PDA

Volledige versie bekijken : Speeldag 3

EA lover
20 augustus 2005, 19:49
GB verliest onverdiend van RSCA.
GB komt na Dosunmu 0-1 voor maar Jestrovic maakte er 1-1 van (nipt geen buitenspel).
20 seconden voor tijd krijgt RSCA een onterechte penalty. Monteyne tackelt op de bal maar Van de Velde ziet het anders en kent de zoveelste penalty voor RSCA toe :angry: :ironic: : 2-1
IN de 2de helft tackelt Kompant Dosunmu in het strafschopgebied. Een zware tackle maar Van de Velde fluit niet. Ruik ik hier partijdigheid?
Later wordt het 3-1 door Mbo Mpenza.
GB is hier bestolen door die klotescheids. 2-2 had gekunt maar nee, RSCA en penalties, dat gaat toch zo goed samen.
Voetbalbond MAFFIA.

Zyh
20 augustus 2005, 19:51
Toevallig Brugge-fan? :p

EA lover
20 augustus 2005, 19:52
GB. EN kom nu niet af met onterecht enzo. Dit is allemaal terecht.

Re@V0r
20 augustus 2005, 19:58
GB komt na Dosunmu 0-1 voor maar Jestrovic maakte er 1-1 van (nipt geen buitenspel).

nipt geen buitenspel is nog altijd een volkomen geldig doelpunt...

is het trouwens niet GBA ?

en hoe kunt gij weten dat het onverdiend is? aangezien ge hier al zit te posten veronderstel ik dat je de match niet live gevolgd hebt behalve op internet livestream ergens... zodus: eerst beelden en dan conclusies ;)

aan het liveverslag te merken was anderlecht wel de beste ploeg ma bon... behalve die penaltyfout door kompany dan die idd onterecht niet gefloten werd maarja... weer stof om over te zeiken na de speeldag

Glor
20 augustus 2005, 19:59
Omg man ge kunt even goed praten in het pronotopic, als we elk weekend twee threads erbij krijgen zalt ier vet worden, keb de match niet gezien of niet gevolgd buiten de score, maar plz man als we zo gaan beginnen met topics smijten:p

RSCA ownage:cool:

Santa
20 augustus 2005, 20:01
Komt er gewoon op neer dat de Belgische competitie apennoten zuigt.. wa kan et u eig een kak schelen of GBA dit seizoen 7de of 12e eindigt :sop:

EA lover
20 augustus 2005, 20:01
Och. Duidelijke penalty en rood voor Kompany en het was een totaal andere wedstrijd.
2-2 dan waarschijnlijk en die goal van Mbo zal dan niet vallen. Erna nog Dosunmu op de paal. Geef maar toe. We zijn bestolen geworden door de scheids.
RSCA en scheids gaat toch altijd goed samen.

Reptiel
20 augustus 2005, 20:05
zonder beelden gezien te hebbenn enkel de geschreven facts, mag je wel zeggen dat Anderlecht zo te zien (weer) geluk heeft gehad met de scheids?

En btw SanTaa, er zijn heel veel mensen die hun intresseren de hoeveelste GBA staat op het einde van het seizoen imo

Re@V0r
20 augustus 2005, 20:07
Och. Duidelijke penalty en rood voor Kompany en het was een totaal andere wedstrijd.
2-2 dan waarschijnlijk en die goal van Mbo zal dan niet vallen. Erna nog Dosunmu op de paal. Geef maar toe. We zijn bestolen geworden door de scheids.
RSCA en scheids gaat toch altijd goed samen.

leuke redenering... die goal van mbo zou er nooit gekomen zijn door die penalty maar die bal op de paal van dosunmu zou er wel nog geweest zijn of die zou er zelfs nog in geraakt zijn opeens...

die rode kaart van lolo was ook geen 2x geel zeker volgens jouw standpunt? :ironic:

Santa
20 augustus 2005, 20:08
En btw SanTaa, er zijn heel veel mensen die hun intresseren de hoeveelste GBA staat op het einde van het seizoen imo
Té veel..

