PDA

Volledige versie bekijken : Incredimail: bepaalde nieuwe mails direct als 'gelezen' laten markeren?

GhO$T
19 augustus 2005, 17:53
Hello,

heb hier zonet terug incredimail geïnstalleerd omdak die toch het aangenaamste vind om mee te werken.

heb nu zo een filter ingesteld op de berichten die binnenkomen van mijn telenet mail (99% spam :ironic: ) om alle spamberichten eruit te filteren en direct in de prullenmand te deponeren.

Dit doe ik niet via de junkfilter van incredimail (echt nie betrouwbaar vinnek, veel te veel risico van gewenste berichten toch kwijt te geraken.) maar gewoon met een regel die alle emails met 'SPAM' in de titel eruit haalt en verplaatst. Nu zou ik ook willen dat die berichten als gelezen worden gemarkeerd maar da lukt mij blijkbaar niet, lijkt me toch een redelijk basic functie die er toch zou moeten inzitten?

nu krijg ik constant de melding van 'nieuw bericht' vanals er spam toekomt ook, ferm irritant dus :(

your :help: will be rewarded :)

GhO$T
20 augustus 2005, 15:03
niet teveel incredi gebruikers hier nee? :( to bad

Newboy
20 augustus 2005, 16:52
Ik gebruik ook incredimail. Ik denk niet dat er zo'n functie bestaat dat er steeds een "nieuw bericht" verschijnt als er spam toekomt. Misschien eens een suggestie emailen naar de jongens van incredimail zelf...

Dj-[NRG]
21 augustus 2005, 01:35
GhO$T']niet teveel incredi gebruikers hier nee? :( to bad

nee, sommige mense gebruike hun verstand :p

Greetz

Dj NRG

dêsh'
21 augustus 2005, 02:02
Ik denk niet dat er zo'n functie bestaat dat er steeds een "nieuw bericht" verschijnt als er spam toekomt.Het is juist de bedoeling dat dit niet voorvalt;)

GhO$T
21 augustus 2005, 23:57
']nee, sommige mense gebruike hun verstand :p

Greetz

Dj NRG
mss kunde uw straffe uitspraken mss ook beetje uitleggen ofzo ;)

ik zou niet weten waarom dat een slechte keuze is, en dan vooral omdat ik ook met hotmail accounts zit die ik moet kunnen controlleren op de pc en dan is de keuze redelijk beperkt.

heb daarvoor outlook ook geprobeerd maar dat zit ook constant vol beveiligingsgaten en die haalt precies geen hotmail berichten af maar 'surft' precies gewoon naar uwe inbox in outlook zelf, met als gevolg da ge iedere keer moet wachten tot die pagina herladen is als ge effe uw inbox wilt openen. Prutssysteem dus.

thunderbird heb ik ook getest, maar als je hotmail wil moet je dan weeral ene extra ding als hotpopper gaan gebruiken en das ook nie bepaald handig, ik vond ook dat er een hoop dingen niet vlot werkten (staat ook nog in zijn kinderschoenen zeker) en dat je maar 1 server kon instellen die door alle email accounts gebruikt werd om mails te verzenden vonek al helemaal vreemd? (nuja kan over die functie gekeken hebben maar dan moet ze goe verstopt gezeten hebben)

en ik wil inderdaad GEEN popup krijgen als er spam binnenkomt, enkel als er gewone berichten binnenkomen.