PDA

Volledige versie bekijken : PC crasht alleen maar bij GW

Cykron
24 augustus 2005, 19:37
llo,

we zitte hier thuis me een heel raar probleem en bij tones kunne ze ons ni verderhelpe zegge ze :)

tzit dus zo, van de zaterdag hebbe we hier thuis pc geupgrade me:

AMD Athlon 3000+, 64bit
ASUS A8N-E
MSI NX6600GT
KINGSTON DDR 512MB 400Mhz PC3200

nu is het vreemde da alles perfect werkt, gewoon werk op de pc, bf1942, ut2004,... ma alleen bij Guild Wars crasht de pc ineens na een kwartier ofzo, het scherm valt dan gewoon uit, pc werkt nog verder! Het ligt al ni aan't scherm wnt da hebbe we al getest me ander scherm en voorda dem crasht krijgt hem ook geen artifacts, dus aan de temperatuur zal't ook ni ligge denkek :unsure: aan wa kan da dan wel ligge? Want we hebbe diene pc just geupgrade speciaal voor da spel :s:s

thnx

Stijneman
24 augustus 2005, 19:57
mss omda GW non-stop is, en bij bf enzo hebde laadtijden (langere dan die van gw..) en dus kan die al afkoelen, maar bij gw kan hij niet afkoelen en sluit hij zichzelf af of crasht hij...

is u graka/cpu oc'ed ?

Exit
24 augustus 2005, 20:01
check logboeken, patches?

Cykron
24 augustus 2005, 22:34
mss omda GW non-stop is, en bij bf enzo hebde laadtijden (langere dan die van gw..) en dus kan die al afkoelen, maar bij gw kan hij niet afkoelen en sluit hij zichzelf af of crasht hij...

is u graka/cpu oc'ed ?

hmm dus het kan wel aan temperatuur ligge? Nee der is nx geoc'ed, alles sta nog standaard :)

check logboeken, patches?

welke logboeke en patche bedoelt ge?

marcel
24 augustus 2005, 23:07
hmm dus het kan wel aan temperatuur ligge? Nee der is nx geoc'ed, alles sta nog standaard :)

t zit misschien stof in uw koeling? alleja, mijn pc was over t laatst ook altijd overhit, zonder oc'en, k heb dan de koeling is uitgekuist, en tegenwoordig is het al weer veel beter

Cykron
24 augustus 2005, 23:31
t zit misschien stof in uw koeling? alleja, mijn pc was over t laatst ook altijd overhit, zonder oc'en, k heb dan de koeling is uitgekuist, en tegenwoordig is het al weer veel beter

maar hij is just nieuw :unsure: denk ni da dem van die paar urekes da dien heeft opgestaan al vol me stof ga zitte :)

LSD-ProZac
25 augustus 2005, 19:40
al eens gekeken op de supportpages van dat spel?

er wordt gesugereerd dat hitte of een te zwakke voeding (was nog iets maar ben'k al kwijt...) mogelijke oorzaken zijn voor freezes of reboots...

Cykron
25 augustus 2005, 23:49
al eens gekeken op de supportpages van dat spel?

er wordt gesugereerd dat hitte of een te zwakke voeding (was nog iets maar ben'k al kwijt...) mogelijke oorzaken zijn voor freezes of reboots...

heb der gekeke en voeding is het al zeker ni, 450W van tones en temperatuur ook ni want heb de case opegedaan en dan temp gecheckt me die tempchecker van nVidea en die bleef tijdens gw rond de 50° - 55° dus denk ni da het daaraan ligt :) morge is nieuwe driver instalere, hopelijk werk't dan wel :s

Wover
26 augustus 2005, 02:44
als ge muziek afspeelt en het spel crasht, blijft de muziek dan nog spelen?

indien ja: probeer eens vpu recoverer op te zetten en kijk of ge na nen tijd terug beeld hebt

indien affirmatief :p : installeer andere (oudere of nieuwere) drivers

Cykron
26 augustus 2005, 21:30
heb nieuwste drivers geinstalleerd en (voorlopig) werk't !! Mercie allemaal ;)