EA lover
20 augustus 2005, 20:09
Komt er gewoon op neer dat de Belgische competitie apennoten zuigt.. wa kan et u eig een kak schelen of GBA dit seizoen 7de of 12e eindigt :sop:
Een supporter van zijn club kan het ALTIJD wat schelen waar zijn club eindigt.
Ik kan dan evengoed zeggen: wat maakt het nu uit of RSCA 1ste of 3des speelt. Dat is net hetzelfde.
En jij bent zeker één van die successupporters van RSCA? Gewoon op u stoeltje zitten en wanneer er gescoord is effe roepen en juichen en dan terug gaan zitten. ZIELIG heel zielig.
De G4 wordt hier altijd bevoordeeld. De voetbalbond en scheidsrechter zijn rampzalig in België.

EA lover
20 augustus 2005, 20:10
leuke redenering... die goal van mbo zou er nooit gekomen zijn door die penalty maar die bal op de paal van dosunmu zou er wel nog geweest zijn of die zou er zelfs nog in geraakt zijn opeens...

die rode kaart van lolo was ook geen 2x geel zeker volgens jouw standpunt? :ironic:
Penalty tegen en rood voor RSCA. Dan ga je zeker een andere wedstrijd krijgen.
Dan wordt het waarschijnlijk 2-2 en dan zal de 3de goal van RSCA wellicht niet vallen.

BaRtHoLoMeUs
20 augustus 2005, 20:11
RSCA en penalties, dat gaat toch zo goed samen.
Voetbalbond MAFFIA.

Ik dacht dat Brugge de reputatie had van steeds een penalty te krijgen... :unsure:

Santa
20 augustus 2005, 20:13
En jij bent zeker één van die successupporters van RSCA? Gewoon op u stoeltje zitten en wanneer er gescoord is effe roepen en juichen en dan terug gaan zitten. ZIELIG heel zielig.
De G4 wordt hier altijd bevoordeeld. De voetbalbond en scheidsrechter zijn rampzalig in België.
Meneertje toch. Het belgische voetbal is totaal ondergefinancierd. Ik supporter voor geen enkele ploeg, al kan ik soms wel een vleugje sympathie opbrengen voor Anderlecht. Dit alleen omdat deze naar mijn gevoel soms nog Europa-waardig spelen en iets kunnen laten zien. Verder zie ik totaal het nut niet in te supporteren voor een ploeg zonder toekomst. En nog minder zie ik het nut in van deze thread.
Face the fact dat uw ploeg de komende vijftien jaar geen belangrijke rol in het voetbal zal spelen en face het tweede fact dat je zowieso al van voor de match begon verloren was tegen een 'grote' ploeg als Anderlecht.

EA lover
20 augustus 2005, 20:18
Meneertje toch. Het belgische voetbal is totaal ondergefinancierd. Ik supporter voor geen enkele ploeg, al kan ik soms wel een vleugje sympathie opbrengen voor Anderlecht. Dit alleen omdat deze naar mijn gevoel soms nog Europa-waardig spelen en iets kunnen laten zien. Verder zie ik totaal het nut niet in te supporteren voor een ploeg zonder toekomst. En nog minder zie ik het nut in van deze thread.
Face the fact dat uw ploeg de komende vijftien jaar geen belangrijke rol in het voetbal zal spelen en face het tweede fact dat je zowieso al van voor de match begon verloren was tegen een 'grote' ploeg als Anderlecht.
Sommige supporters supporteren wel voor een club 'zonder toekomst'.
Het gaat erom dat de kleine clubs altijd bestolen worden door de scheidsrechters.
En dat is in het nadeel van onze competitie. Zo kan er nooit een ploeg buiten de G4 bij de top 4 eindigen.
In dit land hebben de G4 de scheidsrechters mee, in Europa niet.
Als RSCA tegen SParta 1-0 achterkomt en de scheids fluit een zuivere penalty niet voor RSCA. Dan voel je je ook verkocht.
En ben je de bekerfinale tegen Brugge al vergeten? Die supporters, die sfeer,... is dat dan niet iets moois?

Santa
20 augustus 2005, 20:21
En ben je de bekerfinale tegen Brugge al vergeten? Die supporters, die sfeer,... is dat dan niet iets moois?
Het toont alleszins het niveau van de belgische beker aan.

