PDA

Volledige versie bekijken : Impact van vogel aan 250km/h

*~Lientjeuhhh~*
19 augustus 2005, 19:36
http://users.telenet.be/eowyn/ForumPics/image0016.jpg
http://users.telenet.be/eowyn/ForumPics/image00251.jpg
http://users.telenet.be/eowyn/ForumPics/image00332.jpg
http://users.telenet.be/eowyn/ForumPics/image00432.jpg

Vandaag deze foto's doorgekregen op mijn vakantiejob. Dit is dus de impact van een vogel wanneer je tegen een snelheid van 250km/h rijdt.

De bestuurder zal ook wel volgehangen hebben :p

zombie
19 augustus 2005, 19:39
moet verschietachtig zijn , maar vooral kostelijk :p

c3c
19 augustus 2005, 19:41
zal ne serieuzen patat geweest zijn als da door de vooruit ging:D

Boris Barowski
19 augustus 2005, 19:42
damn, al die smurrie in u gezicht als ge zo aant cruisen zijt
en idd, goed om nen hartaanval te krijgen

Dennoman
19 augustus 2005, 19:42
Twiet! xD

sexymofo
19 augustus 2005, 19:43
damn, al die smurrie in u gezicht als ge zo aant cruisen zijt
en idd, goed om nen hartaanval te krijgen

250 = cruisen? :rofl:

Irtimid2001
19 augustus 2005, 19:44
Als ge da ni ziet aankomen en ge krijgt glas in ogen :s , diene bestuurder zal der ook wel ni fris uitgekomen zijn denkik. Moet idd enorm verschietachtig zijn.

Dennoman
19 augustus 2005, 19:45
Njah, een dikke vlieg in uw gezicht krijgen als ge kalmpkes aan fietst doet imo al zeer :p

MangleR
19 augustus 2005, 19:46
250 = cruisen? :rofl:

ge moet toch geen 250 per uur zelf rijden???
als die vogel nu afkomt met een snelheid van ? dunno, 30 per uur
en gij rijdt bv aan 160 op de snelweg ofzo
dan creerde toch al een hogere snelheid voor die vogel ofzo?

PsYmon
19 augustus 2005, 19:49
Ligt dat nu aan mij of is dat interieur van die porche lelijk? :wtf:

Moet wel lachen zijn achteraf :doc:

zaffah
19 augustus 2005, 19:49
zijn dat niet die fotos van die struisvogel?

*~Lientjeuhhh~*
19 augustus 2005, 19:50
zijn dat niet die fotos van die struisvogel?een struisvogel die zo'n klein gaatje in de voorruit maakt ?

en struisvogels vliegen niet dacht ik...

marcel
19 augustus 2005, 19:51
volgens mij was da een heel kieken... als ge da beest zo ziet liggen vanachter

DogFacedGod
19 augustus 2005, 20:00
naar mijn weten was er ooit een F1-piloot die gestorven is door ne aanrijding met een vogel. Alan Stacy in 1960 op Spa.

Feignasse
19 augustus 2005, 20:15
Hehe, moet inderdaad wel wat geven.

Mijn ervaringen op dat gebied blijven beperkt tot een hommel die na een tikje aan 60km/u een honingkleurig, kleverig vlekje achterliet :D

sexymofo
19 augustus 2005, 20:30
ge moet toch geen 250 per uur zelf rijden???
als die vogel nu afkomt met een snelheid van ? dunno, 30 per uur
en gij rijdt bv aan 160 op de snelweg ofzo
dan creerde toch al een hogere snelheid voor die vogel ofzo?

Ik heb het artikel gezien en ik betwijfel of ze de exacte snelheid van de duif wisten en het daarna hebben uitgerekend. Dus ze waren wss 250 aant rijden hé :ironic:

Bij mijn ma hare vectra was er een klein gleufke tussen het raam en de carroserie. Aan die rubbers. Ik reed pakweg 130 en opeens: een raar geluid. Ik dacht dat er een vogel ofzo op mijn dak was gevallen. Ik kijk in mijn achteruitkijkspiegel of ik niks zie liggen op de weg en zie dat heel mijn achteruit weg is. Toen begon ik het pas te beseffen: geimplodeerd. Mijn dashbord lag vol glas enzo. Dieje rubber hing der nog wa te bengelen.
Ambetant maar mijn ma was nie lastig dus :niceone:

