PDA

Volledige versie bekijken : Studio 1

Fireball
19 augustus 2005, 20:03
Ist vandaag geen studio 1 ? op teletekst allesinds ni :s

darmgas
19 augustus 2005, 20:04
Er is geen match vanavond, dus waarschijnlijk ook geen studio 1.

Fireball
19 augustus 2005, 20:06
mm spijtig
anyway: wat vinden jullie van het programma? ik vind het wel oké!

Red_Dog
19 augustus 2005, 21:05
Het is geen programma zoals MotD of Studio Sport, maar toch: plezant om naar te kijken, zo'n matchke op zondag zien is altijd tof.
Behalve die commentaar dan he :)

tool
19 augustus 2005, 21:20
ik blijf erbij dat de matchverslagen veel langer moeten
ze zetten dan 16 camara's op een plein en voor welke reden,
een matchverslag van paar minuten :ironic:
ipv al da gekakel errond, toon waarover het draait: voetbal!

witte!
19 augustus 2005, 21:26

Er valt echter weinig of niets te zien op de Belgische velden :sleep:

tool
19 augustus 2005, 21:40
Er valt echter weinig of niets te zien op de Belgische velden :sleep:

'k vind van wel :)
bv zulte-waregem tegen standard, was toch aangename wedstrijd
als ze er nie veel van tonen kunde et idd nie weten alster ix was ook

Spieluhr
19 augustus 2005, 21:49
K vind dat t voetbal veel beter benaderd wordt in Studio 1 dan vroeger in Stadion.
Daar was da gewoon wat wedstrijdverslagen (met slecht commentaar), en de stand en gedaan.
Bij Studio 1 wordt er nog es geklapt met trainers etc, allé, alles wordt gezien vanuit een gezelliger en aangenamer oogpunt IMO.
Schoner decor ook trouwes.
Kortom: Studio 1 is hele verbetering tov Stadion/Goal. Keep it up!

pieterm
19 augustus 2005, 22:04
'k vind van wel :)
bv zulte-waregem tegen standard, was toch aangename wedstrijd
als ze er nie veel van tonen kunde et idd nie weten alster ix was ook

Standard werd dan toch ook live uitgezonden. De wedstrijdduur is heel goed, als je eens kijkt naar Match of the Day op BBC da's met die nabespreking achteraf om van int slaap te vallen. Ok, soms komt er wel een groot iemand, Peter Schmeichel en commentaar van John Motson, maar goed.

Over Studio 1; véél beter dan Goal!

1) Geen reclame na de derde match O_o
2) Presentator Tom Cooninckx is beter dan Robin Janssens (overloper)
3) Niet alleen het voetbal zelf; bijvoorbeeld hoe het personeel werkt in Beveren, die vrouw die voor het eten zorgde en dergelijke.
4) Geen saaie nabespreking, gewoon beelden, zonder veel gezever.
5) Alles zit goed in elkaar
6) Een live-wedstrijd, vind ik ook wel mooi. Elke zondag, is eens goed voor ontspanning 's avonds alst slecht weer is. Maar ja nu komt Kanaal 2 ook af met een live-wedstrijd, echt daar krijg je echt het schijt van eh. Als zij vroeger de voetbalrechten hadden, NIETS van live-wedstrijden, soms eens een beker finale en nu dat Eén dat doet zijn ze er ook ze. Derbij de commentaar op de VTM & Kanaal Twee is echt niet aan te horen.
7) Goeie commntaar bij Eén :p

Archeoloogke
19 augustus 2005, 22:17
Over da van Kanaal 2....keb gehoord da het wel een flop was die eerste wedstrijd. :p (50 000 kijkers ofzo tegenover 350 000 kijkers ofzo bij Zulte-Waregem-Standard :))

Ik vond het toch ook aangenaam die wedstrijd (zulte-waregem-standard)...zeker als er zo kennisse kome van mn ouders en er voor de rest niets te doen valt. :p

EA lover
19 augustus 2005, 23:00
Ik vind het een heel goed programma.
Zulte-Standard was een mooie en spannende wedstrijd en het was leuk als je die wedstrijd als Niet-supporters thuis kon bekijken.
Voor de rest sluit ik me aan bij al de andere positieve commentaren.
1 negatief puntje:
Het is Germinal-Beerschot of GB en niet GBA!!! Hoeveel keer dat ik Tom Conoinckx GBA al niet heb horen zeggen...

Tyfius
19 augustus 2005, 23:21
Ik vind het een heel goed programma.
Zulte-Standard was een mooie en spannende wedstrijd en het was leuk als je die wedstrijd als Niet-supporters thuis kon bekijken.
Voor de rest sluit ik me aan bij al de andere positieve commentaren.
1 negatief puntje:
Het is Germinal-Beerschot of GB en niet GBA!!! Hoeveel keer dat ik Tom Conoinckx GBA al niet heb horen zeggen...

Vanop de officiele site (http://www.germinal-beerschot.com/):
Maatschappelijke Benaming: KFC Germinal Beerschot Antwerpen NV

Red_Dog
19 augustus 2005, 23:22
En dat wilt zich ploeg vant stad noemen, maar is toch vies van dat woordje "Antwerpen" :p

Fireball
19 augustus 2005, 23:32
Kben het volledig met Xbox°01 zijn 7puntjes eens :)

fixer187
20 augustus 2005, 00:00

camera's zijn van Belgacom voor de liveverslagen, maar idd de verslagen mogen wat langer zijn.

Persoonlijk kan ik echt dine zagevent Wauters niet hebben.
Ik vind eigenlijk studio 1 op maandag interessant...