Shyheim
20 augustus 2005, 20:23
GB verliest onverdiend van RSCA.
20 seconden voor tijd krijgt RSCA een onterechte penalty. Monteyne tackelt op de bal maar Van de Velde ziet het anders en kent de zoveelste penalty voor RSCA toe :angry: :ironic: : 2-1
IN de 2de helft tackelt Kompant Dosunmu in het strafschopgebied. Een zware tackle maar Van de Velde fluit niet. Ruik ik hier partijdigheid?
Later wordt het 3-1 door Mbo Mpenza.
GB is hier bestolen door die klotescheids. 2-2 had gekunt maar nee, RSCA en penalties, dat gaat toch zo goed samen.
Voetbalbond MAFFIA.

Ok. Close thread plz.

EA lover
Het toont alleszins het niveau van de belgische beker aan.
En wat moet ik hieruit concluderen met deze reactie :ironic: .
En over de 2de goal van RSCA: Monteyne tackelt met 1 been op de bal (correct) en Goor valt over het andere been van Monteyne. Nu ga je me toch vertellen wat hier een penalty aan is.

De Wesley
Wanneer gaat die lul van een Vercauteren eens Proto opstellen :/

Shyheim
20 augustus 2005, 20:24
Wanneer gaat die lul van een Vercauteren eens Proto opstellen :/

Waarom zou die beroep doen op Proto als Zitka momenteel uitstekend keept?

De Wesley
20 augustus 2005, 20:26
Waarom zou die beroep doen op Proto als Zitka momenteel uitstekend keept?
Voor mijn megascore ploeg :(

Bontus
20 augustus 2005, 21:30
net terug van rsca - gba,
leuke partij mooie goal van Dosunmu ook maar Anderlecht domineerde toch verder de partij.
Goeie invalbeurten met een goal van Mbo, 2 trappen voorlangs van Zewlakow en een pegel van Delorge die werd weggebokst.
3-1 ! kleir!

Sycorax
20 augustus 2005, 21:33
Germinal Beerschot had na het eerste half uur met wat ongeluk al minimum 1 rode kaart kunnen gekregen hebben, maar dat wordt weer lekker verzwegen
en volgens mij heeft de reputatie van Kompany (faire speler) + het feit dat ze bij Germinal Beerschot al heel de wedstrijd op vanalles onterecht aan het zagen waren er voor gezorgd dat die terechte penalty niet gefloten werd
afgaande op het spelbeeld kun je besluiten dat Germinal Beerschot goed gespeeld heeft maar dat Anderlecht het net iets meer verdiende

..als reply op de openingspost

sleejer
20 augustus 2005, 22:10
en volgens mij heeft de reputatie van Kompany (faire speler) + het feit dat ze bij Germinal Beerschot al heel de wedstrijd op vanalles onterecht aan het zagen waren er voor gezorgd dat die terechte penalty niet gefloten werd

goede reputatie of niet, veel zage of niet, ne penalty MOET geflote worden als em terecht is ...

woot
20 augustus 2005, 22:28
Ik dacht dat Brugge de reputatie had van steeds een penalty te krijgen... :unsure:lol ... duidelijk da je er nie veel van kent :)

kakature
20 augustus 2005, 22:29
goede reputatie of niet, veel zage of niet, ne penalty MOET geflote worden als em terecht is ...
Inderdaad, einde discussie.

Shyheim
20 augustus 2005, 22:36
lol ... duidelijk da je er nie veel van kent :)

"That's like poop telling vomit it stinks!"

kakature
20 augustus 2005, 22:39
"That's like poop telling vomit it stinks!"
:rofl:

Anyway, Brugge domineerde maar liet het weeral afweten voor de goal. Wat een kansen, overdreven.
Het zal aanvallend uit een ander vaatje moeten tappen wil het doorgaan in de Champions League :(

Red_Dog
20 augustus 2005, 22:45
Een supporter van zijn club kan het ALTIJD wat schelen waar zijn club eindigt.
Ik kan dan evengoed zeggen: wat maakt het nu uit of RSCA 1ste of 3des speelt. Dat is net hetzelfde.

