jaren aan de top in italie (toch vreemd dat hij niet weggaat bij as roma, hij kan toch beter :confused: ) en vind ik dan ook toch nog een klasse hoger dan conceicao staan.

Clubliefde. :)
En hij zal niet mis wat verdienen bij Roma mijn gedacht. Komen daar nog zijn caps bij... :)

Glor
5 oktober 2005, 20:39
Totti is gewoon AS Roma in hart en nieren, iets wat ik zeer hard respecteer in voetballers, trouw blijven aan je eigen club.

NemesisBE
6 oktober 2005, 14:16
"Allianz Arena" kan Club mogelijk wat opleveren
do 06/10/05 - Bayern München en de Uefa ruziën over de naam van het stadion in München, de "Allianz Arena". Mogelijk profiteert Club Brugge daarvan.

Het Champions League-duel tussen Bayern München en Club Brugge, uitslag 1-0, kan dus nog een staartje krijgen.

(foto Belga)
De Uefa ligt immers in conflict met de Duitse kampioen.

Bayern weigerde voor de match de naam van het nieuwe stadion aan te passen aan de regels van de Champions League.

De Uefa eist dat de naam van het stadion reclamevrij is. Maar Bayern weigerde "Allianz Arena" voor zijn Europese doop van het stadion te schrappen.

Meer dan waarschijnlijk staat de club een boete te wachten. Al kan het ook slechter aflopen. Puntenverlies of zelfs een uitsluiting is ook mogelijk.

wie weet :D

PuSsYcAt DoLlS
6 oktober 2005, 15:06
wie weet :Dnice nice :cool:

D-1337
6 oktober 2005, 15:13
godverdomme zeg, bende woordenverdraaiers.
ik heb toch noit gezegd da sergio wereldklasse is :s
leert lezen; voor je mensen beschuldigd en vals quote :s

iemand die een paar dagen geregistreerd is en fan van Conçeicao is altijd dezelfde persoon op dit forum ;)

Grtz

Brugge zal wel de punten niet krijgen ,
geluk zit ons nooit mee :sad:

sub-d!
6 oktober 2005, 16:55
uefa zal hen wss gewoon een boete geven.
uitsluiten/punten afpakken voor een verkeerde naam v de stadion :lol:

PuSsYcAt DoLlS
6 oktober 2005, 17:55
Bayern weigerde om de naam te bedekken, hoewel de UEFA verbiedt dat in de CL-stadions reclame wordt gemaakt voor sponsors die niet behoren tot de officiële CL-sponsors.

NemesisBE
6 oktober 2005, 18:44
iemand die een paar dagen geregistreerd is en fan van Conçeicao is altijd dezelfde persoon op dit forum ;)

die dubble __ verraadt ook veel :') is het niet sum__41, passenger_57, hell_side ?

FeNiX4LiFe
6 oktober 2005, 18:46
ze durven zelfs as roma niet te schorsen wegens aanslag op scheids dusja

kleine boete ofzo en kous is af

Bontus
6 oktober 2005, 20:53
Bayern weigerde om de naam te bedekken, hoewel de UEFA verbiedt dat in de CL-stadions reclame wordt gemaakt voor sponsors die niet behoren tot de officiële CL-sponsors.
ja dat klopt ik weet dat op dranghekkens in het Anderlecht stadion plakband aangebracht werd over de naam van de producent omdat deze de CL niet sponsorde. (enkel voor de CL thuismatchen uiteraard)