PDA

Volledige versie bekijken : Uit de hand gelopen grap met postbode (VS, Louisiana)

Dennoman
24 augustus 2005, 11:57
Een postbode in Houma in de Amerikaanse staat Louisiana wist niet wat hem overkwam toen hij gebeten werd. Niet door de hond van de familie, want die zat netjes in zijn hok, maar wel door de 20-jarige bewoner van het huis waar de postbode de brieven kwam leveren. Bewoner Mark Plumb kwam al blaffend op de postbode af en beet hem in de schouder. Daarna liep Plumb terug zijn huis in.

Volgens de politie beet Plumb de postbode "voor de grap." De man heeft geen crimineel of psychiatrisch verleden en was niet onder invloed van alcohol. De postbode is erg geschroken en liep kleine verwondingen aan de schouder op. Plumb werd gearresteerd en is aangeklaagd voor geweldpleging. Na het betalen van een borgtocht van 165 dollar mocht hij beschikken.

Bron: Het Laatste Nieuws.be Bizar Nieuws (http://www.hln.be/hln/cch/det/art_113569.html)
Woef :evil:

*Bios*
24 augustus 2005, 12:00
lol :lol:

Bubbling Zombie
24 augustus 2005, 12:24
het laatste nieuws = geen betrouwbare bron, naar zwam met die handel!

kom nog maar eens af als het in de standaard staat

Le Roy Landis
24 augustus 2005, 12:30

Zou het dan ineens wél grappig zijn?

Bubbling Zombie
24 augustus 2005, 12:38
Zou het dan ineens wél grappig zijn?

nee, maar toch een beetje neutraler beschreven :niceone:

Dillyracer
24 augustus 2005, 13:14
ga op een ander bashen alstublief, er moet altijd enige waarheid in zitten :ironic:

Kabouter Hya
24 augustus 2005, 13:16
ook waar dilly
maar je kan niet ontkennen dat het laa(g)(t)ste nivs een flutgazet is??

sneax
24 augustus 2005, 13:31

Het laatste nieuws is wel betrouwbaar, ge hebt gelijk dat er zever in staat maar volgens mij is dat JUISTE zever.

Time
24 augustus 2005, 13:43

niet naar zwam omdat hln geen betrouwbare bron is, maar omdat deze thread in het prototype past van de gemiddelde zwamthread: 1 iemand post een foto, filmpke, artikel, ... en daarop volgt een legioen van "lol :rofl: "'s van mensen bij wie de factor verveling extreme proporties heeft aangenomen :]

Morpheus
24 augustus 2005, 14:04
Het laatste nieuws is wel betrouwbaar, ge hebt gelijk dat er zever in staat maar volgens mij is dat JUISTE zever.

Het laatste nieuws betrouwbaar :rofl:

De keren dat wij daar al mee te maken hadden, was de zever verdraait langs alle kanten.

Dat ze eerst eens leren degelijk schrijven en hun bronnen wat nauwer nemen.

Wat een flutgazet!

dibo
24 augustus 2005, 14:09
:rofl: @ alle wannabe "intelligente" pipo's die de Standaard en de Morgen verafgoden!

Alle gazetten zijn één pot nat, ze halen hun info allemaal van dezelfde persbureaus. Trouwens, 'k heb eens in de Standaard gestaan ook: niets van wat er in het artikel stond had ik effectief gezegd.

Domme eeuwige discussies...

Morpheus
24 augustus 2005, 14:13
:rofl: @ alle wannabe "intelligente" pipo's die de Standaard en de Morgen verafgoden!

Alle gazetten zijn één pot nat, ze halen hun info allemaal van dezelfde persbureaus. Trouwens, 'k heb eens in de Standaard gestaan ook: niets van wat er in het artikel stond had ik effectief gezegd.

Domme eeuwige discussies...

Komaan ze Dibo ffs.

Het interesseert met echt niet hoor wie met wie neukt en dat op de voorpagina!

De standaard, daar krijg je degelijke teksten van een acceptabel niveau, en het nieuws heeft tenminste een logische rangschikking qua prioriteit!

Dennoman
24 augustus 2005, 14:15
En stug volhouden é xD

Koop dan vlug: de Standaard xD

Of better yet: de Tijd xD

Heb geen abonnement op HLN, kijk gewoon af en toe op rubriek Bizar. De rest van het nieuws haal ik van het Journaal.
Lees jij maar fijn de Standaard and see me care :p

DarkBone
24 augustus 2005, 14:16
De Morgen!
Daar staan pas interessante en sterke artikels in!

dibo
24 augustus 2005, 14:19
Dat is net hetzelfde als dat gezever dat het VRT-nieuws zoveel beter is dan dat van VTM... het enige verschil is dat VTM op het einde van hun journaal nog wat speciale nieuwtjes meedeelt (een wasbeer die geboren is ofzo :p ).