Bedoel je successupporters zoals met 17.000 naar den Heyzel gaan, en 200 man mee nemen naar Anderlecht ?

sleejer
20 augustus 2005, 22:56
simpel waarom er zo weinig ware .. der was nog nen hoop opt kiel die een ticketje moeste kope, en dan te hore krege dat er geen busse meer ware ...

Red_Dog
20 augustus 2005, 23:12
:rofl:
Hoeveel zouden er anders geweest zijn, 500 ?

EA lover
20 augustus 2005, 23:22
Daar ben ik het mee eens. Het kan me niet boemen of de allerfairste speler een fout begaat in het strafschopgebied: penalty is penalty.
En i.v.m. die successupporters: Wij maken tenminste sfeer. Zitten niet lui op ons stoeltje en zingen 10 seconden als er gescoord is.
En zoals Rik Coppens het zegt:
'Ge kunt beter met de reserven naar Anderlecht gaan, ge kunt daar toch NOOIT winnen.'
Anderlecht wordt gesteund door de KBVB en van mijn part mogen ze niet eens de CL halen.

Red_Dog
20 augustus 2005, 23:26
Joenge toch :ironic:

daboykefke
20 augustus 2005, 23:28
zieligaard :) Het was idd penalty, net zoals het rood was in de eerste minuten voor GBA. Moet ik dan zeggen dat de KBVB voor GBA was toen? Dat die penalty niet gefloten werd is de fout van de lijnrechter, de scheidsrechter kan dat nooit goed zien. Maar de lijnrechters waren gewoon incompetent, daar kan RSCA niets aan doen. Soms dacht ik dat die man aan de kant gewoon ne Mexican wave aant doen was met zijn vlagske, stak het te pas en te onpas omhoog.

Shyheim
20 augustus 2005, 23:30
Daar ben ik het mee eens. Het kan me niet boemen of de allerfairste speler een fout begaat in het strafschopgebied: penalty is penalty.
En i.v.m. die successupporters: Wij maken tenminste sfeer. Zitten niet lui op ons stoeltje en zingen 10 seconden als er gescoord is.
En zoals Rik Coppens het zegt:
'Ge kunt beter met de reserven naar Anderlecht gaan, ge kunt daar toch NOOIT winnen.'
Anderlecht wordt gesteund door de KBVB en van mijn part mogen ze niet eens de CL halen.

Er is maar plaats voor één team in het mauve in eerste klas. 0/9, laat ons hopen dat deze weg aanhoudt.
Auf Wiedersehen!

Kortweg: imbécile.

EA lover
20 augustus 2005, 23:31
Nu ga je toch niet zeggen dat RSCA al jaren niet wordt bevoordeeld door de scheidsrechters hoor. Vorig jaar veel onterechte penalties en ook dit jaar zal het weer van hetzelfde zijn.
En nu wil ik jullie reactie wel eens zien (van de RSCA supporters) als Slavia Praag 1-0 voorstaat en een verdediger van Slavia dezelfde tackel uitoefent op een RSCA speler maar de scheids fluit niet.
En aan al de rest die nu zieligaard zitten te zeggen (@Red_Dog: verlies tegen Woluwe nog niet verteerd): ik zeg gewoon dat de G4 bevoordeeld worden en dat is ook zo maar de supporters van de G4 clubs willen dit niet toegeven.
RSCA won door Van de Velde omdat ze vertrouwen moesten opdoen.

daboykefke
20 augustus 2005, 23:32
En wat moet ik hieruit concluderen met deze reactie :ironic: .
En over de 2de goal van RSCA: Monteyne tackelt met 1 been op de bal (correct) en Goor valt over het andere been van Monteyne. Nu ga je me toch vertellen wat hier een penalty aan is.

een heel klein tipke tegen de bal, voor de rest wel alles mee wat hij kan meehebben.. penalty (want als ik buiten de 16 zo tackle krijg ik die fout ook gegarandeerd tegen mij).. net zoals het penalty was voor GBA.. en rood voor Kompany? wees blij dat je na 3 minuten niet met 10 stond na die doodschop van dienen ene van GBA.. als je op RSCA soms met 6 op uw lijn komt spelen verdien je niet beter dan te verliezen, bende broekschijters