Time
20 augustus 2005, 07:01
3) Niet alleen het voetbal zelf; bijvoorbeeld hoe het personeel werkt in Beveren, die vrouw die voor het eten zorgde en dergelijke.
dat vind ik nu es een van de hatelijkste dingen die er bestaan, ze kunnen een aflevering nie vullen dus gaan ze even bij een willekeurige eersteklasser op zoek naar een aandachtshoer die em ff belachelijk wilt maken met zijn oninteressante bezigheden:doh:

Spieluhr
20 augustus 2005, 09:38
dat vind ik nu es een van de hatelijkste dingen die er bestaan, ze kunnen een aflevering nie vullen dus gaan ze even bij een willekeurige eersteklasser op zoek naar een aandachtshoer die em ff belachelijk wilt maken met zijn oninteressante bezigheden:doh:

lol? Da vindek nu just wél tof... Ge weet dan tenminste een beetje hoe het er aan toe gaat etc naast het veld.
Zo'n reportages maken de uitzending ook veel luchtiger en niet alleen op de matchen zelf toegespitst.
Maja, ieder zijn eigen mening natuurlijk hé.

fixer187
20 augustus 2005, 12:59
ze moeten dit niet tijdens de uitzendingen wanneer er voetbal gespeeld uitzenden imo

Tweak37
20 augustus 2005, 13:04
samenvattingen langer? Ugh, ooit al de samenvattingen op studio sport gezien? Een kwartier voor een wedstrijd in de marge waar ze spelen als slakken. Das gewoon om bij in slaap te vallen. Een wedstrijd moet een samenvatting krijgen die ze verdiend imho.

sleejer
20 augustus 2005, 13:25
lol? Da vindek nu just wél tof... Ge weet dan tenminste een beetje hoe het er aan toe gaat etc naast het veld.
Zo'n reportages maken de uitzending ook veel luchtiger en niet alleen op de matchen zelf toegespitst.
Maja, ieder zijn eigen mening natuurlijk hé.

als ik studio 1 opzet, wil ik voetbal zien ... hoe men naast het veld werkt interesseert mij totaal niet dan ..

Hekje#
20 augustus 2005, 14:26
vind het wel een minpunt dat als ze een wedstrijd samenvatten , dat ze daar van die saaie commentaar van iemand uit de studio overplakken. Waarom niet gewoon de commentator uit het stadion laten horen die het dan live gedaan heeft , is veel spannender enzo , net zoals ze in nederland doen :)

Toeriest
20 augustus 2005, 19:12
als ze willen kunnen ze hun programma gerust vullen met samenvattingen ze

daboykefke
20 augustus 2005, 23:58
en ze mogen wel wat duidelijker zijn ook, het was alsof die speler van GBA direct rood kreeg, terwijl het zijn 2de gele kaart was

Shyheim
21 augustus 2005, 00:00
en ze mogen wel wat duidelijker zijn ook, het was alsof die speler van GBA direct rood kreeg, terwijl het zijn 2de gele kaart was

Feit.

De eerste keer dat ik keek, maar het was niet slecht. Beetje langdradig soms, wie wilt nu 10 minuten lang beelden van Westerlo zien? :p :p

|) ][ |V| ][
21 augustus 2005, 00:07
bwa, al bij al vind ik het wel niet slecht, het programma bestaat nogmaar 3 weken, dus de minpunten kunnen nog weggewerkt worden. Ik vind het eigenlijk niet slechter dan goal en stadion op vtm

pina
21 augustus 2005, 00:13
ze mogen ook eens herhalingen inlassen 's nachts of op z'n minst zondagmiddag. Niet iedereen kan altijd op dat uur voor zijn tv zitten, en die samenvattingen op het nieuws zijn enkel de goalen

fixer187
21 augustus 2005, 00:22
ze mogen ook eens herhalingen inlassen 's nachts of op z'n minst zondagmiddag. Niet iedereen kan altijd op dat uur voor zijn tv zitten, en die samenvattingen op het nieuws zijn enkel de goalen

Inderdaad vind ik ook, maar ze willen in het begin kijkcijfers halen en een vast publiek aantrekken op dat uur. Als ze direct herhalingen beginnen geven gaat het kijkers% dalen en dat willen ze niet. Ik dacht dat ze dat bij goal ook hadden gedaan.

daboykefke
21 augustus 2005, 00:47
eigenlijk straffen ze de supporters die hun ploeg gaan aanmoedigen in het stadion.. ik kan NOOIT op tijd zijn als RSCA om 20 uur speelt..

fixer187
21 augustus 2005, 00:53
is idd wel afzuip elke keer, morgen gaan ik naar Standard. Opnemen is de boodschap hé ;)

Ze zullen na een tijdje wel herhalingen geven...

pina
21 augustus 2005, 01:08
en volgende week genk - anderlecht live te zien op tv :niceone: :niceone:

daboykefke
21 augustus 2005, 02:22
ziet er niet goed uit voor Broos, een 3 op 12 :D

keeper
21 augustus 2005, 08:58
Feit.

De eerste keer dat ik keek, maar het was niet slecht. Beetje langdradig soms, wie wilt nu 10 minuten lang beelden van Westerlo zien? :p :p

Misschien veel voetballiefhebbers wel want zegt wat ge wilt maar westel speelt momenteel volgens mijn bescheiden mening het mooiste voetbal(in België welteverstaan). Ik denk dat Westel ver gaat komen dit seizoen.

