PDA

Volledige versie bekijken : pocketbikes nieuw voor 130€

lammat
15 augustus 2005, 12:18
http://inkoopacties.net/ia/rks6qdw1/1

Ik heb dit gevonden op het internet.
Het is een soort van inkoopactie, de pocketbikes worden rechtstreekt uit een fabriek uit China geleverd, vandaar de lage prijs. Ik heb er een bestelt omdat het redelijk betrouwbaar lijkt, en omdat al redelijk veel mensen het al hebben gedaan.
meer info zie je maar op de site.

Asserti
15 augustus 2005, 12:20
bij mij blijft de vraag, wat doet ge daar nu mee??

Voor mij is da imo z'n geld niet waard.

lammat
15 augustus 2005, 12:23
privee domein rijde, circuits, in rustige straatjes, het is egt wel leuk hoor.

edit: tunen, sleutelen...

sluysen
15 augustus 2005, 12:49
die mini chopper :rofl:

die eerste pockets zijn lelijk en imo slechte kwaliteit, maar dien van gauloisse is wel vet :D

Mr Syphon
15 augustus 2005, 13:03
die gauloisse kost ook wel 330 euro he

Slipsnot
15 augustus 2005, 13:13
Misschien dat ik mij een dirt bike aanschaf :p

Nijntje
15 augustus 2005, 13:14
Holy shit 330 euro voor een watergekoelde.
Heeft ook lekker veel koppel.

Die van 330 is koopje hoor mensen!
(Die andere trouwens ook)

Is wel fun op karting circuits hoor :)

liberace
15 augustus 2005, 13:24
ik heb ook eentje besteld

lammat
15 augustus 2005, 13:50
spijtig dat de verkoop pas doorgaat als er 148 bikes worden bestelt.
tot nu toe zijn er al 65 bestelt op een paar dagskes.

Slipsnot
15 augustus 2005, 14:03
Tot wanneer kunt ge nog bestellen? En ik denk wel dat ge daar makkelijk aanraakt (aan die 148)

Slipsnot
15 augustus 2005, 14:46
Waar ziet ge da van die 65?

DiDoria
15 augustus 2005, 15:29
Moogt ge daar wel mee op straat? (vermoedelijk niet :) )
en die chopper ik denk niet dat dat comfortabel is :p

edit*
die pocketbikes zijn prijs kwaliteit wel het beste (en prijs <-> snelheid ook)

bjorn6to9
15 augustus 2005, 15:46
die dirtbikes trekke die hard ?

Slipsnot
15 augustus 2005, 15:49
Geen idee.. 't is ne 50cc . Iemand een idee of da 2of4takt is? En vitessen staan er zo te zien ook niet op :(

skully25
15 augustus 2005, 16:01

die dirtbikes zijn echt brol, da zie ek opt zicht, motorblok is precies van plastic gemaakt

denk zelfs dat die vroeger in een bouwpakket verkrijgbaar waren, kostte ook maar iets van een 100 euro maar ge moest em zelf in elkaar steken, nu leveren ze em voor 150 gemonteerd zeker...

investeer uw geld gewoon in beter gerief, ge zijt dan nog beter af als ge bereid van een beetje meer te betalen voor een deftige pocketbike die van deftige kwaliteit is en dus ook zijn tijdje zal meegaan, deze dingskes hier geef ik nog geen 2 maanden of ge moogt alweer nen nieuwen gaan halen

gewoon omdat pocketbikes nu een echte hype zijn smijten ze langst alle kanten met goedkoop gerief naar uw hoofd die eigenlijk het kopen niet waard is, inspelen op die hype heet dat dus, en dan nog met goedkoop chinees massaproductiemateriaal dat gebouwd is om miss een maandje mee te gaan..

wilt ge deftig materiaal dan moogt ge al minimum 500 euro neertellen voor een goede pocketbike en zeker 1000 euro voor nen goede pitbike

bjorn6to9
15 augustus 2005, 16:33
ja voila khoor en zie veel mense rond om mij die pocketbike halen.
tziet er wel fijn uit merci voor de info.

brainwashed
15 augustus 2005, 16:57
.lol 130 voor ne pocket bike
een vriend van me heeft een gekocht (wel 1 van polini)voor 1300€
en da ding heeft 14pk en draait 19000 r/pm
dit is gewoon rommel koop het ni ik zou verder sparen voor degelijk materiaal.