EA lover
20 augustus 2005, 23:34
een heel klein tipke tegen de bal, voor de rest wel alles mee wat hij kan meehebben.. penalty (want als ik buiten de 16 zo tackle krijg ik die fout ook gegarandeerd tegen mij).. net zoals het penalty was voor GBA.. en rood voor Kompany? wees blij dat je na 3 minuten niet met 10 stond na die doodschop van dienen ene van GBA.. als je op RSCA soms met 6 op uw lijn komt spelen verdien je niet beter dan te verliezen, bende broekschijters
Het is niet aan de kleinere clubs om het spel te maken in RSCA. Het is aan RSCA.
Denk jij dat bijvoorbeeld Cercle naar daar komt met een 4-3-3? Neen. Ploegen zijn daar blij met een puntje. RSCA moet het spel maken en wij niet.

daboykefke
20 augustus 2005, 23:36
Nu ga je toch niet zeggen dat RSCA al jaren niet wordt bevoordeeld door de scheidsrechters hoor. Vorig jaar veel onterechte penalties en ook dit jaar zal het weer van hetzelfde zijn.
En nu wil ik jullie reactie wel eens zien (van de RSCA supporters) als Slavia Praag 1-0 voorstaat en een verdediger van Slavia dezelfde tackel uitoefent op een RSCA speler maar de scheids fluit niet.
En aan al de rest die nu zieligaard zitten te zeggen (@Red_Dog: verlies tegen Woluwe nog niet verteerd): ik zeg gewoon dat de G4 bevoordeeld worden en dat is ook zo maar de supporters van de G4 clubs willen dit niet toegeven.
RSCA won door Van de Velde omdat ze vertrouwen moesten opdoen.

wij zouden idd woedend zijn ja, maar wij waren even woedend als je zag wat Slavia mocht doen qua tackles en geen enkele keer rood kreeg.. daarbij, ik herhaal het nog eens, in mijn ogen verdiende niet beter als je bij momenten 6-4-0 staat te spelen op RSCA.. gewoon zielig

EA lover
20 augustus 2005, 23:37
Het was trouwen een 6-3-1 en het is GB en niet GBA.
De fout van Kompany was duidelijk en dat moest een penalty en rood zijn.
Als een scheids dit niet ziet kan ik maar 1 ding concluderen: partijdigheid.

GaMe®
20 augustus 2005, 23:38
alecht gba kon evegoed 2-2 zijn, penalty alecht ni geflote, en gba wel.. Gebeurt altijd maar bij anderlecht

daboykefke
Het is niet aan de kleinere clubs om het spel te maken in RSCA. Het is aan RSCA.
Denk jij dat bijvoorbeeld Cercle naar daar komt met een 4-3-3? Neen. Ploegen zijn daar blij met een puntje. RSCA moet het spel maken en wij niet.

het spel maken tegen een ploeg dat anti-voetbal wou komen brengen? daar kan je niet veel tegen beginnen, alle ruimte is weg.. ik vind het gewoon zielig, gelukkig probeerde jullie de tweede helft wel iets te doen.. ik zou beschaamd zijn moest RSCA op Real Madrid met 6 man achteraan spelen

Shyheim
Jongsken toch, de ref kan dat nooit vanop die afstand deftig inschatten.
Het was inderdaad een penalty, maar om dan ook nog rood te geven... Dat is overdreven.

MAAR NATUURLIJK VOELT MENEERTJE ZICH BENADEELT.

daboykefke
20 augustus 2005, 23:39
alecht gba kon evegoed 2-2 zijn, penalty alecht ni geflote, en gba wel.. Gebeurt altijd maar bij anderlecht

:ironic:

EA lover
20 augustus 2005, 23:40
Tja en dan nog de lijnrechter. Die had het zeker moeten zien. ALs je dat al niet ziet.
Maarja, niets gezien en vlagje niet in de lcuht steken want het is maar GB.

daboykefke
20 augustus 2005, 23:40

je reageert wel nooit over die rode kaart waaraan jullie ontsnapt zijn na 3 minuten.. en 6-3-1? op gegeven moment stond er niemand van jullie vooraan

Shyheim
20 augustus 2005, 23:41
Tja en dan nog de lijnrechter. Die had het zeker moeten zien. ALs je dat al niet ziet.
Maarja, niets gezien en vlagje niet in de lcuht steken want het is maar GB.