FoRCe
21 augustus 2005, 09:16
Slechte commentaar, goeie kritiek ... tis en blijft een hele verbetering tov VTM (goal, stadion) en dat telt :)

Bedankt Eén :)
(just love it, keer voetbal zonder reclame)

Glor
21 augustus 2005, 11:57
ziet er niet goed uit voor Broos, een 3 op 12 :D

Een 3 op 9 nog niet dramatiseren hé;) Maar inderdaad, Broos heeft weer geen geluk, denk niet dat het aan hem persoonlijk ligt maar tis toch maar weer onder zijn bewind.

sleejer
21 augustus 2005, 12:08
Misschien veel voetballiefhebbers want zegt wat ge wilt maar westel speelt momenteel volgens mijn bescheiden mening het mooiste voetbal(in België welteverstaan). Ik denk dat Westel ver gaat komen dit seizoen.

:oink: het westel da ik vorige week heb zien spele noemde ik genne mooie voetbal zenne :unsure: (wa een nederlands :x )
Op beelden kunt ge ni afgaan om te zegge wie het mooiste voetbal speelt ... :unsure:

Obie Trice
21 augustus 2005, 12:13
Over da van Kanaal 2....keb gehoord da het wel een flop was die eerste wedstrijd. :p (50 000 kijkers ofzo tegenover 350 000 kijkers ofzo bij Zulte-Waregem-Standard :))

Dat floppen zal wel te maken hebben dat die wedstrijd eerst live op canal+ is en uitgesteld uitgezonden op kanaal2.

Ik kijk al uit naar Genk tegen Anderlecht. :applause:

fixer187
22 augustus 2005, 00:18
miljaar ik wilde vandaag studio 1 met Erik van Looy opnemen, but something went wrong :angry:

Iemand vandaag het gezien?

Red_Dog
22 augustus 2005, 01:26
Kanaal 2 slaat anders lekker hard terug deze week...
Eerst CLub Brugge - Valerengen, dan Genk - Metalurgs.
In het weekend Liverpool - CSKA Moskou (Europese Supercup), en zondag Ajax - Feyenoord.

fixer187
22 augustus 2005, 01:38
en vandaag Chelsea-Arsenal :)

vt4 mag dan weer kiezen uit alle uitwedstrijden van de Belgische ploegen van de Uefa matchen en de CL voorronde

fixer187
28 augustus 2005, 03:29
Ik wist het nergen te plaatsen in een topic en heb geen goesting om een nieuwe thread te maken

Voortaan zal er op ka2 goal worden uitgezonden, geen Belgische competitie maar een overzicht van de buitenlandse matchen.

Time
28 augustus 2005, 03:37
hihi, ipv wel programma zal dít komen?:D

fixer187
28 augustus 2005, 13:35
Hoe bedoel je?

chomo
28 augustus 2005, 15:01
Geef mij maar Match of the Day op Bbc, lineker rox :) Nuja vanaaf genk-rsca op studio 1 zal wel mooi worde zeker, maar geef me toch maar tottenham-chelsea van gistere, alleen spijtig da ze da ni uitgave, behalve op canal+.

ShadesOfJae
28 augustus 2005, 16:58
Ik zal strax naar Genk - RSCA zien !

Mike Ty$on
28 augustus 2005, 17:00
Geef mij maar Match of the Day op Bbc, lineker rox :) Nuja vanaaf genk-rsca op studio 1 zal wel mooi worde zeker, maar geef me toch maar tottenham-chelsea van gistere, alleen spijtig da ze da ni uitgave, behalve op canal+.

idd match of the day is heel goed, lange samenvattigen altijd :niceone:

en op zondagavond ned 2.... studio voetbal met Jack van Gelder, Yoeri Mulder en Hugo Borst is ook altijd aangenaam om volgen :)

FeNiX4LiFe
28 augustus 2005, 17:05
chelsea hield zich jammer een beetje in :)

zal moeilijk keuze worde

monaco - lens tegen genk - anderlecht

erna is simpel

auxere - lyon :applause:

Red_Dog
28 augustus 2005, 18:15
JA VANDENBORRE IS 17 JAAR, WE WETEN HET NU WEL HOOR!!!
domme kutreporter.

Fireball
28 augustus 2005, 18:55
JA VANDENBORRE IS 17 JAAR, WE WETEN HET NU WEL HOOR!!!
domme kutreporter.
echt eh!!! de commentaar van deze match (genk - rsca) is hoerslecht!!!!
Da die vuile gasten nekeer terug naar de kanaal2/vtm gaan godverdomme! :angry:

Glor
28 augustus 2005, 19:14
Wat is er verkeerd aan zeggen dat we jong Belgisch talent hebben? :unsure:?

Red_Dog
28 augustus 2005, 19:23
Niks, maar als dat het enige is wat die loser van een reporter over Vandeborre te vertellen heeft...
Btw: zielig van die van genk, op de bleeckere zijn moeder roepen en met kussentjes (ja, KUSSENTJES) gooien.

exo
28 augustus 2005, 19:25
Het commentaar van Bart Raes valt nog wat mee, maar die Wim De Coninck(?) kan een pak zagen ze. Vooral over het feit dat Jan Moon bleef liggen bij die 2de goal van Mbo Mpenza.
Reactie van de supporters van Genk tov Nenad Jestrovic is ook maar zielig hoor! Ik had meer van hen verwacht, ze zijn gedaald in m'n achting.

Mvg

the boogyman
28 augustus 2005, 19:31
ai ai,rsca breekt... :sad: :cry:

exo
28 augustus 2005, 19:38
Mboooooooooooooooooooooooooo!!!!