Sommige mensen lezen nu eenmaal liever teksten die luchtig geschreven zijn. Zeggen dat er alleen sensatienieuws instaat is een groot understatement.
Als het een slechte gazet zou zijn zou ze niet verkopen, zo simpel is het.
En voor je begint dat de sensatiebeluste vrouwen ze kopen: die kopen de Dag Allemaal en de Story... :D

Dennoman
24 augustus 2005, 14:21
Njah, ik kijk ook naar het VTM-nieuws, hangt gewoon af van wat er opstaat. Als er nu bijvoorbeeld een nieuwtje is waar we misschien meer willen over horen:

"Zet eens op VTM, misschien zeggen ze er nog iets over!" Et voilà...

Morpheus
24 augustus 2005, 14:25
Dat is net hetzelfde als dat gezever dat het VRT-nieuws zoveel beter is dan dat van VTM... het enige verschil is dat VTM op het einde van hun journaal nog wat speciale nieuwtjes meedeelt (een wasbeer die geboren is ofzo :p ).

Sommige mensen lezen nu eenmaal liever teksten die luchtig geschreven zijn. Zeggen dat er alleen sensatienieuws instaat is een grote understatement.
Als het een slechte gazet zou zijn zou ze niet verkopen, zo simpel is het.
En voor je begint dat de sensatiebeluste vrouwen ze kopen: die kopen de Dag Allemaal en de Story... :D

1)Ge hebt wel een punt, maar ik garandeer u dat het laatste nieuws alles verdraait om conflicten uit te lokken. (ervaring mee ;) )

2) Vrt-nieuws is inderdaad al veel te luchtig aan het worden

3) Het is niet omdat HLN de grootste gazet is dat er ook maar 1 regel kwaliteit instaat. Bekijk de openingspagina en je weet genoeg. (koning of bv's op de voorpagina damn seg)

4) Dan zal ik het nog niet hebben over de erbarmelijke schrijfstijl en taalgebruik die men in HLN gebruikt.

5) Het is gewoon om te blijten hoe een gazet als HLN een interview afneemt, en dan gewoon alles verdraait om de boel te proberen om te hitsen

Nu ja, het komt erop neer dat ik heus geen kleurenfoto van Beckham op de voorpagina hoeft omdat hij de buurvrouw heeft gevogeld!
Of dat Will Tura zijne parkiet is gestorven.

Ik wil nieuws met betrouwbare bronnen en analyse's en een beetje degelijke Nederlandse taal.
Anders koop ik wel den dag allemaal, HLN een schande dat zichzelf dat een krant noemt. Dat ze bestaat, geen probleem mee... Maar dat ze zichzelf daar au serieux nemen... my god!

mvg

herc
24 augustus 2005, 14:56
Hilarisch is ook het aantal schrijffouten dat er in HLN staan. De dt-regels hebben ze daar nog niet allemaal onder de knie :P

Skarr
24 augustus 2005, 15:02
op het werk surf ik naar hln of nieuwsblad en niet de standaard.

standaard heeft mss 6 artikels die ge kunt lezen als visitor, rest is betalen. Bende oplichters

Preske
24 augustus 2005, 15:04

nochtans staat het op een ganse hoop andere sites
http://www.google.be/search?hl=nl&c2coff=1&q=mailman+houma&btnG=Zoeken&meta=

simpele duif
24 augustus 2005, 15:05
Hebbes!

Zero Grav
24 augustus 2005, 15:16
Nja, het laatste nieuws is wel overduidelijk geen betrouwbare bron.

Geen enkele krant is 'de beste krant' maar het laatste nieuws heeft totaal het recht niet zich een krant te noemen, vind ik persoonlijk. Er staan daar zoveel verzonnen en belachelijke verhalen in dat het echt verwonderlijk is dat iemand die krant nog wil kopen. Ermee lachen ja, dat kan je doen, maar ze op hun woord geloven? Héhé, dan zijn wij morgen volgens hln de eigenaars van Amerika.

Veel verhalen zuigen ze gewoon uit hun duim of halen ze precies ergens van sites zoals fok.nl af, waar vaak verhalen worden gepost die in de verste verte nog geen betrouwbare bron hebben..

Ikzelf lees het belang van Limburg, maar aangezien die krant hier al van jongsaf als 'huiskrant' gelezen werd is dat feitelijk ook niet meer dan normaal. Het enige spijtige aan al die kranten/nieuwsuitzendingen is dat ze gewoon veel te veel naar sensatie grijpen.
Voor school heb ik ook eens kranten moeten analyseren en had dan als opdracht de standaard gekregen.. Man man, die voorpagina staat echt volgepropt en zo onduidelijk dat je niet weet waar je moet beginnen met lezen. Daarom dat ik die krant ook niet lees feitelijk. :/

*blablabla* ^^

Dillyracer
24 augustus 2005, 15:52
Stop nu toch eens met over het HLN te zeveren, start daar een eigen thread voor, het gaat over iets helemaal anders.