15 augustus 2005, 17:34
ach daar geeft ge toch uw geld ni aan, das bucht echt niet te doen.

Ge rijdt daar 1 keer mee en hij begint al te verzuipen en te stotteren volgende keer als ge der mee wilt rijden.

Volgas en da spel valt stil!
Koop u iets deftig, das enkel uw geld da ge der mee kwijt zijt!

GADGET
15 augustus 2005, 18:06
Geen idee.. 't is ne 50cc . Iemand een idee of da 2of4takt is? En vitessen staan er zo te zien ook niet op :(

toch duidelijk dat da 2takt is ?

DBK
15 augustus 2005, 18:29
ach daar geeft ge toch uw geld ni aan, das bucht echt niet te doen.

Ge rijdt daar 1 keer mee en hij begint al te verzuipen en te stotteren volgende keer als ge der mee wilt rijden.

Volgas en da spel valt stil!
Koop u iets deftig, das enkel uw geld da ge der mee kwijt zijt!kwestie van afstellen, 2takt voor iet :)

Tae
15 augustus 2005, 19:16
bij mij blijft de vraag, wat doet ge daar nu mee??

Voor mij is da imo z'n geld niet waard.

Is goed op uw bakkes gaan natuurlijk :D

Het is weer zo een rage van dezen tijd he maar het zal wel snel voorbij zijn binnenkort als er teveel op straat verschijnen ;)

Het lijkt mij wel eens leuk voor eens ne keer te proberen maar dat is dan ook en lijkt me ook wel iets goed voor de klein gasten (kindjes dus) maar daar gaat het dan weer te snel voor 70kmp als ze dan op hunne smoel gaan :cry:

Ik verschiet er wel van dat die prijs alsmaar naar omlaag gaat van 300€ ineens naar 130€ aan dumpprijzen dus. Maar kunnen ze nog wel de veiligheid garanderen van die pocket bikes :confused:

Die Chinezen kenende die leveren ook niet direct kwaliteit af, maar goedkoop zijn ze wel ;)

Mr Syphon
15 augustus 2005, 19:20
mja als ik ni beter wist zou ik ook zoiets bestellen.
maar zoals hierboven staat, als ge voor echte kwaliteit zo een 1000 euro moet neertellen
dan moet 1tje van 130 euro wel 'brol' zijn
ge zult der wel 10 keer mee kunnen rijden ma tzal ni zo goed gaan als een fantsoenlijke + als der iets aan kapot gaat kant zijn dat het vervangstuk meer kost als een nieuwe :p

whatever9
15 augustus 2005, 19:28
ik geef ze 5 kilometer rij tijd. die dingen zijn echt brol. Als je een deftige pocketbike wil moet je al gaan kijken voor pasini/polini. Op de races zie ik altijd mensen uitvallen die goedkope dingen hebben gekocht.

ik raad het jullie te zeerste af. Ook omdat als het eenmaal kapot is, je de stukken niet meer gaat vinden omdat het chinabikes zijn.

www.pocketbike.be en www.scooterrace.be voor meer informatie over deftig materiaal ( deftig materiaal is 1000+ ZEKER, racemateriaal zal rond de 2000 liggen )

lammat
15 augustus 2005, 19:41
het is ookwel zo goedkoop omdat het RECHTSREEKS uit de fabriek komt.

Crazy
15 augustus 2005, 19:45
het is ookwel zo goedkoop omdat het RECHTSREEKS uit de fabriek komt.

+ dat het in zo'n groot aantal wordt gekocht zal wel een flinke korting geven ;)
Maareuh als jullie da bestellen hoe denk je da bij je thuis te krijgen?
Tis toch in nederland dat ze af te halen zijn of niet?

lammat
16 augustus 2005, 12:13
ja, er komt mss ook een afhaalplaats in belgie, maar als het tever is kan het opgestuurt worden met een speciale koerierdienst. Maar dan zul je tog een paar euro moeten bijbetalen, ik denk zo'n €20 meer, tkan ook meer of minder zijn.

lammat
16 augustus 2005, 23:30
Er is trouwens een nieuwe bijgekomen:

http://www.inkoopactie.net/ia/rks6qdw1/1/6jjpgybj

grtz.