Bontus
:angry: rare scheidsrechter gele kaarten voor alle zever opeens, oneerlijk naar 2-2 vind ik.
Mpenza hattricked da wel terug naar de 'juiste' uitslag

Red_Dog
Whahaha, 2-3 oep olle bakkes genkies!

Trancerke
28 augustus 2005, 19:39
heel mooie wedstrijd met mooie goals trouwens ;)

grtz

Mike Ty$on
28 augustus 2005, 19:39

2-3 mpenza again :)

vond de rode kaart maar belachelijk

the boogyman
28 augustus 2005, 19:41
Mo alé zeg,anderlecht is echt wel zwak op stilstaande fases... :angry: :sad: :cry:

Da wordt afzien tegen liverpool en chelsea(zeg ik als rsca-fan)!

:cry: :sad:

nog een chance da we super-mbo'ke en goor hebben! :applause: :bow:

exo
28 augustus 2005, 19:48
En hopelijk Zitka nu terug in de goal ze want amai die Proto!

Mike Ty$on
28 augustus 2005, 19:53
En hopelijk Zitka nu terug in de goal ze want amai die Proto!

jaja Proto flatert :ironic: was foute keuze van Vercauteren om hem erin te zetten

pina
28 augustus 2005, 19:59
ik vind de redenering erachter wel juist hoor. Zeker geen slechte keuze om hem te laten debuteren. Heeft wel 2 fouten gemaakt, maar ja, buitenshuis debuteren is niet altijd gemakkelijk. Ben er zeker van dat hij er beter uit komt :)

Bontus
28 augustus 2005, 20:00
Belachelijke rode kaart, mentaal gepakt

Glor
28 augustus 2005, 20:01
Kutnegorij^^
Echt die rode kaart voor Vandenborre, dat De Bleeckere stopt met fluiten ffs :angry: Dan ineens 2 doelpunten tegen voor we weten wat er gebeurde :( Mbo maakt prachtig 2-3 en dan Proto die flatert :( Wat is dat toch met een eerste jaar bij A'lecht :s

bulldog567
28 augustus 2005, 20:03
idd binne de 2 min van 0-2 naar 2-2
ma wa een match van mbo :)
de scheids was wel ewa te kwistig me zijn kaarte ze
ge weet dat het nen topper is en dan zo rap een kaart geve en dan ook nog een tweede aan vdb voor een banale botsing...

Bontus
28 augustus 2005, 20:04
idd binne de 2 min van 0-2 naar 2-2
ma wa een match van mbo :)
de scheids was wel ewa te kwistig me zijn kaarte ze
ge weet dat het nen topper is en dan zo rap een kaart geve en dan ook nog een tweede aan vdb voor een banale botsing...
eerst mogen ze penalty fouten maken a volonté, dan ineens de dolle 5 minuten, met 3 gele kaarten voor de fun en 2 doelpunten a là wtf :wtf:
Bob Peeters suckt btw

Glor
28 augustus 2005, 20:06
Peeters suckt :wtf:? Tis niet omdat je persoonlijk iets tegen hem hebt (ik vind het ne zalige kerel:p) dat hij niet kan voetballen, Peeters maakte op mij een zeer degelijke indruk voor een invalsbeurt, daar gaan we nog wel wat van zien, zeker als bliksemafleider voor sluipschuttertje Kevin met sterallures :D

Bontus
28 augustus 2005, 20:08
Peeters suckt :wtf:? Tis niet omdat je persoonlijk iets tegen hem hebt (ik vind het ne zalige kerel:p) dat hij niet kan voetballen, Peeters maakte op mij een zeer degelijke indruk voor een invalsbeurt, daar gaan we nog wel wat van zien, zeker als bliksemafleider voor sluipschuttertje Kevin met sterallures :D
mm misschien wel, zalige kerel of niet daarvoor moet je geen speler kopen en daar ga ik hem ook niet op beoordelen. Zijn invalbeurt en eerste baltoets resulteerde wel bijna in een prachtgoal van Wilhemson. Maar laat ons maar zwijgen over proto. De journalisten hebben hun werk weer gedaan :ironic:

pina
28 augustus 2005, 20:09
Peeters suckt :wtf:? Tis niet omdat je persoonlijk iets tegen hem hebt (ik vind het ne zalige kerel:p) dat hij niet kan voetballen, Peeters maakte op mij een zeer degelijke indruk voor een invalsbeurt, daar gaan we nog wel wat van zien, zeker als bliksemafleider voor sluipschuttertje Kevin met sterallures :DPeeters heeft eerder zitten dreigen dan echt gevaarlijk te zijn, maar toegegeven, dat was ook dankzij de omstandigheden hoor. Anderlecht dat net met een man minder speelde, organisatie nog wat zoek, mentale tik, een enthousiast thuispubliek erbij en genk die nog een extra tandje bijstak als gevolg. Dan speelt iedereen beter :)

ik wil hem nog zien bevestigen in een banale competitiematch.

dunno
28 augustus 2005, 20:11
Peeters heeft eerder zitten dreigen dan echt gevaarlijk te zijn, maar toegegeven, dat was ook dankzij de omstandigheden hoor. Anderlecht dat net met een man minder speelde, organisatie nog wat zoek, mentale tik, een enthousiast thuispubliek erbij en genk die nog een extra tandje bijstak als gevolg. Dan speelt iedereen beter :)

ik wil hem nog zien bevestigen in een banale competitiematch.

Een heeeel enthousiast thuispubliek.Hoelang zouden ze in totaal gefloten hebben? 10 min? 20 min? 30 min?

