PDA

Volledige versie bekijken : België - Griekenland

Bosvos
17 augustus 2005, 22:23
ik zie er geen topic van, dus zal ik er even een maken :)

Het was volgens mij een plezante match om naar te kijken, niet dat ze zo spannend was, maar het deed me eens plezier om onze Duivels nog eens hun dominante spel te zien bovenhalen.
Mooie 2de goal, eerste heb ik gemist :s ...
En wat ik zeker nog kwijt moest: Het is lang geleden dat we nog eens zo ne goeie keeper hadden als Proto, de andere keepers waren zeker niet slecht, maar Proto steekt er volgens mij bovenuit.
De Duivels speelden vandaag als 1 sterk geheel, als ik Antheunis was zou ik niet te veel veranderen aan het team voor de wk-kwalificatiewedstrijd, misschien een speler die terugkomt uit belssure, Goor is nog een match geschorst zeker?
maar ik zeg het: dit team speelde zeer goed samen.

wat vonden jullie van de match?

ferre
17 augustus 2005, 22:24
oeveel wast ?:)

A_BELGIAN_DUDE
17 augustus 2005, 22:25
oeveel wast ?:)
België 2 - 0 Griekenland

Bosvos
17 augustus 2005, 22:28
België 2 - 0 Griekenland
verdoeme het belangrijkste ask vergeten :D

Nicoot
17 augustus 2005, 22:30
nu moeten ze beseffen dat ze in een euforiemoment zitten en dat ze zeker hard en zelfs nog harder moeten trainen

Wat ik nu echt hoop voor het belgisch voetbal is dat Anderlecht en Brugge zich beide plaatsen voor CL & Genk en GBA een deftige Europese resultaat kunnen afleggen in de UEFA cup

chosen1
17 augustus 2005, 22:30
is griekenland dan echt zo slecht da België daar tege wint? mee 2-0 dan nog?

Bosvos
17 augustus 2005, 22:32
is griekenland dan echt zo slecht da België daar tege wint? mee 2-0 dan nog?
laten we zeggen dat ze verdedigend niet zo denderend waren als op het EK..maar kmoet wel zeggen dat de Duivels goe waren vandaag...was lang geleden dak den antheunis ni heb zitten uitschijten voor den tv...

chosen1
17 augustus 2005, 23:20
heeft iemand antheunis zen reactie achteraf gezien? want kwas juist aant zappe toen tjuist gedaan was dus da hebbek gemist!

daboykefke
17 augustus 2005, 23:27
mooi resultaat idd, maar als je ondertussen Nederland - Duitsland af en toe bekeek dan besef je pas hoe het met ons gesteld is.. vrij zwak dus, het tempo lag daar 3-4 keer zo hoog :s dus mooie prestatie, maar meer dankzij de zwakke tegenstander dan door het snelle en denderende spel van de RD

kakature
17 augustus 2005, 23:32
Godverdomme, vergeten te kijken :D

Cazzz
18 augustus 2005, 00:31
we hebben dus wel de Europees kampioen geklopt he :p hehe, nene, vond het nog eens plezant de Rode duives te zien winnen :) dit is al de 4de match op rij ongeklopt?

Glor
18 augustus 2005, 10:54
@Hoofdschooier, 1 speler die uit blessure zou terugkeren? Vanderheyden, Daerden, Sonck, Buffel en wrs nog wel een paar waren allemaal geblesseerd, Goor was er ook niet dus kdenk wel dat de ploeg nog wat gewijzigd zou worden.
Khad eerlijk gezegd wel verwacht dat België zou winnen, niet alsof dit Griekenland Europees Kampioen is hé;)Op de confederations cup waren ze al even zwak, Europees kampioen is in dit geval verre van beste ploeg van Europa ;)

fixer187
18 augustus 2005, 11:20
mja, zolang ze blijven winnen hoeven ze geen spelers in te passen imo behalve Goor.

Op rechtsback Deflandre, zit niet echt in vorm en Vandenborre is goed bezig.
Als Buffel terug komt, zal waarschijnlijk Vanderhaege of Pieroni waarschijnlijk plaats moeten maken, Pieroni is ook niet slecht bezig en Vanderhaege is nodig om het evenwicht te blijven houden.
Daerden zal niet meer spelen denk ik aangezien Vandamme de chouchou is, ofwel verdwijnt Deschacht dan.
Sonck hoeft er voor mij ook niet inkomen aangezien de 2 Mpenza's het heel goed deden.