Blue-Bora
19 augustus 2005, 21:56
Heeft hier een maandje geleden ook al gestaan lientjeuh ;)

Twas nen fazant die derdoor is gevlogen.

chosen1
19 augustus 2005, 22:29
Ik heb het artikel gezien en ik betwijfel of ze de exacte snelheid van de duif wisten en het daarna hebben uitgerekend. Dus ze waren wss 250 aant rijden hé :ironic:

Bij mijn ma hare vectra was er een klein gleufke tussen het raam en de carroserie. Aan die rubbers. Ik reed pakweg 130 en opeens: een raar geluid. Ik dacht dat er een vogel ofzo op mijn dak was gevallen. Ik kijk in mijn achteruitkijkspiegel of ik niks zie liggen op de weg en zie dat heel mijn achteruit weg is. Toen begon ik het pas te beseffen: geimplodeerd. Mijn dashbord lag vol glas enzo. Dieje rubber hing der nog wa te bengelen.
Ambetant maar mijn ma was nie lastig dus :niceone:

ge hebt het geleze en ge noemt dieje vogel een duif? het is ne fazant ;)

Dirkxke
20 augustus 2005, 01:03
is toch ook geweest met een paard :D

ge ziet nog juist de achterkant uit de wagen steken en de rest ligt erin :D

=CID=Drone
20 augustus 2005, 01:31
prepare :love:

mja, eige fout als ge zo snel zou rijden, alhoewel de schade bij lagere snelheden ook aanzienelijk zou zijn, denk nie dat de vogel er door zou gaan :)

Morpheus
20 augustus 2005, 01:31

mja, eige fout als ge zo snel zou rijden, alhoewel de schade bij lagere snelheden ook aanzienelijk zou zijn, denk nie dat de vogel er door zou gaan :)

Zo'n vooruit is ijzersterk, dus de snelheid moet wel enorm, maar dan werkelijk enorm groot geweest zijn...

-[Weasle]-
20 augustus 2005, 08:06
Doet me beetje denken aan pulp fiction :p

DogFacedGod
20 augustus 2005, 11:25

Ik zie een Duitse nummerplaat op de wagen. Ik veronderstel dat hij die stunt heeft gedaan op de "Autobahn" Dus mss wast allemaal legaal.

Suicide Monkey
20 augustus 2005, 13:26
Niemand die zich geroepen voelt om het interieur van die auto terug proper te maken? :p

CFK
20 augustus 2005, 13:26
ik moet veel interieuren kuisen van auto's, maar deze zou'k toch liever langs de kant laten liggen, veel kuisplezier toegewenst :niceone:

CAS
20 augustus 2005, 13:38
Zou de herstelling van zijn voorruit onder garantie vallen?

|) ][ |V| ][
20 augustus 2005, 13:40
kheb ook nog zo vogelpurree gemaakt maar dan aan 120 en met mijn radiator :p

ASHERON
20 augustus 2005, 13:46
ik wil zijn interieur wel schoonmaken. alsk achteraf de auto krijg:p

sexymofo
20 augustus 2005, 14:40
ge hebt het geleze en ge noemt dieje vogel een duif? het is ne fazant ;)

Kheb het gezien. nooit gezegd da ik het gelezen heb :p

blazingsvbiker
21 augustus 2005, 12:01
jaja die vogel gaat het niet meer na vertellen

chosen1
21 augustus 2005, 12:03
Ik zie een Duitse nummerplaat op de wagen. Ik veronderstel dat hij die stunt heeft gedaan op de "Autobahn" Dus mss wast allemaal legaal.

ik dacht dat er ook snelheidsbeperkinge waren in duitsland? max. 180 ofzo? ofwel is da bij regenachtig weer?

Mr Syphon
21 augustus 2005, 12:22
op de meeste plaatsen is er een snelheidsbeperking ma op die stukken waar er bv 20 km gene afrit komt daar moogt ge op EIGEN verantwoordelijkheid harder rijden.
was da ni zo ?

blazingsvbiker
21 augustus 2005, 12:53
neem nu dat je hetzelfde tegenkomt maar op de moto gezellig aant cruisen en dan patat vogelske komt goeiendag zeggen tegen uwen helm shiiit!