Inderdaad, het is maar Germinal Beerschot. Nu, slotje erop alstublieft.

EA lover
Jongsken toch, de ref kan dat nooit vanop die afstand deftig inschatten.
Het was inderdaad een penalty, maar om dan ook nog rood te geven... Dat is overdreven.

MAAR NATUURLIJK VOELT MENEERTJE ZICH BENADEELT.
Iedere supporter die onterecht een penalmty tegen krijgt voelt zich benadeelt.
Ga maar eens langs bij alle supporters die vorig jaar onterecht een penalty tegen kregen tegen, jawel, RSCA.

GaMe®
:ironic:
wat is dat nu voor een reply :sop:
De waarheid kwetst he :)

EA lover
20 augustus 2005, 23:42
Inderdaad, het is maar Germinal Beerschot. Nu, slotje erop alstublieft.
Ik dacht dat elke ploeg gelijk is. Maar in België is dat niet.
Waarom is er hier amper een titelstrijd? Omdat de G4 bevoordeeld worden.
In Spanje, Engeland,... zie je dat elke ploeg gelijk is.

Red_Dog
20 augustus 2005, 23:44

Maatschappelijke Benaming: KFC Germinal Beerschot Antwerpen NV
weetwel.
Ni trots op uw stad ofzo ?
En waarom de G4 altijd succesvol is ? Omdat keuterboerkes als jullie altijd maar zagen over Anderlecht. Ga voluit in het Astridpark. Als je dan verliest, pech, kan gebeuren.
Maar als je met 6 verdedigers speelt moet je niet komen zagen achteraf.

EA lover
20 augustus 2005, 23:45
Maatschappelijke Benaming: KFC Germinal Beerschot Antwerpen NV
weetwel.
Ni trots op uw stad ofzo ?
De site is dringend toe aan een update. En voor jou: verlies tegen een 4de klasse clubje nog niet verwerkt?

Red_Dog
20 augustus 2005, 23:46
3de klasse.
En ja, dit pikt.
Maar toch: 0/9, gniffel.

en lol, een update ? Ga je onwettig de clubnaam veranderen ? het is niet omdat Joske de pers vraagt om vanaf nu GB (LOL, da wa ne winkelketen enal) te gebruiken dat het zo is he.

Shyheim
20 augustus 2005, 23:46
Iedere supporter die onterecht een penalmty tegen krijgt voelt zich benadeelt.
Ga maar eens langs bij alle supporters die vorig jaar onterecht een penalty tegen kregen tegen, jawel, RSCA.

En nu gaan ze nog claimen dat die tackle op Goor een onterechte penalty was?
Zui-ver penalty. Punt.

|) ][ |V| ][
20 augustus 2005, 23:48
vond er eigenlijk iemand die rode kaart terecht voor die van gba ? ik zag er max. geel in

Red_Dog
20 augustus 2005, 23:49
Was dat geen tweede keer geel ?
Indien niet: GBA was al heel de match het aant uithangen, de ref zal moeten tonen hebben dat het zo niet verder kon he...

GaMe®
20 augustus 2005, 23:50
Close dezen thread gewoon.. de dikke nekken van anderlecht verneuken't gewoon gans :(

kakature
20 augustus 2005, 23:50
Idd, 2 keer geel.

Close dezen thread gewoon.. de dikke nekken van anderlecht verneuken't gewoon gans :(
Close idd, maar theeft echt niets te zien met de dikke nekken van RSCA he :wtf:

Dakantochnie
20 augustus 2005, 23:58
Dikke nekken van welke ploeg ook, dit gaat dicht.

Voetbal is een toffe sport, en het is tof om erover te praten. Maar waarom zou de ene ploeg beter zijn dan de andere? Of nog beter, waarom zou de ene ploeg betere supporters hebben dan de andere?
Niemand is beter dan de andere, ook al denkt hij of mss wel zij dat.
Een ploeg kan al eens geluk hebben om een scheidsrechter te hebben die toch net dat ietsje meer voor hun ploeg blijkt te zijn, maar dan moet je je frustraries hier niet komen afreageren.

Ik hoop dat ik hiermee doordring tot sommige personen.

CLOSED!