PDA

Volledige versie bekijken : Hoe je de "failed url"-popup afzet in Firefox:

Time
14 augustus 2005, 18:13
bron: http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=53650

omschrijving:
Useful Miscellanous Preferences:
browser.xul.error_pages.enabled
* Description: use an error page instead of a modal dialog when a connection error occurs.
* Type: boolean
* Default: false
* Additional Info: Bug 28586. This is not enabled by default because the implementation lacks some functionality.
* Recommendation: true (in combination with Show Failed URL)

installeren: http://extensionroom.mozdev.org/more-info/showfailedurl
en dan in about:config: browser.xul.error_pages.enabled op true zetten

nu krijg je ipv een popup gewoon de tekst op de webpage :niceone:

servi
14 augustus 2005, 19:54
This is not enabled by default because the implementation lacks some functionality.

zegt genoeg :p

Wacht dus gewoon tot het in een van de komende versies aanstaat, tenzij je een developper bent en echt weet wat je doet.

Time
14 augustus 2005, 20:03
erm, als dien bug onoverkomelijk is (extensie heeft ier ondertss al 15 keer zijn werk gedaan, geen probs) doede gewoon ff reinstall of zet ge het terug op false...:p

de kans dat dit standaard aan staat in een toekomstige versie lijkt me niet echt groot

servi
14 augustus 2005, 20:08
erm, als dien bug onoverkomelijk is (extensie heeft ier ondertss al 15 keer zijn werk gedaan, geen probs) doede gewoon ff reinstall of zet ge het terug op false...

met die redenatie kunt ge natuurlijk ook efkes alle gevaarlijke instellingen gaan opzetten in windows. Ge kunt toch ook gewoon herinstalleren. ;)

Van zo'n instellingen blijf je beter af om gewoon al te vermijden dat mensen 3 maand later zich afvragen waarom hun firefox op bepaalde momenten crasht (ondertussen zijn ze natuurlijk al lang vergeten dat ze die functie hadden opgezet )

Ik blijf er dus bij : als je niet heel zeker weet wat je doet, blijf je er beter af.

Ik heb het zelf nog voorgehad met mijn eigen programma : ik had daar code staan die 1 week werkte, om dan de volgende week te merken dat ik COMPLEET foute code had en het dus praktisch puur chance was dat mijn programma eigenlijk werkte.

de kans dat dit standaard aan staat in een toekomstige versie lijkt me niet echt groot
Dat is niet gezegd, vermoedelijk zullen ze het in een nieuwe versie het wel aanzetten, wanneer het dus compleet af is.