PDA

Volledige versie bekijken : Programma dat alles delete.

Code_X9
23 augustus 2005, 19:44
Sorry voor de nogal omslachtige titel, kzal ff verduidelijken wat ik zoek.

Ik heb net win xp opnieuw moeten installen, door heel wat gezever staan er nu twee xp's op...

ok eniet zo erg, mijn oorsprongelijke staat plots op men D schijf. die mappen zijn wel beschermd of wathever.

Nu zoek ik een programma dat zich geen zak aantrekt van die bescherming van de windows map en die er afsmijt.

wie kan mij helpen?

greetz

Dj-[NRG]
23 augustus 2005, 19:56
alsk het goe begrijp staat er op uw d schijf ne windows da er af mag?
als er enkel die map opstaat, formatteer die schijf dan
als er nog andere mappen op staan (die niet weg mogen), verwijder die dan via dos...

Greetz

Dj NRG

Exit
23 augustus 2005, 20:31
als ge windiws start die op C staat kunt ge die op D gewoon wissen ... tenzij geen rechten, dan past ge de rechten aan (search)
als ge natuurlijk die op D start dan kunt ge di er niet afgooien

Code_X9
24 augustus 2005, 20:16
Verdomme verdomme verdomme verdommen eh!!!

dik probleem aaaargh

oke da stond dus op mijn D partitie, en daar stonden fotos enzo op muziek ook ma das minder van belang de fotos zijn onvervangbaar

ik doe dus alles van de D dak wou bewaren op mijn c. Ik gebruik partition magic om alles van mijn D te smijten.

ik start weer op, probleem bla bla bla ( windows zuigt) bla bla bla

oke ik herinstalleer windows home zonder te formatten ofzo.

Nu vind ik mijn fotos nimeer, muziek ook nie

dik gescheten dus verdomme

Code_X9
24 augustus 2005, 22:12
als iemand mij een recovery programma kan aanraden dat zou me echt heel hard helpen...

Dj-[NRG]
24 augustus 2005, 23:39
google eens naar file scavenger...
ik heb da ooit eens gebruikt gehad... makkelijk in gebruik en zo, en heb een deel (niet alles) van men verloren bestanden kunnen terughalen...

Greetz

Dj NRG

Moloch
25 augustus 2005, 11:23
als iemand mij een recovery programma kan aanraden dat zou me echt heel hard helpen...

getdataback is nog goe, maar ge moogt niks meer op u schrijf geschreven hebben sindsdien

Exit
25 augustus 2005, 20:19
waar op uw c hebt ge die gekopieerd?
op we c een nieuwe install gedan?