PDA

Volledige versie bekijken : Interieur

Vrallie
17 augustus 2005, 14:19
Goeiemiddag iedereen

Na het doorlopen van de FAQ en de searchknop heb ik niet direct iets gelijkaardigs gevonden dus bij deze :)

Ik heb een paar maand geleden een occasie wagen gekocht voor een deftige prijs, met lederen zetels, jammergenoeg heeft de eerste eigenaar het op dat vlak niet echt goed aangepakt, het zijn beige lederen zetels en echt mooi staan ze niet, heb via via eens te horen gekregen dat er producten bestaan om leder te behandelen , weet er daar iemand meer over? Is dat aan of af te raden, welke producten en kostprijs indien mogelijk

thanks in advance

[B]Rocketeer
17 augustus 2005, 14:43
Goeiemiddag iedereen

Na het doorlopen van de FAQ en de searchknop heb ik niet direct iets gelijkaardigs gevonden dus bij deze :)

Ik heb een paar maand geleden een occasie wagen gekocht voor een deftige prijs, met lederen zetels, jammergenoeg heeft de eerste eigenaar het op dat vlak niet echt goed aangepakt, het zijn beige lederen zetels en echt mooi staan ze niet, heb via via eens te horen gekregen dat er producten bestaan om leder te behandelen , weet er daar iemand meer over? Is dat aan of af te raden, welke producten en kostprijs indien mogelijk

thanks in advance

Wat bedoel je met leder behandelen??
Zodat ze terug proper worden?

Indien zo, dan bestaan er inderdaad producten voor. Dit zijn dezelfde producten als diegene die je gebruikt voor in de living (misschien wel iets meer bestand tegen warmte, dunno, nog ni achter gezocht).

Het is wel zo dat je lederen interieur wel af en toe goed moet behandelen met producten. Ik denk dat Blue-Bora je wel kan helpen, hij heeft immers een lederen interieur steken als ik mij ni vergis ;)

El Jerros
18 augustus 2005, 14:43
bestaat er niet zoiets als 'melk' om lederen zetels te behandelen? Ik dacht dat dat diende voor de zetels terug soepel en glanzend te maken. Correct me if i'm wrong;)
Ik zou is langs gaan bij auto5 ofzo, die kunnen u mss verder helpen