In het algemeen vond ik deze keer het een echt goede opstelling en mag men voor mijn part meer in 4-3-3 die kan overschakelen naar een 4-4-2 en zelfs een 3-4-3 met een opschuivende Vandenborre en Kompany

Atticus Finch
18 augustus 2005, 12:24
Hoeveel was nederland-duitsland?

Glor
18 augustus 2005, 12:34
2-2 Robben met twee zalige doelpunten voor Holland, Duitsland komt langszij met Ballack en Asamoah...

Bosvos
18 augustus 2005, 16:42
@Hoofdschooier, 1 speler die uit blessure zou terugkeren? Vanderheyden, Daerden, Sonck, Buffel en wrs nog wel een paar waren allemaal geblesseerd, Goor was er ook niet dus kdenk wel dat de ploeg nog wat gewijzigd zou worden.
Khad eerlijk gezegd wel verwacht dat België zou winnen, niet alsof dit Griekenland Europees Kampioen is hé;)Op de confederations cup waren ze al even zwak, Europees kampioen is in dit geval verre van beste ploeg van Europa ;)
ja maar ik zou alleen eventueel Vanderheyden terug in de ploeg zetten en Daerden laten invallen, Buffel en Sonck mogen thuisblijven van mij...

Re@V0r
18 augustus 2005, 16:47
goor is nog geschorst tegen bosnië dus op die kan aimé nog niet rekenen

2-0 is wel een goed resultaat voor de moraal van de ploeg maar face it... griekenland bakt er nietveel meer van tegenwoordig :)

hopelijk kunnen de belgen dit wel doortrekken tegen bosnië

märco
18 augustus 2005, 17:40
wie stond er op linksachter ? philippe leonard?

fixer187
18 augustus 2005, 17:48
Deschacht, Leonard viel in

märco
18 augustus 2005, 17:57
wadde weeral die vuile blonde wost ! da is toch niemeer normaal é, altijd mor em.

kword ziek van zijn smoel (en zn blunders natuurlijk :scream: )

Glor
18 augustus 2005, 18:20
ja maar ik zou alleen eventueel Vanderheyden terug in de ploeg zetten en Daerden laten invallen, Buffel en Sonck mogen thuisblijven van mij...

Sonck ok, maar Buffel? Imho vind ik Buffel een betere speler dan Daerden, kvind Daerden veel te overrated(Sonck eig ook) maar dit is mijn persoonlijke mening;)

Atticus Finch
18 augustus 2005, 18:24
Mja het is van nillis en degryse geleden dat de Belgen nog is een echte aanval hadden .. :(

Spieluhr
18 augustus 2005, 18:58
Sonck en Daerden thuis laten, die gasten doen geen klop goed bij Rode Duivels...
Buffel wél in ploeg zetten, zorgt voor creativiteit etc op t middenveld, iets wat de Belgen hard nodig hebben.

Voor de rest was het team van de match tegen Griekenland OK, Van Buyten speelde eindelijk eens op niveau (lees: geen blunders) en Deschacht speelde ook beter dan we van hem gewend zijn.

Broertjes Mpenza vonden mekaar goed, maar hoe dit zal zijn tegen een goeie tegenstander...
Vanderhaeghe moet zeker blijven, zoals al gezegd, voor het evenwicht. T is een beetje de Makelelé van de Belgen.
Proto is super. Eindelijk es een goeie keeper...

Glor
18 augustus 2005, 19:01
Sonck en Daerden thuis laten, die gasten doen geen klop goed bij Rode Duivels...
Buffel wél in ploeg zetten, zorgt voor creativiteit etc op t middenveld, iets wat de Belgen hard nodig hebben.

Voor de rest was het team van de match tegen Griekenland OK, Van Buyten speelde eindelijk eens op niveau (lees: geen blunders) en Deschacht speelde ook beter dan we van hem gewend zijn.

Broertjes Mpenza vonden mekaar goed, maar hoe dit zal zijn tegen een goeie tegenstander...
Vanderhaeghe moet zeker blijven, zoals al gezegd, voor het evenwicht. T is een beetje de Makelelé van de Belgen.
Proto is super. Eindelijk es een goeie keeper...

