PDA

Volledige versie bekijken : Brommer Rijbewijs B

OneWorld
24 augustus 2005, 13:54
Ik heb deze theorie ooit afgelegd, en ik was geslaagd. Maar ik heb geen praktijk examen afgelegd, ben dit vergeten. Nu zijn er al 9 maanden voorbij... Maar moet ik nu terug de theorie examen afleggen? of moet ik gewoon een oogtest doen? of kan ik toch aan het praktijk beginnen? Ik heb het papier nog waar opstaat dat ik geslaagd ben voor theorie, dus in feite moet ik dit toch niet nog eens doen? alvast bedankt.

Slipsnot
24 augustus 2005, 14:24
Er mag max. een jaar zitten tussen uw theorie en uw praktijk dacht'k :)

OneWorld
24 augustus 2005, 14:27
Er mag max. een jaar zitten tussen uw theorie en uw praktijk dacht'k :)
ja ik weet het, maar wat moet je doen als dat voorbij is? heel u theorie opnieuw?

simpele duif
24 augustus 2005, 14:31
kzou vlug een afspraak maken als ik van u was...
als je na een jaar je praktisch niet gedaan hebt, moet je praktijklessen volgen...

Slipsnot
24 augustus 2005, 14:33
ja ik weet het, maar wat moet je doen als dat voorbij is? heel u theorie opnieuw?
Bij mijn weten wel ja :)
Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 45 seconds.

GaMe®
24 augustus 2005, 15:07
kzou vlug een afspraak maken als ik van u was...
als je na een jaar je praktisch niet gedaan hebt, moet je praktijklessen volgen...
Inderdaad en da kost bekans 200€ !

AzZ_KiKr
24 augustus 2005, 16:39
als ge enkel uwen theorie gedaan hebt en geen rijbewijs zijt gaan afhalen is da 3 jaar geldig dacht ik....

als ge uw voorlopig hebt gaan halen, max 1 jaar, anders moet g etheorie opnieuw doen