PDA

Volledige versie bekijken : Rijbewijs Brommer Site's

OneWorld
11 augustus 2005, 20:14
Kent iemand site's voor oefeningen te doen voor rijbewijs van brommer? Dus 40 vragen, en tips enzo, en liefst met foto's zodat het makkelijker wordt als ik mijn brommer examen ga doen. alvast bedankt

128MB
11 augustus 2005, 20:17
www.google.be

OneWorld
11 augustus 2005, 20:48
www.google.be
jo iets specifieker, op u andere post waar ge vraagt welke onderdele voor op te fokken kunnen we dan ook evengoed google.Be als antwoord geven hé, wtf is ur problem

Slipsnot
11 augustus 2005, 20:59
http://www.soundandvision.be
@ Topicstarter; Ge moet zo niet uitvliegen,een beetje google'n zou al veel werk verrichten :)

OneWorld
11 augustus 2005, 21:27
@ Topicstarter; Ge moet zo niet uitvliegen,een beetje google'n zou al veel werk verrichten :)
nogal crappy test, en geen van brommers... Kent niemand een site waar ze 40 vragen stellen ivm Brommer?

[B]Rocketeer
11 augustus 2005, 21:40
Tegenwoordig wil iedereen van ne site leren.
Djeezus, koopt ulle een boekske.

Op wa ze tegenwoordig toch besparen.
Staat theorie + vragen in.

+ als buiten goe weer is, kunde int zonneke leren ipv achter uw pc :)

Mr Syphon
11 augustus 2005, 22:25
ga naar de bib en huurt u een boekske, of leg die test op soundandvision af
da is toch allemaal hetzelfde
ge moet even goed voorrang van rechts geven en uw max. snelheid is 45
dus jah :)

128MB
11 augustus 2005, 22:56
denkt ge dat ik niet op google ben geweest voor mijn therad over Opfokken? als ik een probleem heb met iets of iets zoek, dan probeer ik altijd eerst op google.be of zoeken.nl. als ge gewoon op google rijbewijs oefeningen intikt krijgt ge kweeniehoeveel handige oefeningen en exames voor uw neus

OneWorld
11 augustus 2005, 23:22
denkt ge dat ik niet op google ben geweest voor mijn therad over Opfokken? als ik een probleem heb met iets of iets zoek, dan probeer ik altijd eerst op google.be of zoeken.nl. als ge gewoon op google rijbewijs oefeningen intikt krijgt ge kweeniehoeveel handige oefeningen en exames voor uw neus
geef er dan is 1

Bosvos
12 augustus 2005, 11:41

als ge op die site in het menu naar beneden scrollt staat er wel zo'n test, ik heb die ook eens gedaan, en met die vragen op te lossen komt ge nergens...

da zijn 40 dezelfde vragen terwijl uw examen alle 250 verschillende vragen kan bvatten...

koop u den theorieboek en de oefenboek, ge zijt er me € 15 vanaf dacht ik...

ik heb die theorie 2 keer aandachtig gelezen/gestudeert, die vragen opgelost en ik had 36/40

128MB
12 augustus 2005, 13:00
'k heb zo'n theorieboek van € 15, 90% wat in da boekske staat kent ge al uit uw eigen. De rest is gewoon zever om de pagina's op te vullen.

"Met een tweewielig gemotoriseert voertuig van 49,9cc in het bezit van een b-klasse rijbewijs mag je enkel op horizontale weg rijden aan een maximumsnelheid van 45kilometer per uur."

OneWorld
12 augustus 2005, 13:18
'k heb zo'n theorieboek van € 15, 90% wat in da boekske staat kent ge al uit uw eigen. De rest is gewoon zever om de pagina's op te vullen.

"Met een tweewielig gemotoriseert voertuig van 49,9cc in het bezit van een b-klasse rijbewijs mag je enkel op horizontale weg rijden aan een maximumsnelheid van 45kilometer per uur."
naar het schijnt zijn het nu 50 ipv 40 vragen, de grote fouten vallen weg weg.. maar betekent het dat je nog altijd 32 juist moet hebben? of is het nu 42 :)

Bosvos
12 augustus 2005, 13:41
naar het schijnt zijn het nu 50 ipv 40 vragen, de grote fouten vallen weg weg.. maar betekent het dat je nog altijd 32 juist moet hebben? of is het nu 42 :)
dacht dat da alleen voor het B rijbewijs en hoger telde...
ik heb mijn A3 examen eind juni gedaan en da waren 40 vragen