Bubbling Zombie
24 augustus 2005, 16:12
Stop nu toch eens met over het HLN te zeveren, start daar een eigen thread voor, het gaat over iets helemaal anders.

Allez dan.

Toch wel rare mensen he, die louisianen. Wat denken jullie? ik denk persoonlijk aan een tijdelijk vlaag van zinverbijstering door moerasgassen.

Zero Grav
24 augustus 2005, 16:25
Ja, zo kunnen we een thread over alles starten he. :ironic:

Anyway, het is gewoon een uit de hand gelopen grap zoals eerder vermeld. Hell, ik heb al eerder geweten dat onschuldige grappen slecht kunnen aflopen.

Een onnozel voorbeeld is als je doet alsof je iemand een slag wilt geven en die als automatische reactie een slag op je gezicht teruggeeft met een blauw oog ter gevolg.

De moeite niet om over te zeveren & ZEKER de moeite niet om in een krant te vermelden. Maja, daar denken sommige mensen anders over. *kuch*

zweebee
24 augustus 2005, 18:23
O.T. : Ik heb een jaar DM moeten lezen en ge vindt daar ook genoeg zever/insinuaties/kemels in hoor :)
HLN is een populaire krant, maar het is nog altijd een krant.

Belgische (Vlaamse) kranten zijn zowiezo niet hoogstaand dus mensen die DM/DS verafgoden zijn gemakkelijk tevreden ;)

Desertfish_88
25 augustus 2005, 00:46
hln is een populaire krant, de standaard is objectiever. punt.
Wat iemand zijn voorkeur is moet hij weten, en het kan zijn dat er wat wordt afgezeverd in hln, maar leugens gaan verspreiden? nee, dat denk ik niet. Het is geen hardcore-roddelmagazine he... zoals iemand al zei, de prioriteiten liggen anders

stoffer
28 augustus 2005, 19:01
In zwam zeggen ze blijkbaar lol en hier zagen ze over een krant :(

Alle kranten bevatten toch ongeveer dezelfde info, net zoals VTM & VRT nieuws dezelfde inhoud hebben. Hoe dat gepresenteerd wordt is afh van de krant maar maakt mij ni uit. Liever iets luchtigs dan die strikte (en zogezegd objectievere) kranten.
Vraag me trouwens af hoe ge zo'n artikel dan objectiever gaat schrijven.

`SeriOUs
29 augustus 2005, 19:10
Euhm, mij eventjes gaan moeien in de off-topic discussie.

HLN is wel degelijk een flutkrant. Om de redenen die hier al zijn aangehaald:

Hun verhalen zijn amper onpartijdig.
Er wordt wel eens aan een verhaal geprutst om het sensationeler te maken.
Het belangrijke nieuws moet plaats maken voor een hoop onzinnigheden.

Over het nieuws op TV. VRT is de laatste jaren ook minder geworden, maar VTM ligt toch nog wel een niveautje lager imo.
Net zoals HLN zijn er zoveel onzinnigheden waar ze mee afkomen, en ze vragen altijd de mening van de gewone Vlaming op straat. (alsof we daar iets mee zijn...) Ze durven nogal heel wat enquetes te gebruiken die zijzelf of andere onofficiele instanties hebben afgenomen, en dus helemaal niet correct zijn. Enz. enz...

Ontopic: hehe, stom dat de postbode hier met het brommertje rondkomt. Anders zou ik het ook wel eens proberen.

Drizzt
31 augustus 2005, 17:44
Het grote probleem met het Laatste Nieuws is dat het zijn bronnen niet controleert. Ik zeg niet dat hun informatie subjectief is, alleen staat er om die reden regelmatig foute informatie in. Hoewel het Belang van Limburg met zijn onder-de-kerktoren mentaliteit al niet veel beter is.
In vergelijking met de Britse tabloids heeft het Laatste Nieuws echter nog een betrekkelijk hoog niveau ^^

democracy02
1 september 2005, 06:37
die amerikanen toch :p

Preske
1 september 2005, 13:30
Het grote probleem met het Laatste Nieuws is dat het zijn bronnen niet controleert. Ik zeg niet dat hun informatie subjectief is, alleen staat er om die reden regelmatig foute informatie in. Hoewel het Belang van Limburg met zijn onder-de-kerktoren mentaliteit al niet veel beter is.
In vergelijking met de Britse tabloids heeft het Laatste Nieuws echter nog een betrekkelijk hoog niveau ^^

een tabloid is dan ook een roddelblaadje/krant.
kunt ge toch niet vergelijken met een gewone krant

krullenbol86
4 september 2005, 14:03
nog nie van kopieren/plakken gehoord zeker? :P

DGEN
4 september 2005, 14:25
marginaal volk :sop: