PDA

Volledige versie bekijken : Drugshond in auto.....:s

Blue-Bora
10 augustus 2005, 22:30
Ik was gisteren naar Patrouille aant zien op tv en daar deden ze drugscontrole op mensen die de grens over kwamen naar België vanuit Nederland.

Op een bepaald ogenblik vroegen ze aan een koppeltje ofda ze er iets op tegen hadden dat den hond eens in de wagen ging "snuffelen".

Da koppeltje had er ni echt iets op tegen,dus hopla dien hond in dien auto en zo via de voorzetels tot vanachter op de achterbank gejumped.

Nu zag ik mezelf der al staan met mijne auto.
Ik zou daar dus WEL iets op tegen hebben dat ze da beest in mijne auto steken he.
Met alle respect voor die mensen hun werk,maar zo'n hond in mijne otto vind ik ietsje te overdreven.
Als kik mijn valies vant werk nog maar even op de grond heb gezet en ik moet die dan in den auto zetten dan veeg ik die even af onderaan zodat het meeste vuil eraf is.
Dus ik ga echt zo geen beest in menne auto laten.

Ze mogen voor mij part heel menne auto uitladen met 6 man (en derna ook hetzelfde weer inladen), ze gaan toch niks vinden.En als ik 100% weet da er niks in mijne auto steekt dat dien hond gaat vinden dan komt da beest er niet in.

Kheb destijds een ander interieur laten steken in menne auto en da heeft me rond de 90.000 oude BEF gekost.Dan ga ik dus echt geen "vuil" beest da juist op de baan gestaan heeft der laten over lopen zenne.

Fotoke van men voorzetels :

http://users.pandora.be/borake/pic49.jpg

Nu had ik graag jullie mening errover gehad.

Lucian
10 augustus 2005, 22:33
denk da als zij vragen van hebt u bezwaar, en gij gaat ja zeggen, dat ze zeker met den hond der door gaan :)
kzou het ook nie graag willen dat da beest in mijnen auto rondhuppelt, maar ik denk eerlijk gezegd da ge gene poot hebt om op te staan als de flikke bij een controle da willen doen

ComputerVISTA
10 augustus 2005, 22:34
Die nagels op lederen zetels??? Nee bedankt....... t'is misschien een oude auto maar neen hoor. Ja hij mag als hij van de zetels kan blijven. Was dat nu zeg!

sluysen
10 augustus 2005, 22:35
denk da als zij vragen van hebt u bezwaar, en gij gaat ja zeggen, dat ze zeker met den hond der door gaan :)
kzou het ook nie graag willen dat da beest in mijnen auto rondhuppelt, maar ik denk eerlijk gezegd da ge gene poot hebt om op te staan als de flikke bij een controle da willen doen

²nd

kdenk nie da ge da kunt weigeren (maar bij die mensen was da toch omda ze al iets gegeven hadden, en da die flikken da deden voor zekerheid ofda der niksmeer was?)

democracy02
10 augustus 2005, 22:38
Als je vreest ooit in zo'n situatie te zitten kan je nog altijd 4 dikke kousen meenemen en zeggen dat die hond da moet aandoen.

Weet iemand trouwens waar dat ze die controle deden, vlak aan de grens of al een eindje verder op de autostrade in België?

& was het dicht bij Terneuzen of...

ComputerVISTA
10 augustus 2005, 22:39
Als je vreest ooit in zo'n situatie te zitten kan je nog altijd 4 dikke kousen meenemen en zeggen dat die hond da moet aandoen.

Weet iemand trouwens waar dat ze die controle deden, vlak aan de grens of al een eindje verder op de autostrade in België?

LOl kziet u al doen, alleez pootje opheffen :rofl:

P2K-
10 augustus 2005, 22:40
idd tzou schandalig zijn moesten ze ondanks uw afkeuring diene hond er nog in laten.

Das dan een pure uiting van geen respect te hebben voor een ander zijn eigendom waar zo veel geld in steekt.

En als er schade zou zijn door nagels, probeer ze dan maar eens met de vinger te wijzen :ironic:

P2K-
10 augustus 2005, 22:41

:rofl: en als ge da ni bij hebt uw kousen uitdoen en eisen da een van de agenten da ook doet :rofl:

GADGET
10 augustus 2005, 22:47
euhm, die hebben zelf van die speciale sokken mee als ik mij ni vergis.