Losers!

Fireball
28 augustus 2005, 20:12
pfff eigenlijk is het verlies van 2punten te danken aan vandenborre... ni slim om nog zo onnozel te doen na zijn botsing tegen die genk speler... maja ik vond het een zeer toffe topper!

Bontus
28 augustus 2005, 20:14
pfff eigenlijk is het verlies van 2punten te danken aan vandenborre... ni slim om nog zo onnozel te doen na zijn botsing tegen die genk speler... maja ik vond het een zeer toffe topper!
naar mijn mening deed eerder Vandenbergh onnozel die blijkbaar een acute scheenbreuk had.

Glor
28 augustus 2005, 20:15
mm misschien wel, zalige kerel of niet daarvoor moet je geen speler kopen en daar ga ik hem ook niet op beoordelen. Zijn invalbeurt en eerste baltoets resulteerde wel bijna in een prachtgoal van Wilhemson. Maar laat ons maar zwijgen over proto. De journalisten hebben hun werk weer gedaan :ironic:

Wat bedoel je met die zin over Proto, dat hij overrated is of dat hij zal worden afgebroken op zijn fout bij die goal?:) Iedereen maakt wel slechte baltoetsen, bij Bob was het nu net zijn eerste wat natuurlijk vals beeld geeft, afterall het was een invalbeurt (moet je in het ritme raken) en hij is niet echt gekocht om te scoren @pina, hij is gekocht zodat Vandenbergh meer vrije ruimte zou krijgen want nu wordt die echt geviseerd door een verdediging:p Verder Proto zal zich nog wel bewijzen dit seizoen, het was gewoon dom om hem in de plaats van Zitka te plaatsen net op het moment dat Zitka in zeer goede vorm zat, khoop echt dat hij zijn volgende matchen geen blunders zal maken want dan wordt hij zo afgemaakt en zouden we wel eens met een nieuwe Peersman kunnen zitten, wat vreselijk zou zijn:(. Van Peeters ben ik quasi zeker dat hij dit seizoen belangerijke punten zal redden voor Genk ;)

pina
28 augustus 2005, 20:16
naar mijn mening deed eerder Vandenbergh onnozel die blijkbaar een acute scheenbreuk had.nja, maar wie zou dat niet doen? Voetballers zijn nu eenmaal goede acteurs :)

zijn commentaar was wel grappig bij de rust: anderlecht dreigt maar 1 keer en direct goal :rofl:
precies een beetje last van selectief geheugenverlies :)

fixer187
28 augustus 2005, 20:22
heu ging het hier niet over Studio 1? Al 2 pagina' s offtopic...

Bontus
28 augustus 2005, 20:25
heu ging het hier niet over Studio 1? Al 2 pagina' s offtopic...
wa hebde gij dan gezien op studio 1 ?

Wat bedoel je met die zin over Proto, dat hij overrated is of dat hij zal worden afgebroken op zijn fout bij die goal?
Ik bedoel daarmee dat de journalisten vorig jaar Peersman's basisplek opeisten omdat hij nationale 1 was en dat die toch onmogelijk op de bank mocht zitten, toen is de miserie begonnen. Dit jaar net hetzelfde verhaal met Proto, akkoord hij is goed maar de trainer wordt erg onder druk gezet, onrechtstreeks de speler ook.

Ygrok
28 augustus 2005, 20:25
Kutnegorij^^
Echt die rode kaart voor Vandenborre, dat De Bleeckere stopt met fluiten ffs :angry: Dan ineens 2 doelpunten tegen voor we weten wat er gebeurde :(

I agree, De Bleeckere zoog zwaar vandaag. Eerst die penaltyfout op Goor niet durven fluiten omdat het nog maar 1e minuut is, daarna compensatie aan de andere kant. Eerste kaart van Vandenborre was ook onterecht imo, laat staan die rode.... Al bij al leuke match maar Anderlacht had toch mogen winnen.

bulldog567
28 augustus 2005, 20:29
nja, maar wie zou dat niet doen? Voetballers zijn nu eenmaal goede acteurs :)

zijn commentaar was wel grappig bij de rust: anderlecht dreigt maar 1 keer en direct goal :rofl:
precies een beetje last van selectief geheugenverlies :)
ni allemaal
moons die bleef ligge na da ligt contact me delorge :rofl:
twas ofwel opstaan en toegeven dat het komedie was of blijve ligge en hope da DB floot, wat hij dus ni deed, en mpenza die profiteerde

pina
28 augustus 2005, 20:30
ni allemaal
moons die bleef ligge na da ligt contact me delorge :rofl:
twas ofwel opstaan en toegeven dat het komedie was of blijve ligge en hope da DB floot, wat hij dus ni deed, en mpenza die profiteerdedaar deed hij alles verkeerd wat hij kon verkeerd doen als acterende voetballer :D

maar de commentaar van bart raes is nog te pruimen, die was altijd al bij de beteren geweest van vtm. wim deconinck denkt teveel dat elke fout een duik is.

br33z
aangezien hier meer over rsca - genk wordt gepraat dan in het andere topic, doe ik men zegje hier maar

toffe topper gezien alleen was arbitrage weer een klucht. De Bleeckere zou dan 1 van de betere / beste scheidsrechter in België moeten voorstellen.