.:Buanhop:.
23 augustus 2005, 00:46
ik dacht dat er ook snelheidsbeperkinge waren in duitsland? max. 180 ofzo? ofwel is da bij regenachtig weer?

true ...

distinct
23 augustus 2005, 01:15
de meeste wegen zijn nu max 130km/h, een groot aantal zijn echter nog onbeperkt qua snelheid :)

Crashtestdummy
23 augustus 2005, 09:51
neem nu dat je hetzelfde tegenkomt maar op de moto gezellig aant cruisen en dan patat vogelske komt goeiendag zeggen tegen uwen helm shiiit!kdenk da u hoofd deraf ligt :/

Goldrusher
23 augustus 2005, 10:04
250 km/h met een Boxter...wannabes. :rofl:

TiBasco
23 augustus 2005, 11:26
Droog, droger, droogst...:D.

Wat een antwoorden allemaal :D.

CyberDude
23 augustus 2005, 15:22
ocharme da vogelken :sad:

als je dit zou tegekomen op een moto aan die snelheid dan heb je 2x puree... gij en de vogel :rofl:

en ik denk NIET dat dit onder de garantie valt :p

JackM
23 augustus 2005, 18:58
ocharme die cayman :sad:

3at
24 augustus 2005, 02:00
oh yea das pas kicken, respect!!!

GeoBem007
25 augustus 2005, 13:40
Cayman? Das ne Boxster, idioot :lol:

Nuja, blij da't geen motorijder was.. Anders lag ie er zelf ook :?

En geraakt een Boxster wel aan 250? ;) :D

GADGET
26 augustus 2005, 20:20
deze past ier wel

http://img.photobucket.com/albums/v739/vanlotjegetikt/bullseye.jpg

CAS
26 augustus 2005, 20:37
deze past ier wel

http://img.photobucket.com/albums/v739/vanlotjegetikt/bullseye.jpg

Hahahaha, de maks gewoon, ik ik die dacht da da diende om de mensen perfect iin het midden te rammen zodat ge u koplampen ni zou beschadigen...

SanYo
26 augustus 2005, 21:26
Ligt dat nu aan mij of is dat interieur van die porche lelijk? :wtf:

Je neemt me de woorden uit de mond. ;)

posteldude
27 augustus 2005, 00:27
spijteg van die vogel

Mr. SLASH
27 augustus 2005, 00:33
Hahahaha, de maks gewoon, ik ik die dacht da da diende om de mensen perfect iin het midden te rammen zodat ge u koplampen ni zou beschadigen...

lol , straks met auto proberen , hehe , nene die ster is vree handig om u op te richten als ge parkeerd enzo

AudiS3
27 augustus 2005, 01:55
250 km/h met een Boxster...wannabes. :rofl:

Uw wagen gaan daar vlot over veronderstel ik?
Oei, te laat gezien dat ge just 18 zijt. :ironic:

Crashtestdummy
27 augustus 2005, 08:14
Uw wagen gaan daar vlot over veronderstel ik?
Oei, te laat gezien dat ge just 18 zijt. :ironic:weer nen audirijder die denkt da em beter is dan de rest :ironic:

C4PROOF
27 augustus 2005, 08:33
WAT !!!! Een vogel aan 250km/u ???? Wat een snelle vlegel !!!! :D

LeSec
27 augustus 2005, 12:00
WAT !!!! Een vogel aan 250km/u ???? Wat een snelle vlegel !!!! :D

Sommige valken halen snelheden van 300km/h in duikvlucht wel te verstaan ^^ ma toch :p

Alsda ne boxter Sport was, kon die wel 250 halen, want topsnelheid ligt ergens rond de 260km/h, van ne gewone boxter weet ik het wel nie, ma bon, alster eens nen duren auto iets mankeert moeten jaloerse eikels altijd wel ergens commentaar op vinden precies.

CAS
27 augustus 2005, 12:27
weer nen audirijder die denkt da em beter is dan de rest :ironic:
250 haalde ni zomaar met zo'n wagentje ze... Vanaf 210 per uur ongeveer word het echt moeilijk om nog sneller te gaan. Zo'n BoxSter heeft 280pk? Niet echt overdreven dus, dus eer die zijn 250 doet, denk toch ook niet dat dat zo super simpel verloopt. Dus die gast zal wel een tijdje planché mogen geven hebben.

