PDA

Volledige versie bekijken : wat wil je nog dat er in de faq komt

lttuvix
24 augustus 2005, 11:25
Aangezien er nog zoveel is om te vertellen ma nie zeker ben of er iemand iets mee is zeg het hier, wa wil je nog graag in detail weten :)

Stijneman
24 augustus 2005, 14:55
meer ode aan mini4stroke :bow:

CyberLama
24 augustus 2005, 17:25
Een overzichtje van gebruikelijke en specialere manieren waarmee de motorprestaties kunnen verbeterd worden. Wat fotootjes en verklarende uitleg, en wat je mag verwachten als winst.
Eventueel ook wat nuttige adressen waar je zo'n dingen kan aankopen of laten doen.

Dirkxke
24 augustus 2005, 17:35
Een overzichtje van gebruikelijke en specialere manieren waarmee de motorprestaties kunnen verbeterd worden. Wat fotootjes en verklarende uitleg, en wat je mag verwachten als winst.
Eventueel ook wat nuttige adressen waar je zo'n dingen kan aankopen of laten doen.

agree :D

wil best wel een klein stukske schrijven over een goede luchtfilter applicatie :D

[B]Rocketeer
24 augustus 2005, 17:40
Ja schrijven moette idd nog altijd alles zelf doen (diegene die er wa van weten) :D

Tis ni da het er vanzelf zal komen te staan :)

Doet er mij aan denken dak lttuvix zijn motorrevisie er nog moet bijzetten.

lttuvix
24 augustus 2005, 21:22
JA VERDOMME MEN REVISIE :p
njah ik wou het es weten qua techniek omdak veel weet ma daar zit ook veel zever bij waar ge nie veel bij zijt.. dusjah wou zo es op ideeen komen :) mss is over de turbo beginnen

2 many soldiers
25 augustus 2005, 16:31
een onderdeeltje over kracht, pk en koppeling zou wel handig zijn.

Dirkxke
25 augustus 2005, 18:09
een onderdeeltje over kracht, pk en koppeling zou wel handig zijn.

idd, maar da ga ik overlaten aan iemand die het beter kan uitleggen als mij. ik weet wa ze betekenen enz maar om da in verstaanbaar nederlands neer te pennen...

CAS
27 augustus 2005, 16:31
Een link of tabel met hoeveel taksen je betaalt voor je wagen? zou handig zijn

beemer
27 augustus 2005, 17:20
De betekenis + een woordje uitleg van de gebruikte afkortingen bij de specificaties van een wagen zoals bvb ABS, ESP ....

dropkicker
29 augustus 2005, 02:43
kheb iets voor de moto gemaakt, hope u like it