Khad zoiets van Proto verwacht, versta me ni verkeerd, kvind proto zalige keeper ma gwn het feit da ze em laten debuteren in genk juist. Das gwn een rsca scenario da em dan ga flateren

ps. mbo' gaat wel hard ze :D

kakature
:offtopic:
Zou het dan toch niet gemakkelijker zijn om een apparte thread op te starten na iedere speeldag want het komt echt wel onoverzichtelijk :s
In 3 threads zijn ze al bezig over deze speeldag
't Is maar een voorstel he ;)

Glor
28 augustus 2005, 21:58
Zou het dan toch niet gemakkelijker zijn om een apparte thread op te starten na iedere speeldag want het komt echt wel onoverzichtelijk :s
In 3 threads zijn ze al bezig over deze speeldag
't Is maar een voorstel he ;)

²ded, de vorige 3 speeldagen was het zo geen probleem omdat de topper dan niet rechtstreeks werd uitgezonden ;) Ik blijf het onordelijk vinden maar zoals het nu is vindk het toch ook niet kunnen :p Mss ligt het gewoon aan dat er nu een topper (dus veel nagepraat, zeker met debleeckere;)) rechtstreeks is uitgezonden, laten we anders de volgende pronothread nieuwe titel geven:
prono- en nabesprekingsthread speeldag [5,..6,..7,..;)]
Al wie voor is steke zijn hand op :unsure:
Hm, gewoon doen zouk zo zeggen :p

Edit: aja, kben nu veel te moe, vermoeiend dagje gehad, kzal de prono's morgenvroeg bij mijn opstaan optellen (tegen 11en zullen ze hier ong staan, spanning spanning:p winnaar van het weekend zal iets van een 7 punten hebben schat'k:D)

kakature
28 augustus 2005, 22:04
*steekt hand in de lucht*
:D

fixer187
28 augustus 2005, 22:14
²................

Fighting Hobbit
28 augustus 2005, 22:40
eventjes mijn persoonlijk mening over studio 1
Ik persoonlijk vind dat ze net een beetje overdrijven met hunne studio 1, ik bedoel, dat ze voetbal uitzenden, voor mij geen probleem, maar moet er nu elke zondag een programma zijn dat volledig gewijd is aan voetbal, wat is er mis met het sportweekend van vroeger? (ja, ok, nu is het sportweekend ergens in de late namiddag zeker, maar das niet echt hetzelfde). Ik vind dat ze daar op één een beetje overdrijven met al dije voetbal... Nuja, ik heb juist gekeken, het nieuwe tv-seizoen op één ziet er niet enorm denderend uit, maar bon.
conclusie: overdreven (?)

Tot zover mijn mening over studio één

(ik post het hier maar omdat deze thread er toch eigelijk over gaat...)

Cartek
28 augustus 2005, 23:11
penanti is penanti

Mike Ty$on
28 augustus 2005, 23:21
eventjes mijn persoonlijk mening over studio 1
Ik persoonlijk vind dat ze net een beetje overdrijven met hunne studio 1, ik bedoel, dat ze voetbal uitzenden, voor mij geen probleem, maar moet er nu elke zondag een programma zijn dat volledig gewijd is aan voetbal, wat is er mis met het sportweekend van vroeger? (ja, ok, nu is het sportweekend ergens in de late namiddag zeker, maar das niet echt hetzelfde). Ik vind dat ze daar op één een beetje overdrijven met al dije voetbal... Nuja, ik heb juist gekeken, het nieuwe tv-seizoen op één ziet er niet enorm denderend uit, maar bon.
conclusie: overdreven (?)

Tot zover mijn mening over studio één

(ik post het hier maar omdat deze thread er toch eigelijk over gaat...)

idd van de andere sporten worden bijna niks getoond, dus zo zal voetbal altijd de populairste sport blijven...en morgenavond terug voetbal :wtf: :wtf:

Red_Dog
29 augustus 2005, 00:01
Ey domooft, waarom denkt ge dat ze Studio 1 hebben opgericht ?
Juist ja, omdat ze de voetbalrechten hebben.

NemesisBE
29 augustus 2005, 00:18
en Studio 1 is pakken minder goed dan pakweg Goal! of Stadion...
vorig jaar keek ik elke speeldag naar zowel Goal! als Stadion...
dit seizoen heb ik nog geen enkel (!) volledig matchverslag op één gezien, gewoonweg door die stomme Tom Koninckx en consoorten...
dan vind ik de matchverslagen in het VTM nieuws zelfs meer schwung hebben!
en ik ben zkeer niet de enige die er zo over denkt als ik zo bij ons rondhoor in de fitness :sad:

Red_Dog
29 augustus 2005, 00:22
Het feit dat ze zondag al een live-match hebben geeft hen meer credit voor mij dan Goal!
Waar ze enkel Anderlecht en Brugge kenden :unsure:

beetje stoken he :p

Time
29 augustus 2005, 00:27
belgisch voetbal bij vrt: elk weekend samenvattingen + live match + live buitenlandse topper + championsleague/beker/uefa
belgisch voetbal bij vtm: elk weekend samenvattingen + cl/uefa/beker
hell, ben blij da et ginder weg is zene:)

btw, als er geen publiek was voor al dat voetbal, was het er niet, uwen smaak geldt niet voor iedereen

Red_Dog
29 augustus 2005, 00:29
En derbij: er wordt geneog aandacht besteed aan andere sporten ook.
Tennis, motorcross, wielrennen, athletiek,...