C4PROOF
27 augustus 2005, 13:05
250 haalde ni zomaar met zo'n wagentje ze... Vanaf 210 per uur ongeveer word het echt moeilijk om nog sneller te gaan. Zo'n BoxSter heeft 280pk? Niet echt overdreven dus, dus eer die zijn 250 doet, denk toch ook niet dat dat zo super simpel verloopt. Dus die gast zal wel een tijdje planché mogen geven hebben.
Inderdiet...ik pers er zelden 230km/u uit maar mits no-wind (of een klein scheetje in de rug :oink: ) is het te doen maar dan zit ik aan de heilige rode lijn en kan ik niet meer. Ook hier is het vanaf 210km/u traag opklimmen naar de limiet. :cool:

Sommige valken halen snelheden van 300km/h in duikvlucht wel te verstaan ^^ ma toch :p
Ik enn eh stif snelle zwoane. En gie nu. :D

Father Goose
27 augustus 2005, 13:42
Maakt da mee :lol:

LeSec
27 augustus 2005, 14:55
I
Ik enn eh stif snelle zwoane. En gie nu. :D

De middeleeuwen zijn voorbij hoor, we praten modern Nederlands tegenwoordig :p dit geheel terzijde ;)

C4PROOF
27 augustus 2005, 19:25
De middeleeuwen zijn voorbij hoor, we praten modern Nederlands tegenwoordig :p dit geheel terzijde ;)
:sleep:

AudiS3
28 augustus 2005, 02:04
weer nen audirijder die denkt da em beter is dan de rest :ironic:

Voelt ge u aangevallen? :lol:

@CAS

De Boxster S vanop de foto heeft idd 280pk, maar die haalt toch 'vlotjes' 270 op de teller ze. Mijn toekomstig schoonbroer z'n pa heeft trouwens zo'n kar, daarmee dakket weet.

Ze mogen dan wel zeggen 'vrouwenporsche', maar dat ding trekt verdorie ook de stenen uit de grond ze. Wegligging en geluid overigens ook op en top Porsche. :D

CAS
28 augustus 2005, 02:07
Voelt ge u aangevallen? :lol:

@CAS

De Boxster S vanop de foto heeft idd 280pk, maar die haalt toch 'vlotjes' 270 op de teller ze. Mijn toekomstig schoonbroer z'n pa heeft trouwens zo'n kar, daarmee dakket weet.

Ze mogen dan wel zeggen 'vrouwenporsche', maar dat ding trekt verdorie ook de stenen uit de grond ze. Wegligging en geluid overigens ook op en top Porsche. :D

Het zijn goede wagens, maar als je kijkt naar de andere Porsche's... Dat die 270 kon rijden wist ik niet. Maar in ieder geval is het niet zo simpel om wagens die snelheid te laten halen. Ook al is er nu zo'n gedoe rond de 400km per uur grens. Als je 250 met je wagen kan halen, vind ik toch dat je al trots mag zijn...

AudiS3
28 augustus 2005, 02:12
Het zijn goede wagens, maar als je kijkt naar de andere Porsche's... Dat die 270 kon rijden wist ik niet. Maar in ieder geval is het niet zo simpel om wagens die snelheid te laten halen. Ook al is er nu zo'n gedoe rond de 400km per uur grens. Als je 250 met je wagen kan halen, vind ik toch dat je al trots mag zijn...

Geef ik u volledig gelijk in, 250 is zeker niet niks.
Daarmee da'k zowa geërgerd was door de reacties hier over "een Boxstertje", want het zijn wel degelijk deftige ottokes ze. :niceone:

Master P
28 augustus 2005, 16:25
-']Doet me beetje denken aan pulp fiction :p

²

moest er ook direct aan denken, door die foto van de achterzetels..

'dead pigeon storage' :D

-Helld0g-
6 september 2005, 19:45
die moet maar 220 rijden he als er ne vogel in tegenrichting komt gevlogen (denk dat vogels toch makkelijk over de 50kpu vliegen of heb ik het mis voor?)

en das zelfs te doen met onze Z3 met de kap open :) dus met een hardtop op die porsche lijkt 240 me no prob :D