En als gij weigert ivm hun nagels (wat mij vrij logisch lijkt) moeten zij da aan doen.

(d8 da ooit ies gehoord te hebben op tuning salon en lijkt mij ook voor de hand liggend)

lttuvix
10 augustus 2005, 22:47
:rofl: en als ge da ni bij hebt uw kousen uitdoen en eisen da een van de agenten da ook doet :rofl:

:rofl: omg ziet ge het al voor u

njah kdenk als ge zegt da ge da echt niet wilt wegens interieur en ge hun laat zoeken da ze daar geen prob van gaan maken

-Helld0g-
10 augustus 2005, 22:49
zo'n ding zou er echt ni in moete kome ze, dat em es aan de zakskes en aan mij riekt en das genoeg zeker...

anders moet diene hond in een handtas waar enkel zn kop uitsteekt ofzow... of die flikken hun kousen/handschoenen aandoen :d

P2K-
10 augustus 2005, 22:50
:rofl: omg ziet ge het al voor u

njah kdenk als ge zegt da ge da echt niet wilt wegens interieur en ge hun laat zoeken da ze daar geen prob van gaan maken

als diene agent nen normale mens is denkek da ook wel, tprobleem is als ge weer ene tegenkomt da me zen mis been uit zijn bed gestapt is :)

lttuvix
10 augustus 2005, 22:51
als diene agent nen normale mens is denkek da ook wel, tprobleem is als ge weer ene tegenkomt da me zen mis been uit zijn bed gestapt is :)
pff dan pakt die u zowiezo ^^

ComputerVISTA
10 augustus 2005, 22:52
en als ge net uw auto gereinigd hebt vragen aan de fliken of ze handschoenen willen aan doen en ge overhandigd hun van die dikke ski handschoenen :D

lttuvix
10 augustus 2005, 22:52
of ge spuit ze eerst nog goe in :p

ComputerVISTA
10 augustus 2005, 22:56
of ge spuit ze eerst nog goe in :p

febreze en dan in de mond dat ze gene geurtjes nalaten (van al dat bier ;))

lttuvix
10 augustus 2005, 22:57
febreze en dan in de mond dat ze gene geurtjes nalaten (van al dat bier ;))
en de flikken laten dat zo allemaal rustig toe en lachen er ff mee :p

dropkicker
10 augustus 2005, 23:52

kheb vanavond rond 6u een politiewagen zien staan op de lange baan naar de silo's na toe, ma twas om te flitsen :)

Burny
11 augustus 2005, 00:16
Heel toevallig waren wij hetzelfde ant kijken. (in afwachting van de match van FCB)
Ik riep dadelijk: diene hond kwam er bij mij nie in.
Mijne maat is flik en zei: ge moogt da nie weigere zenne.

:angry:

SoliD
11 augustus 2005, 00:25
Haha grappig, ik dacht net hetzelfde gisteren!
Ik zou zeggen "ik heb geen bezwaar, als ge eerst uw hond zijn poten afkuist", en ik riskeer dat om da te zeggen want ik ben met alles in orde, dus ze kunnen mij niks doen.

Radiance
11 augustus 2005, 00:28
Als dien hond nu om een of ander reden met zijn nagel een serieus schaar in uw lederen zetel maakt, kunt ge daar eigenlijk een klacht voor indienen?
Enfin en eigenlijk bij een gewone controle ook, ze proberen in alle hoekjes te zoeken & breken een of ander paneel af, is dat terugvorderbaar?

Ik hoop & veronderstel ergens van wel, maar vraag het mij toch af :)

Bramboogie
11 augustus 2005, 00:29
in de mijne zou da nu nie veel uitmaken, maar als ik lederen zetels had of lichte stoffen dan zou ik toch vragen da ze eerst mijn zetels bedekken ofzo

als ze uw zetels beschadigen kunde wss wel klacht indienen en een schadevergoeding vragen (waarde wagen daalt)

Skwieker
11 augustus 2005, 00:32
Mijn mening, en die telt voor 10:

Schoon voorzetels! :D
En ge hebt gelijk ze, zo'n vuil stinkbeest zou nie aan mijn interieur moete kome, der zou maar is ene nagel moete blijve haken en ge hebt et zitte. Misschien kwijtl da zelf op u zetels. Bah.