daboykefke
29 augustus 2005, 00:56
en Studio 1 is pakken minder goed dan pakweg Goal! of Stadion...
vorig jaar keek ik elke speeldag naar zowel Goal! als Stadion...
dit seizoen heb ik nog geen enkel (!) volledig matchverslag op één gezien, gewoonweg door die stomme Tom Koninckx en consoorten...
dan vind ik de matchverslagen in het VTM nieuws zelfs meer schwung hebben!
en ik ben zkeer niet de enige die er zo over denkt als ik zo bij ons rondhoor in de fitness :sad:

het doet pijn zeker, dat de blauwzwarte zender de rechten niet meer heeft ;) iemand die tegen mij zegt dat Studio 1 geen verbetering is tegenover Goal of Stadion die heeft ofwel een slag van de molen gekregen, of hij is een "boer" :) ik vind het zeker een verbetering, eindelijk wat objectieve matchverslagen

NemesisBE
29 augustus 2005, 00:58
het doet pijn zeker, dat de blauwzwarte zender de rechten niet meer heeft ;) iemand die tegen mij zegt dat Studio 1 geen verbetering is tegenover Goal of Stadion die heeft ofwel een slag van de molen gekregen, of hij is een "boer" :) ik vind het zeker een verbetering, eindelijk wat objectieve matchverslagen

heeft absoluut nix met blauw-zwart of enige andere kleur te maken...
ken gba supporters, Lokeren supporters, Anderlecht supporters enzovoort die allemaal vinden dat de verslaggeving er enkel op achteruit is gegaan...

pieterm
29 augustus 2005, 00:58
als ik studio 1 opzet, wil ik voetbal zien ... hoe men naast het veld werkt interesseert mij totaal niet dan ..

Het komt dan ook op het einde van de uitzending ;).

daboykefke
29 augustus 2005, 01:00
heeft absoluut nix met blauw-zwart of enige andere kleur te maken...
ken gba supporters, Lokeren supporters, Anderlecht supporters enzovoort die allemaal vinden dat de verslaggeving er enkel op achteruit is gegaan...

mss streekgebonden, want iedereen die ik ken vindt het een enorme verbetering.. nog niet zoals het moet zijn maar soit

NemesisBE
29 augustus 2005, 01:02
mss streekgebonden, want iedereen die ik ken vindt het een enorme verbetering.. nog niet zoals het moet zijn maar soit

could be, maar kheb toch liever een iets enthousiastere Robin Jansens bv dan die bleke, montone, saaie Tom!

daboykefke
29 augustus 2005, 01:04
ik heb het ook over de inhoud, niet alleen hoe het gebracht wordt.. ik ben gewoon blij dat we van Mostinx en consoorten vanaf zijn.. Bart Raes had ik liever niet naar Woestijnvis zien gaan

pina
29 augustus 2005, 01:04
het probleem bij studio 1 is eigenlijk dat de verslagen zelf gewoon te kort zijn. De kwaliteit is beter vind ik, maar gewoon te kort.

Daarnaast is de programmatie enorm slecht: geen herhalingen 's nachts of de dag erna rond de middag en is er geen studio1 (dacht ik toch) op zondag na het nieuws of zo zoals stadion vroeger, maar veel later in de vorm van een talkshow. Ik vind dat dat echt niet kan...

Elke week een live-uitzendingen vind ik heel leuk, alhoewel ik nooit kijk als het een match is tussen bvb lokeren en brussels :) Ik kijk wel alleen bij topmatchen of wanneer er een topclub speelt. Anders stem ik eventueel wel af op Kanaaltwee voor match of the week. :)

en ja, ik ben héél blij dat we van wilfried monstinckx af zijn. Die is ENORM slecht als commentator en het probleem is dat hij 1 van de hoofdankers zijn voor live-commentaar tijdens een wedstrijd :( Geef mij dan maar liever dirk deferme of jan dewijngaert als het dan toch uit de vtm-stal moet komen.

NemesisBE
29 augustus 2005, 01:06
het probleem bij studio 1 is eigenlijk dat de verslagen zelf gewoon te kort zijn. De kwaliteit is beter vind ik, maar gewoon te kort.

Daarnaast is de programmatie enorm slecht: geen herhalingen 's nachts of de dag erna rond de middag en is er geen studio1 (dacht ik toch) op zondag na het nieuws of zo zoals stadion vroeger, maar veel later in de vorm van een talkshow. Ik vind dat dat echt niet kan...

Elke week een live-uitzendingen vind ik heel leuk, alhoewel ik nooit kijk als het een match is tussen bvb lokeren en brussels :) Ik kijk wel alleen bij topmatchen of wanneer er een topclub speelt. Anders stem ik eventueel wel af op Kanaaltwee voor match of the week. :)

mee eens, ze laten enkel de beste kansen zien en de goals, ni een actie die ni verder komt dan een kwakkelschot voorlangs ofzo :(

waar vroeger de 3 beste matchen van de speeldag op 20 minuten werden verslagen, gebeurd da nu op een 10 minuutjes :(

pina
29 augustus 2005, 01:07
en ik mis ook herhalingen van bepaalde acties. Maar ja, ik denk dat het in het contract staat met belgacom dat het maar x aantal minuten mag zijn... Wel doodzonde, want ze hebben daar zoveel camera's staan om het goed in beeld te brengen. Bij vtm vroeger waren er maar 2 of 3 opgesteld.