Zeg jij dat er degelijke vervangers zijn voor Sonck en Daerden (om zelfs maar op de bank te zetten?)Buffel is idd nodig bij Rode Duivels maar dat VanBuyten eindelijk eens op niveau zou gespeeld hebben, ik vind dat een van de meerwaarden bij het merendeel van de matchen van de Rode Duivels, Vanderhaege is idd ook nodig en voor Proto is er zoiezo geen alternatief ;)(het is een fantastische keeper don't get me wrong;))

Bosvos
18 augustus 2005, 19:28
ok, de meesten zeggen dat buffel in de basis moet, maar ik vond dat deze aanval beter speelde dan met buffel, dus ook met 3 aanvallers blijven spelen zou ik zeggen...

buffel is zeker niet slecht, maar met buffel in de ploeg wordt er wel veel gewerkt, gestoord,...
maar ik heb bitter weinig kansen gezien tijdens matchen waarin hij mee voor de beslissing moet zorgen...

ik ben nu eenmaal iemand die denkt dat als je veel kansen creëert, dat er dan wel een doelpunt moet vallen...

/edit: en over vanbuyten:
die mens speelt altijd op niveau, zijn spel is gewoon sober, hij valt ni teveel op (wa ni moet), dus gaat ge natuurlijk de opvallende foutjes rapper zien he...

fixer187
18 augustus 2005, 22:55
Mja het is van nillis en degryse geleden dat de Belgen nog is een echte aanval hadden .. :(

23 op 12 jaar Degryse

10 op 12jaar Nilis

+14 in 4jaar Sonck

+-18 in een 7jaar E Mpenza

btw Sonck en Mpenza zijn begonnen wanneer Nilis en Degryse stopte dus is het wel logisch dat het de beste zijn sinds hen.

De enigste die er nog tussen viel is Strupar met een 5 goals in 19 matchen maar ook in dezelfde tijd van Sonck en Mpenza...

Tweak37
18 augustus 2005, 23:56
23 op 12 jaar Degryse

10 op 12jaar Nilis

+14 in 4jaar Sonck

+-18 in een 7jaar E Mpenza

btw Sonck en Mpenza zijn begonnen wanneer Nilis en Degryse stopte dus is het wel logisch dat het de beste zijn sinds hen.

De enigste die er nog tussen viel is Strupar met een 5 goals in 19 matchen maar ook in dezelfde tijd van Sonck en Mpenza...

maar een spits van niveau nilis, daar gaan we nog alng op mogen wachten hoor... alleen heeft hij nooit echt goed gedraaid in de nationale pleog imho...

fixer187
19 augustus 2005, 00:53
maar een spits van niveau nilis, daar gaan we nog alng op mogen wachten hoor... alleen heeft hij nooit echt goed gedraaid in de nationale pleog imho...

je bent er niet echt vet mee, een spits wordt beöordeeld op het aantal doelpunten...

daboykefke
19 augustus 2005, 01:50
toch mis ik Nilis :( wat heeft die magistrale doelpunten gemaakt :o

wallievis
20 augustus 2005, 12:14
en louis oliveira, die speelde in die tijd ook mee, dat was de tijd, toen kon je nog trots zijn op de belgische ploeg EN HUN COACH, want in principe kan je met wat nu rondloopt ook nog een deftige ploeg samenstellen, alleen wil antheunis altijd deschacht oproepen, die zowel voor een ploeg als anderlecht als de nationale ploeg niet goed genoeg is in mijn ogen (die kerel kost je doelpunten), net zoals antheunis zaagde dat er vorig seizoen geen belgische spitsen waren die mochten spelen en vlot scoorden, maar stein huysegems liet hij ofwel op de bank, ofwel totaal niet in zijn selectie, hoewel die supergoed bezig was en elke match speelde (in et begin van et seizoen dan) en zo kan ik nog een eind doorgaan (kwil net als zovelen van antheunis af)

maar ik mis nilis ook (bestaat trouwens een leuk nummertje over hem, op de het liedje simply the best hebben ze commentaar op hem geplakt, natuurlijk niets dan goeds ^^)
proto is idd sinds lang nog eens een goede doelman bij de nationale ploeg, wat ook al van preud'homme geleden was

WooZ
21 augustus 2005, 11:24
Sonck blijft intrisiek nog altijd de beste die we hebben denk ik. Efficient voorin en ook nog eens keihard werken, desnoods tot aan de eigen baklijn.