Crashtestdummy
11 augustus 2005, 08:25
precies allemaal ferm dierenliefhebbers :unsure:

Skwieker
11 augustus 2005, 08:59

Als ge zo'n beest in den otto meeneemt moet da in een luchtdichte doos zitte me schokgevende wanden. Een tralies zal wel volstaan zeker? :p Da laat zoveel hare achter en vernietigd eel u interieur. Heeft nix me dierenliefhebberigiteid te maken :crazy:

Burny
11 augustus 2005, 09:23

Hele grote dierenliefhebber zelfs. Maar ook autoliefhebber. Ik zie dan ook nie dadelijk het verband tss al dan niet dierenliefhebber zijn en uw auto laten vernielen omdat ze u verdenken van...

rbn-
11 augustus 2005, 10:59
Als ge zo'n beest in den otto meeneemt moet da in een luchtdichte doos zitte me schokgevende wanden. Een tralies zal wel volstaan zeker? :p Da laat zoveel hare achter en vernietigd eel u interieur. Heeft nix me dierenliefhebberigiteid te maken :crazy:

luchtdicht -> u beest stikt GG.

De iets of wat geciviliseerde mens steekt zijn hond niet los in zijn wagen. Zowel voor de veiligheid van de hond als voor jezelf. Je steekt je hond in een bench (http://www.jopet.nl/media/benches.jpg)
nu wij hebben zo'n bench voor in de living (waar hij slaapt). Maar voor in de auto ist zo gn uit metaal, maar uit stof met een plastieke frame (en nee da kan ni kapot, men tenen doen nog pijn :(). Waar je de hond in steekt. Moest die hond mijn pa zijn auto onderzoeken. -> doek uit de koffer. Dien hond loopt daarover en nergens anders. Bij men ma (stof) als zen poten ma proper zijn.

-Helld0g-
11 augustus 2005, 11:22
stel u voor da ge een wit leder/stof interieur hebt :s

kvraag mij trouwens af, als ge nu een luchtdicht zakske neemt en ge legt da in u waterreservoir (ruitensproeiers). :D

lttuvix
11 augustus 2005, 11:30
als die hond ziek is en diarree heeft

^^

Kabouter Hya
11 augustus 2005, 11:34
als die hond ziek is en diarree heeft

^^

dan willik daar ni bij zijn

lttuvix
11 augustus 2005, 11:37
dan willik daar ni bij zijn
ik wel anders zeggen ze nog da ik da zelf heb gedaan

CAS
11 augustus 2005, 16:01
Al eens voorgehad, en ongeveer zelfde situatie, een wagen waarbij het interieur net veranderd was. En het regende, en eerst geweigerd, ma die flikken zeiden da ge dan meemoest gaan en da ze u wagen dan uit elkaar halen bij hun zelf en ni weer in elkaar steken zelfs... En uiteindelijk ist ervan gekomen dat die flikken hun kousen mochten uit doen, om dan aan de hond te geven, zodat die hond op de kousen van de flikken in de wagen kwam...
Ikzelf zou het ook weigeren en zien tot hoever ik voet kan blijven houden, gewoon al een beest in mijne wagen maakt mij walgelijk. Moesten ze erachter dan ook maken dat ze al het haar van dat dier eruit halen, dan heb je nog altijd de stank van dat beest in uwe wagen.

CAS
11 augustus 2005, 16:05

Ik ben verzot op mijn eigen hond, en mijn katten, maar die beesten moeten er ni aan denken om in mijne wagen te komen. Voor de hond hebben we twee wagens ter beschikking waar em met mee mag rijden. Dus ik zie niet in wat dit met dierenliefhebbers te maken heeft.
Of heb jij graag dat de wagen waar je geld ingestoken hebt ineens betreed word door een hond die stinkt (want alle honden rieken) en er grote kans is dat die beschadiging achter laat?
Ergste van al is dat ze meestal zelfs geen reden hebben voor een controle...

WoDkA
11 augustus 2005, 16:08
als ge nee zegt moogt ge achter de combi meerijden naar een garage en gaan ze van top tot teen uwen auto met de hand doorzoeke :p

sexymofo
11 augustus 2005, 16:13
Amaai ik hoop da ik da nooit tegenkom.
Als zo ne hond mijn leder/alcantara interieur begint te bewerken.
Kzou ter plekke nie goed worden

zarathustra
11 augustus 2005, 16:15
Ergste van al is dat ze meestal zelfs geen reden hebben voor een controle...

das natuurlijk wel de hele opzet van zo'n controle :p Zien of er een reden is ^^

ComputerVISTA
11 augustus 2005, 16:27
Ma serieus is dat echt van die kousen aan die hond zen poten? dan zou ik echt geen bezwaar hebben hoor.