Als je dan 4 dagen ervoor naar de CL hebt gekeken, en daarna naar de belgische competitie was het wel zielig. In de CL staan er ook zoveel camera's zoals nu in onze competitie en dat is echt wel smullen :)

NemesisBE
29 augustus 2005, 01:09
das idd de grootste boosdoener, het geld dat Belgacom voor de rechten heeft moeten betalen en het feit dat de digitale TV een totale (?) flop is...

ken eigenlijk niemand die digitale tv heeft atm :confused:

pina
29 augustus 2005, 01:15
ik weet alleen dat belgacom tv een flop gaat worden. Ze worden daarnaast ook vervolgd wegens koppelverkoop. Maar ze doen daarmee meer hun eigen kwaad dan goed. Het is gewoon TE duur: telefoonlijn elke maand betalen + adsl abo + digitv abo + decoder. Voor live voetbal is het geloof ik nog een pay-per-view systeem, dus nog eens extra kosten.

Bij telenet daarentegen is het veel goedkoper en niet zo ingewikkeld als bij belgacom. Hun overname van die verschillende kabelmaatschappijen was een ongewoon goede zet.

Red_Dog
29 augustus 2005, 01:31
das idd de grootste boosdoener, het geld dat Belgacom voor de rechten heeft moeten betalen en het feit dat de digitale TV een totale (?) flop is...

ken eigenlijk niemand die digitale tv heeft atm :confused:

Denk dat veel mensen wachten op digitale tv van telenet.
heb dat eens mogen bekijken en dat heeft echt wel potentieel.

Red_Dog
29 augustus 2005, 01:32
could be, maar kheb toch liever een iets enthousiastere Robin Jansens bv dan die bleke, montone, saaie Tom!

Was die ni weer terug over gestapt naar de VRT ?

pina
29 augustus 2005, 01:34
Robin Janssens? You wish.. :)

Red_Dog
29 augustus 2005, 01:37
Nee, dacht dat ik zoiets gelezen had, gezien de VRT nu terug voetbal uitzendt en er voor VTM weinig over blijft...

pina
29 augustus 2005, 01:40
aangezien de CL volgend seizoen op VTM komt... de CL is toch nog altijd zoveel keer prestigieuzer dan de jupiler league :) en in meantime leveren ze toch een aardige programmatie af met hun buitenlands voetbal. Veel boeiender in fact dan de belgische competitie :)

Red_Dog
29 augustus 2005, 01:42
Das nog altijd volgend seizoen pas he...

pina
29 augustus 2005, 01:47
1. hij staat onder contract bij vtm
2. je denkt toch niet dat hij voor een jaartje naar vrt gaat om dan terug te keren naar vtm wanneer het hem past? Het is daar geen supermarkt hoor

Red_Dog
29 augustus 2005, 01:50
Jaartje ?
VRT heeft dat contract voor minstens 3 jaar.
Alle ja, tot Belgacom het verkoopt omdat hun digitale televisie niet aanslaat :p

daboykefke
29 augustus 2005, 01:52
nog eens lezen Red_Dog, je bent niet echt mee ;) dat jaartje is op de CL hé ;)

Red_Dog
29 augustus 2005, 01:54
Mja, dan nog.
CL is af en toe een paar matchen (akkoord, van hogere kwaliteit), Belgisch voetbal is elke week matchen.
Kwestie van toch wat werk te hebben :)

pina
29 augustus 2005, 03:37
ha zo te zien verwarde je belg comp met CL, vandaar :)

ik denk dat robin janssens toch liever CL doet, net zoals carl huybrechts dat liever doet, en I can't blame them. Ik denk dat elke voetbalfan veel liever een CL-match ziet dan een belgische "clash" tussen beveren en lokeren :crazy:

fixer187
15 september 2005, 04:37
Iemand studio 1 gezien maandag?
Die perconferentie van Mourinho en het interview met Jan Mulder waren echt :lol:

Eagle`
16 september 2005, 20:17
offtopic: for the record ze moeten den huybrechts van die CL wedstrijden afhalen die zijnen commentaar trekt echt op de kloten imo, geef mij dan mo de robin janssens ne velen beter stijl vroeger voor hem na de VTM ging, diee ket kon timinste klappen over voetbal

daboykefke
16 september 2005, 20:55
offtopic: for the record ze moeten den huybrechts van die CL wedstrijden afhalen die zijnen commentaar trekt echt op de kloten imo, geef mij dan mo de robin janssens ne velen beter stijl vroeger voor hem na de VTM ging, diee ket kon timinste klappen over voetbal

200% gelijk.. de grootste kwal op tv gewoon

fixer187
28 januari 2006, 14:03
Zondag is Jan Mulder, Gilles De Bilde en Herman van Holsbeeck te gast in studio 1, het zal een interessant gesprek worden denk ik :)

redblack
30 januari 2006, 13:14
Ik begrijp niet wat Gilles Debilde daar te zoeken heeft. Hij speelt toch maar in 3e klasse...

Santa
30 januari 2006, 13:16
Ik begrijp niet wat Gilles Debilde daar te zoeken heeft. Hij speelt toch maar in 3e klasse...
Jah die gast heeft veel tijd en heeft lang in België gespeeld he >_>

Re@V0r
30 januari 2006, 13:57
ksnap eerder ni waarom ze jan mulder speciaal uit amsterdam halen om hem dan misschien de volle 4 zinnen te laten zeggen in een uur tijd... :wtf:
zelfde voor cavens die er echt hard voor spek en bonen bijzat gisteren :p

fixer187
30 januari 2006, 14:24
echt he en dan dine van Holsbeeck die imo niets interessants te vertellen had.
De 4 zinnen van Mulder waren dan weer wel right to the money...

fixer187
21 augustus 2006, 23:59
ff een topic opgegraven.

Weet er eigenlijk iemand de naam van het liedje ( piano en viool ) dat in het stukje of de spits van Moeskroen met een gebroken been in studio 1 vandaag?