Smirri
17 augustus 2005, 11:50
kijk gasten,pocketbiken bestaat al langer dan deze zomer,die pocketbikes kosten stukken van mensen,polini,pasini,GRC etc;...

dus nen hoge drempel om ne keer te doen é...buiten op de kartingcircuits.

nu zijn die chineeskes hier en die kosten geen drol,dat de kwaliteit nie alles is,daar moede geen einstein voor zijn om da door te hebben.

kga nu wel een eigen ervaring meedelen.
Nen vriend van ons kocht een pocketbike,betaalde er 350 voor,ik rondneuzen en zelfde model (iets nieuwer zelf ) voor 250 kunnen kopen,
we hebben met 3 vrienden dezelfde gekocht,dus we hebben nu 4 pocketbikes.
We hebben er al zot veel plezier mee gehad, (op privé parking,en met toestemming,dus nie afkomen van zot doen op de baan...)

Van die 3 ,zijn er 2 die nog NIKS van mankement hebben,(wel voorzorgen nemen é;alle vijzen eens overlopen,ketting wat LOSSER zetten of ge trekt alles scheef achteraan....
den enen eeft al nen platten band gehad,(niks aan te doen) een vijske die loskwam aan de remschijf(ter plekke kunnen fixxen)

conclusie,voor da geld kunde nie sukkelen alsde goedkoop plezier wilt..wilde echt racen koop dan nen polini,pasini of grc of....

maar onder maten een potje rijden/racen is fun zenne

daFour
17 augustus 2005, 12:40
niet kopen , is echt niet goed van kwaliteit..spaar door voor een deftige

CFK
17 augustus 2005, 23:05
kijk, ge gaat een hele maand gaan werken, ge krijgt 1500euros in u pollen, ge ebt goesting om een beetje plezier te hebben= ge koopt u nen pocketbike van om en bij de 150-350 euro
voila, plezier verzekerd en ge zijt niet gans uw loon kwijt

met eentje van 1000 euro zijt ge niet veel meer, ik denk niet dat iedereen hier zomaar gaat gaan racen etc, enen van 1000 da is voor ''' pro's ''', niet voor iemand die efkes in zijn straat of waar dan ook een toerke wilt maken met een grappig brommerke :)

Slipsnot
18 augustus 2005, 11:05
kijk, ge gaat een hele maand gaan werken, ge krijgt 1500euros in u pollen, ge ebt goesting om een beetje plezier te hebben= ge koopt u nen pocketbike van om en bij de 150-350 euro
voila, plezier verzekerd en ge zijt niet gans uw loon kwijt

met eentje van 1000 euro zijt ge niet veel meer, ik denk niet dat iedereen hier zomaar gaat gaan racen etc, enen van 1000 da is voor ''' pro's ''', niet voor iemand die efkes in zijn straat of waar dan ook een toerke wilt maken met een grappig brommerke :)
² imo kunt ge voor 130€ niet veel verlies maken..

Cartek
18 augustus 2005, 12:23
euh voor €300 kunt ge u echt wel al ne deftige pocketbike kopen ze, ge moet daar geen €1000 voor neertellen.

Costanza
18 augustus 2005, 13:17
de aankoopactie zit voorlopig al vol,
waarschijnlijk komt er een nieuwe en de kans is groot dat ik me er dan ook een paar ga aanschaffen!

kwaliteit van de bikes zal heus wel meevallen

DBK
18 augustus 2005, 13:25
uhuh op pocketbike forums waren ze er ni zo heel hard tegen

Mr. SLASH
18 augustus 2005, 16:20
het feit dat ge zo enen van 130 € koopt is omdat het voor plezier te maken is en niet om aan races mee te doen , das toch in elke sport zo , iemand die nekeer wil tenissen voor plezier , koopt em toch geen racket van 10000 galetten ,

en hier is da just et zelfde , tzou kunnen dat na 5 keer rijden dat em er staat om da ge geen zin of tijd meer ebt , stelt u voor dat daar dan enen staat van 1000€ .

plus op een spel van 1000 € zou ik mij niets riskeren , maar op 1ne van 130 , daar zou et mij nie storen moestek tegen de grond gaan

enfin das mijn gedacht

crossfader
18 augustus 2005, 18:24
zijn dezelfde pocketbikes die je op de kermis kan krijgen..

Costanza
18 augustus 2005, 19:35
is er geen online winkel waar deze ook te koop zijn ?
kwestie van de prijs te vergelijken in omloop...

Zymo
18 augustus 2005, 19:37
das weer zo'n rage die echt men kloten uithangt, hier in de buurt zijn de kinderen der zoet mee, precies muggen die passeren.

Costanza
19 augustus 2005, 02:29
toch zalig speelgoed ! :D