Als hij tenminste geen andere verrassing achter laat op je bank :sop:

Dirkxke
11 augustus 2005, 17:02
weigeren zal ik zeker nie doen (krijgt ge alleen maar meer gezever mee). maar kzal wel vriendelijk vragen als hem daar rustig zijne gang in kan gaan daar het dure lederen zetels zijn of als het mogelijk is van hem bescherming aan de poten aan te doen. geen zin om zetels te laten maken als die K9 daar een streept in trekt met zich te draaien :s

en als hem toch een krets maakt ga ik verder dermee :p

laat ik ze ineens volledig in leren overtrekken :D

Blue-Bora
11 augustus 2005, 21:09
Als em dikke kousen zou aandoen zuo ik da misschien nog wel willen,maar zo'n beest laat ook van die haartjes achter die overal inkruipen en die ge er ni uitkrijgt tenzij ge ze er één voor één gaat uitrekken met u vingers.

Mijn vriendin heeft 4 katten in huis rondlopen,en als ik nog maar een haarke van die beesten aan mijn kleren heb hangen dan klop ik die ofwel uit (die kleren he) of ik doe ze uit.Da komt gewoonweg ni in mijne auto,laat staan zo'n beest dan 3x zo groot is als een kat....

MilM
11 augustus 2005, 21:16
Al eens voorgehad, en ongeveer zelfde situatie, een wagen waarbij het interieur net veranderd was. En het regende, en eerst geweigerd, ma die flikken zeiden da ge dan meemoest gaan en da ze u wagen dan uit elkaar halen bij hun zelf en ni weer in elkaar steken zelfs... En uiteindelijk ist ervan gekomen dat die flikken hun kousen mochten uit doen, om dan aan de hond te geven, zodat die hond op de kousen van de flikken in de wagen kwam...
Ikzelf zou het ook weigeren en zien tot hoever ik voet kan blijven houden, gewoon al een beest in mijne wagen maakt mij walgelijk. Moesten ze erachter dan ook maken dat ze al het haar van dat dier eruit halen, dan heb je nog altijd de stank van dat beest in uwe wagen.

dus dan toch dat de flikken hun kousen mogen afgeven :lol:

blazingsvbiker
12 augustus 2005, 13:22
hij hebt geen poot om op te staan bij dergelijke conrtoles, die hond daarintegen heeft er 4 lol

Blue-Bora
12 augustus 2005, 15:59
hij hebt geen poot om op te staan bij dergelijke conrtoles, die hond daarintegen heeft er 4 lol

eum...als kik 100% zeker ben da ik niks bijheb da ze kunnen vinden dan sta ik sterker in men schoenen dan hen hoor.

Simonn
12 augustus 2005, 16:37
eum...als kik 100% zeker ben da ik niks bijheb da ze kunnen vinden dan sta ik sterker in men schoenen dan hen hoor.

Iedereen zegt dat hij nx bij heeft é ;) Maar goed dat er zo'n controles zijn... Al die mensen die zagen dat die hond iets zou achterlaten, of dat er krassen enz. zouden gemaakt worden. Ni mee inzitten...ze hebben van die speciale kousen en zijn gemanierd. (lees: kakken ni uw ganse auto onder)
Die hond zit trouwens nog geen minuut in die auto....de reden dat je ganse auto naar dat beest zou ruiken slaat dus op niet veel ;)

Blue-Bora
12 augustus 2005, 16:39
Iedereen zegt dat hij nx bij heeft é ;) Maar goed dat er zo'n controles zijn... Al die mensen die zagen dat die hond iets zou achterlaten, of dat er krassen enz. zouden gemaakt worden. Ni mee inzitten...ze hebben van die speciale kousen en zijn gemanierd. (lees: kakken ni uw ganse auto onder)
Die hond zit trouwens nog geen minuut in die auto....de reden dat je ganse auto naar dat beest zou ruiken slaat dus op niet veel ;)

Ik heb nu liever geen beesten in mijne auto.Hoelang dat ook mag zijn.