PDA

Volledige versie bekijken : HP Pavilion pc problemen!

SPLiFF
11 augustus 2005, 16:13
We hebben hier zo een HP samengesteld pc'ke (Pavilion W5000) gekocht. Stond origineel Windows XP Home edition op. 'k heb da er af gesmeten zoals ik altij doe en Professional er op geknald. Big mistake blijkbaar. Windows werkt maar af en toe krijg ik een foutmelding dat er fouten zitten in mijn registry (op mijn andere pc's die ik zelf heb samen gesteld heb ik hier geen problemen mee). Het geluid werkt niet (onboard), scrollen en dingen verslepen gaat fucking traag.
Ik vermoed dat ik gewoon die windows en alle andere software die er op stond had moeten laten staan. Kan ik hier nog iets aan doen of is die PC nu gewoon fucked up? (which would suck)

:confused:

SPLiFF
11 augustus 2005, 17:10
Grafisch probleem is al opgelost. Driver conflicten. Zal voor 't geluid ook wel zo zijn dan ...

128MB
11 augustus 2005, 18:39
mine pc is ook van HP, wrm hebde prof erop gezet? iets foutgelopen bij format ofzo? Ik zou totaal formatteren en prof nog es installeren.

Mee
11 augustus 2005, 23:02
- het traag scrollen komt door de al dan niet geïnstalleerde gfx-kaart driver.
- voor de geluidsdrivers, kijk is op de hp website; ge gaat dienen daar zeker vinden.
- als da hierboven nie lukt, probeer dan nog is met een format + win xp professional.

SPLiFF
12 augustus 2005, 12:41
Het blijkt hier toch niet te lukken. Ik probeer te achterhalen welk moederbord ik heb voor die onboard sound maar ik krijg bij elk tooltje: "moederbordnaam: onbekend".
Processor is een AMD Ath 64 3500+ ...
In de folder stat bij deze PC bij "Chipset" ook gewoon een schuine streep.

SPLiFF
12 augustus 2005, 12:47
'k heb het ondertussen al gevonden op de site van HP. Problem solved.
Maar merci allemaal in ieder geval.