SupradynE
21 augustus 2005, 12:17
das raar dat vele zeggen dat buffel ni meer moet gevraagd worden.

ik vind buffel ne zalige speler,die het spel echt kan maken,kijk maar naar de match van glasgow tegen celtic,manman wa hem daar deed en dan die goal :love:

buffel heeft heel veel talent,en is imo wel wa beter als pieroni,want tegen griekenland had pieroni heel veel moeite om de bal te behouden,hij had goeie intensies ,maar het kwam er ni uit,en da is al bijna bij elke match geweest.

dus laat buffel achter de mpenz'as en ge hebt een nachtmerrie van een aanval voor de verdediging dan he :p

btw:mbo mpenza begin ik nu ook wel respect voor te krijgen,vorige jaren bekoorde hij mij totaal ni,ma dit seizoen ,jongens :niceone:

greetz
SupradynE

Glor
21 augustus 2005, 12:21
Idd, Mbo heeft eindelijk opnieuw zijn goede vorm te pakken, die blaakt van het zelfvertrouwen. Verder vind ik ook dat Buffel moet blijven spelen voor de Duivels, Buffel is een van de betere Belgen imo (dat doelpunt tegen Bosnië was zalig:p) maar Pieroni is toch ook verre van slecht :p. Belgisch voetbal gaat toch weer wat naar omhoog vind ik, Goeie keeper(Proto), goeie verdedigers (Kompany, Vandenborre,Vanderheyden)n deftig middenveld en Mpenza's (en Buffel) in de spits.

blaatschaap
21 augustus 2005, 16:58
waar is den tijd van wk 2000 mé wilmots enzo :p

kben vergeten te kijken, maar 3-3-4 opstelling is precies nog nie zo mis, en misschien wel de enigste kans tege bosnië? bleh dunno, ben benieuwd :)

denk da we blij mogen zijn da mbo mpenza bij anderlecht zit, want in den duits... :unsure:
Buffel werkt idd goed, maar zo goe vind ik hem toch nie :x
misschien dat ie wa beter is geworde, dunno :p
en van pieroni heb ik nog nie veel gezien :x

Cazzz
21 augustus 2005, 18:03
waar is den tijd van wk 2000 mé wilmots enzo :p

is er nooit geweest ;) En ik vind dat hij Pieroni wat sneller mag opstellen, of toch direct van het begin vd match in basis. Pieroni vond ik minder tegen Griekenland maar de matchen daarvoor is hij opt einde ingevallen en elke keer gevaarlijk geweest. Ik denk dat dit zen eerste match was dat hij mocht meedoen van int begin?

SupradynE
21 augustus 2005, 18:34
is er nooit geweest ;) En ik vind dat hij Pieroni wat sneller mag opstellen, of toch direct van het begin vd match in basis. Pieroni vond ik minder tegen Griekenland maar de matchen daarvoor is hij opt einde ingevallen en elke keer gevaarlijk geweest. Ik denk dat dit zen eerste match was dat hij mocht meedoen van int begin?

heum,tegen san marino is hij ook mogen beginnen dacht ik

mja voor pieroni heb ik het zo ni,kzie liever buffel maja pieroni moet wrs nog wa tijd hebben om zich in te werken,kga hem nu zeker ni zitten afbreken.

pina
21 augustus 2005, 19:27
ik blijf erbij dat deze generatie een enorm talentvolle lading is. Als je daarnaast nog eens ziet welke spelers er nog ontbreken...

Bosvos
21 augustus 2005, 20:05
kben vergeten te kijken, maar 3-3-4 opstelling is precies nog nie zo mis, en misschien wel de enigste kans tege bosnië? bleh dunno, ben benieuwd :)

da is imo hun enigste kans, ze maken alleen nog kans als ze wonnen dacht ik (als ze gelijk spelen is de kans bijna nihil) en ge kunt alleen maar winnen door te scoren en imo scoren ze ni veel me hun oude opstelling...ge kunt storen en blijven storen, maar ge moet ook kunnen scoren...

fixer187
22 augustus 2005, 00:29
het was een 4-3-3 he ;)